• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 90910000-9, Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень)

Торги відмінено

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період уточнення: 01.09.2023 16:22 - 22.09.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо окремих площ

Номер: 311be32f15454e3bb5d5b23e58347e56
Дата опублікування: 11.09.2023 17:53
Опис: В технічному завданні зазначено в п.2.3, 3.3 комплексне та підтримуюче прибирання в місцях загального користування та інших допоміжних приміщеннях (коридори, сходові прольоти, тамбури, підсобні, кладові тощо). Це різні види (типи) приміщень відповідно розрахунок по них різний. Просимо відобразити площі цих приміщень відповідно до типів приміщень
Відповідь: Ваше звернення буде враховане при внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.09.2023 10:22
Відповідь надана

Щодо кількості обладнання

Номер: df2b7d3bca024db8ac09beda7166e38c
Дата опублікування: 11.09.2023 17:53
Опис: 1. При попередньому огляді приміщень (до внесення змін в тендерну документацію) педіатричного відділення № 3 по вул. Миру, 11 встановлено відмінна від заявленої кількість обладнання, зокрема оргтехніка 37 шт. столи – 20 шт., тумби – 19 шт. тощо. Просимо надати актуальні дані по кількості обладнання.
Відповідь: Ваше звернення буде враховане при внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.09.2023 10:22
Відповідь надана

Щодо довідки за формою ОК-7

Номер: 6ea04ef64469441db6d8f9ccdedb187d
Дата опублікування: 07.09.2023 14:59
Опис: Доброго дня, в додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про надання індивідуальних відомостей про застрахованих осіб – працівників, які будуть залучені до надання послуг (за формою ОК-7). Просимо виключити цю вимогу з тендерної документації, оскільки працівники, які будуть надавати послуги працевлаштовані в учасника та заробітну плату, відпускні, лікарняні сплачує учасник. Довідка ж ОК-7 містить персональні відомості про суми зарплати, з якої сплачують ЄСВ, і страховий стаж за період з 2011 року. Дана довідка ОК-7 використовується для визначення страхового стажу для розрахунку сум лікарняних, нарахування допомоги з безробіття тощо. Довідка ОК-7 жодним чином не підтверджує кваліфікацію працівників та є особистою інформацією громадянина. Крім того, в додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про надання Додатку 4ДФ об’єднаної звітності з податку на доходи та ЄСВ: «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору», який також підтверджує працевлаштування працівників у учасника.
Відповідь: Дані документи вимагаються для дійсного підтвердження НАЯВНОСТІ в учасника достатньої кількості працівників.
Дата відповіді: 08.09.2023 14:33
Відповідь надана

Щодо огляду об’єктів Замовника

Номер: 49dda7443b424fe9be9709aff6a0917d
Дата опублікування: 07.09.2023 14:53
Опис: Доброго дня, в Додатку 4 тендерної документації міститься вимога про те, що учасник повинен здійснити попередній огляд об’єктів Замовника. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, що оглянув та під час огляду ознайомився з приміщеннями, де мають надаватися послуги, які зазначені у Додатку № 4 до тендерної документації та отримав всю необхідну інформацію та дані для остаточного розрахунку ціни своєї тендерної пропозиції. Дана вимога встановлюється з метою, щоб учасник міг отримати всю необхідну інформацію та дані для остаточного розрахунку ціни своєї тендерної пропозиції, та в подальшому за для уникнення збільшення суми договору чи невиконання певних умов технічного завдання після підписання договору надання послуг, через не точні розрахунки, які можуть виникнути в учасника. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників). Згідно ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, відповідно до Закону Замовник в тендерній документації зобов’язаний зазначити всю інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі, щоб учасники змогли максимально точно скласти свою цінову пропозицію. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити з тендерної документації вимогу про здійснення огляду об’єктів Замовника, оскільки ця вимога порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Ваше звернення буде враховане при внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.09.2023 14:33
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: 82325a462ba94b15886e036cc5a64c9e
Дата опублікування: 07.09.2023 14:46
Опис: Шановний замовник, в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога про надання проекту договору, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника, а також в іншому пункті вимога про надання довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним. Якщо учасник надає заповнений і підписаний проект договору то учасник 100% ознайомлений з таким проектом договору та згодний з його підписанням і гарантує його виконання, оскільки в проекті договору міститься цілий розділ про відповідальність виконавця у разі невиконання умов договору. Таким чином, просимо Вас надати роз’яснення навіщо вимагаєте для підтвердження однієї і тієї ж самої вимоги два документи.
Відповідь: Це два окремих документи, які не є тотожні, учасник надає такі документи для гарантії ознайомлення та виконання договору при підписанні.
Дата відповіді: 08.09.2023 14:31
Відповідь надана

Склад комплекту миття вікон.

Номер: 5ea070aca7a046ab8e5631b3e7f901e7
Дата опублікування: 05.09.2023 12:59
Опис: Шановний замовник! У Додатку 2 до Тендерної документації зазначено наступне: «Учасник надає довідку згідно Додатку 9 до тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу для надання послуг, що є предметом закупівлі, у т.ч. пилососи, швабри, спецодяг, відра, совки, мітли/віники, контейнери для сміття, ганчірки, диспенсери для розхідних матеріалів, та засобів, апарати для чищення взуття, комплекти/пристрої для миття вікон. Просимо надати більш уточнюючу інформацію, стосовно комплектів/пристроїв для миття вікон. Що має входити до складу комплекту для миття вікон?
Відповідь: Комплект для миття вікон: спеціальна телескопічна швабра, відро, що складається з двох секцій, та спеціальні насадки на швабру для миття та видалення води з вікон, скребок з гумовим згоном.
Дата відповіді: 07.09.2023 11:12