-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477
Торги відмінено
989 723.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 14 845.84 UAH
мін. крок: 1.5% або 14 845.84 UAH
Період оскарження:
18.08.2023 13:34 - 09.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимоги до типу або характеристик обладнання
Номер:
362ba8b0ee2042aaa7ad86ff3dcb2b34
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-18-006797-a.a2
Назва:
Вимоги до типу або характеристик обладнання
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію закупівлі Закупівлі №21158810 «Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477» маємо зауваження до Додатоку №1 до протоколу про внесення змін до тендерної документації (Тендерна документація за Особливостями (Нова редакція) до тендерної документації, де не вказано тип обладнання (камери відеоспостереження , відеореєстратори і т.д.) і їх характеристики, які були наведені у початковій версії тендерної документації.
Вимагаємо внести зміни до вищезгаданого додатку та вказати вимоги до обладнання (камери відеоспостереження, відеореєстратори і т.д.) або типи обладнання з відповідними характеристиками, які необхідно встановити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2023 13:54
Вирішення:
Шановний Учасник, зважаючи на той факт, що закупівля UA-2023-08-18-006797-a Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477 стала предметом оскарження через несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, Замовником прийняте рішення відмінити відкриті торги з підстав, що передбачені підпунктом 2 пункту 50. особливостей, а саме: "2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;"
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
192a786fc2d44c6e834b282df98e92d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-18-006797-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» (далі – замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2023-08-18-006797-a на закупівлю Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477 (Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Торги були оголошені 18.08.23
Період оскаржень щодо умов до тендерної документації встановлений до 25.08.23
Наше підприємство має значний досвід роботи виконання аналогічних послуг та хоче прийняти участь у зазначені процедурі закупівлі.
Проте окремі вимоги тендерної документації замовника носять дискримінаційний характер та перешкоджають нашим законним правам та інтересам щодо участі у вказаній процедурі закупівлі, а саме:
1.) Щодо списку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність яких має підтвердити учасник
Відповідно до п.1.1, 1.2 Додатку № 1 до тендерної документації:
«1.1. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
1.2. В списку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника процедури закупівлі має бути мінімальний набір обладнання необхідного для надання послуг подібного роду, що включає наступне:
1.2.1. Оптичний рефлектометр типу OTDR VISA USB 1310/1550 з оптичним модулем М1;
1.2.2. Зварювальний апарат типу DVP-740;
1.2.3. Інструмент для обтискання конекторів типу 8Р8С и 6РхС, професійний;
1.2.4. Натягувач стрічки бандажної типу BTТ-02;
1.2.5. Тестер Fluke DSP-4000;
1.2.6. Джерело видимого випромінювання типу MT3111p-10;»
Передбачивши в тендерній документації перелік набору обладнання, наявність якого має підтвердити учасник з вказанням конкретних назв, марки, виробника обладнання замовник встановив вимогу, яка унеможливлює нашу участь у закупівлі.
Наше підприємство спеціалізується на наданню послуг, що є предметом закупівлі і має в наявності все обладнання необхідне для надання послуг передбачених технічною специфікацією замовника, а саме:
• Замість Оптичного рефлектометр типу OTDR VISA USB 1310/1550 з оптичним модулем М1 ми плануємо використовувати рефлектометр MTP 900OM
• Замість Зварювального апарату типу DVP-740 ми плануємо використовувати Inno Instrument View3
• Замість Інструменту для обтискання конекторів типу 8Р8С и 6РхС професійного ми плануємо використовувати кліщі proskit cp-376tr
• Замість Джерела видимого випромінювання типу MT3111p-10 ми плануємо використовувати MT3102-30
Наявне у нас обладнання, є еквівалентним обладнанню передбаченому замовником. Інакше кажучи, воно є взаємозамінним з обладнанням, перелік якого наданий замовником і забезпечує виконання одних і тих же функцій. Водночас, обладнання, яке ми плануємо використовувати має інше найменування, марку, виробника.
Проте замовник в тендерній документації не передбачив можливості використання еквівалентного обладнання, не надав технічних характеристик обладнання, наявність якого потрібно підтвердити чи критеріїв за якими він зможе встановити, що обладнання, яке вкаже учасник в своїй пропозиції відповідає «типу» обладнання найменування якого надане замовником.
