• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пальта

Торги не відбулися

367 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 675.00 UAH
Період уточнення: 27.02.2018 15:16 - 04.03.2018 15:21
Відповідь надана

Щодо уточнення

Номер: c20c66b5725a469d86fe59333acd3415
Дата опублікування: 01.03.2018 18:39
Опис: Шановні члени тендерного комітету! Дякуємо за відповідь, але так і залишилося відкритим питання: якщо учасник організовує зберігання за договором послуги зберігання, то які документи на підтвердження наявності МТБ він повинен надати?Тільки інформаційну довідку про наявність договору про послугу зберігання та скан копію цього договору?
Відповідь: Учасник повинен надати: Довідка в довільній формі про наявність матеріально- технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника, в тому числі: складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. Копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця). 1.3. Копії відповідних документів на власний та/або орендований вантажний автотранспорт для перевезення товару, який є предметом закупівлі, протягом дії договору. На вказаний автотранспорт повинні бути надані, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. В разі, якщо автотранспорт відсутній, надати договори на послуги перевезення, транспортні послуги, тощо. Також учасник може надати будь-які інші документи.
Дата відповіді: 02.03.2018 08:00
Відповідь надана

Уточнення вимог

Номер: 690f181ea124492b8ab48f6c4007ebda
Дата опублікування: 28.02.2018 21:44
Опис: Якщо суб"єкт господарювання не має власних або орендованих приміщень, а здійснює зберігання товару згідно договору надання послуги відповідального зберігання і цей договір має конкретно визначений термін дії,що перевищує термін, який передбачено для поставки товару вашому закладу, тобто цей термін дії більше, ніж 31.12.2018, то які документи повинен надати учасник на вимогу підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 1 ,які вимагають надання наступних документів(по тексту документації): "Довідки в довільній формі про наявність матеріально- технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника, в тому числі: складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. Копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця)."
Відповідь: Згідно підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 1, Учасник повинен надати: - "Довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника, в тому числі: складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту, пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. - Копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно, в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця)." Замовник – Бахмутський психоневрологічний інтернат, під час подання оголошення про проведення закупівлі відкритих торгів «Пальта», оприлюднив «Тендерну документацію на закупівлю «Пальта». Вказана тендерна документація складена згідно Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням статті 22 «Тендерна документація». Згідно даної статті Закону України тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників у відповідності зі статею 16, вимоги, встановлені статею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно законодавства. В статі 16 вказано, що замовник встановлює кваліфікаційні критерії в тендерній документації, та вимагає надання від учасників документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник вимагає від учасників надання довідки про наявність матеріально-технічної бази (власної чи орендованої), в тому числі: складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту для перевезення товару, який є предметом закупівлі, та надання підтверджуючих документів. Замовник не висуває жодних вимог стосовно конкретного переліку документів, які необхідно надати: Учасники мають право надавати будь-які документи для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, які вони мають (в тому числі і договору на послуги зберігання товару, яким підтверджується наявність у Учасника можливості організації зберігання власного товару). Таким чином Замовник, не тільки не обмежує Учасників, а навпаки – максимально збільшує коло потенційних учасників: приймати участь можуть і фізичні особи, і юридичні, і з власною МТБ, і з орендованою. Статею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії, і на підставі цього Учасники повинні мати матеріально-технічну базу (власну чи орендовану), в тому числі: складські приміщення, пристосовані для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту для перевезення товару, який є предметом закупівлі – для того, щоб мати змогу виконати умови договору, і своєчасно поставити Замовнику якісний товар. Постачальник повинен з дати укладання договору поставити товар в повному обсязі протягом трьох днів з моменту отримання заявки. Замовник вважає – не маючи матеріально-технічної бази – це неможливо. Замовник повинен бути впевнений, що Учасник, який буде обраний переможцем процедури закупівлі спроможний до постачання товару, тому надання вищевказаної довідки є необхідним, а враховуючи вимоги тендерної документації потенційними учасниками можуть бути будь-які потенційні постачальники. Таким чином, діюча «Тендерна документація Бахмутського психоневрологічного інтернату на закупівлю «Пальта» не містить дискримінаційні вимоги та такі, що штучно обмежують коло учасників, а відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», враховує принципи здійснення закупівель, та складена з урахуванням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 01.03.2018 15:13