• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (ПРУ) КУ «Новоборівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Лісна, 2-а, смт. Нова Борова, Житомирський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

13 656 976.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 136 569.77 UAH
Період оскарження: 29.08.2023 16:48 - 03.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірні вимоги

Номер: 4399c6061dd24fedaebd077a09e9433a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-29-011330-a.b2
Назва: Неправомірні вимоги
Вимога:
Замовнику було поставлено запитання: "Загальне питання по закупівлі 30.08.2023 14:22 Доброго дня! Прохання роз'яснити, що мається на увазі "Учасник має надати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)". Тобто якщо, в нас дана закупівля має клас наслідків СС1, то відповідно аналогічний договір теж повинен мати клас наслідків СС1? Яким саме підтверджуючим документом учасник повинен підтвердити дану вимогу? І чи не вважаєте ви цю вимогу дискримінаційною, що зменшує круг потенційних учасників? Обгрунтуйте будь ласка важливість аналогічного договору з аналогічним класом наслідків? На що це впливає? Дякуємо, за оперативну відповідь!" На яке було дано відповідь: "Відповідь Організатора: 01.09.2023 16:54 Доброго дня! Замовником не встановлено у тендерній документації вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме за класом наслідків СС1, вимоги стосуються лише характеру виконаних аналогічних робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція. Підтверджуючими документами можуть слугувати дозвіл/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво, або документ, що складений у довільній формі із зазначенням відповідного класу наслідків (відповідальності) до наданого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів) у складі тендерної документації. Наголошуємо, що приведені вище вимоги тендерної документації не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників." Таким чином вважаємо вимогу Замовника: "Учасник має надати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)" - дискримінаційною та безпідставною. Оскільки для підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі аналогічного договору, достатньо згідно вимог Замовника - Актів приймання виконаних робіт (кб2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (кб3). Не зрозуміло по якій причині Замовнику необхідно надавати підтверджуючі документи відповідного класу наслідків (відповідальності) вказаного (-их) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), якщо клас наслідків аналогічного договору не повинен відповідати класу наслідкам по даній закупівлі. А також інформуємо, що дозвіл/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво - може вважатись конфіденційною інформацією згідно умов договору. А отже унеможливлює надання цих документів Учаснику, що є неправомірним, оскільки звужує кількість Учасників. А так як, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, підтвердження класу наслідків не є суттєвим, то вимагаємо прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дану процедуру закупівлі опубліковано у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Згідно з абз. 1 п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до норм даного пункту, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Як передбачається ч. 2 ст. 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, згідно пп. 3, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В свою чергу, законодавством не встановлено ні визначення терміну аналогічного договору, ні обмежень щодо переліку документів для підтвердження досвіду виконання учасником аналогічних робіт. Тому Замовник визначає та встановлює дані вимоги самостійно, з урахуванням вимог Закону та основних принципів здійснення закупівель. Закон не встановлює жодних заборон, які б стосувалися обраних Замовником критеріїв документального підтвердження відповідності учасника вказаним вимогам. Окрім того, наголошуємо, що Замовником не встановлено у тендерній документації вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме за класом наслідків СС1, вимоги стосуються лише характеру виконаних аналогічних робіт – нове будівництво/капітальний ремонт або реконструкція. Щодо твердження про конфіденційність інформації, а саме дозволу/повідомлення на виконання будівельних робіт, що виданий уповноваженим органом, або затверджений експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації/щодо розгляду проектної документації на будівництво, звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 40 Особливостей, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Також, вважаємо за необхідне повідомити, що необхідну інформацію щодо класу наслідків Учасники можуть надати у вигляді витягу/скриншоту з Порталу державної електронної системи у сфері будівництва. Враховуючи загальнодоступність та відкритість даної системи, зазначена вище інформація щодо підтвердження класу наслідків не може вважатися конфіденційною. Таким чином, вимоги тендерної документації є правомірними, не обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення невідповідностей в технічному завданні

Номер: 42d33e12be6545229f0e0843016be044
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-29-011330-a.b1
Назва: Усунення невідповідностей в технічному завданні
Вимога:
У процесі підготовки тендерної пропозиції, а саме договірної ціни, виникли зауваження щодо невідповідностей по технічному завданні. А саме: 1) П.13 Навантаження сміття вручну - 14,464 т, а п.14 Перевезення сміття до 15 км – 144,64 т. Вважаємо, що тут присутня помилка. Прохання виправити! 2) п. 361 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм – 8 м, а п.362 Труба PPR PN16 ф20х28 мм – 13 м. Тут спостерігається невідповідність об’єму роботи та матеріалу. Прохання привести у відповідність! 3) п. 419 Установлення насосів відцентрованих з електродвигуном масою понад 0,1 до 0,2 т (Насос фекальний поверхневий Н=9,0м; N=2.2кВт; Qmax=1.3л/с, Ду40 СМ80-50-200/4б) – прохання відредагувати найменування позиції, адже сам насос знаходиться в окремій позиції 436. 4) п.428 Установлення манометрів з триходовим краном – 2 комплекта, а п 427 Манометр ДМ 05063 – 1 шт - не відповідність по об’ємам 5) п.512-515 – не відповідність по об’ємам, роботи більше, а кабелю менше. 6) п.852 Затягування першого проводу перерізом понад 2,5мм2 до 6мм2 в труби (виключається обсяг 110м.п., п,55). Але ж позиція 55 Шпаклювання фінішне SCANMIX LHD. Звідки виключити обсяг -невідомо! Прохання привести у відповідність Технічне завдання у зв'язку з виявленими невідповідностями. Та виставити у новій редакції. Щоб обсяги робіт відповідали обсягам матеріалів, відповідно до норм витрат матеріалів. Це необхідно для правильного розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасника. Оскільки згідно тендерної документації єдиний критерій оцінки - ціна, тому важливо привести у відповідність Технічне завдання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Повідомляємо, що технічне завдання за даним предметом закупівлі складено на основі проектно-кошторисної документації, яка пройшла комплексну експертизу на відповідність її вимогам законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, правил і нормативних документів, та за результатом якої отримано позитивний експертний звіт №435/е/23 від 02.06.2023 виданий ДП «НДІпроектреконструкція». Експертною організацією не було виявлено відхилень від вимог щодо міцності, надійності та довговічності будівель і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення. У звʼязку з вищевикладеним, технічне завдання є остаточним та не може бути переглянуто, оскільки складено у відповідності до затвердженого проекту, тому підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено