• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аптечки медичні тактичні

Торги не відбулися

1 083 611.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 836.11 UAH
Період уточнення: 22.08.2023 15:21 - 27.08.2023 00:00
Відповідь надана

джгут

Номер: 873d8a9c9f72427aa013e48c7eef97d2
Дата опублікування: 25.08.2023 18:10
Опис: Прохання роз'яснити щодо розмірів джгута-турнікета в упаковці. Зазначено в таблиці у п.8 Додатку 2, що габарити турнікету в упаковці, мають бути "не більше 16,5 х 5 х 3 см". З урахуванням того, що Замовник встановлює розміри підсумка, в який мають увійти всі комплектуючі, в тому числі і джгут, розуміючи, що усі компоненти туди взагалі добре увійдуть - то, для чого встановлюється розмір джгута-турнікета "в упаковці", як окрема подія та деталізація? Чи розмір, наприклад, 17 х 6 х 4 - вплине на його якості, чи вплине на якесь особливе місце розміщення, яке буде "тріщати",... адже взагалі єдине місце розміщення турнікету в цій закупівлі - це футляр-підсумок? Чи замовник може знає, під якого учасника він формує цю документацію, і встановлюєд такі еталізовані парамети для "улюбленця"? Просимо роз'яснити таку деталізацію, яка не має пояснень, яка не встановлена жодним наказом чи НПА, і не регулюється законодавчими вимогами, проте робиться для чогось, або для когось, що свідчить про наявність дискримінаційних вимог.
Відповідь: Доброго дня. Стосовно даного питання повідомляємо, що габарити турнікету в упаковці мають бути не більше: 16,5х5х3 см., вага не більше ніж 77 грам. Це має значення, адже у вимогах до даного виробу вказано, що в складеному вигляді джгут не має так перегинатись щоб втрачати свої властивості. Розміри футляру-підсумку мають бути не більше 13 х 19 х 10,5 см, при цьому його фізичні параметри можуть мати коливання +/-5%. Аптечка медична тактична – лише один з елементів комплектування поясного спорядження працівника замовника, а тому дотримання вимог щодо розмірів, ваги та ергономічності виробів вкрай важлива для замовника.
Дата відповіді: 26.08.2023 17:41
Відповідь надана

стосовно картки

Номер: ed5d1e67e46a452696f62545efccf025
Дата опублікування: 24.08.2023 16:13
Опис: Добрий день. Поясніть, якою має бути картка постраждалого встановленого зразка? Де її зразок? Ким він встановлений? Було б краще, щоб Замовник надав цей зразок (якщо саме він його встановлює), або зазначив, згідно з яким Наказом, чи іншим нормативно-правовим актом встановлюється зразок картки постраждалого. Дякую
Відповідь: Доброго дня! Стосовно даного питання повідомляємо, що карта постраждалого встановленого зразка має відповідати Формі 100 - визначеній додатком 4 наказу Генерального штабу ЗСУ від 09.07.2018 № 258 «Про затвердження Керівництва з медичної евакуації в Збройних Силах України» – це документ, який заповнює медик після надання першої домедичної (екстреної медичної) допомоги, і який повинен бути з постраждалим на усіх етапах лікування.
Дата відповіді: 26.08.2023 16:28
Відповідь надана

Щодо засобів інд.захисту

Номер: 0052d40823bd46788aede8a9faff1898
Дата опублікування: 24.08.2023 15:31
Опис: Роз'ясніть, засіб індивідуального захисту дихальних шляхів - має бути з клапаном, чи без клапану?
Відповідь: Доброго дня! Даний компонент аптечки може бути запропонований у будь якому виконанні, але за умови забезпечення ним повної функціональної відповідності вимогам тендерної документації, а саме: забезпечувати захист від впливу на органи дихання шкідливих речовин рівня Р3, забезпечувати фільтрацію 99% твердих і рідких частинок, в не залежності від конструктивних особливостей.
Дата відповіді: 26.08.2023 16:39
Відповідь надана

щодо оклюзивної пов'язки 2

Номер: 0bb30e842f74481fb3879042526c9692
Дата опублікування: 24.08.2023 12:55
Опис: В будь-якому випадку, учасник може пропонувати еквівалент оклюзивної пов'язки, але роз'ясніть: 1. чи може Учасник надати ці 2 окклюзивні пов'язки у різних (індивідуальних) пакетах? Одну з клапаном, іншу без клапану, і кожна буде в своєму індивідуальному пакеті. Адже під час поранення може знадобитись лише одна пов'язка (наприклад, коли поранення не наскрізне), а друга пов'язка, виходить, буде лежати в розірваному пакеті до моменту потреби, можливо навіть втрачаючі свої властивості, підсихаючи, забруднюючись тощо? КОМБО набір (2 шт в одному пакеті), як ви його назвали - потрібен у випадку наявності одночасно двох раневих отворів у постраждалого. В інакшому ж випадку, засосовується одна пов'язка всього, а інша - вже мабуть і не може бути застосована, адже цілісність пакування буде порушена. Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Стосовно даного питання повідомляємо що, постачання оклюзійних наліпок вентильваної та не вентильованої у окремих пакуваннях буде оцінюватись замовником як еквівалент продукції, за умови відповідності всіх інших показників до зазначеного виробу.
Дата відповіді: 26.08.2023 16:56
Відповідь надана

щодо оклюзійної пов'язки

Номер: 20065d35042340cdaafe60664b4081bf
Дата опублікування: 24.08.2023 12:43
Опис: У Таблиці 1 Додатку 2, у п.6 зазначено: Оклюзійна торакальна пов’язка (наліпка) з клапаном та без клапана на гелевій основі Beacon Chest Seal Combo Pack, фірми-виробника Beacon Medical , виробництва США. Прохання надати роз'яснення щодо наступного. Зазначені Вами пов'язки - не введені в обіг на території України, тобто ввозяться в Україну, але їх обіг не контролюється Органами з оцінки відповідності, адже Оклюзійна торакальна пов'язка (наліпка) є медичним виробом, ймовірно стерильним, який контактує з відкритою раною і має клас безпеки застосування ІІb, згідно з визначеннями Технічного регламенту №753 щодо медичних виробів. Такий товар з таким класом безпеки застосування підлягає проходженню оцінки відповідності із залученням Органу з оцінки відповідності. Виробник повинен мати Сертифікат відповідності виданий Органом з оцінки відповідності, Декларацію про відповідність вимогам ТР 753 щодо медичних виробів. Наразі відомо, що Постачальник не пройшов ніякої оцінки відповідності і ввозить товар в Україну без жодного контролю з боку Органів з оцінки відповідності. Просимо роз'яснити - чому саме такий товар, який нелегально реалізовується стає "еталоном" і розміщується в тендерній документації державного Замовника? Тоді як закуповувати такі товари - протизаконно. Вочевидь, що замовник просто знайшов в інтернеті посилання на виріб (наприклад, тут: https://paramedic.ua/sredstva-dlya-okazaniya-pervoy-pomoshchi/pneumothorax/beacon-chest-seal-combo-pack?gclid=Cj0KCQjw_5unBhCMARIsACZyzS0pSWRIEn49D9_jqshT0N-9mDDJzlpqlTXcYUHsc6Qypwikh0mjOVMaAvT0EALw_wcB). Або просто дві оклюзійні пов'язки розміщені в одному пакеті - і це для замовника зручно? Просимо роз'яснити.
Відповідь: Добрий день! Зазначений замовником в п. 6 Таблиці 1 Додатку 2 компонент аптечки - не "еталон". Стосовно даного питання зазначаємо, що у місцях посилання в Таблиці 1 Додатку 2 на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Під «еквівалентом» розуміється рівноцінний і рівнозначний товар, який повністю відповідає технічним та якісним характеристикам, зазначеним у Таблиці 1. У разі, якщо учасник пропонує «еквівалент», замість товару, наведеного у Таблиці 1, то він повинен позначити таку складову частину виразом «еквівалент» та надати документи, які підтверджують, що «еквівалент» має ідентичні якісні та технічні характеристики. Також надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту.
Дата відповіді: 26.08.2023 16:54
Відповідь надана

щодо бинта зет-складеного

Номер: b171124a90dc437a907b8693c7c9f92c
Дата опублікування: 24.08.2023 12:28
Опис: Добрий день. У Додатку №2 ТД, п.4 Таблиці зазначено: "Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом). Бинт гемостатичний повинен бути безпечним, нетоксичним та відповідати встановленим медичним критеріям безпеки/показникам відповідно до Методичних вказівок «Токсиколого-гігієнічні та доклінічні дослідження полімерних матеріалів і виробів на їх основі медичного призначення». Для підтвердження даного факту Учасник повинен надати у складі документ задекларований акредитованим органом, що підтверджує безпечність, нетоксичність та відповідність встановленим медичним критеріям, чинний на дату надання." Зазначте будь ласка, про який саме документ іде мова? Його назва? Що саме влаштує замовника?
Відповідь: Добрий день! На виконання даної вимоги, учасник повинен надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб або інший документ виданий акредитованим органом, що підтверджує безпечність, нетоксичність та відповідність встановленим медичним критеріям, чинний на дату надання. Будь-який із цих документів цілком влаштує замовника.
Дата відповіді: 26.08.2023 16:48