Номер:
1df53c8a64234878aa2bfe0bb515562b
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
25.08.2023 11:58
Опис:
Замовник вимагає, щоб в Учасника або постачальника учасника на складі було в наявності 250 тон гідроксихлориду алюмінію та інвентаризаційний опис запасів складений не раніше оголошення дати проведення закупівлі у відповідності з Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» від 17.06.2015 №572 за підписом керівника учасника або постачальника (виробника). Якщо учасник не є виробником запропонованого товару, він повинен підтвердити вищевказану кількість запропонованого товару на складі в учасника або постачальника учасника шляхом надання видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або у разі надання продукції імпортного походження, товар має бути розмитненим, на підтвердження чого надати митну декларацію та транспортні накладні (CMR). Просимо роз’яснити даний пункт, зокрема: чим обумовлена вимога, що інвентаризаційний опис товару має бути складений не раніше оголошення дати проведення торгів? Якщо дата документу буде раніше дати оголошення проведення торгів, то Замовнику такий товар вже не підходить? Як має підтвердити учасник, який закуповує товар імпортного походження наявність на складі виробника вказаної кількості товару, якщо іноземні виробники не керуються Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» від 17.06.2015 №572? Якими документами підтвердити наявність на складі іноземного виробника товару, якщо він ще не проданий і не розмитнений?
Відповідь:
Шановний Учаснику, Порядок перевірки цистерн для перевезення небезпечних вантажів від 12.05.2015 № 166/550 визначає процедуру проведення перевірки та маркування вагонів-цистерн, автоцистерн, знімних цистерн, контейнерів-цистерн, переносних цистерн, знімних кузовів-цистерн, що використовуються для перевезення рідких, порошкоподібних та гранульованих небезпечних вантажів автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом, а також надання повноважень суб’єктам господарювання на проведення перевірки цистерн.
Вимоги цього Порядку є обов’язковими для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності та видів їх діяльності, що є виробниками, власниками, орендаторами або операторами цистерн, а також здійснюють експлуатацію цистерн, їх ремонт, переобладнання, технічне діагностування, перевірку та нагляд за ними (пункт 4 Порядку).
Основним завданням перевірки цистерн є запобігання аварійним ситуаціям, що виникають через витоки небезпечних вантажів, невідповідність конструкції, технічного стану цистерн та їх обладнання вимогам нормативно-правових актів і нормативно-технічних документів (п. 6 Порядку).
Уповноваження суб’єктів господарювання на проведення перевірки цистерн, контроль та координацію за діяльністю у цій галузі здійснюють компетентні органи у сфері перевезення небезпечних вантажів, визначені статтями 14, 14-1 та 16 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» (п. 7 Порядку).а
Перевірка цистерн здійснюється шляхом проведення первинних, проміжних, періодичних та позапланових перевірок суб’єктами господарювання, уповноваженими відповідно до компетенції Міністерства інфраструктури України або Міністерства внутрішніх справ України згідно з вимогами розділів IV та V цього Порядку.
Тому, наявність лише технічного паспорту на цистерни L4BH/L4BN не підтверджує проходження первинних, проміжних, періодичних та позапланових перевірок цистерн суб’єктами господарювання, а тому не гарантує для нашого підприємства їх безпечну експлуатацію, в тому числі наявність будь-якого покриття.
Дата відповіді:
26.08.2023 23:44