-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477
Торги відмінено
989 723.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 14 845.84 UAH
мін. крок: 1.5% або 14 845.84 UAH
Період уточнення:
18.08.2023 13:34 - 09.09.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
32795b11263543d0b9f0f37b38bf8138
Дата опублікування:
23.08.2023 18:42
Опис:
Шановний замовник!
При аналізі умов тендерної документації розробленої для даної закупівлю нами виявлено дискримінаційні умови, які порушують принципи, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та перешкоджають нашій участі у процедурі закупівлі, а саме:
Відповідно до п.2 Додатку № 3 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
«5. Учасник має надати довідку про наявність номерного ресурсу та технічну можливість його підключення, можливість підключення обладнання IP телефонії, забезпечувати наявність SIP сервера для IP телефонії та маршрутизації телефонного трафіку з можливістю використання номерного ресурсу Учасника для забезпечення охорони Замовника постійним зв’язком.»
Тим самим, замовник встановив в тендерній документації додаткові дискримінаційні вимоги не пов’язані з предметом закупівлі, які унеможливлюють нашу участь у процедурі закупівлі.
З врахуванням умов встановлених замовником, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише Постачальники Послуг телефонного зв’язку та передачі даних, які мають свій номерний ресурс що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, і до нас.
Предметом даної закупівлі є Поточний ремонт системи відеоспостереження. Додатком 3 передбачені найменування робіт і витрат разом з їх обсягами, які підлягають виконанню, та вартість яких має бути врахована учасником при розрахунку ціни своєї пропозиції. При цьому, серед найменувань робіт та витрат не передбачено послуг з підключення обладнання IP телефонії, забезпечення SIP сервера для IP телефонії та маршрутизації телефонного трафіку чи послуг щодо використання номерного ресурсу для забезпечення охорони Замовника постійним зв’язком. Не передбачено умови про надання таких послуг і в проекті договору долученого до тендерної документації.
Таким чином, встановивши в тендерній документації вимоги відмінні від умов надання послуг передбачених в проєкті договору про закупівлю, замовник ризикує після завершення процедури закупівлі понести відповідальність за вчинення адміністративного правопорушення передбаченого в абзаці 16 підпункту 1 пункту 7 розділу X ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Окрім цього, по своїй суті, послуги телефонного зв’язку та передачі даних є абсолютно іншими послугами, аніж предмет закупівлі визначений замовником.
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок №708). При закупівлі послуг Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником при проведення даної процедури закупівлі обрано код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Натомість, послуги телефонного зв’язку та передачі даних в Єдиному закупівельному словнику мають код 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних.
Замовник не вправі в межах єдиної процедури закупівлі передбачати придбання 2-х різних предметів закупівлі, адже виходячи з положень ч.5 п.21 Особливостей №1178 в цьому випадку договір укладений по результату такої закупівлі буде вважатись нікчемним. Таким чином, встановивши дану вимогу в документації, замовник порушив вимоги закупівельного законодавства, що зумовлює настання негативних правових ризиків для самого замовника та для учасників закупівлі, в тому числі і для нас.
Враховуючи все вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання довідки про наявність номерного ресурсу та технічну можливість його підключення, можливість підключення обладнання IP телефонії, забезпечувати наявність SIP сервера для IP телефонії та маршрутизації телефонного трафіку з можливістю використання номерного ресурсу Учасника для забезпечення охорони Замовника постійним зв’язком.
Додатково інформуємо, що у випадку відсутності реакції на наше звернення та за умови не внесення змін до тендерної документації до 17.00 24.03.23 р. для захисту наших прав ми змушені будемо подати скаргу до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Уповноваженою особою було прийняте рішення внести зміни до оголошення код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477), № UA-2023-08-18-006797-a, у відповідність до вимог рішення № 13970-р/пк-пз від 04.09.2023р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результотом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" від 24 серпня 2023 № UA-2023-08-18-006797-a.b1
Дата відповіді:
07.09.2023 16:29
Відповідь надана
Дискримінацій вимоги
Номер:
4f1a2aceb6f44f36b30e192bde2ad427
Дата опублікування:
23.08.2023 15:14
Опис:
Шановний замовник!
