• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Оливи трансформаторні, турбінні, індустріальні, компресорні

Торги не відбулися

10 045 393.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 453.93 UAH
Період уточнення: 25.08.2023 10:27 - 03.09.2023 00:00
Відповідь надана

усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 912d5d5943914b01953dd168ef920911
Дата опублікування: 30.08.2023 14:55
Опис: Шановний Замовнику! Наше підприємство здійснює підприємницьку діяльність з постачання технічних олив та має намір взяти участь у даній закупівлі. Проаналізувавши Тендерну документацію, фахівці підприємства дійшли висновку, що вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик трансформаторних та турбінних олив, викладені в Додатку 4 до Тендерної документації, сформовані виходячи з вимог державних стандартів та ГОСТ 29174-91, ГОСТ 28549.6-90, ГОСТ 28549.6-90 які на даний час, по-перше, є технічно застарілими, а по друге, з 10.02.2024 р. припиняють свою дію на території України. На виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом наказами ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 25.12.2015 р. № 207 "Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами" від 28.12.2022 р. № 285 " Про пакетне прийняття європейських нормативних документів CEN/CENELEC" на території України вводяться інші державні стандарти щодо олив та мастильних матеріалів, вимоги яких щодо технічних, якісних та кількісних характеристик є значно вищими, але відрізняються від характеристик, зазначених в Тендерній закупівлі, що призводить до неможливості участі в даній закупівлі тих учасників, які здійснюють постачання мастильних матеріалів, вироблених згідно з вимогами європейських стандартів або їх аналогів, імплементованих в українське законодавство в галузі метрології та стандартизації. Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Таким чином, вважаємо, що Додаток 4 до Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги до учасників, в тому числі до нашого підприємства, які пропонують до продажу оливи, які вироблені згідно з вимогами європейських стандартів або їх аналогів, імплементованих в українське законодавство в галузі метрології та стандартизації Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ч. 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене вище, з метою дотримання принципів здійснення закупівлі щодо недискримінації до учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель пропонуємо внести зміни до Додатку 4 Тендерної документації, які б враховували можливість участі у закупівлі учасників, які пропонують до продажу оливи, які вироблені згідно з вимогами європейських стандартів або їх аналогів, імплементованих в українське законодавство в галузі метрології та стандартизації, а саме: Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик. Продукт: Олива трансформаторна. Технічні вимоги. 1. Характеристики згідно з міжнародним стандартом IEC 60296 або ДСТУ EN IEC 60296:2022 «Рідини для електротехнічного застосування - мінеральні ізоляційні масла для електрообладнання». Обґрунтування необхідності внесення змін: Враховуючи, що в період воєнного часу більшість олив та обладнання в яких такі оливи використовуються є імпортованими продуктами, необхідно максимально розширити кількість потенційних учасників, що буде сприяти недискримінації учасників, підвищенню конкуренції, а отже і максимальній економічній ефективності закупівлі. 2. Трансформаторна олива має бути неінгібірованою (не містити інгібіторів корозії та окислення). Обґрунтування необхідності внесення змін: - Високі експлуатаційні показники неінгібірованих олив досягаються не за рахунок додавання присадок (інгібіторів), а за рахунок найвищої якості базової оливи; - Відповідно в процесі експлуатації інгібірованих (с присадками) олив дані присадки відпрацьовуються і необхідно контролювати їх концентрацію та періодично додавати (наприклад присадку в оливу Т-1500). Якщо цього не робити, то починається процес окислення бази и втрата експлуатаційних якостей оливи. - Тому ресурс неінгібірованих олив значно вище, а експлуатаційні витрати нижче (не потрібне періодичне додавання інгібіторів); - За необхідності неінгібіровану оливу (без присадок) можливо додавати в інгібіровану оливу (Т-1500), не боючись конфлікту присадок. 3. Пропонований продукт повинен мати протокол змішування з оливою Т-1500, виданий акредитованою лабораторією, що має необхідний рівень компетентності. Обґрунтування необхідності внесення змін: Враховуючи, що частина оливи буде використовуватися для доливання в обладнання, в якому використовується Т-1500, даний протокол є обов'язковим. Продукт: Олива турбінна. Технічні вимоги. 1. Характеристики згідно з міжнародними стандартами: 1.1. ISO 6743-5 L-TSA, L-TGA, L-TSE, L-TGE або ДСТУ ISO 6743-5:2015 (ISO 6743-5:2006, IDT) Мастильні матеріали, індустріальні оливи та споріднені продукти (клас L). Класифікація. Частина 5. Група T (турбіни) (стандарти визначають область і умови використання турбінних олив). 1.2. ISO 8068 або ДСТУ ISO 8068:2015 (ISO 8068:2006, IDT) Мастильні матеріали, індустріальні оливи та споріднені продукти (клас L). Група T (турбіни). Специфікація на мастила для турбін. 1.3. DIN 51515 ч.1 Стандарт визначає вимоги до турбінних олив в залежності від температурного режиму роботи. Обґрунтування необхідності внесення змін, зазначених в п.п. 1.1, 1.2, 1.3 продукту Олива турбінна: Враховуючи, що в період воєнного часу більшість олив та обладнання в яких такі оливи використовуються є імпортованими продуктами, необхідно максимально розширити кількість потенційних учасників, що буде сприяти недискримінації учасників, підвищенню конкуренції, а отже і максимальній економічній ефективності закупівлі.
Відповідь: Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик обладнання та викладені у Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно до умов п.1 Додатку 2 тендерної документації, зокрема визначено, що продукція, яка складає предмет закупівлі, повинна відповідати нормативним документам та стандартам, які встановлюють характеристики товару та технічні вимоги до нього не гірші, ніж у таблиці, яка міститься у вказаному пункті тендерної документації. Однак обмежень стосовно застосування конкретних стандартів (в разі відповідності продукції технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі), вимогами Замовника за даною процедурою закупівлі встановлено не було.
Дата відповіді: 01.09.2023 13:55
Відповідь надана

Розподіл тендерної пропозиції на Лоти

Номер: 472a95caba594363897f8049fd735caf
Дата опублікування: 30.08.2023 10:29
Опис: Чи є можливість розподілу Предмету закупівлі на Лоти по категоріям (Оливи трансформаторні, Оливи турбінні, Оливи індустріальні, Оливи компресорні) для можливості більш прозорої концуренції між Учасниками тендеру та максимально економічно вигідної ціни для Замовника?
Відповідь: Згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення" затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708 Порядку визначення предмету закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, зокрема принципами, встановленими статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного обмеження кола потенційних учасників, відповідно до Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Окрім того, згідно з ч. 2 ст. 4 Закону інформація щодо лотів має зазначатися в річному плані закупівель. Водночас, функціонал електронної системи закупівель не передбачає редагування річного плану закупівель після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 31.08.2023 15:39
Відповідь надана

Т-1500

Номер: b0ce62b188e745649992fe967e0d1cb7
Дата опублікування: 29.08.2023 16:24
Опис: Підкажіть у оливи Т-1500 не нормується пробивна напруга?
Відповідь: Пробивна напруга оливи повинна бути не менше 30 кВ. В технічну специфікацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 31.08.2023 15:38