• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво водогону смт Чупахівка. Нове будівництво

Завершена

95 476 097.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 477 380.49 UAH
Період оскарження: 30.08.2023 08:46 - 08.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо усунення порушень вимог п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).

Номер: 534eb8f6487a4371bfa26d2e0796b5d8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-30-000285-a.c2
Назва: Вимоги щодо усунення порушень вимог п. 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Вимога:
П. 54. Особливостей, передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Враховуючи вище викладене, просимо Вас не порушувати законодавство і на виконання вимог п. 54. Особливостей, разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться в Тендерну документацію відповідно Протоколу №74 від 06.09.2023.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Разом із змінами до тендерної документації в окремому документі будуть оприлюднені перелік змін, що вносяться в Тендерну документацію відповідно Протоколу №74 від 06.09.2023.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 9c03f10a1dda4437b388e613b910c897
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-30-000285-a.a1
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
У складі тендерної документації, а саме Додатку один Замовником встановлено наступну вимогу: До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі включаються працівники, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: - Спеціалісти (не менше 3-х осіб): - сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»*, який має досвід роботи більше 3-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату – 1 особа; - сертифікований інженер-консультант (будівництво) категорії «провідний»* – 1 особа; - сертифікований інженер з охорони праці (будівництво) не нижче І категорії** – 1 особа; *на підтвердження надається чинний сертифікат виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. ** на підтвердження надається чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим в установленому чинним законодавством порядку. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною у зв’язку із наступним: Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва». Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та з метою удосконалення договірних відносин у будівництві Мінрегіоном у квітні 2020 року затверджено примірну форму договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві. Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 13.01.2022 року 108-22 «Про затвердження професійного стандарту «Інженер – консультант ( будівництво)» основні послуги, які надає інженер-консультант замовнику: -виступає представником замовника відповідно до договору; -консультує замовника з питань залучення проєктних, генеральних підрядних організацій; -бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва; -контролює організаційно-технологічну надійність будівництва; -бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування; контролює витрачання коштів на усіх етапах будівництва; Тобто, приходимо до висновку, що інженер – консультант – це особа яку Замовник може залучити до виконання робіт, передбачених договором підряду. В такому випадку повноваження такого фахівця повинні бути передбаченні самим договором підряду. Проте проєкт договору ( Додаток 6 до ТД) не має переліку повноважень такого фахівця, як інженер – консультант. Отже, Закон не зобов’язує учасників мати у штатній структурі такого працівника, як інженер – консультант, а вимога, наведена в тендерній документації Замовника, є сама по собі абсурдною та необґрунтованою з точки зору Закону та самого проекту. Щодо наявність в учасника такого працівника, як сертифікований інженер з охорони праці варто зазначити наступне. Кваліфікаційні вимоги до інженера з охорони праці зазначені у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 29.12.2004 № 336 (далі — ДКХП). Зокрема, провідний інженер з охорони праці повинен мати повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) та стаж роботи за професією інженера з охорони праці I категорії не менше 2 років. Залежно від категорії до фахівця з ОП в ДКХП встановлено такі вимоги: • інженер з охорони праці I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст); для магістра — без вимог до стажу роботи, спеціаліста — стаж роботи за професією інженера з охорони праці II категорії — не менше 2 років. • інженер з охорони праці II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці — не менше 1 року. • інженер з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи. Інженер з ОП проходить навчання і перевірку знань із питань охорони праці під час прийняття на роботу та періодично — раз на три роки. Підстава — пункт 1.6 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 № 255 (НПАОП 0.00-4.35-04). Під час навчання він повинен також, відповідно до освітньо-професійної програми, на практиці підтвердити вміння користуватися цими знаннями. Проте, обов’язкова сертифікація інженера з охорони праці Законом не передбачена. Отже вимога щодо наявності в учасника саме сертифікованого інженера з охорони праці є дискримінуючою. Вважаємо що Замовником навмисно було встановлено вимоги в тендерній документації, які не передбаченні чинним законодавством України, але напроти звужують коло потенційних учасників. За таких обставин варто нагадати Замовнику, що фундаментальними принципами на здійснення публічних закупівель є принципи: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, в іншому випадку будемо вимушені звертатися до органу оскарження за захистом свого порушеного права.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу щодо Кваліфікаційних вимог
Статус вимоги: Задоволено