-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
нове будівництво протирадіаційного укриття на 200 осіб на території Головачанського комунального закладу загальної середньої освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с.Головач, вул. Кобзаря, 58
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
10 118 386.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 202 367.74 UAH
мін. крок: 2% або 202 367.74 UAH
Період уточнення:
09.08.2023 20:42 - 18.08.2023 00:00
Відповідь надана
Трудові книжки
Номер:
d6931a5645cf45c6a9e3c92e10810d43
Дата опублікування:
13.08.2023 18:58
Опис:
Пункти 2.1.1. та 2.2.1. Додатку 1 мають протиріччя, в першому випадку потрібно надати лише один з документів на вибір, на підтвердження трудових відносин, а в іншому пункті – копію трудової книжки та копію наказу про призначення працівників. Надання копій трудових книжок суперечить Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». Просимо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність.
Відповідь:
Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням постала потреба у наданні роз’яснення умов тендерної документації.
Згідно до вимоги пункту 2.2 таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати "документи, якими підтверджується наявність в учасника працівників (або залучених спеціалістів), із дотриманням однієї із наступних умов". Такі умови визначаються у якості окремих вимог відносно до умов працевлаштування або наявності відповідних зобов’язань перед учасником.
В пунктах 2.2, 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3 таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації або в інших умовах тендерної документації не зазначено виразу або інших синонімічних форм фрази "лише один з документів на вибір".
Тому, керуючись вимогами тендерної документації, учасник, маючи трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, спеціалістами, або з іншими суб'єктами господарювання, які мають необхідність залчати власні трудові ресурси до майбутнього виконання роботи, що є предметом закупівлі, повинні надавати визначені документи за кожним окремо працівником або залученим спеціалістом лише на тих умовах, які визначені у кожному окремо пункті №2.2.1 або №2.2.2 або№2.2.3 таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації.
При цьому, вважаю за необхідне зауважити , що роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі (стаття 48 КЗпП України). Згідно до п.1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом міністерства праці "країни, міністерства юстиції "країни, міністерство соціального захисту населення України "Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників" трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи-підприємця понад п'ять днів та позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню.
До того повідомляємо про те, що згідно до вимоги, що визначена у чатсині 1 статті 7 ЗУ "" у період дії воєнного стану порядок організації діловодства з питань трудових відносин, оформлення і ведення трудових книжок та архівного зберігання відповідних документів у районах активних бойових дій визначається роботодавцем самостійно, за умови забезпечення ведення достовірного обліку виконуваної працівником роботи та обліку витрат на оплату праці.
При цьому також визначено, що у період дії воєнного стану сторони трудового договору можуть домовитися про альтернативні способи створення, пересилання і зберігання наказів (розпоряджень) роботодавця, повідомлень та інших документів з питань трудових відносин та про будь-який інший доступний спосіб електронної комунікації, який обрано за згодою між роботодавцем та працівником.
Нажаль Замовник не може передбачити спосіб у який можуть сторони трудових відносин достовірно (документально) підтвердити фактичне зобов’язання таких відносин. Тому замовником вимагається документльне підтвердження трудових відносин між роботодавцем (учасником) та найнятим працівником у спосіб, який є загально прийнятим за таких умов працевлаштування та таким, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Доцільним вважаю зауважити про те, що за для корректного аналізу інформації та вимог даної закупівлі та подальшої підготовки тендерної документації, просимо бути максимально уважними до умов тендерної документації. Таке ставлення та рівень підготовки тендерної пропозиції свідчитиме про дійсно високу кваліфікацію учасника та рівень довіри до суб'єкта, який відповідально відноситься до участі в даній закупівлі.
Дата відповіді:
15.08.2023 15:23
Відповідь надана
Ліцензія щодо вогнезахисту
Номер:
c06c5d3f169c4ff1abdb44883fd66b36
Дата опублікування:
13.08.2023 18:57
Опис:
Згідно пункту 6.4.2 Розділу 1 Додатку 3 тендерної документації потрібно надати ліцензію щодо вогнезахисту (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне оброблення (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Поясніть, згідно якого виду робіт вимагається ця ліцензія?
