• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво водогону смт Чупахівка. Нове будівництво

Завершена

95 476 097.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 477 380.49 UAH
Період уточнення: 30.08.2023 08:46 - 08.09.2023 00:00
Відповідь надана

ТЗ

Номер: 34c37689b6504d3f8e5eb50208a6bd87
Дата опублікування: 02.09.2023 16:38
Опис: 1. Просимо роз’яснити який тип грунту використовується в розділі «земляні роботи», питома вага якого складає 2,7 т/м3, що в подальшому транспортуємо до 15 км; 2. Відомістю обсягів робіт передбачено «Улаштування цементобетонного покриття за товщини 26 см бетоноукладальником шириною укладання 6 м, за зміною товщини на кожні 0,5 см (k=40), загальна товщина становить 6 см», згідно діючому нормативу ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво. Змінна №1» додаток Ж, таблиця Ж.2 – мінімальна товщина цементобетонного покриття повинна бути не менше 15 см, враховуючи діючі стандарти просимо внести ясність про необхідність улаштування цементобетонного покриття саме бетоноукладальником; 3. Відомістю обсягів робіт передбачено «Улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів двошарових, нижній шар із крупнозернистої асфальтобетонної суміші за товщини 4,5 см», згідно діючому нормативу ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво. Змінна №1» додаток Ж, таблиця Ж.1, мінімальна товщина ущільненого шару асфальтобетону повинна бути не менше ніж два з половиною максимальні розміри зерна щебеню, враховуючи діючі стандарти просимо дати роз’яснення, якою товщиною або видом асфальтобетонної суміші доцільно виконати дану роботу;
Відповідь: Шановний учасник, проектно-кошторисна документація пройшла та отримала позитивний експертний звіт. Необхідні зміни до проектно-кошторисної документації будуть вноситися під час будівництва. Щодо необхідності укладання цементобетонного покриття саме бетоноукладальником, учасник може використовувати наявні у нього механізми або ручну працю при виконанні вищезазначених робіт. Щодо виду асфальтобетонної суміші: проектом передбачено в нижніх шарах покриттів - крупнозернисті, тип А, марка 1, у верхніх шарах покриттів- дрібнозернисті, тип А, марка 1
Дата відповіді: 04.09.2023 13:21
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 6d48d9c632274666a3b8813510f80b56
Дата опублікування: 02.09.2023 11:46
Опис: Шановний Замовник! Для коректного врахування матеріалів, просимо надати специфікації до пунктів Технічного завдання 34, 39, 42, 43, 45, 85, 87, 95, 99, 100, 104, 105, 135, 140, 143, 144, 146, 174, 181, 184, 185, 187. Також, просимо уточнити параметри гідрантів (тиск, діаметр, висота) до пунктів Технічного завдання 46, 105, 147, 188;
Відповідь: Шановний учасник, вся інформація щодо необхідних матеріалів міститься в Технічному завданні додаток 3.
Дата відповіді: 04.09.2023 13:06
Відповідь надана

антикорупційна програма

Номер: 746f5e4e26d74f5784a68711996dbf5d
Дата опублікування: 01.09.2023 17:03
Опис: Відповідно до пп.10 п.47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Проте тендерна документація не містить вимоги, що наявності в учасників юридичних осіб актикорупційної програми чи уповноваженого з її реалізації. Тому необхідно внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: Дякую за запитання, так тендерна документація не містить вимоги, щодо наявності в учасників юридичних осіб актикорупційної програми чи уповноваженого з її реалізації, тому потрібно внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.09.2023 11:43
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 86db622fcd304ea096db9f27e3a1d16d
Дата опублікування: 01.09.2023 16:12
Опис: У складі тендерної документації, а саме Додатку один Замовником встановлено наступну вимогу: До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі включаються працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: - Спеціалісти (не менше 3-х осіб): - сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»*, який має досвід роботи більше 3-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату – 1 особа; - сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»* – 1 особа; - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії** – 1 особа; *на підтвердження надається чинний сертифікат виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. ** на підтвердження надається чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим в установленому чинним законодавством порядку. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною у зв’язку із наступним: Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва». Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві Мінрегіоном у квітні 2020 року затверджено примірну форму договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві. Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 13.01.2022 року 108-22 «Про затвердження професійного стандарту «Інженер – консультант ( будівництво)» основні послуги, які надає інженер-консультант замовнику: -виступає представником замовника відповідно до договору; -консультує замовника з питань залучення проєктних, генеральних підрядних організацій; -бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва; -контролює організаційно-технологічну надійність будівництва; -бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування; контролює витрачання коштів на усіх етапах будівництва; Тобто, приходимо до висновку, що інженер – консультант – це особа яку Замовник може залучити до виконання робіт, передбачених договором підряду. В такому випадку повноваження такого фахівця повинні бути передбаченні самим договором підряду. Проте проєкт договору ( Додаток 6 до ТД) не має переліку повноважень такого фахівця, як інженер – консультант. Отже, Закон не зобов’язує учасників мати у штатній структурі такого працівника, як інженер – консультант, а вимога, наведена в тендерній документації Замовника, є сама по собі абсурдною та необґрунтованою з точки зору Закону та самого проекту. Щодо наявність в учасника такого працівника, як сертифікований інженер з охорони праці варто зазначити наступне. Кваліфікаційні вимоги до інженера з охорони праці зазначені у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 29.12.2004 № 336 (далі — ДКХП). Зокрема, провідний інженер з охорони праці повинен мати повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та стаж роботи за професією інженера з охорони праці I категорії не менше 2 років. Залежно від категорії до фахівця з ОП в ДКХП встановлено такі вимоги: • інженер з охорони праці I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст); для магістра — без вимог до стажу роботи, спеціаліста — стаж роботи за професією інженера з охорони праці II категорії — не менше 2 років. • інженер з охорони праці II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці — не менше 1 року. • інженер з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи. Інженер з ОП проходить навчання і перевірку знань із питань охорони праці під час прийняття на роботу та періодично — раз на три роки. Підстава — пункт 1.6 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255 (НПАОП 0.00-4.35-04). Під час навчання він повинен також, відповідно до освітньо-професійної програми, на практиці підтвердити вміння користуватися цими знаннями. Проте, обов’язкова сертифікація інженера з охорони праці Законом не передбачена. Отже вимога щодо наявності в учасника саме сертифікованого інженера з охорони праці є дискримінуючою. Вважаємо що Замовником навмисно було встановлено вимоги в тендерній документації, які не передбаченні чинним законодавством України, але напроти звужують коло потенційних учасників. За таких обставин варто нагадати Замовнику, що фундаментальними принципами на здійснення публічних закупівель є принципи: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку будемо вимушені звертатися до органу оскарження за захистом свого порушеного права.
Відповідь: Дякую за запитання, Переглянемо вимоги до кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та внесемо зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.09.2023 15:21
Відповідь надана

