• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ВВО-23Т_011_ВО: Корм для собак, сухий

Завершена

696 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 483.00 UAH
Період оскарження: 25.08.2023 14:00 - 30.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційі вимоги до тех.характеристик

Номер: 13be490326df49d1a2b8995e8a896f15
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-25-007114-a.b4
Назва: Дискримінаційі вимоги до тех.характеристик
Вимога:
Розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом Корм для собак, сухий за код ДК 021:2015-15710000-8-Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-25-007114-a з’ясовано, що в оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які, по-перше, значно обмежують коло потенційних учасників у зазначеній процедурі закупівлі, що, в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів; по-друге, свідчить, що технічні вимоги до предмета закупівлі прописані вимоги під єдиного виробника даного корму. По наведених технічних характеристиках, участь в закупівлі може взяти тільки учасник який співпрацює з виробником єдиної торгової марки. До зазначених вказаних висновків призвело наступне. 1. В додатку 1 до тендерної документації зазначені такі характеристики предмету закупівлі: СКЛАД Інгредієнти тваринного походження - 52%, а саме: - м'ясо дегідроване – не менше 30%; - м'ясо свіже – не менше 10%; - жир птиці – не більше 5%; - борошно з морської риби – не більше 3%; - печінка птиці – не менше 2%; - лососевий гідролізат – не менше 2%. Рослинні складові – 42%, а саме: - кукурудза – не більше 37%; - овес – не більше 5%. Корисні добавки – 6%, а саме: - пивні дріжджі – не менше 1%; - люцерна – не менше 1%; - яблука сушені – не менше 1%; - насіння льону – не менше 1%; - комплекс вітамінів та мінералів – 1%; - чорна смородина, куркума, розмарин, альфа-токоферол – не менше 1%. Поживні речовини (на 100 г): - протеїн – не менше 23%; - жир – не менше 11%; - Омега 3 – не менше 0,36%; - Омега 6 – не менше 2,7%; - клітковина – не менше 2,2%; - зольність – не більше 5,8%; - вологість – не більше 10%; - калорійність – не менше 360 кКал/100 г. Мінерали (на 100 г): - кальцій – не менше 1,2 г; - фосфор – не менше 1 г; - калій – не менше 0,7 г; - натрій – не менше 0,3 г; - хлорид – не менше 0,4 г; - магній – не менше 0,1 г. Мікроелементи (на 100 г): - мідь – не менше 1,5 г; - йод – не менше 0,6 г; - залізо – не менше 11 мг; - марганець – не менше 3 мг; - селен – не менше 44 мкг; - цинк – не менше 12 мг. Вітаміни (на 100 г): - Vitamin A – 2000 МО; - Vitamin D – 140 МО; - Vitamin E – 19 МО; - Vitamin В1 – 0,6 мг; - Vitamin В2 – 0,85 мг; - Vitamin В3 – 3,6 мг; - Vitamin В4 – 230 мг; - Vitamin В5 – 2 мг; - Vitamin В6 – 0,7 мг; - Vitamin В7 – 60 мкг; - Vitamin В9 – 48 мкг; - Vitamin В12 – 4,4 мкг; - Vitamin С – 34 мг. Одночасно дані показники повністю співпадають з технічними показниками корму для собак ТМ PRACTIK , що можна перевірити на сайті виробника за посиланням https://practik.ua/daily/korm-dlya-sobak-svizha-kurka. Вважаю, що зазначені вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаю дискримінаційними саме умови щодо зазначених вище характеристик, оскільки у сукупності із іншими зазначеними характеристиками до предмету закупівлі призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі. За інформацією, якою володіємо, вказані характеристики наявні лише в одного виробника ТМ PRACTIK (проаналізувавши корм українських (ТМ «Ройчер», « Клуб 4 Лапи», «Пан пес», «Для друга» та ін.) та іноземних виробників (ТМ « Josera», «Purina», Brit,Bavaro) з сайтів виробників ). Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Акцентую увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які пропонують продукцію інших виробників, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації. Зважаючи на це, прошу привести тендерну документацію до виду, який не буде містити дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уповноважена особа філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Перед проведенням процедури закупівлі Замовником було проведено моніторинг ринку, в результаті якого виключені будь-які дискримінаційні вимоги до технічних вимог предмету закупівлі.. Також звертаємо увагу, що в Додатку №1 тендерної документації зазначено щодо еквіваленту товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації, тобто технічні параметри та характеристики товару, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими або вищими, ніж задані Покупцем), тобто учасник може запропонувати еквівалентний товар інший ніж визначений у Додатку А тендерної документації, але характеристики еквіваленту повинні бути не нижчими або вищими, ніж задані Покупцем.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Договір з виробником