Відповідь:
Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням повідомляє наступне.
Згідно до вимоги пункту 6.4 таблиці 1 розділу I Додатку 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати "інформацію про наявність в учасника або субпідрядника/співвиконавця чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Інформація про наявність такого дозвільного документа вимагається у зв’язку з тим, що в технічному завданні визначені найменування окремих складових роботи, що мають протипожежне призначення. При цьому учасник або субпідрядник, якого учасник може залучати до виконання певних етапів роботи, повинні мати кваліфікацію і відповідний дозвільний документ, яка надає можливість здійснювати роботи в цьому напрямку.
Дата відповіді:
15.08.2023 15:22
Відповідь надана
Приведення тендерної документації у відповідність
Номер:
3adc9acad25f4ccb85d2b3f0328367b8
Дата опублікування:
13.08.2023 18:56
Опис:
В примітці Додатку 5 Розділу 2 тендерної документації прописано про проектну документацію на реконструкцію. Просимо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність.
Відповідь:
Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням повідомляємо про те, що у другій зносці "**" розділу "Примітки" Розділу II Додатку 5 тендерної документації, наводиться детальний опис поняття, що якого має застосовуватись вираз "або еквівалент". Так як дана тендерна документація разом із технічним завданням розроблена за наявності необхідної специфіки, що базується на технічній специфікації предмета закупівлі, згідно до інвесторської проектно-кошторисної документації, така потреба у наданні зазначеного опису є необхідною.
При цьому у такий спосіб кожному бажаючому учаснику надається можливість заміни матеріалів, які можуть використовуватись в подальшому при виконанні робіт за предметом закупівлі. Така умова надає більш розширені можливості (варіації) збору технічної частини тендерних пропозиції.
Натомість слово "реконструкція" у вище зазначеній примітці не встановлює специфічної вимоги до учасників або до змісту пропозиції, тим паче не умову, згідно до якої замовником може бути прийнято рішення щодо невідповідності тендерної пропозицій учасника вимогах тендерної документації.
Керуючись вище викладеним, у замовника не має підстав у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.08.2023 15:21
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
607f8376ceec471888ebbd9998fd2487
Дата опублікування:
13.08.2023 18:54
Опис:
Згідно пункту 3.3 Додатку тендерної документації потрібно надати у складі тендерної пропозиції аналогічний договір із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель. Ця вимога звужує коло учасників та є дискримінаційно. Договора можуть бути закрючені не тільки з бюджетними установами, але й з комерційними та виконані в повному обсязі. Вимагаємо внесни зміни до тендерної документації, шляхом вилучення дискримінаційної вимоги.
Відповідь:
Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням повідомляє наступне.
Замовник, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, що визначені в Законі України "Про публічні закупівлі", при цьому дотримуючись об’єктивності визначення кваліфікаційних та інших вимог до усіх учасників, намагається створити умови, які будуть забезпечувати рівне ставлення до кожного із учасників.
Вимога щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору базується на доступності інформації, яка, згідно до вимог чинного законодавства, повинна в обов’язковому порядку оприлюднюватись у вільному доступі в мережі Інтернет.
У випадку можливого підтвердження виконання аналогічного досвіду виконання робіт між суб’єктами приватного сектору, така особливість відсутня, так як ці відносини не мають обов’язку бути публічними та/або доступними у вільному доступі. До того, за умовами договорів, які укладаються приватними організаціями, такі відносини мати приватний характер, про що сторони такого правочину зазначають в ньому.
Так як кваліфікаційний критерій "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" потребує документальне підтвердження, у замовника не має можливості передбачати умови, які можуть створюватись індивідуально за кожним окремо правочином за яким проводились робота за аналогічним видом робіт, що укладались між суб’єктами приватного сектору.
До того, у такий спосіб, недобросовісні учасники можуть за домовленістю сторін, створювати фіктивні відносини оформлені документально або документи, які не можуть довести фактичне виконання зобов’язань за ними.
Тому замовник, розуміючи що у такий спосіб може достовірно перевірити інформацію та документи, які дійсно свідчитимуть про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних зобов’язань, які на момент подання пропозиції є повністю виконаними з урахуванням вимог, які визначені аналогічними правочинами.
Керуючись вище викладеним, у замовника немає підстав вносити зміни до умов тендерної документації по суті вашої вимоги.
Дата відповіді:
15.08.2023 15:21
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
1415d3152e234d3d9ecd21c372a42408
Дата опублікування:
13.08.2023 18:53
Опис:
Згідно пункту 3.1 Додатку тендерної документації потрібно надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) виконання роботи(іт) нового будівництва укриття або капітального ремонту укриття, пов’язаних із будівельними роботами. Чому саме аналогічним договором є договір з нового будівництва або капітального ремонту? Невже реконструкція не підпадає під аналогічні роботи? Вимагаємо внесення змін до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням повідомляє наступне.
Предметом даної закупівлі є "нове будівництво укриття…", що є визначає необхідність застосування приналежність до певного визначення суті робіт, що виконуватимуться за результатом укладеного договору із переможцем закупівлі.
Новим будівництвом є будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва.
Капітальний ремонт – це сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Реконструкція – це роботи із перебудови введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій.
Керуючись вище описаними визначеннями будівельних норм можна зробити висновок про те, що капітальний ремонт не передбачає зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення будинків, будівель, споруд, їх комплексів, на відміну від робіт з реконструкції. Це є одним із ключових факторів вибору найбільш приближених видів робіт, які виконуватимуться майбутнім генеральним підрядником на об’єкті.
Керуючись вимогою щодо документального підтвердження наданої інформації про виконання аналогічного(их) договору(ів), інформацію про виконання якого(их) можна перевірити у вільному доступі через мережу Інтернет, було проведено моніторинг закупівель через електронну систему публічних закупівель та встановлено, що нове будівництво укриття не є розповсюдженою закупівлею ніж капітальний ремонт укриття, яка є більш популярною серед замовників на території України. При цьому виконання робіт по "реконструкції укриття(ів)" не є такими розповсюдженими.
Керуючись вище викладеним, у замовника немає підстав вносити зміни до умов тендерної документації по суті вашої вимоги.
Дата відповіді:
15.08.2023 15:20
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
a2039f08c3454f888af5bf508025d08a
Дата опублікування:
13.08.2023 18:52
Опис:
Згідно пункту 2.1.3 Додатку 1 тендерної документації потрібно надати посвідчення, дата проходження навчання або остання дата завершення курсу підвищення кваліфікації не повинна перевищувати розрахункового терміну більше ніж один рік відносно визначеного умовами даної закупівлі кінцевої дати подання пропозицій». Ця вимога є дискримінаційною, встановлена дата посвідчення звужує коло учасників та підтверджує те, що ця вимога прописана під потенційного переможця. Вимагаємо внесни зміни до тендерної документації, шляхом вилучення дискримінаційної вимоги. З якою метою посвідчення повинні діяти після закінчення робіт?
Відповідь:
Шановний учасник процедури закупівлі, замовник, ознайомившись із вашим зверненням постала потреба у наданні роз’яснення умов тендерної документації.
Навчання та систематичне підвищення рівня знань працівників з питань охорони праці – один з основних принципів державної політики в галузі охорони праці, фундаментальна основа безпеки праці та необхідна умова вдосконалення управління охороною праці та забезпечення ефективної профілактичної роботи щодо запобігання аварій і травматизму на виробництві або при виконанні робіт із підвищеною небезпекою.
Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 "Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (далі - Типове положення). Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності.
Вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності та видів діяльності.
Нагляд за дотриманням даного Типового положення здійснюють органи державного нагляду за охороною праці, а контроль служби охорони праці центральних та місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та підприємств.
Робота з підвищеною небезпекою – це робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба в професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, навколишньому природному середовищу.
Згідно зі статтею 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII за рахунок роботодавця працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи мають проходити інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
В цій же статті визначено те, що працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Відповідальність за організацію та здійснення інструктажів, навчання та перевірки знань з питань охорони праці покладається на роботодавця.
Керуючись вище викладеним, у замовника немає підстав вносити зміни до умов тендерної документації по суті вашої вимоги.
Дата відповіді:
15.08.2023 15:19