-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
нове будівництво протирадіаційного укриття на 200 осіб на території Головачанського комунального закладу загальної середньої освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с.Головач, вул. Кобзаря, 58
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
10 118 386.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 202 367.74 UAH
мін. крок: 2% або 202 367.74 UAH
Номер:
dcd364805f2b4825abe6772dfe6bd20c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2023 00:00
Період моніторингу:
12.09.2023 16:23 - 04.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.09.2023 № 80-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.09.2023 № 80-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-08-09-012551-a, 09.08.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови; питання внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); питання внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів 2023-08-09-012551-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.08.2023 № 09/08/2023/2; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.08.2023 № 16/08/2023/1 (зі змінами); запитання до процедури від 13 серпня 2023 року та відповіді замовника від 15 серпня 2023 року; вимоги про усунення порушення від 25 серпня 2023 року та 28 серпня 2023 року; рішення замовника від 29 серпня 2023 року та 31 серпня 2023 року; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; вимогу про усунення невідповідностей до 23 серпня 2023 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2023 № 23/08/2023 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»; тендерну пропозицію ТОВ «ВБК БІЗОН»; вимогу про усунення невідповідностей до 24 серпня 2023 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.08.2023 № 25/08/2023 про намір укласти договір з ТОВ «ВБК БІЗОН»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-08-09-012551-a; договір про закупівлю від 31 серпня 2023 року № 84/2023/1, укладений з ТОВ «ВБК БІЗОН» на суму 10 117 652,67 грн з ПДВ (далі – договір); додаткова угода до договору № 1 від 31 серпня 2023 року; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 27.09.2023 та 28.09.2023, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
Замовником в тендерній документації (підпункт 2.1 пункт 2 Додаток 1 до тендерної документації) зазначено: «Інформація, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником)».
Учасником ТОВ «ВБК БІЗОН» в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначені відомості по всім працівникам, які будуть приймати участь у виконанні підписаного договору, а саме по водіям штатним та/чи залученим.
В Довідці про наявність матеріально технічної бази учасник зазначив, що планує використовувати автотранспортні засоби MAN TGS41, 420 (задіюється для перевезення матеріалів та сміття), вантажний спеціалізований самоскид (реєстр. № ВІ2673ЕТ), Екскаватор навантажувач одноковшевий JSB 3C SIMTEMASTER, Кран на автомобільному ходу BUMAR GLOGOW DZT-0201, міні екскаватор JCB 8018 CTS, АВТОВЕЖА Renault Midliner, бульдозер Komatsu D65 EX-16, автогрейдер F156A, коток AMANN AV23E, коток BOMAG BW 151 AD-2, ЗИЛ 431412, та жодного водія в довідці не зазначено.
Всі вищевказані автомобілі орендовані, про що зазначено в довідці про наявність матеріально технічної бази. В той же час, згідно договору оренди з «ДКС Електрик» від 21 вересня 2022 року № 2109/2/22, як одного з орендодавців техніки, в пункті 1.2 Договору зазначено: «Спецтехніка за даним Договором надається разом з машиністами (водіями) та обслуговуючим персоналом».
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ВБК БІЗОН» не відповідає вимогам тендерної документації і підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником. Натомість замовником укладено з ТОВ «ВБК БІЗОН» договір про закупівлю від 31 серпня 2023 № 84/2023/1 на суму 10 117 652,67 грн (з ПДВ).
Таким чином, замовник на порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, не відхилив тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Окрім того, Замовником в річному плані закупівель та оголошенні про проведення закупівлі зазначено код «ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель». В той же час, в тендерній документації (проект договору) зазначений код «ДК 021:2015– 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Вказана розбіжність не створює єдиного підходу для учасників процедури закупівлі при підготовці тендерних пропозицій.
Як наслідок, в проекті договору, який подано учасником ТОВ «ВБК БІЗОН» у складі тендерної пропозиції, так і в укладеному договорі про закупівлю було зазначено код «ДК 021:2015– 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи».
В подальшому, додатковою угодою до договору № 1 від 31 серпня 2023 року було внесено зміни та виправлено вказану невідповідність.
Період усунення порушень:
03.10.2023 17:50 - 18.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2023 17:50
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовну заяву подано до Полтавського окружного адміністративного суду 12.10.2023 року, другий еземпляр направлено відповідачу.
Дата публікації:
12.10.2023 16:08
Дата відкриття провадження:
23.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
№440/15331/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументоване заперечення до висновку за результатами моніторингу
Дата публікації звіту:
10.10.2023 13:06
Запити/Пояснення
Номер:
bda0037a5ff2498683b0aa24732a7c68
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.09.2023 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Нове будівництво протирадіаційного укриття на 200 осіб на території Головачанського комунального закладу загальної середньої освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с.Головач, вул. Кобзаря, 58, очікуваною вартістю 10118386,80 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-09-012551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
16292974ac904d839709c98310639651
Назва:
Виконання вимог
Дата опублікування:
27.09.2023 08:25
Опис:
Виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель забезпечено шляхом оприлюднення обгрунтування технічних та якысних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення даної інформації на сайті Терешківської сільської ради (оскільки Відділ освіти Терешківської сільської ради не має власного веб-сайту). Обгрунтування знаходиться за наступним посиланням https://gromada.org.ua/gromada/tereshkivska/news/1691750074/
Номер:
610e9a4409484fb8a001aee298223175
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2023 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво протирадіаційного укриття на 200 осіб на території Головачанського комунального закладу загальної середньої освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Головач, вул. Кобзаря, 58», очікуваною вартістю 10118386,80 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-09-012551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам Настанови № 281 в частині розрахунку ціни пропозиції учасника (пункт 5.31)?
Так, учасником ТОВ «ВБК БІЗОН» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено Кошторис, який містить договірну ціну (вид договірної ціни: тверда). У графі розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» договірної ціни Учасник вказав « - ».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7ff329acbfc640739843fbe391d36f0c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2023 17:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво протирадіаційного укриття на 200 осіб на території Головачанського комунального закладу загальної середньої освіти Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Головач, вул. Кобзаря, 58», очікуваною вартістю 10118386,80 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-09-012551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Згідно п.6.4.1 Розділу І Додатку 3 тендерної документації замовником вимагалося надати ліцензію стосовно «монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації». В тендерній пропозиції ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» надана ліцензія ТОВ «ПРОТИПОЖЕЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ», де зазначено: «монтаж систем пожежної сигналізації, технічне обслуговування систем пожежної сигналізації». Технічне обслуговування це і є підтримання експлуатаційної придатності.
Тому тендерна пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави.
Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6f6a399c6940404d9a4e3642c7d6ff11
Назва:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата опублікування:
06.10.2023 14:09
Опис:
В доданому документі міститься заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі