-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ВВО-23Т_011_ВО: Корм для собак, сухий
Завершена
696 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 483.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 483.00 UAH
Період уточнення:
25.08.2023 14:00 - 30.09.2023 00:00
Відповідь надана
Виробник товару
Номер:
3bf44b2c673340e9813443881408fdc8
Дата опублікування:
30.08.2023 16:53
Опис:
У Додатку 1 до Тендерної Документації (додаток А) , «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», п. «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» п.п.3.1 вказано - «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Вважаю такі вимоги ТД Замовника дискримінаційними, щодо учасників та такими що порушують вимоги п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник вимагає в своєї Тендерної Документації наявність у Учасника обов’язкових господарчих відносин, саме з Виробником предмету закупівлі, невраховуючі той факт, що корм Учасник закупівлі, може придбати у дистриб’ютора, представника або дилера Виробника.
За таких обставин просимо внести зміни до Тендерної Документації, до Додатку 1 до Тендерної Документації, «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», п. «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» п.п.3.1.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання.У разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.09.2023 11:16
Відповідь надана
Лабораторне дослідження
Номер:
a3d3e8c84c67437f8e7228108f9c5731
Дата опублікування:
30.08.2023 16:38
Опис:
Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати:
5.1 Гарантій лист про те, що під час отримання товару ПОКУПЕЦ має право робити вибіркову (часткову) перевірку товару на якість з поширенням результатів перевірки якості будь-якої частини товару на всю партію.
5.2. Гарантійний лист про те, що итрати на лабораторне дослідження товару відшкодовує Постачальник у повному обсязі.
Просимо надати пояснення які саме лабораторії , в якому регіоні ? Також потрібно даний пункт внести в проект договору з зазначенням лабораторій!!
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання.У разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.09.2023 11:15
Відповідь надана
Реєстраційне посвідчення
Номер:
7aa36f820ba84849be21aea0b6af9d95
Дата опублікування:
30.08.2023 16:26
Опис:
У Технічній специфікації (Додаток № 1 до тендерної документації, підпункт 2.7 Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі) вказано, що учасник повинен надати реєстраційне посвідчення на корм або інформацію про державну реєстрацію корму відповідно до «Положення про державну реєстрацію кормових добавок», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року №210.
Зазначена вимога є незаконною, адже неможливо надати реєстраційне посвідчення на корм або інформацію про державну реєстрацію корму відповідно до «Положення про державну реєстрацію кормових добавок», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року №210., оскільки зазначене положення не регулює питання державної реєстрації кормів.
Крім того прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про безпечність та гігієну кормів», який набрав чинність в повному обсязі 19.01.2020, були внесені зміни до Закону України «Про ветеринарну медицину», якими встановлено, що вимоги щодо отримання реєстраційного посвідчення більше не поширюються на готові корми.
Виходячи з цього вимога надати реєстраційне посвідчення на корм або інформацію про державну реєстрацію корму є незаконною.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Виходячи з вищесказаного, вимагаємо усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації та виключити вимогу щодо необхідності надання реєстраційного посвідчення на корм або інформацію про державну реєстрацію корму.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання.У разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
01.09.2023 11:15