• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

84 513 345.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 422 566.72 UAH
Номер: 603419794980427ca2193b110405b17c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-14-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 14.11.2024 16:02 - 06.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.11.2024 №95-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.11.2024 №95-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2023-09-01-009505-a, 01.09.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, повноти виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час розміщення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 вересня 2023 року №101), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації Замовника від 04, 05 вересня 2023 року, відповіді Замовника від 04, 05, 06 вересня 2023 року, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), рішення комісії АМКУ від 28 вересня 2023 року №15514-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 13 вересня та 05 жовтня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20 жовтня 2023 року №430, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 11 грудня 2023 року №1/487 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22 та 27 листопада 2024 року через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що умовами пункту 6.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зокрема, підпунктом 6.1.1.3. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (виконаного або частково виконаного), що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги (фактичні та згідно договору) виконаних робіт по об`єкту капітального ремонту в грошовому еквіваленті, класу наслідків (відповідальності), найменування предмету закупівлі згідно договору; копію не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних капітальних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції; позитивний відгук від замовника капітальних робіт згідно виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника капітальних робіт (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника капітальних робіт згідно договору, відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, кінцевий строк виконання робіт згідно договору, найменування об’єкту капітального ремонту, а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт, заходів із захисту довкілля, норм з питань охорони праці, рекомендації щодо співпраці. На виконання зазначених вимог учасник ПП «Автомагістраль» надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (вих. від 07 вересня 2023 року №2016/ТВ), в якій зазначив договір від 29 липня 2020 року №191-20 (файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), однак не надав копії аналогічного договору, разом з копіями документів, що підтверджують приймання виконаних капітальних робіт, а також копії позитивного відгуку від замовника капітальних робіт згідно з виконанням аналогічного договору, чим не дотримався вимог підпункту 6.1.1.3. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливість учаснику ПП «Автомагістраль» їх усунути.
Період усунення порушень: 09.12.2024 17:35 - 24.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2024 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № оголошення UA-2023-09-01-009505-a. Відповідно до наказу від 14.11.2024 № 95-а Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-09-01-009505-a. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2024-11-14-000028 від 09.12.2024. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає відповідь до висновку про результати моніторингу Держаудистлужби у Вінницькій області. У констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зазначено: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, повноти виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2024-11-14-000028 від 09.12.2024 по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-09-01-009505-a Замовник буде враховувати зауваження Держаудитслужби у Вінницькій області в подальшому щодо недопущення виявлених порушень. Додатково зазначаємо що жодним нормативним актом не визначено ані переліку, ані рекомендацій, ані вимог щодо виконання заходів зазначених у висновку Держаудитслужби, а також переліку та документів, що підтверджують їх виконання. У висновку від 09.12.2024, у якому вказано порушення вимог п.43 Постанови №1178, Замовником оприлюднено 22.11.2024 пояснення, а саме: на виконання рішення № 15514-р/пк-пз від 28.09.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, станом на 05.10.2023 при оприлюднені рішення про намір укласти договір про закупівлю через електронну систему закупівель «Prozorro» в Замовника не було функціональної можливості оприлюднити відповідно до п. 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. У зв’язку із цим в Учасника теж не було можливості довантажити запитувані Вами документи. Додатково повідомляємо, що враховуючи прийнятий бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік з урахуванням найнагальніших потреб, де сектор безпеки та оборони став головним пріоритетом, видатки на капітальний ремонт об’єктів благоустрою значно зменшені, а відтак роботи з капітального ремонту дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці, визначені Договором № 430 від 20.10.2023, не виконувались. За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що підстав для притягнення до відповідальності службових осіб Департаменту не вбачається.
Дата публікації звіту: 11.12.2024 12:13

Запити/Пояснення