-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спортивне взуття
Торги не відбулися
260 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 605.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 605.00 UAH
Період уточнення:
27.02.2018 15:31 - 04.03.2018 15:36
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
13aca0a1852b463ca1c38fd8e9eaa75d
Дата опублікування:
03.03.2018 13:36
Опис:
Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз‘яснення щодо наступних питань.
1. На підставі якого нормативного акту органами державної служби статистики здійснюється моніторинг та/або аналіз цін на спортивне взуття. Також просимо повідомити, яким нормативним актом визначений порядок видачі відповідних довідок.
2. Який саме «уповноважений орган» мається на увазі у додатку № 4 до тендерної документації.
3. Відповідно до якого порядку, регламенту тощо буде здійснюватись оцінка відповідності зразків товару вимогам, встановленим у тендерній документації. Чи можливим є участь представників учасників та, можливо, засобів масової інформації у роботі відповідної комісії?
Відповідь:
Тендерний комітет прийняв до уваги Ваші зауваження, вони будуть розглянуті і прийняті відповідні рішення.
Дата відповіді:
05.03.2018 13:50
Відповідь надана
Уточнення вимог
Номер:
629864aeff384d39be83b12bcb0b7664
Дата опублікування:
28.02.2018 21:42
Опис:
Якщо суб"єкт господарювання не має власних або орендованих приміщень, а здійснює зберігання товару згідно договору надання послуги відповідального зберігання і цей договір має конкретно визначений термін дії,що перевищує термін, який передбачено для поставки товару вашому закладу, тобто цей термін дії більше, ніж 31.12.2018, то які документи повинен надати учасник на вимогу підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 1 ,які вимагають надання наступних документів(по тексту документації): "Довідки в довільній формі про наявність матеріально- технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника, в тому числі: складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі.
В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази.
1.2. Копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень.
Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця)."
Відповідь:
Згідно підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 1, Учасник повинен надати:
- "Довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника, в тому числі: складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту, пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази.
- Копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно, в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця)."
Замовник – Бахмутський психоневрологічний інтернат, під час подання оголошення про проведення закупівлі відкритих торгів «Пальта», оприлюднив «Тендерну документацію на закупівлю «Пальта». Вказана тендерна документація складена згідно Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням статті 22 «Тендерна документація». Згідно даної статті Закону України тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників у відповідності зі статею 16, вимоги, встановлені статею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно законодавства. В статі 16 вказано, що замовник встановлює кваліфікаційні критерії в тендерній документації, та вимагає надання від учасників документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник вимагає від учасників надання довідки про наявність матеріально-технічної бази (власної чи орендованої), в тому числі: складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту для перевезення товару, який є предметом закупівлі, та надання підтверджуючих документів. Замовник не висуває жодних вимог стосовно конкретного переліку документів, які необхідно надати: Учасники мають право надавати будь-які документи для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, які вони мають (в тому числі і договору на послуги зберігання товару, яким підтверджується наявність у Учасника можливості організації зберігання власного товару). Таким чином Замовник, не тільки не обмежує Учасників, а навпаки – максимально збільшує коло потенційних учасників: приймати участь можуть і фізичні особи, і юридичні, і з власною МТБ, і з орендованою.
Статею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії, і на підставі цього Учасники повинні мати матеріально-технічну базу (власну чи орендовану), в тому числі: складські приміщення, пристосовані для зберігання товару, що закуповується, та автотранспорту для перевезення товару, який є предметом закупівлі – для того, щоб мати змогу виконати умови договору, і своєчасно поставити Замовнику якісний товар. Постачальник повинен з дати укладання договору поставити товар в повному обсязі протягом трьох днів з моменту отримання заявки. Замовник вважає – не маючи матеріально-технічної бази – це неможливо.
Замовник повинен бути впевнений, що Учасник, який буде обраний переможцем процедури закупівлі спроможний до постачання товару, тому надання вищевказаної довідки є необхідним, а враховуючи вимоги тендерної документації потенційними учасниками можуть бути будь-які потенційні постачальники.
Таким чином, діюча «Тендерна документація Бахмутського психоневрологічного інтернату на закупівлю «Пальта» не містить дискримінаційні вимоги та такі, що штучно обмежують коло учасників, а відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», враховує принципи здійснення закупівель, та складена з урахуванням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
01.03.2018 15:12