-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (ПРУ) КУ «Новоборівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Лісна, 2-а, смт. Нова Борова, Житомирський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
13 656 976.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 136 569.77 UAH
мін. крок: 1% або 136 569.77 UAH
Період уточнення:
29.08.2023 16:48 - 03.09.2023 00:00
Відповідь надана
Прохання роз'яснити
Номер:
b6173620dd7046929fa73dcb97758790
Дата опублікування:
30.08.2023 14:22
Опис:
Доброго дня! Прохання роз'яснити, що мається на увазі "Учасник має надати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)". Тобто якщо, в нас дана закупівля має клас наслідків СС1, то відповідно аналогічний договір теж повинен мати клас наслідків СС1? Яким саме підтверджуючим документом учасник повинен підтвердити дану вимогу? І чи не вважаєте ви цю вимогу дискримінаційною, що зменшує круг потенційних учасників? Обгрунтуйте будь ласка важливість аналогічного договору з аналогічним класом наслідків? На що це впливає?
Дякуємо, за оперативну відповідь!
Відповідь:
Доброго дня! Замовником не встановлено у тендерній документації вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме за класом наслідків СС1, вимоги стосуються лише характеру виконаних аналогічних робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція. Підтверджуючими документами можуть слугувати дозвіл/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво, або документ, що складений у довільній формі із зазначенням відповідного класу наслідків (відповідальності) до наданого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів) у складі тендерної документації. Наголошуємо, що приведені вище вимоги тендерної документації не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
01.09.2023 16:54
Відповідь надана
щодо надання тендерної документації у машинозчитувальному форматі
Номер:
5a01cde70d904e6aa43c79eed4b6cb61
Дата опублікування:
30.08.2023 14:22
Опис:
Шановний Замовник! Умовами вашої тендерної документації вимагається надання Учасниками форм документів, від яких не можна відступати, зокрема тендерна пропозиція, відомості про Учасника. У той же час вами надана тендерна документація , у тому числі згадувані вище форми, у поганій якості, що не підлягає машинній обробці. Просимо надати тендерну документацію у форматі з розширенням *doc або * docx.
Відповідь:
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922- VIII від 25.12.2015 (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Водночас, вказаними нормативними актами не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Слід зауважити, що формат в якому викладено тендерну документацію, в даному випадку, не впливає на можливість підготовки пропозиції потенційними учасникам торгів. Відповідно, відсутні об'єктивні підстави для викладення інформації про закупівлю або будь-якої її частини в іншому, відмінному від застосованого, форматі.
Дата відповіді:
01.09.2023 16:53