-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спортивне взуття
Торги не відбулися
260 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 605.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 605.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2018 15:31 - 10.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо безпідставної дискваліфікаціїї
Номер:
4779bd66cc2d4999a74815d0344a3ce8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-27-000481-b.b4
Назва:
Щодо безпідставної дискваліфікаціїї
Вимога:
Детальний зміст вимоги у окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Бахмутський ПНІ взуття.pdf 24.03.2018 13:14
- Протокол 32 взуття .pdf 24.03.2018 13:14
- Інформація ФОП Антипов А.docx 24.03.2018 13:14
- Інформація ФОП Секісов Є.docx 24.03.2018 13:14
Дата подачі:
24.03.2018 13:14
Вирішення:
Тендерна пропозиція ФОП Дмитрієвої С.П. була відхилена згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
тендерна документація
Номер:
03d561cd2d9343ba94b9521f7d29df95
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-27-000481-b.a3
Назва:
тендерна документація
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ТОВ «Спорт сервіс» вимагає виключення наступних вимог тендерної документації.
1. Виключити вимогу додатку № 4 до тендерної документації щодо надання «оригіналу довідки державної служби статистики по Донецькій області про середньо ринкові ціни на всі товари, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості про обсяги закупівлі, видана уповноваженим органом не раніше дати подання оголошення» з огляду на наступне.
Перелік соціально значущих товарів і послуг, за яким проводитиметься постійний моніторинг цін і тарифів на споживчому ринку регіонів, а також Порядок проведення моніторингу цін і тарифів на споживчому ринку затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2002 № 803.
Слід зазначити, що спортивне взуття, яке є предметом закупівлі, не входить до зазначеного переліку. Водночас відсутній нормативно-правовий акт, який визначає порядок здійснення моніторингу та/або аналізу цін на спортивне взуття та, відповідно, не визначено уповноважений орган, який здійснює такий моніторинг.
2. Виключити додаток № 5 до тендерної документації з огляду на наступне.
Тендерна документація не містить порядку визначення відповідності зразків товару вимогам тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, відповідно зразок не може вважатись її невід‘ємною частиною.
Зазначена позиція підтверджена рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.06.2016 № 47-р/пк-пз та від 08.12.2016 № 1956-р/пк-пз (скановані копії додаються. Зазначені рішення є загальнодоступними на ресурсі https://bi.prozorro.org)
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 03.03.2018 13:57
Дата подачі:
03.03.2018 13:57
Вирішення:
Тендерний комітет прийняв до уваги Ваші зауваження, вони будуть розглянуті та прийняті відповідні рішення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо внесення змін з метою приведення документації у відповідність із зконодавством
Номер:
c950acbcc6c94ab0b5630610a011d0e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-27-000481-b.c2
Назва:
Щодо внесення змін з метою приведення документації у відповідність із зконодавством
Вимога:
Згідно із п.п.1.2. Додатку 1 Учасник повинен надати копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця)." Таким чином Замовник Вимагає від учасника, який має орендоване приміщення, надання договору оренди та листа -підтвердження!!! Ця вимога є завищеною та безпідставною для учасників, які укладали договір оренди згідно із п.1 ст 759 та п.1 ст.763 Цивільного кодексу України, згідно із якими Договір найму укладається на строк, встановлений договором. Якщо договір не має встановленого строку найму(передбачено п.2 ст. 763), то вимога надання листа може враховуватися доцільною. Але, згідно із діючим законодавством, лист , лист-підтвердження не є юридичним документом , не має юридичної сили та не може бути гарантією щодо строку оренди. Орендар може достроково розірвати договір оренди на підставі ст.ст.783,784 ЦКУ. Виходячи із вищевикладеним, вимагаємо привести вимоги щодо надання документів у відповідність із діючим законодавством. Також зазаначаємо, що відповідно із ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства , яку замовник вважає за необхідне до неї включати . Тобто Замовник повинен включати до кваліфікаційних вимог не що завгодно, з метою обмежити коло учасників, а інформацію, яка дійсно є доцільною та юридично обгрунтованою згідно із законодавством в цілому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2018 17:56
Вирішення:
Згідно із п.п.1.2. Додатку 1 Учасник повинен надати копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень.
Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця)." Ця вимога в жодному разі не є завищеною та безпідставною для учасників, які укладали договір оренди згідно із п.1 ст 759 та п.1 ст.763 Цивільного кодексу України, згідно із якими Договір найму укладається на строк, встановлений договором. Укладений договір не може бути гарантією щодо дії договору оренди на момент проведення закупівлі. Адже Орендар та Орендодавець можуть достроково розірвати договір оренди на підставі ст.ст.783,784 ЦКУ. Виходячи із вищевикладеного, надання листа – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця) є дійсно доцільним та необхідним Замовнику для визначення того, що Учасник дійсно має необхідну матеріально-технічну базу на момент проведення закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до ТД
Номер:
98e643dc0f584f7ea266dee5342ea15a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-27-000481-b.c1
Назва:
Щодо внесення змін до ТД
Вимога:
Шановні члени ТК! Доводимо до Вашого відома , що Указ Президента України від 17 жовтня 2016 р. № 467/2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року втратив чинність (згідно з Указом Президента України від 15 травня 2017 року N 133/2017). Тому надання довідки у довільній формі із посиланням на цей наказ, як вимагає Замовник, є необгрунтованим . Вимагаємо привести вимоги ТД у відповідність із діючим законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2018 17:53
Вирішення:
В тендерній документації виникла технічна помилка. Тендерна документація буде приведена у відповідність.
Статус вимоги:
Задоволено