• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м).

відповідно до технічних вимог (Додаток 5 та Додаток 5/1 до ТД)

Завершена

444 801 554.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 91 769.37 UAH
Період уточнення: 14.11.2017 16:37 - 13.01.2018 09:30
Відповідь надана

Запитання щодо оплачуваного перебору та обсягів робіт (повторно)

Номер: 05fc4af1550b4894b2726a45d3293858
Дата опублікування: 12.01.2018 23:49
Опис: Згідно з пунктом 4.2 проекту договору Договірна ціна (Додаток №2) розраховується у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно з пунктом 3.14 Технічних вимог (Додаток 5/1 до ТД), у разі відсутності кошторисних нормативів у державних та галузевих нормах, організація-виконавець, при визначенні ціни виконання робіт (Договірної ціни), розробляє індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, які застосовуються тільки для даного об'єкта будівництва, з обов'язковим проведенням відповідної експертизи. Розроблення індивідуальних кошторисних норм здійснюється на підставі ДСТУ-Н Б Д. 1.1-6:2013 «Настанови щодо розроблення ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи». Відповідно до пункту 7.1.1 даної настанови ресурсні показники по кожній нормі визначаються або аналітично-дослідним методом (на основі нормативних спостережень) або аналітично-розрахунковим методом (на основі нормативних та довідкових документів). Також пункт 1.2 встановлює, що ДСТУ-Н Б Д. 1.1-6:2013 носить обов'язковий характер при розробленні ресурсних елементних кошторисних норм. Беручи до уваги факт можливості застосування ресурсних елементних кошторисних норм тільки для об'єкта будівництва, для якого вони були розроблені, а також вимог до їх застосування для визначення вартості робіт за предметом закупівлі, та подання Замовнику на етапі укладання договору, Підрядник (або проектна організація) може виконати їх розрахунок тільки аналітично-розрахунковим методом (на основі нормативних та довідкових документів). Тобто розрахунок продуктивності днопоглиблювальних засобів виконується на основі допустимих переборів, що для днопоглиблювального обладнання визначається за ВСН 34-91. Частина 1та РД 31.74.08-85, в залежності від конструктивних особливостей днопоглиблювальних технічних засобів. В даному випадку дотримання вимог щодо якості виконання робіт, які встановлені РД 31.74.08-85 «Технічна інструкція по виконанню морських днопоглиблювальних робіт» в межах максимальних обсягів днопоглиблювальних робіт з врахуванням допустимих переборів, що вказані в Таблиці 2 (Додаток 5/1 до ТД), при нормативних показниках затрати робочого часу (машино-годин) днопоглиблювального обладнання є неможливим навіть у випадку застосування того ж самого типу обладнання, що запропоноване проектною та тендерною документацією. Також згідно із пунктом 6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» під час аналізу ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта виділяються ризики, пов’язані з тендерною документацією, а також при виявлені недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. З огляду на вищезазначене, повторно просимо замовника внести відповідні зміни до тендерної та проектної документації, а саме привести розмір оплачуваного перебору та обсяги днопоглиблювальних робіт із включенням оплачуваних переборів у відповідність до обладнання, яке передбачено для виконання робіт у тендерній та проектній документації, а саме «ковшового земснаряду...» та «самовідвізного землесосу...» із визначеним допустимого оплачуваного перебору за ВСН 34-91. Частина 1та РД 31.74.08-85 у відповідності до конструктивних особливостей даних типів днопоглиблювального обладнання.
Відповідь: 17.01.2018 Роз’яснення 42 Затверджено рішенням ТК від 17.01.2018р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 12 січня 2018 о 23:49) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) на предмет закупівлі: Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м). Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне: Відповідно до п.5.1 ДСТУ-Н Б Д. 1.1-6:2013, кошторисні норми повинні відповідати тільки вимогам, що мають прямий стосунок до визначення вартості будівництва. Вони повинні: - відповідати основним завданням кошторисного нормування і ціноутворення в будівництві, забезпечуючи достовірне визначення вартості будівництва; - бути технічно та економічно обґрунтованими, містити оптимальні витрати необхідних ресурсів; - враховувати сучасний технічний рівень будівельної техніки, пере¬довий досвід та нові технології; - мати максимальну простоту і зручність у застосуванні, давати можливість широкого використання інформаційних технологій. Згідно з п.5.2 ДСТУ-Н Б Д. 1.1-6:2013, вихідними даними для розроблення кошторисних норм є технічні рішення в проектній документації. Повідомляємо, що в складі проектно-кошторисної документації були розроблені індивідуальні норми, які містять ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи (витрати труда машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів) та призначені для визначення складу і кількості ресурсів, при розробленні кошторисної документації на роботи, що є предметом закупівлі. Проектна документація в установленому законодавством порядку пройшла експертизу, а в п.6.2.10.2 ДСТУ БД.1.1-1:2013 наведено, що компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. Враховуючи вищенаведене, наголошуємо, що роботи повинні виконуватися в повній відповідності з вимогами затвердженого проекту, метою яких є досягнення проектних глибин на ділянках акваторії порту, а не досягнення глибин з урахуванням переборів. Голова Тендерного комітету – начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков Погоджено: В.о. головного інженера адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман Секретар ТК Мошун Н.В.
Дата відповіді: 17.01.2018 14:23
Відповідь надана