ДЦ

Номер: 27be2326a59b4245abd3fd5fb0185427
Дата опублікування: 31.08.2023 17:40
Опис: Згідно тендерної документації вид договірної ціни - динамічна, Згідно проекту договору - тверда. Просимо внести уточнення
Відповідь: Дякую за запитання. Договірна ціна - динамічна. Потрібно внести зміни до тендерної документації в додаток №6 (проект договору).
Дата відповіді: 01.09.2023 09:59
Відповідь надана

Кваліфікайні вимоги.

Номер: 05699bcf53ab4c13af44fa78da24b7d7
Дата опублікування: 30.08.2023 16:52
Опис: Добрий день. Надайте, будь ласка, роз'яснення, яка необхідність в двох провідних інженерах-консультантах в штаті підрядної організації для виконання робіт на об'єкті, який відноситься до класу наслідків СС2? відповідно до законодавства договір з інженером консультантом заключа замовник (інвестор). Провідний інженер-консультант виступає представником інвестора (замовника) відповідно до укладеного договору в установленому законодавством порядку. Консультує інвестора з питань залучення проектних, генеральних підрядних організацій. Бере участь в підготовці договору підряду і контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва. Консультує з розробки організаційно-фінансових схем реалізації проекту будівництва із зазначенням всіх можливих організаційно-технологічних ризиків. Контролює організаційно-технологічну надійність будівництва. Бере участь і вносить пропозиції щодо стадійності проектування, черг будівництва та етапів реалізації проекту. Консультує з питань формування бюджету проекту в цілому, планів освоєння капітальних вкладень, обсягів фінансування окремих етапів будівництва та оптимізації інвестицій. Контролює витрачання коштів на всіх етапах будівництва. Аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів. Бере участь в аналізі претензій, що виникли між учасниками реалізації проекту, розробці відповідних пропозицій щодо їх усунення.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення надаємо наступне роз’яснення: Згідно чинного законодавства та міжнародного досвіду, при виконанні робіт на об’єктах критичної інфраструктури можуть залучатися інженери-консультанти. Наявність інженера-консультанта дозволяє уникнути неефективного витрачання коштів та сприяє якісному та своєчасному виконанню робіт та здачу об’єкту в експлуатацію. Як фізична особа-фахівець інженер-консультант – це представник певної професії («інженер-консультант (будівництво)», код КП 2142.2 згідно ДК 003:2010), працівник, що виконує роботу за трудовим договором чи цивільно-правовою угодою. Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») визначено кваліфікаційні характеристики цієї професії, які є обов’язковими для застосування кадровими службами підприємств, установ і організацій, що здійснюють будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт) об’єктів незалежно від їх форми власності, класу наслідків (відповідальності), цільового чи функціонального призначення. Відповідні професійні кваліфікації та трудові функції інженера-консультанта закріплено також професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)», внесеним до Реєстру кваліфікацій 26.01.2022 https://register.nqa.gov.ua/profstandart/inzener-konsultant-budivnictvo. Так, з урахуванням професійного стандарту «Інженер-консультант (будівництво)» інженер-консультант здійснює консультування з питань реалізації проекту, керує будівництвом на майданчику і повністю супроводжує проект на всіх стадіях. Він здійснює всебічний контроль якості при будівництві об’єкта, забезпечує справедливий розподіл ризиків і відповідальності між усіма учасниками будівництва. У разі необхідності його залучають до участі у вирішенні спорів, особливо на етапах досудового (позасудового) врегулювання спорів: управління претензіями, медіація, ад’юдикація через Раду з врегулювання спорів (DAB), арбітраж тощо. Слід зазначити, що законодавством не встановлено жодних обмежень щодо залучення працівників різних професій та кваліфікацій, у т.ч. «інженера- консультанта (будівництво)», до складу підприємств, установ та організацій – учасників реалізації будівельних проектів (замовників, підрядників, проектних, експертних, інжинірингових компаній тощо). Необхідність та склад штатного персоналу і залучених за окремими договорами фахівців обумовлюється напрямками діяльності підприємства чи організації, особливостями та складністю проектів, що реалізуються, вимогами тендерної документації замовника при здійсненні закупівель тощо. Дану позицію підтверджено листом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №11857/28/10-23 від 24.07.2023 року. Враховуючи вищевикладене та актуальність порушеного питання вважаємо доцільним та законним залучення працівників відповідної професії та кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі підприємств, установ та організацій – учасників реалізації будівельних проектів. Звертаємо Вашу увагу, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 01.09.2023 09:37