• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пальта

Торги не відбулися

367 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 675.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2018 15:16 - 10.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо безпідставної дискваліфкації

Номер: 07cbf1e2dc3042b7aacf14bf7768af5d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-001084-a.b3
Назва: Щодо безпідставної дискваліфкації
Вимога:
Детальний опис вимоги надано окремим файлом
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерна пропозиція ФОП Дмитрієвої С.П. відхилена на законних підставах.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до документації

Номер: cbabe98c31874f949a57db7259f5272b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-001084-a.c2
Назва: Щодо внесення змін до документації
Вимога:
Шановні члени ТК! Доводимо до Вашого відома , що Указ Президента України від 17 жовтня 2016 р. № 467/2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року втратив чинність (згідно з Указом Президента України від 15 травня 2017 року N 133/2017). Тому надання довідки у довільній формі із посиланням на цей наказ, як вимагає Замовник, є необгрунтованим . Вимагаємо привести вимоги ТД у відповідність із діючим законодавством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній документації виникла технічна помилка. Тендерна документація буде приведена у відповідність.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін з метою приведення документації у відповідність із зконодавством

Номер: 9db62f470a1e42ba94d77f327e8638c4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-001084-a.c1
Назва: Щодо внесення змін з метою приведення документації у відповідність із зконодавством
Вимога:
Згідно із п.п.1.2. Додатку 1 Учасник повинен надати копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця)." Таким чином Замовник Вимагає від учасника, який має орендоване приміщення, надання договору оренди та листа -підтвердження!!! Ця вимога є завищеною та безпідставною для учасників, які укладали договір оренди згідно із п.1 ст 759 та п.1 ст.763 Цивільного кодексу України, згідно із якими Договір найму укладається на строк, встановлений договором. Якщо договір не має встановленого строку найму(передбачено п.2 ст. 763), то вимога надання листа може враховуватися доцільною. Але, згідно із діючим законодавством, лист , лист-підтвердження не є юридичним документом , не має юридичної сили та не може бути гарантією щодо строку оренди. Орендар може достроково розірвати договір оренди на підставі ст.ст.783,784 ЦКУ. Виходячи із вищевикладеним, вимагаємо привести вимоги щодо надання документів у відповідність із діючим законодавством. Також зазаначаємо, що відповідно із ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства , яку замовник вважає за необхідне до неї включати . Тобто Замовник повинен включати до кваліфікаційних вимог не що завгодно, з метою обмежити коло учасників, а інформацію, яка дійсно є доцільною та юридично обгрунтованою згідно із законодавством в цілому.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно із п.п.1.2. Додатку 1 Учасник повинен надати копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця)." Ця вимога в жодному разі не є завищеною та безпідставною для учасників, які укладали договір оренди згідно із п.1 ст 759 та п.1 ст.763 Цивільного кодексу України, згідно із якими Договір найму укладається на строк, встановлений договором. Укладений договір не може бути гарантією щодо дії договору оренди на момент проведення закупівлі. Адже Орендар та Орендодавець можуть достроково розірвати договір оренди на підставі ст.ст.783,784 ЦКУ. Виходячи із вищевикладеного, надання листа – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця) є дійсно доцільним та необхідним Замовнику для визначення того, що Учасник дійсно має необхідну матеріально-технічну базу на момент проведення закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено