-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
84 513 345.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 422 566.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 422 566.72 UAH
Номер:
603419794980427ca2193b110405b17c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-14-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2024 00:00
Період моніторингу:
14.11.2024 16:02 - 06.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2024 №95-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2024 №95-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-09-01-009505-a, 01.09.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, повноти виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час розміщення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 вересня 2023 року №101), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації Замовника від 04, 05 вересня 2023 року, відповіді Замовника від 04, 05, 06 вересня 2023 року, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), рішення комісії АМКУ від 28 вересня 2023 року №15514-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 13 вересня та 05 жовтня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20 жовтня 2023 року №430, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 11 грудня 2023 року №1/487 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22 та 27 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що умовами пункту 6.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Зокрема, підпунктом 6.1.1.3. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (виконаного або частково виконаного), що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги (фактичні та згідно договору) виконаних робіт по об`єкту капітального ремонту в грошовому еквіваленті, класу наслідків (відповідальності), найменування предмету закупівлі згідно договору; копію не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних капітальних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції; позитивний відгук від замовника капітальних робіт згідно виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника капітальних робіт (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника капітальних робіт згідно договору, відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, кінцевий строк виконання робіт згідно договору, найменування об’єкту капітального ремонту, а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт, заходів із захисту довкілля, норм з питань охорони праці, рекомендації щодо співпраці.
На виконання зазначених вимог учасник ПП «Автомагістраль» надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (вих. від 07 вересня 2023 року №2016/ТВ), в якій зазначив договір від 29 липня 2020 року №191-20 (файл «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), однак не надав копії аналогічного договору, разом з копіями документів, що підтверджують приймання виконаних капітальних робіт, а також копії позитивного відгуку від замовника капітальних робіт згідно з виконанням аналогічного договору, чим не дотримався вимог підпункту 6.1.1.3. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливість учаснику ПП «Автомагістраль» їх усунути.
Період усунення порушень:
09.12.2024 17:35 - 24.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2024 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» № оголошення UA-2023-09-01-009505-a.
Відповідно до наказу від 14.11.2024 № 95-а Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-09-01-009505-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2024-11-14-000028 від 09.12.2024. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає відповідь до висновку про результати моніторингу Держаудистлужби у Вінницькій області.
У констатуючій частині оприлюдненого висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зазначено: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, повноти виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
З метою виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2024-11-14-000028 від 09.12.2024 по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-09-01-009505-a Замовник буде враховувати зауваження Держаудитслужби у Вінницькій області в подальшому щодо недопущення виявлених порушень.
Додатково зазначаємо що жодним нормативним актом не визначено ані переліку, ані рекомендацій, ані вимог щодо виконання заходів зазначених у висновку Держаудитслужби, а також переліку та документів, що підтверджують їх виконання.
У висновку від 09.12.2024, у якому вказано порушення вимог п.43 Постанови №1178, Замовником оприлюднено 22.11.2024 пояснення, а саме: на виконання рішення № 15514-р/пк-пз від 28.09.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, станом на 05.10.2023 при оприлюднені рішення про намір укласти договір про закупівлю через електронну систему закупівель «Prozorro» в Замовника не було функціональної можливості оприлюднити відповідно до п. 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. У зв’язку із цим в Учасника теж не було можливості довантажити запитувані Вами документи.
Додатково повідомляємо, що враховуючи прийнятий бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік з урахуванням найнагальніших потреб, де сектор безпеки та оборони став головним пріоритетом, видатки на капітальний ремонт об’єктів благоустрою значно зменшені, а відтак роботи з капітального ремонту дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці, визначені Договором № 430 від 20.10.2023, не виконувались.
За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає, що підстав для притягнення до відповідальності службових осіб Департаменту не вбачається.
Дата публікації звіту:
11.12.2024 12:13
Запити/Пояснення
Номер:
5c167034f7b04c4fa0f1f5c12ecf83a4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-01-009505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ПП «Автомагістраль», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги:
- підпункту 6.1.1.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання копії не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують приймання виконаних капітальних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договору, копія якого надається у складі тендерної пропозиції; позитивного відгуку від замовника капітальних робіт згідно з виконанням аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника капітальних робіт (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника капітальних робіт згідно з договором;
- підпункту 6.1.1.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Для підтвердження права власності - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби, що визначені змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт по предмету закупівлі передбачається згідно з підпунктом 6.1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації; для підтвердження законних підстав користування - копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах транспортних засобів, визначених змістом довідки у довільній формі та залучення яких учасником до виконання робіт згідно з предметом закупівлі передбачається згідно з підпунктом 6.1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів?