При аналізі умов тендерної документації розробленої для даної закупівлю нами виявлено кілька дискримінаційних умов, які порушують принципи, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та перешкоджають нашій участі у процедурі закупівлі, а саме:
Відповідно до п.2 Додатку № 3 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
«2. Учасник має надати гарантійний лист про те, що до 31.12.2023р. на період виконання робіт і гарантійний період ним буде забезпечено фіксовану IP адресу(свою), а також окремий канал(свій) доступу до мережі інтернет для встановленого обладнання відеоспостереження.»
Тим самим, замовник встановив в тендерній документації додаткові дискримінаційні вимоги не пов’язані з предметом закупівлі.
Наше підприємство спеціалізується на виконанні послуг з встановлення та ремонту систем відеоспостереження, тобто послуг аналогічних предмету закупівлі.
Предметом даної закупівлі є Поточний ремонт системи відеоспостереження. Додатком 3 передбачені найменування робіт і витрат разом з їх обсягами, які підлягають виконанню, та вартість яких має бути врахована учасником при розрахунку ціни своєї пропозиції. При цьому, серед найменувань робіт та витрат не передбачено послуг щодо доступу до мережі інтернет. Не передбачено умови про надання таких послуг і в проекті договору долученого до тендерної документації. З огляду на це, вимога замовника щодо безкоштовно забезпечення замовника фіксованою IP адресою (своєю), а також окремим каналом(своїм) доступу до мережі інтернет для встановленого обладнання відеоспостереження є неправомірною. Більше того, надання для використання замовнику фіксованої IP без підписання окремого договору не відповідає Правилам надання та отримання послуги доступу до мережі інтернет.
По своїй суті, послуги щодо забезпечення підключення та надання доступу до мережі інтернет є абсолютно іншими послугами аніж предмет закупівлі визначений замовником.
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок №708). При закупівлі послуг Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником при проведення даної процедури закупівлі обрано код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Натомість, послуги щодо забезпечення підключення та надання доступу до мережі інтернет в єдиному закупівельному словнику мають код 72411000-4 Постачальники Інтернет-послуг і входять до класу 72410000-7 Послуги провайдерів.
Відповідно до ч.5 п.21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним, якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Таким чином, встановивши дану вимогу в документації, замовник порушив вимоги закупівельного законодавства і створив ризик визначення договору укладеного по результату закупівлі нікчемним, що створює ризики для учасників закупівлі, в тому числі і для нас.
Враховуючи все вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання гарантійного листа про те, що до 31.12.2023р. на період виконання робіт і гарантійний період ним буде забезпечено фіксовану IP адресу(свою), а також окремий канал(свій) доступу до мережі інтернет для встановленого обладнання відеоспостереження.
Додатково інформуємо, що у випадку відсутності реакції на наше звернення та за умови не внесення змін до тендерної документації до 17.00 24.03.23 р. для захисту наших прав ми змушені будемо подати скаргу до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Уповноваженою особою було прийняте рішення внести зміни до оголошення код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477), № UA-2023-08-18-006797-a, у відповідність до вимог рішення № 13970-р/пк-пз від 04.09.2023р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результотом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" від 24 серпня 2023 № UA-2023-08-18-006797-a.b1
Дата відповіді:
07.09.2023 16:29
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимогт
Номер:
1588b9d307c04ca8b7c0e6465ad0cf9c
Дата опублікування:
23.08.2023 13:59
Опис:
Шановний замовник!
При аналізі умов тендерної документації розробленої для даної закупівлю нами виявлено дискримінаційні умови, які порушують принципи, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та перешкоджають нашій участі у процедурі закупівлі, а саме:
Відповідно до п.1.1, 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації:
«1.1. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
1.2. В списку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника процедури закупівлі має бути мінімальний набір обладнання необхідного для надання послуг подібного роду, що включає наступне:
1.2.1. Оптичний рефлектометр типу OTDR VISA USB 1310/1550 з оптичним модулем М1;
1.2.2. Зварювальний апарат типу DVP-740;
1.2.3. Інструмент для обтискання конекторів типу 8Р8С и 6РхС, професійний;
1.2.4. Натягувач стрічки бандажної типу BTТ-02;
1.2.5. Тестер Fluke DSP-4000;
1.2.6. Джерело видимого випромінювання типу MT3111p-10;»
Вказавши тендерній документації перелік набору обладнання, наявність якого має підтвердити учасник з вказанням конкретних назв, марки, виробника обладнання замовник встановив вимогу, яка унеможливлює нашу участь у закупівлі.
