• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аптечки медичні тактичні

Торги не відбулися

1 083 611.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 836.11 UAH
Період оскарження: 22.08.2023 15:21 - 27.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визнання переможця

Номер: fd648e84a50d44a598d31de6dbec01f5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-009727-a.a6
Назва: Неправомірне визнання переможця
Скарга:
ТОВ “ФАРММЕДАЛЬЯНС” вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення прав та законних інтересів Скаржника в частині неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника: ФОП Терлецька К., а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон): добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Обґрунтуванням вищесказаного є те, що 08.11.2023 року наша пропозиція була відхилена через "не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації" (інформація з рішення Комісії АМКУ від 27.09.2023 № 15413-р/пк-пз). Натомість, Замовник розглянувши документацію ФОП Терлецька К., визнає даного учасника переможцем, тоді як в його документації наявна безліч порушень в технічній частині пропозиції, і саме тому ми вважаємо, що Замовником прямо порушені такі принципи закупівель, як недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності. Саме в цьому є порушення прав та законних інтересів Скаржника, адже пропозиції розглядаються не рівно і досить упереджено. Ми вважаємо, якщо встановлюється лише одна технічна невідповідність в учасника і його пропозицію за це відхиляють, то при наявності хоча б однієї технічної невідповідності в іншого учасника його пропозиція також має бути відхилена Саме тоді будуть виконані принципи публічних закупівель: рівного ставлення, об'єктивності, відсутності упереджень та дискримінацій. А принцип максимальної економії та ефективності був порушений тому що, що пропозиція ТОВ "Фарммедальянс" на 372 792,00 грн. економічно вигідніша, ніж у ФОП Терлецька К., тоді як якісні, технічні та кількісні показники предмета закупівлі повністю задовольнили Замовника. Відповідно, Скаржник не погоджується з такими діями Замовника по визначенню переможцем ФОП Терлецька К. та звертається зі скаргою. Прикладаємо Додаток лише стосовно однієї позиції з аптечки для демонстрації наявних невідповідностей в технічній частині пропозиції учасника і відсутності підтвердження цих характеристик виробником аптечки.
Дата розгляду скарги: 03.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.12.2023 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.01.2024 17:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ № 149-р/пк-пз від 03.01.2024 скасовано рішення про визнання переможцем учасника ФОП ТЕРЛЕЦЬКА КАРИНА ВІТАЛІЇВНА в процедурі закупівлі аптечок медичних тактичних (оголошення № UA-2023-08-22-009727-a) та під час повторного розгляду даного учаника було відхилено.
Автор: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", STANDARD.FMA@UKR.NET 380953124585 STANDARD.FMA@UKR.NET http://www.aptechki.in.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: 80e15f7443b4441dab8a9d3d87d4c181
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-009727-a.c5
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника та повідомляє про порушення своїх прав, деталько виклавши свою позицію в тексті Скарги.
Дата розгляду скарги: 13.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.12.2023 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.12.2023 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ № 20107-р/пк-пз від 13.12.2023 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ТЕРЛЕЦЬКА КАРИНА ВІТАЛІЇВНА в процедурі закупівлі аптечок медичних тактичних (оголошення № UA-2023-08-22-009727-a).
Автор: ФОП "Терлецька Карина Віталіївна", Карина Віталіївна +380990483586 terleckaya.karin.param@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі

Номер: f43f1e93894146ea9a01a21856ff1bad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-009727-a.a4
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Фізична особа-підприємець Терлецька Карина Віталіївна не погоджується з рішеннями Замовника виходячи із аргументації зазначеній у повному тексті скарги
Дата розгляду скарги: 01.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.10.2023 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.11.2023 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ № 17513-р/пк-пз від 01.11.2023 скасовано рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем процедури закупівлі, проведено повторну оцінку тендерної пропозиції, яку було відхилено
Автор: ФОП "Терлецька Карина Віталіївна", Карина Віталіївна +380990483586 terleckaya.karin.param@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі

Номер: c868e599422446bc8b2da63015dc4061
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-009727-a.c3
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Відповідно до форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 14.09.2023 року та повідомлення про намір укласти договір вид 14.09.2023 року тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРММЕДАЛЬЯНС» (далі – ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» або Переможець) була визнана такою, яка відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» відповідно Переможцем. Фізична особа-підприємець Терлецька Карина Віталіївна не погоджується з такими рішеннями Замовника та вимагає зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» такою, яка відповідає вимогам тендерної документації базуючись на приведеному в повному тексті Скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.09.2023 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2023 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ № 15413-р/пк-пз від 27.09.2023 скасовано рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем процедури закупівлі.
Автор: ФОП "Терлецька Карина Віталіївна", Карина Віталіївна +380990483586 terleckaya.karin.param@gmail.com
Вимога
Відхилено

щодо бинта гемостатика

Номер: f9f217f086b24e669ac26728e6858410
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-009727-a.c2
Назва: щодо бинта гемостатика
Вимога:
Добрий день. Ви на Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом) в Додатку 2 вимагаєте: "Для підтвердження даного факту Учасник повинен надати у складі документ задекларований акредитованим органом, що підтверджує безпечність, нетоксичність та відповідність встановленим медичним критеріям, чинний на дату надання". Повідомляю, що на медичні вироби згідно з чинним законодавством не вимагається ніяких "документів", що підтверджує безпечність, нетоксичність та відповідність встановленим медичним критеріям "Методичних вказівок «Токсиколого-гігієнічні та доклінічні дослідження полімерних матеріалів і виробів на їх основі медичного призначення». По-перше, до чого тут полімерні матеріали (пластик,... це ж не шприці в закупівлі або катетери), це ж і не підгузки ... , По-друге, ці Методичні вказівки - є не гармонізованим стандартом, а ні до Європейських стандартів по відношенню до контролю за обігом медичних виробів, а ні до будь-чого іншого обов'язкового з регулювання обігу медичних виробів в Україні! Чому саме ви не вимагаєте ніяких таких документів стосовно інших медичних виробів? Може через те, що хтось з бажаних учасників - зробив добровільно цей висновок?? І ви хочете бачити саме його переможцем? Є ж державне регулювання обігу медичних виробів. І на такі вироби, як гемостатичих бинт з просоченням має бути виданий Сертифікат відповідності від Органу оцінки відповідності (адже це виріб ІІІ класу - найвищий з безпеки застосування відповідно до вимог Тех.регламенту 753 щодо медичних виробів, і його обіг контроюється органами з оцінки відповідності, а не структурами з видачі висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, які є взагалі не обов'язковими, а добровільними) та Декларація про відповідність. Отже, Замовник знає, під кого прописуються ці вимоги - під бинт МЕДКЛОТ, який перепаковується в Україінв з турецької упаковки, встрачаючи стерильність (саме тому на упаковці - відсутнє поняття стерильності), адже його у тендери УПО пропонує окремий учасник - не теба багато розуму, щоб це зрозуміти, все у відкритому доступі. Саме на цей бинт ним було отримано висновок СЕЗ (і більш ніяких документів він не має), і виріб не введений в обіг взагалі, він не контрольований нічим і ніким. Тому ця простежуваність - очевидна, ви маєте намір закупити неконтрольований товар і прописуєте окремі вимоги в ТД саме під цей товар (доречі, який покривається грибком лише тільки ви відкриєте упаковку, потім ви закриєте упаковку - і через декілька днів він чорніє, адже на ньому з'являється грибок, бо він із самого початку - вологий!!! і при контакті з повітрям одразу стає нікчемним). Тому, вимагаю усунути дискримінаційні вимоги стосовно надання "документу" на відповідність "Методичним вказівкам «Токсиколого-гігієнічні та доклінічні дослідження полімерних матеріалів і виробів на їх основі медичного призначення» на Засіб для зупинки кровотечі хімічний (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом). Такі документи не є обов'язковими для медичних виробів. тоді як зовсім інші документи є обов'язковими (про них зазначалось вище).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до п. 9 Додатку 2 до тендерної документації, в частині вимог щодо документального підтвердження якості товару, всі медичні компоненти аптечки тактичної повинні бути введені у обіг на території України та мати відповідні документи (декларації відповідності, сертифікати якості, паспорта якості), що надаються замовнику разом із товаром. Вказана вимога стосується і засобу для зупинки кровотечі хімічного (бинт кровоспинний тампонувальний з гемостатичним засобом). Разом з тим, відповідно до ст. 17 Закону України “Про захист прав споживачів”, замовник як споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. Отже, замовника цілком задовольнить будь-який наданий документ, задекларований акредитованим органом, що засвідчить безпечність, нетоксичність та відповідність медичним критеріям бинта кровоспинного тампонувального з гемостатичним засобом. Вважаємо безпідставними звинувачення у встановленні дискримінаційних вимог, адже замовник не вказує учасникам яким саме має бути наданий документ та конкретно ким він має бути виданий.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо супровідної документації

Номер: bbe62581218e4e78a6ba1dd913f8fb19
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-22-009727-a.c1
Назва: щодо супровідної документації
Вимога:
Вимагаємо усунути невідповідності у вимогах тендерної документації, а саме у Додатку 2, п.9.: "Всі медичні компоненти аптечки тактичної, повинні бути введені в обіг на території України та мати відповідні документи (декларації відповідності, сертифікати якості, паспорта якості)." У зв'язку з тим, що у чинному законодавстві немає вимог до медичних виробів мати взагалі "сертифікат якості, паспорт якості", а тільки "декларацію відповідності", яка має бути зареєстрована в реєстрі Держлікслужби, то у разі наявності додаткових документів, накшталт сертифікатів якості АБО паспортів якості, вони не складаються обидва на один продукт. Вони існують за двома назвами: АБО сертифікати якості, АБО паспорти якості, проте несуть одну функцію: надати інформацію про товар. Є безліч прикладів, коли документи на товар випускають АБО у вигляді Сертифікатів якості, АБО у вигляді Паспортів якості. Саме в цьому і є невідповідність у вимогах ТД. Тому, вимагаємо внести зміни та опублікувати нову редакцію Тендерної документації і зазначити в цьому пункті:.....(декларації відповідності, сертифікати якості АБО паспорти якості)."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Стосовно даної вимоги повідомляємо, що сертифікат якості та паспорт якості - це різні документи і вони не є ідентичними, хоча й можуть здаватись однаковими за значенням. Відмінність цих документів полягає в наступному. Паспорт якості товару - це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їхню відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником. Додатково він може містити відмітку про проходження перевірки відділом з контролю якості підприємства-виробника на відповідність фактичних параметрів, отриманих в результаті випробувань, чинним нормативним документам (ДСТУ чи ТУ). Сертифікат якості - це документ, складений у певній формі відповідно до чинного законодавства, щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару в Україні цей термін використовують замість сертифіката відповідності.
Статус вимоги: Відхилено