За таких умов участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише суб’єкти господарювання, які мають в наявності Оптичний рефлектометр типу OTDR VISA USB 1310/1550 з оптичним модулем М1; Зварювальний апарат типу DVP-740, Інструмент для обтискання конекторів типу 8Р8С и 6РхС, професійний; Натягувач стрічки бандажної типу BTТ-02; Тестер Fluke DSP-4000; Джерело видимого випромінювання типу MT3111p-10;
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимога замовника є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, і до нас.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші законні права та законні інтереси, пов'язані участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Дискримінаційність цієї вимоги підтверджується практикою органу оскарження. Зокрема, рішення від 12.07.2022 № 5088 (процедура UA-2022-06-23-005520-a).
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2. Щодо надання акту про попередній технічний огляд об’єкту Замовника підписаного представником Замовника.
Відповідно до п.2 Додатку № 3 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
«1. Учасник має надати акт про попередній технічний огляд об’єкту Замовника підписаний представником Замовника»
Дана умова є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі.
Замовник має можливість погодити та підписати відповідний Акт про попередній технічний огляд обʼєкту лише обраним безпосередньо ним Учасникам, та встановити таким чином додаткові барʼєри для участі у процедурі закупівлі.
З незалежних від учасника підстав Замовник може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати "Акт про попередній технічний огляд ", що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий акт ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Вимога тендерної документації, щодо обов’язкового обстеження об’єкта до кінцевого строку подання пропозицій була визнана дискримінаційною рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 № 18550-р/пк-пз; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264-р/пк-пз; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз; 4. Рішення від 10.09.2020 № 17024-р/пк-пз; 5. Рішення від 27.04.2021 № 9252-р/пк-пз; 6. Рішення від 25.05.2021 № 11481-р/пк-пз; рішення від 27.03.2023 № 3750.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
3. Щодо надання гарантійного листа про те, що до 31.12.2023р. на період виконання робіт і гарантійний період ним буде забезпечено фіксовану IP адресу(свою), а також окремий канал(свій) доступу до мережі інтернет для встановленого обладнання відеоспостереження.
Відповідно до п.2 Додатку № 3 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
«2. Учасник має надати гарантійний лист про те, що до 31.12.2023р. на період виконання робіт і гарантійний період ним буде забезпечено фіксовану IP адресу(свою), а також окремий канал(свій) доступу до мережі інтернет для встановленого обладнання відеоспостереження.»
Тим самим, замовник встановив в тендерній документації додаткові дискримінаційні вимоги не пов’язані з предметом закупівлі, які унеможливлюють нашу участь у процедурі закупівлі.
З врахуванням умов встановлених замовником, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише Постачальники Інтернет-послуг, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, і до нас.
Адже наше підприємство спеціалізується на виконанні послуг з встановлення та ремонту систем відеоспостереження, тобто послуг аналогічних предмету закупівлі, натомість, інтернет-послуги ми не надаємо.
Проте, ми переконані, що підприємству зовсім необов’язково для успішного виконання послуг, що є предметом закупівлі бути надавачем інтернет-послуг.
Для підтвердження надаємо копії договорів на виконання послуг аналогічних предмету закупівлі, які нами успішно виконані:
Предмет договору № та дата укладання Контрагент по договору Сума договору (грн.) Стан виконання
Встановлення системи відеоспостереження біля будинку №20 по вул. Січових Стрільців в м. Стрий №05/12 від 05.12.2022 Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області | 43971810 67 999,00 Виконаний
Встановлення системи відеоспостереження навпроти будинку №20 по вул. Грабовецька в м. Стрий № 8/12 від 05.12.2022 Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області | 43971810 59 999,00 Виконаний
Встановлення системи відеоспостереження навпроти будинку №30 по вул. Львівська в м. Стрий № 9/12 від 05.12.202 Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області | 43971810 58 999,00 Виконаний
Предметом даної закупівлі є Поточний ремонт системи відеоспостереження. Додатком 3 передбачені найменування робіт і витрат разом з їх обсягами, які підлягають виконанню, та вартість яких має бути врахована учасником при розрахунку ціни своєї пропозиції. При цьому, серед найменувань робіт та витрат не передбачено послуг щодо доступу до мережі інтернет. Не передбачено умови про надання таких послуг і в проекті договору долученого до тендерної документації. З огляду на це, вимога замовника щодо безкоштовно забезпечення замовника фіксованою IP адресою (своєю), а також окремим каналом(своїм) доступу до мережі інтернет для встановленого обладнання відеоспостереження є неправомірною. Таким чином, встановивши в тендерній документації вимоги щодо надання послуг відмінні від умов надання послуг передбачених в проєкті договору про закупівлю, замовник ризикує по результату проведення закупівлі понести відповідальність за вчинення адміністративного правопорушення передбаченого в абзаці 16 підпункту 1 пункту 7 розділу X ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Більше того, надання для використання замовнику фіксованої IP без підписання окремого договору не відповідає Правилам надання та отримання послуги доступу до мережі інтернет.