Наше підприємство спеціалізується на наданню послуг, що є предметом закупівлі і має в наявності все обладнання необхідне для надання послуг передбачених технічною специфікацією замовника.
Наявне у нас обладнання, є еквівалентним обладнанню передбаченому тендерною документацією. Інакше кажучи, воно є взаємозамінним і забезпечує виконання одних і тих же функцій. Водночас, обладнання, яке ми плануємо використовувати має інше найменування, марку, виробника.
Проте замовник в тендерній документації не передбачив можливості використання еквівалентного обладнання, не надав технічних характеристик обладнання, наявність якого потрібно підтвердити чи критеріїв за якими він зможе встановити, що обладнання, яке вкаже учасник в своїй пропозиції відповідає «типу» обладнання найменування якого надане замовником.
За таких умов участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише суб’єкти господарювання, які мають в наявності Оптичний рефлектометр типу OTDR VISA USB 1310/1550 з оптичним модулем М1; Зварювальний апарат типу DVP-740, Інструмент для обтискання конекторів типу 8Р8С и 6РхС, професійний; Натягувач стрічки бандажної типу BTТ-02; Тестер Fluke DSP-4000; Джерело видимого випромінювання типу MT3111p-10;
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимога замовника є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, і до нас.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші законні права та законні інтереси, пов'язані участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Дискримінаційність цієї вимоги підтверджується практикою органу оскарження. Зокрема, рішення від 12.07.2022 № 5088 (процедура UA-2022-06-23-005520-a).
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме прибрати з переліку обладнання посилання на торговельну марку чи фірму, тип предмета закупівлі, виробника.
Додатково інформуємо, що у випадку відсутності реакції на наше звернення та за умови не внесення змін до тендерної документації до 17.00 24.03.23 р. для захисту наших прав ми змушені будемо подати скаргу до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Уповноваженою особою було прийняте рішення внести зміни до оголошення код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477), № UA-2023-08-18-006797-a, у відповідність до вимог рішення № 13970-р/пк-пз від 04.09.2023р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результотом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" від 24 серпня 2023 № UA-2023-08-18-006797-a.b1
Дата відповіді:
07.09.2023 16:30
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d5b2eb3c21634e37af79ce93fe4145cd
Дата опублікування:
22.08.2023 12:43
Опис:
Шановний замовник!
При аналізі умов тендерної документації розробленої Вами для даної закупівлю нами було виявлено кілька дискримінаційних умов, які порушують принципи, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та перешкоджають нашій участі у процедурі закупівлі, а саме:
В Додатку №3 до ТД п.1 міститься вимога наступного змісту:
«Учасник має надати акт про попередній технічний огляд об’єкту Замовника підписаний представником Замовника.»
Дана умова є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідний Акт про попередній технічний огляд обʼєкту лише обраним безпосередньо ним Учасникам, та встановити таким чином додаткові барʼєри для участі у процедурі закупівлі.
З незалежних від учасника підстав Замовник може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати "Акт про попередній технічний огляд ", що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вимога тендерної документації, щодо обов’язкового обстеження об’єкта в період уточнень та інші періоди, які обмежують права учасників з підписанням у Замовника акту обстеження, була визнана дискримінаційною рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 № 18550-р/пк-пз; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264-р/пк-пз; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз; 4. Рішення від 10.09.2020 № 17024-р/пк-пз; 5. Рішення від 27.04.2021 № 9252-р/пк-пз; 6. Рішення від 25.05.2021 № 11481-р/пк-пз; рішення від 27.03.2023 № 3750.
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника добровільно повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Додатково інформуємо, що у випадку відсутності реакції на наше звернення та за умови не внесення змін до тендерної документації для захисту наших прав ми змушені будемо подати скаргу до Антимонопольного комітету.
Відповідь:
Уповноваженою особою було прийняте рішення внести зміни до оголошення код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477), № UA-2023-08-18-006797-a, у відповідність до вимог рішення № 13970-р/пк-пз від 04.09.2023р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результотом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" від 24 серпня 2023 № UA-2023-08-18-006797-a.b1
Дата відповіді:
07.09.2023 16:30