• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (послуги гарчого харчування)

Завершена

3 380 108.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 8 450.27 UAH
Період уточнення: 15.02.2018 16:29 - 20.02.2018 17:00
Відповідь надана

Щодо оформлення ТД.

Номер: d4184b9490be46e49d2ecdcb0cd47d66
Дата опублікування: 20.02.2018 12:44
Опис: 1. Відповідно до регламенту роботи майданчика файли завантажуться до 20 мб тобто ви хочете щоб вся пропозиція була завантажена одним файлом у форматі PDF ? чи буде порушення якщо поділи документацію за відповідно ваших додатків? 2. Чи буде підтвердженням трудових відносин трудовий договір між роботодавцем та працівником? 3. Яка кількість обладнання достатня для надання послуг в вашому закладі? та чим це регламентується ? 4. Які документи потрібні на підтвердження користування обладнання ? рахунки, накладні в яких вказана ціна продукції є комерційною таємницею. 5. 4 повари та 2 технологи входять в кількість робітників 10 чи кількість повинна бути 16 працівників? чим це регламентується? чи укомплектований ваш харчоблок такою кількість робочих місць? 6. як виглядає цей документ та де его можливо отримати????: Надати завірену копію документу про проходження гігієнічного навчання персоналу (ст.26 Закону України «Про захист населення від інфекційних захворювань», ст.21 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.
Відповідь: 1. Замовник не вимагає завантаження одним файлом у форматі PDF . Документи можуть бути згруповані в один файл формату PDF, якщо вони пов’язані між собою та відносяться до певного розділу тендерної пропозиції Учасника. Наприклад, «кваліфікаційний критерій», «відповідність технічним вимогам», «відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі» та інш. Завантаження документів відповідно до додатків та розділів не буде порушенням. 2. Да, за умови внесення інформації до трудової книжки працівника та надання копій сторінок трудової книжки відповідно до ТД. Згідно з вимогами ч. 2 ст. 24 КЗпП під час укладення трудового договору громадянин зобов'язаний подати працедавцеві трудову книжку. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях або у фізичних осіб більше п'яти днів. Порядок ведення трудових книжок регулюється Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мін'юсту, Мінпраці, Мінсоцзахисту від 29.07.93 р. № 58. Згідно із ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом або розпорядженням працедавця, і повідомлення органів ДФС про прийняття працівника на роботу в порядку, визначеному КМУ. 3. Учасник самостійно визначає кількість обладнання, достатнього для виконання технічного завдання. Враховуючи особливий характер та обсяги послуги, що закуповується Замовником в ході тендерної процедури, обов’язковим є наявність у Учасника складського приміщення, спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування. 4. Доказами правомірного володіння (користування) майном є: договори, свідоцтва, витяги з реєстрів тощо - стосовно майна Учасника, володіння, користування яким потребує письмового оформлення та/або реєстрації (приміщення, транспорт, виробничі потужності тощо); довідка в довільній формі з переліком обладнання – стосовно малоцінного інвентаря, кухонного обладнання. 5. Кількість працівників – 16, в тому числі, 2 технолога, 4 кухари, 10 кухонних працівників. Така кількість вимагається з наступних підстав. Згідно з технічним завданням, в санаторній школі – інтернаті встановлене 5 – разове харчування учнів: 1-й, 2-й сніданки, обід, підвечірок, вечеря. Відповідно до графіку харчування, перший сніданок (для учнів 5-9 класів) проходить о 7-й годині, вечеря для учнів 5-9 класів – 19 година. Страви повинні бути приготовлені за 30 хвилин до видачі їжі та за 5 хвилин засервіровані столи. Тобто, робочий день повинен розпочинатись, як мінімум, о 6 годині ранку і закінчуватись о 20 годині. Такий режим роботи потребує змінного графіку роботи працівників, оскільки в протилежному випадку буде перевищена встановлена трудовим законодавством норма робочого часу. Технічним завданням також встановлено, що, окрім приготування їжі, Учасник зобов’язаний організувати інші етапи технологічного процесу надання послуг їдалень: миття посуду, прибирання харчоблоку, видачу готових страв, сервірування столів. Враховуючи кількість учнів (191 - вікової групи від 6 до 10років / 1-4 класи, 151 - вікової групи від 10 до 13 років і старше / 5-9 класи), забезпечити дотримання встановленого графіку харчування можливо в разі наявності 4 –х кухарів, 10 кухонних працівників, які будуть працювати за змінним режимом роботи. 