• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул.Семашка, 4 в смт.Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

71 108 915.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 355 544.58 UAH
Період уточнення: 29.08.2023 18:38 - 10.09.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення до ТД

Номер: a7eac3e57b7a4b4bbb4a03bc2c141480
Дата опублікування: 08.09.2023 22:43
Опис: Шановний замовнику! Тендерну документацію затверджено у новій редакції 6 серпня 2023 року. Оскільки вимагається забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, та у гарантії йде посилання на номер та дату протоколу уповноваженої особи, яким затверджується тендерна документація, просимо внести зміни до тендерної документаціі із зазначенням правильного місяця (вересня).
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником було допущено механічну помилку, тому будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 08.09.2023 23:07
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог про наявність обладнання,механізмів.

Номер: 165aafa2134c4a8da5638c240844a26b
Дата опублікування: 08.09.2023 16:05
Опис: Шановний замовник, просимо Вас дати роз'яснення,стосовно механізмів для виконання робіт. Згідно таблиці потрібен Автокран 50 т і більше. Продивившись весь кошторис, такий автокран використовується в монтажі дизель-генератора до 1т та дизель-генератора до 5т. Для таких видів робіт та за технічними характеристиками підійде Автокран 32т. Чи можно зробити заміну по механізмам.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше звернення, повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 08.09.2023 16:58
Відповідь надана

Кошти з інфляційними процесами

Номер: 1b1ed26e37cf4d0d877aba060e29c099
Дата опублікування: 30.08.2023 11:44
Опис: Просимо Вас роз'яснити правомірність застосування коефіцієнта інфляції К=1,1736, зазначеному у відомості обсягів робіт, при складанні договірної ціни пропозиції учасника процедури закупівлі. Згідно до п.5.33 КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» - «…Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.» Застосування К=1,1736, при розрахунку договірної ціни, суперечить нормам КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» Тобто. Замовник не може нав'язати учасникам процедури закупівлі застосування фіксованого коефіцієнта інфляції. Для кожного об'єкта будівництва він індивідуальний і розраховується індивідуально.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: з метою уникнення порушення статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», технічним завданням для всіх учасників визначено розмір розрахункового коефіцієнту інфляції K= 1,1736 відповідно до інвесторської документації. Інфляційні витрати за окремою статтею витрат Глава 9 «Кошти на інші роботи та витрати» Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва увійшли до складу очікуваної вартості, визначеної Замовником, саме в розмірі відповідно до вказаного коефіцієнту. Коефіцієнт інфляції зазначено в складі проектно-кошторисної документації, яка перевірена експертною організацією, зокрема кошторисна частина та проект організації будівництва (ПОБ) за вихідними даними яких відбувся розрахунок коефіцієнту , а саме: терміну будівництва та структурі робіт. Коефіцієнт індивідуально визначається для кожного окремого об’єкта будівництва за наведеними даними. Визначені, з використанням коефіцієнту інфляції, витрати Договірної ціні в подальшому (акти виконаних робіт КБ2-в) підтверджуються окремими розрахунками, по факту настання подій. Станом на момент проведення процедури закупівлі, такі події не настали, тож врахування коефіцієнту на розсуд Учасника приведе до використання нецільового призначення цих коштів або передчасного врахування в вартості прямих витрат і надалі нерівні умови оцінки тендерної пропозиції Учасників за підсумком прямих та «непрямих витрат» за об’ємами, вказаними в відомості обсягів робіт. Крім того, оскільки на етапі проведення процедури закупівлі не можуть бути точно визначені всі вихідні данні, що заведенні в формулу розрахунку інфляції в різних програмних комплексах по різному (місяць початку будівельних робіт, місяць закінчення робіт, тощо..), розрахунок Учасника не може бути виконано коректне. Ураховуючи, що замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 22 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, для запобігання вказаних вище помилок та приведення всіх Учасників до рівних умов, Замовником було вказано фіксовано розрахунковий коефіцієнт інфляції, зазначений в Технічному завданні. Слід зазначити, що дискримінаційними вважаються вимоги, які ставлять учасників у нерівні умови, у даному випадку умови є рівними для всіх учасників закупівлі.
Дата відповіді: 31.08.2023 15:38