Оскільки, у підсумковій відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми» учасником визначено наступний перелік орендованих машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
13. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т – 29,42192 маш/год (оренда); 16. Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м – 89,92228 маш/год (оренда);
19. екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 – 111,8710653 маш/год (оренда); 21. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]– 41,5183537 маш/год (оренда); 28. Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5– 4,968 маш/год (оренда); 29. Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5– 20,44 маш/год (оренда); 30. Крани на автомобільному ходу для спорудження ліній електропередачі, вантажопідйомність– 30,672 маш/год (оренда), які відсутні у довідці про наявність матеріально-технічної бази та технологій від 07 вересня 2023 року №2010/ТВ;
- підпункту 7.1.1 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова) згідно з вартістю тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни: локальних кошторисів; розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів)?
Так, пунктом 2 додатку 27 до Настанови передбачено, що показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) становить 5,06 грн/люд.год.
Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» зазначено, що показник для визначення розміру адміністративних витрат складає 39,43 грн/люд.год.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7a7885bd90754e24921a6c8c7046ebd7
Назва:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2024-11-14-000028
Дата опублікування:
22.11.2024 13:44
Опис:
Начальнику управління
Північного офісу
Держаудитслужби
у Вінницькій області
ВАХНОВСЬКІЙ Олені
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2024-11-14-000028 із закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 19.11.2024 року.
Відповідно до наказу від 14.11.2024 № 95-з Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-09-01-009505-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 19.11.2024: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-01-009505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ПП «Автомагістраль», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги:
- підпункту 6.1.1.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання копії не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують приймання виконаних капітальних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договору, копія якого надається у складі тендерної пропозиції; позитивного відгуку від замовника капітальних робіт згідно з виконанням аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника капітальних робіт (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника капітальних робіт згідно з договором;
- підпункту 6.1.1.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Для підтвердження права власності - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби, що визначені змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт по предмету закупівлі передбачається згідно з підпунктом 6.1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації; для підтвердження законних підстав користування - копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах транспортних засобів, визначених змістом довідки у довільній формі та залучення яких учасником до виконання робіт згідно з предметом закупівлі передбачається згідно з підпунктом 6.1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів?
Оскільки, у підсумковій відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми» учасником визначено наступний перелік орендованих машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
13. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т – 29,42192 маш/год (оренда); 16. Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м – 89,92228 маш/год (оренда);
19. екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 – 111,8710653 маш/год (оренда); 21. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]– 41,5183537 маш/год (оренда); 28. Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5– 4,968 маш/год (оренда); 29. Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5– 20,44 маш/год (оренда); 30. Крани на автомобільному ходу для спорудження ліній електропередачі, вантажопідйомність– 30,672 маш/год (оренда), які відсутні у довідці про наявність матеріально-технічної бази та технологій від 07 вересня 2023 року №2010/ТВ;
- підпункту 7.1.1 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова) згідно з вартістю тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни: локальних кошторисів; розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів)?
Так, пунктом 2 додатку 27 до Настанови передбачено, що показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) становить 5,06 грн/люд.год.
Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» зазначено, що показник для визначення розміру адміністративних витрат складає 39,43 грн/люд.год.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Держаудистлужби у Вінницькій області.
Щодо питання першого повідомляємо.
Розмір бюджетного призначення (розміру витрат) Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області визначались відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Інженерно – будівельне бюро» від 30.08.2023 № 05-0640 (додається).
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Дана постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vmr.gov.ua/departament-komunalnoho-hospodarstva-ta-blahoustroiu#parentHorizontalTab6.
Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Департамент комунального господарства та благоустрою не несе відповідальності за координацію діяльності та висвітлення інформації на веб-сайті міської ради м. Вінниця та його технічного супроводження.
Щодо питання другого повідомляємо.
Щодо субпідрядної організації на виконання робіт.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - постанова № 1178) затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), які встановлюють порядок та умови здійснення замовниками публічних закупівель товарів, робіт і послуг в період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій.
Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Враховуючи вище зазначене та те, що при розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих довідок та документів приватним підприємством «Автомагістраль». Документи відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації були оприлюднені з невідповідностями. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена в п. 7 Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме наступні документи: 7.1.1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів)».
Відповідно до пункту 5.1 Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Окремо в пункті 4.40 Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва розділу ІV Настанови зазначено, що кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Відповідно до пункту 5.31 Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт розділу V Настанови: у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить також від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачуваних ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Разом із тим пункт 5.32. цього ж розділу зазначає: під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
На виконання даної вимоги в п. 7.5. Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується:
- обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції».
Жодних звернень щодо обстеження об’єкту чи одержання у Замовника додаткової технічної документації, в тому числі і проектно - кошторисної документації, від Учасника ПП «Автомагістраль» не було.
Враховуючи інформацію опубліковану на сайті Prozorro по закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» Учасники повинні були при формуванні розрахунків договірної ціни враховувати ряд ризиків:
- закупівля має клас наслідків (відповідальності) об’єкту відповідно до проектно-кошторисної документації – СС2;
- строк виконання робіт є орієнтовним, але не пізніше ніж до 30.10.2024;
- категорію замовника: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган (дана).
- введення воєнного стану, який може призвести до таких обставин, як фінансова та економічна криза, дефолт, зростання курсів іноземних валют до національної, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника коштів.
Не врахування даних ризиків може призвести до збільшення тривалості виконання робіт, а в подальшому до збільшення вартості об’єкта будівництва.
У даному випадку немає можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин.
Враховуючи дані обставини, та те що у складі пропозиції Приватного підприємства «Автомагістраль» містяться інформація щодо договірної ціни (ДЦ Гавришівка -Малі Крушлинці_Ч1.pdf» та «141_Гавришівка-Крушилинці.imd»), де зазначено, зокрема: «Кошти на покриття ризиків - -» уповноваженою особою Замовника 13.09.2023 було прийнято рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Автомагістраль», як такої що не відповідає вимогам тендерної закупівлі та вимогам Настанови.
ПП «Автомагістраль» не погодившись із рішенням Замовника від 13.09.2023 подав скаргу № UA-2023-09-01-009505-a.a1 від 18.09.2023 до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія). За результатами розгляду Колегією даної скарги було прийнято рішення № 15514-р/пк-пз від 28.09.2023, де зобов’язано Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської скасовувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Автомагістраль».
Відповідно до статті 16414 невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника Замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до п. 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення № 15514-р/пк-пз від 28.09.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-09-01-009505-a від 01.09.2023 Департаментом комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Автомагістраль» від 13.09.2023 натомість оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю від 05.10.2023.
На виконання рішення № 15514-р/пк-пз від 28.09.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, станом на 05.10.2023 при оприлюднені рішення про намір укласти договір про закупівлю через електронну систему закупівель «Prozorro» в Замовника не було функціональної можливості оприлюднити відповідно до п. 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. У зв’язку із цим в Учасника теж не було можливості довантажити запитувані Вами документи.
Додатково повідомляємо, що враховуючи прийнятий бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2024 рік з урахуванням найнагальніших потреб, де сектор безпеки та оборони став головним пріоритетом, видатки на капітальний ремонт об’єктів благоустрою значно зменшені, а відтак роботи з капітального ремонту дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці, визначені Договором № 430 від 20.10.2023, не виконувались.
Номер:
f05332131c4848e38f4648f6097e74d4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-01-009505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Чи укладалися додаткові угоди до договору від 11 грудня 2023 року №1/487 (надайте документальне підтвердження у разі їх укладення)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b0161f24031e48f0a8e3f6352ba1097d
Назва:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2024-11-14-000028
Дата опублікування:
27.11.2024 14:56
Опис:
Начальнику управління
Північного офісу
Держаудитслужби
у Вінницькій області
ВАХНОВСЬКІЙ Олені
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2024-11-14-000028 із закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 22.11.2024 року.
Відповідно до наказу від 14.11.2024 № 95-з Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-09-01-009505-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 22.11.2024: «Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-01-009505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Чи укладалися додаткові угоди до договору від 11 грудня 2023 року №1/487 (надайте документальне підтвердження у разі їх укладення)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Держаудистлужби у Вінницькій області.
Між департаментом комунального господарства та благоустрою та ПП «Автомагістраль» за результатами проведених відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дороги, що сполучає с. Гавришівка та с. Малі Крушлинці (вул. Олександра Захарчука від ПК 0+00 до ПК 10+10 та вул. Берегового від ПК 0+00 до ПК 11+50) в межах Вінницької міської територіальної громади Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-09-01-009505-a було підписано договір №430 від 20.10.2023 та додаткову угоду №487 від 11.12.2023.