• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

84 513 345.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 422 566.72 UAH
Період уточнення: 01.09.2023 16:36 - 06.09.2023 00:00
Відповідь надана

ТЗ

Номер: 2261a74d17d7465f9e28664b1e83919e
Дата опублікування: 05.09.2023 17:33
Опис: В локальному кошторисі на перенесення лінії електропостачання п.7 технічного завдання самонесучий ізольований провід, марка AsXSn, переріз 2х16 мм2 це зворотній матеріал? Хоча далі п.15 “Пiдвiшування самонесучого iзольованого провода на опорах (раніше демонтованого)” його використовують тільки в меншій кількості. Поясніть будь ласка.
Відповідь: Доброго дня. П.7 технічного завдання додатку 2 до тендерної документації - це зворотний матеріал. П. 15 технічного завдання додатку 2 до тендерної документації (далі т.з), а саме: Пiдвiшування самонесучого iзольованого провода на опорах (раніше демонтованого) в кількості 0,512 км, з яких: 0,5 км СІП (раніше демонтований відповідно п.5 т. з), а 0,012 км - СІП 4х25мм це новий матеріал( п.17 т.з).
Дата відповіді: 06.09.2023 12:10
Відповідь надана

ТЗ

Номер: 0649085e8dbe4f66938e154013004ec4
Дата опублікування: 05.09.2023 17:32
Опис: В локальному кошторисі на перенесення лінії електропостачання є робота по демонтажу 12 опор, а потім іде робота по монтажу 6 опор раніше демонтованих (п.10 технічного завдання) і монтаж 6 опор СВ105 (п.11 технічного завдання), проте опори СВ105 ,як матеріал, не винесені. Питання: потрібно додати 6 нових опор чи встановлюються раніше демонтовані?
Відповідь: Доброго дня. П. 11 технічного завдання додатку 2 до тендерної документації містить в складі своїх робіт встановлення 6 нових опор (матеріал: Стояки вібровані для опор повітряних ліній електропередачі напругою 0,38 кВ, довжина 10,5 м, СВ 105).
Дата відповіді: 06.09.2023 12:00
Відповідь надана

ТЗ

Номер: bf70f0f6513147ffb58054f5b3d04445
Дата опублікування: 05.09.2023 14:08
Опис: В технічному завданні в об’єктному кошторисі – дорожнє покриття ТИП1 виконується розлив емульсії ЕКШ-50 між шарами крупнозернистого асфальтобетону та дрібнозернистого, проте при влаштуванні дрібнозернистого асфальтобетону додатково винесений матеріал бітуми нафтові дорожні МГ і СГ, рідкі. Питання: з якою метою передбачене подвійна підгрунтовка різними видами в’яжучого матеріалу ?
Відповідь: Доброго дня. Дане технічне завдання передбачає усі необхідні обсяги виконання робіт та матеріали відповідно проектно-кошторисної документації, яка була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту.
Дата відповіді: 05.09.2023 14:56
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 6207807c08fe4980aa2c5930a5c5d3ed
Дата опублікування: 04.09.2023 10:01
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ № 753 від 07.10.2022 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (зі змінами), Замовник у Тендерній документації має вказати розмір наступних витрат. Згідно з пунктом 6.7 зазначеного наказу: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг у розмірі, вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні.» та пункту 6.8 «Кожен учасник процедури закупівлі фіксує однакову суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, у розмірі, передбаченому інвесторською кошторисною документацію і вказаному замовником у тендерній документації. Ця сума коштів відображається в подальшому в договірній ціні і є лімітом для компенсації витрат підрядника, повʼязаних з інфляційними процесами.» Відповідно до зазначених вище норм, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме вказати суму коштів на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Відповідь: Доброго дня. Автомобільні дороги згідно із ч. 1 ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» поділяють на: - автомобільні дороги загального користування; - вулиці та дороги міст й інших населених пунктів; - відомчі (технологічні) автомобільні дороги; - автомобільні дороги на приватних територіях. Автомобільні дороги загального користування включають автомобільні дороги державного та місцевого значення. Вулиці та дороги міст й інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування та є комунальною власністю. Їх поділяють на: магістральні дороги, магістральні вулиці загальноміського значення, магістральні вулиці районного значення, а також вулиці й дороги місцевого значення (ч. 1 і ч. 3 ст. 16 Закону). Управління функціонуванням та розвитком вулиць і доріг міст й інших населених пунктів здійснюють відповідні органи місцевого самоврядування, у віданні яких вони перебувають (ст. 17 цього Закону). Відповідно до розпорядження КМ України від 02.08.2022 № 676-р «Про передачу ділянок автомобільних доріг у власність Вінницької міської територіальної громади, дорога що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) є комунальною власністю Вінницької міської територіальної громади Вінницької області. Вищезазначена дорога відноситься до «вулиці і дороги міст та інших населених пунктів». Наказ Міністерства Інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», на який Ви посилаєтесь, стосується лише автомобільних доріг загального користування, а відтак не стосується категорії «вулиці і дороги міст та інших населених пунктів».
Дата відповіді: 04.09.2023 17:37