6. Гігієнічне навчання громадян, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з небезпечними факторами, обслуговуванням населення, проводяться лабораторними центрами Держпродспоживслужби (раніше Держсанепідслужби) або сертифікованими підприємствами. Інформація вноситься до реєстру осіб, як пройшли таке навчання. Гігієнічне навчання громадян проводиться на платній основі. Документами, що підтверджують проходження навчання, можуть бути: 1) договір про надання послуг, акти приймання – передачі наданих послуг, або 2) витяг з реєстру ,або 3) копію медичної картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я з відміткою о проходженні гігієнічного навчання, або 4) копія довідки від сертифікованих підприємств ,або від лабораторних центрів Держпродспоживслужби
Дата відповіді: 23.02.2018 10:43
Відповідь надана

Щодо уточнення порядку реалізації окремих вимог (умов) тендерної документації

Номер: 12f19af13ec745ceb8214f9fad368207
Дата опублікування: 20.02.2018 05:59
Опис: Доброго дня! Прошу надати роз'яснення щодо окремих умов тендерної документації на закупівлю 55510000-8 Послуги їдалень (послуги гарячого харчування), а саме: І) Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції та Додаток 2 Інформація про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, Примітка а) - прошу роз'яснити, яким чином учасник має виконувати вимогу "Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника" та вимогу "усі документи тендерної пропозиції учасника повинні бути завірені підписом керівника або уповноваженої особи та власною печаткою організації-учасника (за наявності), а для фізичної особи – власним підписом" у випадку подання оригіналу (сканованої кольорової копії з оригіналу) документу? (наприклад сертифікатів, договорів тощо). ІІ) Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - прошу роз'яснити (доповнити чи скасувати) вимогу "Документи тендерної пропозиції можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі PDF в тому числі декількома файлами, згрупованими/об’єднаними за наступними ознаками.", оскільки ознаки групування документів не зазначені. ІІІ) Додаток 1 Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - прошу роз'яснити спосіб та порядок виконання вимоги "Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання учасник повинен надати докази, що таке майно належить йому на праві власності, або право користування вказаним обладнанням та матеріально-технічної бази на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб'єктів господарювання" для майна, яке не має статусу нерухомого та не підлягає державній реєстрації. Чи є достатнім надання довідки з переліком такого обладнання та майна за підписом учасника? Чи потрібні якісь додаткові підтвердження права власності/користування таким обладнанням/майном? IV) Додаток 1 Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - прошу роз'яснити підстави встановлення завідомо невідповідних (завищених) вимог до кількості працівників, а саме "(в кількості достатній для забезпечення надання послуг, але не менше ніж 4 кухарів, 10 кухонних працівників). Обов’язково наявність в штаті Учасника неменьше двох технологів, які мають фахову освіту та досвід роботи за спеціальністю не менше ніж 2 роки.", оскільки чинними нормативами в даній галузі (зокрема постановою №421) передбачено, що для закладу замовника достатнім є 4 кухаря та 4 підсобних робітника. Чи є на харчоблоці замовника достатньо робочих місць для такої кількості працівників? Прошу або роз'яснити підстави включення додаткових підсобних робітників та додаткового технолога або внести зміни до документації в цій частині шляхом приведення кількості працівників до реальних потреб та чинних нормативів в даній галузі. V) Додаток 1 Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - прошу роз'яснити вимогу надати "копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на работу таких працівників, копії трудових книжок працівників, зазначених в довідці (перша і сторінка з останім записом про прийняття на роботу), або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо", а саме - якщо наприклад між учасником (фізична особа-підприємець) та працівником укладається трудовий договір за формою трудового договору без видання наказу та без внесення записів до трудової книжки - копія трудового договору є достатнім підтвердженням наявності трудових відносин між учасником та працівниками? Чи вірно учасник зрозумів, що на разі відсутності найманих працівників у учасника, він може укласти договір з іншим суб'єктом господарювання про надання послуг з приготування їжі або ж укласти цивільно-правові договори (угоди) на виконання робіт з фізичними особами, який планує залучити до виконання договору за результатами