По своїй суті, послуги щодо забезпечення підключення та надання доступу до мережі інтернет є абсолютно іншими послугами аніж предмет закупівлі визначений замовником.
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок №708). При закупівлі послуг Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником при проведення даної процедури закупівлі обрано код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Натомість, послуги щодо забезпечення підключення та надання доступу до мережі інтернет в єдиному закупівельному словнику мають код 72411000-4 Постачальники Інтернет-послуг і входять до класу 72410000-7 Послуги провайдерів.
Замовник не вправі в межах єдиної процедури закупівлі передбачати придбання 2-х різних предметів закупівлі, адже виходячи з положень ч.5 п.21 Особливостей №1178 в цьому випадку договір укладений по результату такої закупівлі буде вважатись нікчемним. Таким чином, встановивши дану вимогу в документації, замовник порушив вимоги закупівельного законодавства, що зумовлює настання негативних правових ризиків для самого замовника та для учасників закупівлі, в тому числі і для нас.
Враховуючи все вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання гарантійного листа про те, що до 31.12.2023р. на період виконання робіт і гарантійний період ним буде забезпечено фіксовану IP адресу(свою), а також окремий канал(свій) доступу до мережі інтернет для встановленого обладнання відеоспостереження.
4. Щодо надання довідки про наявність номерного ресурсу та технічну можливість його підключення, можливість підключення обладнання IP телефонії, забезпечувати наявність SIP сервера для IP телефонії та маршрутизації телефонного трафіку з можливістю використання номерного ресурсу Учасника для забезпечення охорони Замовника постійним зв’язком.
Відповідно до п.2 Додатку № 3 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
«5. Учасник має надати довідку про наявність номерного ресурсу та технічну можливість його підключення, можливість підключення обладнання IP телефонії, забезпечувати наявність SIP сервера для IP телефонії та маршрутизації телефонного трафіку з можливістю використання номерного ресурсу Учасника для забезпечення охорони Замовника постійним зв’язком.»
Тим самим, замовник встановив в тендерній документації додаткові дискримінаційні вимоги не пов’язані з предметом закупівлі, які унеможливлюють нашу участь у процедурі закупівлі.
З врахуванням умов встановлених замовником, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише Постачальники Послуг телефонного зв’язку та передачі даних, які мають свій номерний ресурс, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, і до нас.
Адже наше підприємство спеціалізується на виконанні послуг з встановлення та ремонту систем відеоспостереження, тобто послуг аналогічних предмету закупівлі, натомість, послуги телефонного зв’язку та передачі даних ми не надаємо і номерного ресурсу в наявності не маємо.
Проте, ми переконані, що підприємству зовсім необов’язково для успішного виконання послуг, що є предметом закупівлі бути надавачем послуг телефонного зв’язку та передачі даних та мати свій номерний ресурс.
Для підтвердження надаємо копії договорів на виконання послуг аналогічних предмету закупівлі, які нами успішно виконані:
Предмет договору № та дата укладання Контрагент по договору Сума договору (грн.) Стан виконання
Встановлення системи відеоспостереження біля будинку №20 по вул. Січових Стрільців в м. Стрий №05/12 від 05.12.2022 Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області | 43971810 67 999,00 Виконаний
Встановлення системи відеоспостереження навпроти будинку №20 по вул. Грабовецька в м. Стрий № 8/12 від 05.12.2022 Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області | 43971810 59 999,00 Виконаний
Встановлення системи відеоспостереження навпроти будинку №30 по вул. Львівська в м. Стрий № 9/12 від 05.12.202 Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області | 43971810 58 999,00 Виконаний
Предметом даної закупівлі є Поточний ремонт системи відеоспостереження. Додатком 3 передбачені найменування робіт і витрат разом з їх обсягами, які підлягають виконанню, та вартість яких має бути врахована учасником при розрахунку ціни своєї пропозиції. При цьому, серед найменувань робіт та витрат не передбачено послуг з підключення обладнання IP телефонії, забезпечення SIP сервера для IP телефонії та маршрутизації телефонного трафіку чи послуг щодо використання номерного ресурсу для забезпечення охорони Замовника постійним зв’язком. Не передбачено умови про надання таких послуг і в проекті договору долученого до тендерної документації. Таким чином, встановивши в тендерній документації вимоги щодо надання послуг відмінні від умов надання послуг передбачених в проєкті договору про закупівлю, замовник ризикує по результату проведення закупівлі понести відповідальність за вчинення адміністративного правопорушення передбаченого в абзаці 16 підпункту 1 пункту 7 розділу X ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Окрім цього, по своїй суті, послуги телефонного зв’язку та передачі даних є абсолютно іншими послугами, аніж предмет закупівлі визначений замовником.
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок №708). При закупівлі послуг Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником при проведення даної процедури закупівлі обрано код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Натомість, послуги телефонного зв’язку та передачі даних в Єдиному закупівельному словнику мають код 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних.
Замовник не вправі в межах єдиної процедури закупівлі передбачати придбання 2-х різних предметів закупівлі, адже виходячи з положень ч.5 п.21 Особливостей №1178 в цьому випадку договір укладений по результату такої закупівлі буде вважатись нікчемним. Таким чином, встановивши дану вимогу в документації, замовник порушив вимоги закупівельного законодавства, що зумовлює настання негативних правових ризиків для самого замовника та для учасників закупівлі, в тому числі і для нас.
Враховуючи все вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання довідки про наявність номерного ресурсу та технічну можливість його підключення, можливість підключення обладнання IP телефонії, забезпечувати наявність SIP сервера для IP телефонії та маршрутизації телефонного трафіку з можливістю використання номерного ресурсу Учасника для забезпечення охорони Замовника постійним зв’язком.
Враховуючи вищенаведене, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1) прийняти скаргу до розгляду;
2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
З повагою,
Директор Ковпак Євген
Додатки (документальне підтвердження/докази):
1. Копія договору №05/12 від 05.12.2022
2. Копія договору № 8/12 від 05.12.2022
3. Копія договору № 9/12 від 05.12.2022
4. Видаткова накладна на рефлектометр MTP 900OM
5. Видаткова накладна на зварювальний апарат Inno Instrument View3
6. Видаткова накладна на кліщі proskit cp-376tr
7. Видаткова накладна на Джерело видимого випромінювання MT3102-30
8. Тендерна документація замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Рефлектометр.pdf 24.08.2023 17:03
- 6_Договори, акти.pdf 24.08.2023 17:03
- Кліщі.pdf 24.08.2023 17:03
- Джерело вид випромін.pdf 24.08.2023 17:03
- Зварюв апарат.pdf 24.08.2023 17:03
- Скарга на умови.docx 24.08.2023 17:03
- Тендерна документація за Особливостями.docx 24.08.2023 17:03
- Скарга на умови.pdf 24.08.2023 17:03
- рішення від 28.08.2023 № 13496.pdf 28.08.2023 16:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.09.2023 № 13970.pdf 05.09.2023 15:57
- Рішення від 04.09.2023 № 13970.pdf 07.09.2023 08:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.08.2023 17:26
Дата розгляду скарги:
04.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.08.2023 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.09.2023 08:03
Дата виконання рішення Замовником:
07.09.2023 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою було прийняте рішення внести зміни до оголошення код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт системи відеоспостереження Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр" за адресою м. Львів вул. Зелена, 477), № UA-2023-08-18-006797-a, у відповідність до вимог рішення № 13970-р/пк-пз від 04.09.2023р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результотом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" від 24 серпня 2023 № UA-2023-08-18-006797-a.b1, а саме:
1. Додаток № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», викласти в новій редакції:
3. Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» викласти в новій редакції: