-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фарба
Торги не відбулися
407 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 035.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 035.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2018 15:15 - 19.02.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
e1de1927a71e49c687ee3ebf0043699a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-002337-a.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
Текст скарги наведено в документі, який надається
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 12.03.2018 21:10
- Копія протоколу 02.03.18 12.03.2018 21:10
- Фінансовий звіт Скаржник 12.03.2018 21:10
- Відповідь на вимогу 12.03.2018 21:10
- Довідка та аналогічні договори 12.03.2018 21:10
- Лист-відгук 12.03.2018 21:10
- Протокол 12.03.18 12.03.2018 21:10
- Податкова декларація Полісан 12.03.2018 21:10
- Довідка про захист довкілля Полісан 12.03.2018 21:10
- Гарантія на товар Полісан 12.03.2018 21:10
- Підтвердження оплати 12.03.2018 21:10
- Скарга в форматі для редагування 12.03.2018 21:10
- Рішення від 15.03.2018 № 2319 лист Замовнику.pdf 20.03.2018 22:17
- Рішення від 15.03.2018 № 2319 лист Замовнику.pdf 20.03.2018 22:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2018 № 2950.pdf 02.04.2018 21:49
- Рішення від 30.03.2018 № 2950.pdf 04.04.2018 21:43
- протокол рішення.pdf 05.04.2018 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2018 21:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2018 21:44
Дата виконання рішення Замовником:
05.04.2018 11:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення вимоги АМКУ № 2950-р/пк-пз від 30.03.2018 виконано тендерним комітетом Відділу освіти
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:
75ff06e9216444d6a51d6855c357829d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-002337-a.b4
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Вимога на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ НОРМА 777.pdf 05.03.2018 12:04
Дата подачі:
05.03.2018 12:05
Вирішення:
Тендерний комітет здійснює закупівлю відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі “ , забезпечуючи вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, створюючи рівні умови для всіх учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до п. п.4,5 розділу “Інші документи” Додатку №3 до тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі тендерної пропозиції податкової декларації (фінансового звіту) за останній звітний період (скановані з оригіналу).Відповідно до п.1 ст.13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996- XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2018 , тому останній звітний період (на відміну від граничної дати подання звіту) для складання фінансової звітності на кінцеву дату подання тендерних пропозицій є за 2017 рік. Проте, у складі поданої тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Норма 777” баланс та звіт про фінансові результати за 2016 рік, чим не дотримано пп.4.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Довідка довільної форми з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів на постачання предмету закупівлі замовникам з зазначенням дати укладання договору.
Аналогічні договори на постачання предмету закупівлі замовникам у кількості, що зазначена в інформаційній довідці. У разі відсутності в аналогічному договорі найменування предмету закупівлі, обов’язково додається копія специфікацій або накладних.
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ТОВ “Норма 777” в складі тендерної пропозиції надано 3 аналогічні договори та 1 лист –відгук, чим не дотриманно п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Відповідно до п.3 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі “ тендерна документація може містити інформацію , яку Замовник вважає за необхідну до неї включити. Згідно Додатку 3 п.2
Надається інформація про кількість та кваліфікацію працівників (згідно з штатним розписом), які мають відношення до мети та цілей закупівлі, згідно наведеної форми.),однак Учасником ТОВ “Норма 777” була надана інформація яка не відповідає наведеній формі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
130e4272062a49828e3a601bbaed46e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-002337-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Текст вимоги викладено у файлі, який додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 03.03.2018 12:28
Дата подачі:
03.03.2018 12:28
Вирішення:
Тендерний комітет здійснює закупівлю відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі “ , забезпечуючи вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, створюючи рівні умови для всіх учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до п. п.4.5 розділу “Інші документи” Додатку №3 до тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі тендерної пропозиції податкової декларації (фінансового звіту) за останній звітний період (скановані з оригіналу). Відповідно до п.1 ст.13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996- XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2018, тому останній звітний період (на відміну від граничної дати подання звіту) для складання фінансової звітності на кінцеву дату подання тендерних пропозицій є за 2017 рік. Проте, у складі поданої тендерної пропозиції Учасника ПАТ “Янтар” баланс та звіт про фінансові результати за 9 місяців 2017 року, чим не дотримано п.п.4.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ПАТ” Янтар” в складі тендерної пропозиції надано лист –відгук №151 від 16.02.2018 від ПрАТ ”Житомирський завод огороджувальних конструкцій” який не містить інформації щодо постачання предмету закупівлі, чим не дотриманно п.п. 3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення дискваліфікації
Номер:
e5a84d4066a84afa955a617212db9610
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-002337-a.c2
Назва:
Оскарження рішення дискваліфікації
Вимога:
Текст вимоги викладено у документі, який додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- 002.jpg 03.03.2018 12:02
Дата подачі:
03.03.2018 12:02
Вирішення:
Тендерний комітет здійснює закупівлю відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі “ , забезпечуючи вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, створюючи рівні умови для всіх учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до п. п.4,5 розділу “Інші документи” Додатку №3 до тендерної документації від учасників вимагалося надання у складі тендерної пропозиції податкової декларації (фінансового звіту) за останній звітний період (скановані з оригіналу). Відповідно до п.1 ст.13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996- XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.02.2018 , тому останній звітний період (на відміну від граничної дати подання звіту) для складання фінансової звітності на кінцеву дату подання тендерних пропозицій є за 2017 рік. Проте, у складі поданої тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Промфарба” баланс та звіт про фінансові результати за 2016 рік, чим не дотримано пп.4.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того , відповідно до роз’яснень , оприлюднених на сайті Антимонопольного комітету України : ”Відповідно до частини першої статті 13 зазначеного Закону звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року). Також слід зазначити, що визначення терміну «звітна дата» в чинному законодавстві України відсутнє.”
Відповідно до п.п. 2,3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*
Довідка довільної форми з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів на постачання предмету закупівлі замовникам з зазначенням дати укладання договору.
Аналогічні договори на постачання предмету закупівлі замовникам у кількості, що зазначена в інформаційній довідці. У разі відсутності в аналогічному договорі найменування предмету закупівлі, обов’язково додається копія специфікацій або накладних.
Позитивні листи-відгуки покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації , зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчені відповідним чином).
*У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або незазначення інформації, яка вимагається даною умовою, то пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Учасником ТОВ” ТД Промфарба” в складі тендерної пропозиції надано 3 аналогічні договори та 2 листи –відгуки, чим не дотриманно п.п. 2,3 розділу 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
b868b98453064fb9b2344b2a278c98a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-002337-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Текст вимоги викладено у документі, який додається.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2018 10:02
Опис причини скасування:
Не додано документ
Дата скасування:
03.03.2018 12:28