-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фарба
Торги не відбулися
407 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 035.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 035.00 UAH
Період уточнення:
08.02.2018 15:15 - 13.02.2018 17:00
Відповідь надана
Паспортні дані
Номер:
cf4c0650429a4ce097cec42d3486bf2b
Дата опублікування:
09.02.2018 15:41
Опис:
Ми дякуємо Вам за відповідь що до надання копій сторінок паспорту.
Хочемо зауважити, що відповідно до п. 3 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" проведення ідентифікації учасника покладено на електронну систему закупівель, а не на замовника.
Якщо ми правильно зрозуміли Вашу відповідь, то надання копій сторінок паспорту стосується лише учасників (фізичних осіб) і не вимагається від посадових осіб учасників (юридичних осіб)?
Відповідь:
Вносяться зміни щодо видалення зазначених вами пунктів незалежно від статуса учасника
Дата відповіді:
09.02.2018 15:52
Відповідь надана
Строки оплати
Номер:
74514add67764978a03e171cee1f1f9d
Дата опублікування:
09.02.2018 12:24
Опис:
Доброго дня! Відповідно до п. 4.2., 4.3. проетку договору, розміщеного у складі тендерної документації Замовника, оплата за поставлений товар проводиться при наявності бюджетного фінансування по мірі надходження бюджетних коштів, виділених на ці цілі. Враховуючи, що ціни на ринку лакофарбової продукції України залежить від багатьох факторів та є досить мінливим, строки оплати за товар прямо впливають на рівень рентабельності продукції. За таких умов, для коректного розрахунку цінової пропозиції, просимо надати роз'яснення:
1) чи виділене (затверджене) бюджетне фінансування на закупівлю фарби в обсязі достатньому для оплати товару в межах заявленої за тендером очікуваної вартості?
2) протягом якого строку Замовник проводитиме розрахунки за товар з моменту його поставки?
Завчасно дякуємо за відповідь. З повагою.
Відповідь:
доброго дня.Кошти на придбання предмету закупівлі виділені.Після реєстрації фінансових зобов'язань акцептованої пропозиції оплата здійснюється через казначейську службу м.Коростень на протязі 14 днів.
Дата відповіді:
09.02.2018 14:53
Відповідь надана
Паспортні дані
Номер:
2d2f9d9858b94024a79e76f42daf764d
Дата опублікування:
09.02.2018 11:01
Опис:
Відповідно до п. 4.5 розділу "Інші документи" додатку 3 тендерної документації учасником надається " Сканована копія паспорту (сторінки 1-6, сторінка з останнім місцем реєстрації) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами.".
Зразком листа-згоди передбачено надання згоди на обробку "…моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код..".
Закон України “Про публічні закупівлі”, відповідно до якого проводиться закупівля, не передбачає надання та публікацію в загальному доступі паспортних даних посадових осіб учасників.
п. 3 ст. 10 Закону України "Про захист персональних даних" визначає наступне: "Використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків. Ці працівники зобов'язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм було довірено або які стали відомі у зв'язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов'язків, крім випадків, передбачених законом. Таке зобов'язання чинне після припинення ними діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.".
Авторизований електронний майданчик (Prozzoro) дозволяє третім особам отримувати доступ до завантажених документів, таким чином працівники Замовника фізично не можуть забезпечити виконання Закону України "Про захист персональних даних" та стають порушниками Закону.
Враховуючі наведене просимо Вас внести наступні зміни в тендерну документацію:
- прибрати розділу "Інші документи" додатку 3 тендерної документації вимоги про надання копій сторінок паспорту;
- внести зміни в зразок листа-згоди, прибравши із переліку "паспортні дані та ідентифікаційний код".
Відповідь:
Відділ освіти не заперечує проти внесення запропонованих вами змін.Однак замовник буде позбавлений можливості ідентифікувати учасника (фізичнуособу)
Дата відповіді:
09.02.2018 15:08
Відповідь надана
доставка
Номер:
91a0eeea23324e8b9ac7e9a04798c36e
Дата опублікування:
08.02.2018 16:17
Опис:
Доброго дня!
товар потріно буде доставити в кожен заклад окремо? якщо так, то чи в один день вони зможуть прийняти фарбу?
Відповідь:
Доброго дня.Товар доставляється в кожен заклад окремо. Якщо доставка буде здійснена до 17,00 в усі заклади , то приймуть в один день.
Дата відповіді:
08.02.2018 16:59