-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (металопластикові вікна)
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
16.08.2023 15:55 - 30.08.2023 00:00
Відповідь надана
!
Номер:
28e5a75309954fc6a409ea523dded5c7
Дата опублікування:
24.08.2023 13:39
Опис:
Шановний Замовник,не треба вступати в "полеміку ",а треба економити кошти та не прикриватись "Відповідь:
24.08.23, 07:46
Шановний, в країні війна, і вільних коштів не має. Не треба навязувати свої вимоги." ВИМОГИ НАВ'ЯЗУЄТЕ САМИ ВИ ,шановний замовник" .
То може треба вимагати вимоги згідно чинного законодавства та економити кошти учасників -підприємців ,бо нагадаю Вам ,що бюджет котрий Ви маете і з якого отримуєте зарплатню ,то і є видатки котрі платять підприємці!!!!Тому почніть з себе та з економте кошти учасників !!!!
Відповідь:
Дякуємо.
Дата відповіді:
24.08.2023 14:25
Відповідь надана
!
Номер:
3ef09d3054dc49ca93a053ff0258d637
Дата опублікування:
23.08.2023 14:24
Опис:
Якщо замовник не може щось зробити своїми працівниками, то можливо доцільно викликати фахівця і скласти проектну документацію?
Укласти відповідний договір на надання послуг з кошторисних розрахунків... і т.д ,а не "приїдьте всі потенційни учасники і все переміряйти" !!!
ПРиберіть вимогу про надання акту огляду під час кваліфікації-ДИСКРИМІНАЦІЯ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ!
Враховуючи однозначність позиції Антимонопольного комітету України рекомендуємо прибрати вимогу тендерної документації про АКТ огляду до розкриття пропозицій!
ТАКОЖ замовнику не забувати про принципи здійснення публічних закупівель, бо неврахування їх – це теж порушення Закону, яке може підпасти під визначення порушення статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідь:
Шановний, в країні війна, і вільних коштів не має. Не треба навязувати свої вимоги.
Дата відповіді:
24.08.2023 07:46
Відповідь надана
!
Номер:
027921b3fc6d4d85ac2c74204fd9b8fd
Дата опублікування:
23.08.2023 14:06
Опис:
Відповідь:
23.08.23, 13:35 Ваша відповідь про те що Вимога про Акт НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНА,тому що "працівники школи не мають досвіду вимірів вікон, а тому могли зробити велику похибку, що може суттєво вплинути на ціну" ,то є Ваша робота і обов'язок . Замовник перед тим як виставляти робить на підставі чого ви зрозуміли що треба оголосити на сумму 300 000 грн ,а не на іншу ?!
Вимога про АКТ обстеження об'єкта і наданні підписаного акту огляду до розкриття пропозицій ДИСКРИМІНАЦІЙНА!.Замоник не порушуйте закон !!!!
РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 оголошення № UA-2021-02-22-003442-a (https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2021-02-22-003442-a).Ознайомтесь !
Оголошуйте всі завдання в тендерному завланні !!!!
Вимагайте щоб переможець переміряв !
ПРИБЕРІТЬ ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ ПІДПИСАНОГО АКТУ ОГЛЯДУ УЧАСНИКАМ в тендерній документаціїї!!
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, 5 якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь:
Сума коштів затверджена кошторисом с/р. Якщо Ви плануєте приймати участь ІІ перемогти не бачимо проблем зробити заміри до аукціону, а не після.
Дата відповіді:
24.08.2023 07:35
Відповідь надана
!
Номер:
fb91b78e29d849fabceebba2d6c76b93
Дата опублікування:
23.08.2023 12:56
Опис:
Вимога ,щодо Акту огляду об'єкту до розкриття пропозицій -ДИСКРИМІНАЦІЙНА
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Станом на 23.08.23 року вже декілька потенційних учасників зробили заміри, а отже ця вимога не є дискримінаційного, працівники школи не мають досвіду вимірів вікон, а тому могли зробити велику похибку, що може суттєво вплинути на ціну.
Дата відповіді:
23.08.2023 13:35
Відповідь надана
вимоги
Номер:
4e2881b43a2b496f9b715313bc830c77
Дата опублікування:
22.08.2023 10:29
Опис:
Чі потрібно надавати порівняльну таблицю товару? В Додатку 3 Технічні вимоги креслення не відповідає вимогам про необхідні технічні характеристики.
Відповідь:
Що конкретно не відповідає вимогам?
Дата відповіді:
22.08.2023 11:26
Відповідь надана
вимоги
Номер:
824b0380029145da8ca108a2d5bcc5d2
Дата опублікування:
19.08.2023 12:29
Опис:
Предметом закупівлі є металопластикові вікна. А аналогічний договір вимагається на двері та вікна. Чі достатньо лише аналогічного договору на металопластикові вікна?
Відповідь:
Так, аналогічним договором вважатиметься договір на вікна, договір на вікна та двері. Так проаналізувавши сайт прозоро більшість закупівель по столярних виробам є договори на вікна та двері.
Дата відповіді:
21.08.2023 09:49
Відповідь надана
вимоги
Номер:
3384157cc77141c3bb823f30944b1eae
Дата опублікування:
17.08.2023 10:21
Опис:
Переможець закупівлі має здійснити огляд об'єкту з представником Замовника (с.Троїцьке, Дніпропетровська область, Синельниківський район тел. 0994493683). Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень та за присутності представника Замовника та підтверджується відповідною Довідкою.
Ким повинен здійснитись огляд об'єкту Учасником чи Переможцем. Просимо надати відповідь та внести зміни до документації
Відповідь:
Учасником
Дата відповіді:
17.08.2023 11:03
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
8ce9db4dd2de4a1a96ed1531684a94a8
Дата опублікування:
16.08.2023 15:59
Опис:
Чи передбачає дана закупівля ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (металопластикові вікна)- Монтаж ?
Відповідь:
так,читайте ТД, ціна включає демонтаж старих деревяних та монтаж нових.
Дата відповіді:
16.08.2023 16:11