даної закупівлі? Вимога про надання документу "копія диплому, що підтвердить вахову освіту технолога" свідчить про вірність припущення учасника щодо помилкового зазначення кількості працівників та кореспондує обов'язку учасника надати відомості про одного технолога із однією копію диплому? VI) Додаток 1 Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - прошу роз'яснити вимогу "Надати завірену копію документу про проходження гігієнічного навчання персоналу (ст.26 Закону України «Про захист населення від інфекційних захворювань», ст.21 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.", чи підлягає вона виконанню та в яких саме спосіб, з урахуванням того, що ст.26 Закону України «Про захист населення від інфекційних захворювань» встановлює обов'язковість лікування осіб, хворих на інфекційні хвороби, що передаються статевим шляхом? Оскільки в нормативах, вказаних замовником, проведення навчання і його оформлення не регламентується, прошу роз'яснити, хто має проводити навчання, як (яким документом) мають бути оформлені результати проходження гігієнічного навчання персоналу, хто має засвідчувати копію документу про це? VIІ) Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - прошу роз'яснити спосіб виконання вимоги "При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто містити прикріплений файл-ключ електронного підпису для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі." З урахуванням того, що ст.6 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлено, що створення електронного документу завершується накладенням електронного цифрового підпису, ст. 7 ЗУ "Про електронний цифровий підпис" встановлено обов'язок підписувача зберігати особистий ключ у таємниці, на офіційному веб-порталі "https://ca.informjust.ua/verify" діє сервіс перевірки електронних цифрових підписів, вимога про прикріплення файлу-ключа електронного підпису не є тотожною вимозі про накладення електронного цифрового підпису та фактично (буквально) є вимогою про надання файлу з ключем. Прошу уточнити дану вимогу (чи дійсно замовник бажає отримати файли учасників з ключами в порушення вимог ЗУ "Про електронний цифровий підпис", чи замовник мав на увазі саме підписання поданої пропозиції електронним цифровим підписом учасника? Заздалегідь дякую за своєчасну та повну відповідь на дане звернення.
Відповідь: Щодо першого питання : Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Це правило стосується тендерної пропозиції (додаток 5, форма «Ціна тендерної пропозиції») в разі, якщо встановлена Замовником форма тендерної пропозиції буде оформлена Учасником більше ніж на 1 сторінці. В цьому випадку на всіх сторінках має бути власноручний підпис уповноваженої особи учасника. усі документи тендерної пропозиції учасника повинні бути завірені підписом керівника або уповноваженої особи та власною печаткою організації-учасника (за наявності), а для фізичної особи – власним підписом". Це правило стосується випадку, коли документи подані Учасником у вигляді ксерокопії, виготовленої з оригінального документу. Згідно з Порядком засвідчення копій документів, встановленим Національним стандартом України (ДСТУ 4163-2003, що затверджений наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55) відмітка про засвідчення копії документа складається: -зі слів "Згідно з оригіналом", -назви посади, -особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, -дати засвідчення копії. у випадку подання сканованої кольорової копії з оригіналу документу підпис керівника або уповноваженої особи та печатка організації-учасника (за наявності), а для фізичної особи – власний підпис не вимагаються. Щодо до другого питання : Документи можуть бути згруповані в один файл формату PDF, якщо вони пов’язані між собою та відносяться до певного розділу тендерної пропозиції Учасника. Наприклад, «кваліфікаційний критерій», «відповідність технічним вимогам», «відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі» та інш. Щодо третього питання: Довідка Учасника з переліком обладнання та майна, належного учаснику на праві власності або праві користування, є документом інформаційного характеру. Докази правомірного користування майном (договори, свідоцтва, витяги з реєстру тощо) подаються лише стосовно того майна Учасника, володіння, користування яким потребує письмового оформлення та/або реєстрації (приміщення, транспорт, виробничі потужності тощо). Щодо четвертого питання: Згідно з технічним завданням, в санаторній школі – інтернаті встановлене 5 – разове харчування учнів: 1-й, 2-й сніданки, обід, підвечірок, вечеря. Відповідно до графіку харчування, перший сніданок (для учнів 5-9 класів) проходить о 7-й годині, вечеря для учнів 5-9 класів – 19 година. Страви повинні бути приготовлені за 30 хвилин до видачі їжі та за 5 хвилин засервіровані столи. Тобто, робочий день повинен розпочинатись, як мінімум, о 6 годині ранку і закінчуватись о 20 годині. Такий режим роботи потребує змінного графіку роботи працівників, оскільки в протилежному випадку буде перевищена встановлена трудовим законодавством норма робочого часу. Технічним завданням також встановлено, що, окрім приготування їжі, Учасник зобов’язаний організувати інші етапи технологічного процесу надання послуг їдалень: миття посуду, прибирання харчоблоку, видачу готових страв. Враховуючи кількість учнів (191 - вікової групи від 6 до 10років / 1-4 класи, 151 - вікової групи від 10 до 13 років і старше / 5-9 класи), забезпечити дотримання встановленого графіку харчування можливо в разі наявності 4 –х кухарів, 10 кухонних працівників, які будуть працювати за змінним режимом роботи. Щодо п’ятого питання : 1) якщо наприклад між учасником (фізична особа-підприємець) та працівником укладається трудовий договір за формою трудового договору без видання наказу та без внесення записів до трудової книжки - копія трудового договору є достатнім підтвердженням наявності трудових відносин між учасником та працівниками? Недостатньо. Так, згідно із ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом або розпорядженням працедавця, і повідомлення органів ДФС про прийняття працівника на роботу в порядку, визначеному КМУ. Згідно з вимогами ч. 2 ст. 24 КЗпП під час укладення трудового договору громадянин зобов'язаний подати працедавцеві трудову книжку. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях або у фізичних осіб більше п'яти днів. Порядок ведення трудових книжок регулюється Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Мін'юсту, Мінпраці, Мінсоцзахисту від 29.07.93 р. № 58. Оскільки з 2015 року центр зайнятості не реєструє трудових договорів, запис про прийняття й звільнення в трудовій книжці робить підприємець. 2) Чи вірно учасник зрозумів, що на разі відсутності найманих працівників у учасника, він може укласти договір з іншим суб'єктом господарювання про надання послуг з приготування їжі або ж укласти цивільно-правові договори (угоди) на виконання робіт з фізичними особами, який планує залучити до виконання договору за результатами даної закупівлі? Ні. Невірно. Надання послуг їдалень для Замовника не передбачає залучення субпідрядника. Учасник в разі обрання переможцем зобов’язаний надавати послугу особисто, силами найманих працівників, що наведені в тендерній пропозиції . 3) Для підтвердження фахової освіти технолога Учасником надається копія диплому. Оскільки Замовником вимагається наявність двох технологів, то Учасник має подати копії диплому кожного з них, тобто два диплома (сканована копія з оригіналу або завірена належним чином ксерокопія). Щодо шостого питання: Наказ МОЗ України від 21.10.2009 № 755 «Про вдосконалення системи санітарно-гігієнічного навчання»; Наказ МОЗ України від 17.03.2010 № 238 «Про заходи щодо проведення гігієнічного навчання закладами санітарно - епідеміологічної служби» встановлюють методичні рекомендації для закладів санітарно – епідеміологічної служби України щодо проведення гігієнічного навчання громадян, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з небезпечними факторами, обслуговуванням населення. Гігієнічне навчання громадян вказаних вище категорій проводять лабораторні центри Держпродспоживслужби (раніше Держсанепідслужби) або сертифіковані підприємства. Гігієнічне навчання громадян проводиться на платній основі. Документами, що підтверджують проходження навчання, можуть бути: 1) договір про надання послуг, акти приймання – передачі наданих послуг, або 2) витяг з реєстру ,або 3) копію медичної картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я з відміткою о проходженні гігієнічного навчання, або 4) копія довідки від сертифікованих підприємств ,або від лабораторних центрів Держпродспоживслужби. Щодо сьомого питання: З урахуванням того, що ст.6 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" встановлено, що створення електронного документу завершується накладенням електронного цифрового підпису, ст. 7 ЗУ "Про електронний цифровий підпис" встановлено обов'язок підписувача зберігати особистий ключ у таємниці, на офіційному веб-порталі "https://ca.informjust.ua/verify" діє сервіс перевірки електронних цифрових підписів, вимога про прикріплення файлу-ключа електронного підпису не є тотожною вимозі про накладення електронного цифрового підпису та фактично (буквально) є вимогою про надання файлу з ключем.
Дата відповіді: 23.02.2018 10:41