Номер: 02d27b8f21b04e71ba9ec617e82c8c84
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-25-007114-a.a3
Назва: Договір з виробником
Вимога:
У Додатку 1 до Тендерної Документації (додаток А) , «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», п. «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» п.п.3.1 вказано - «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. Вважаю такі вимоги ТД Замовника дискримінаційними, щодо учасників та такими що порушують вимоги п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник вимагає в своєї Тендерної Документації наявність у Учасника обов’язкових господарчих відносин, саме з Виробником предмету закупівлі, невраховуючі той факт, що корм Учасник закупівлі, може придбати у дистриб’ютора, представника або дилера Виробника. За таких обставин просимо внести зміни до Тендерної Документації, до Додатку 1 до Тендерної Документації, «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», п. «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» п.п.3.1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уповноважена особа філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Стосунки з виробником продукції можливо підтвердити через дистриб’ютора, представника або дилера виробника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Лабораторне випробування

Номер: ce68f7d863744d74a407d4fce48aa392
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-25-007114-a.b2
Назва: Лабораторне випробування
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати: 5.1 Гарантій лист про те, що під час отримання товару ПОКУПЕЦ має право робити вибіркову (часткову) перевірку товару на якість з поширенням результатів перевірки якості будь-якої частини товару на всю партію. 5.2. Гарантійний лист про те, що итрати на лабораторне дослідження товару відшкодовує Постачальник у повному обсязі. Просимо надати пояснення які саме лабораторії , в якому регіоні ? Також потрібно даний пункт внести в проект договору з зазначенням лабораторій!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Це має бути акредитована лабораторія в Україні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Реэстраційне посвідчення

Номер: 350f19c4823b44b89d884ca50cbffef1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-25-007114-a.b1
Назва: Реэстраційне посвідчення
Вимога:
У Технічній специфікації (Додаток № 1 до тендерної документації, підпункт 2.7 Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі) вказано, що учасник повинен надати реєстраційне посвідчення на корм або інформацію про державну реєстрацію корму відповідно до «Положення про державну реєстрацію кормових добавок», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року №210. Зазначена вимога є незаконною, адже неможливо надати реєстраційне посвідчення на корм або інформацію про державну реєстрацію корму відповідно до «Положення про державну реєстрацію кормових добавок», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року №210., оскільки зазначене положення не регулює питання державної реєстрації кормів. Крім того прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про безпечність та гігієну кормів», який набрав чинність в повному обсязі 19.01.2020, були внесені зміни до Закону України «Про ветеринарну медицину», якими встановлено, що вимоги щодо отримання реєстраційного посвідчення більше не поширюються на готові корми. Виходячи з цього вимога надати реєстраційне посвідчення на корм або інформацію про державну реєстрацію корму є незаконною. Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Виходячи з вищесказаного, вимагаємо усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до тендерної документації та виключити вимогу щодо необхідності надання реєстраційного посвідчення на корм або інформацію про державну реєстрацію корму.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уповноважена особа філії «Відомча воєнізована охорона» АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, відповідно до умов технічної специфікації тендерної документації учасник має надати лист в довільний формі з вказанням причини відсутності затребуваного документа з посиланням на законодавство.
Статус вимоги: Відхилено