Запитання стосовно проекту договору

Номер: 47f2422ae543453f800b3b8d83b51244
Дата опублікування: 12.01.2018 19:21
Опис: Дана версія проекту Договору не включає чіткий список документів, які складатимуть Договір, і не включає пункт, який визначає порядок врегулювання неодзначного тлумачення окремих частин договору так як це прийнято в міжнародній практиці. Наявність даного пункту повинно бути в інтересах обох Сторін, оскільки він дозволяє уникнути небажаних та довгоривалих дискусій на етапі виконання контракту. Чи було б прийнятним для Замовника додати: "Документи, що складають Договір підряду повинні бути як такі, що взаємно пояснюють один одного; з метою правильного тлумачення (договору) пріоритет документів повинен розглядатися у відповідності з наступною послідовністю: o Істотні Умови договору o Тендерна пропозиція підрядника (Додаток № 5) o Технічні вимоги (Додаток № 1) o Договірна ціна (Додаток № 2) o Календарний Графік (Додаток № 3) o Додаток 4 o Додаток 6 o Додаток 7 o ... У разі виявлення неоднозначностей або розбіжностей в документах, Сторони повинні домовитися про порядок внесення необхідних роз'ясненнь "
Відповідь: 17.01.2018 Роз’яснення 41 Затверджено рішенням ТК від 17.01.2018р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 12 січня 2018 о 19:21) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) на предмет закупівлі: Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м). Стосовно поставленого запитання повідомляємо, що відповідь на зазначене питання міститься в п. 1.10. та п. 1.35 Проекту договору, в свою чергу правила тлумачення змісту правочину визначені ч. 3, 4 ст. 213 Цивільного кодексу України. Голова Тендерного комітету – начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков Погоджено: Начальник юридичної служби адміністрації МП «Южний» О.Є. Нечитайло Секретар ТК Мошун Н.В.
Дата відповіді: 17.01.2018 14:22
Відповідь надана

Запитання стосовно проекту договору (продовження)

Номер: dae0a2e43174467a95959fe87cc586bc
Дата опублікування: 12.01.2018 19:20
Опис: 17. У відповідності до пункту 8,2 проект виконання робіт розробляється та погоджується з Замовником протягом 15 календарних днів з дати отримання проектної документації від Замовника. Відповідно до пункту 3.3 проект виконання робіт розробляється та погоджується з Замовником та Проектувальником перед початком робіт. Просимо Замовника підтвердити, що проектна документація буде надана своєчасно (з урахуванням періодів розгляду та доопрацювання, які описані в пунктах 8.2-8.3)? 18. Чи є правильним припущенням, що послуги, перелічені у пункті 12.2 надаються виключно Замовником? З метою уточнення даного пункту просимо Вас додати фразу "згідно з офіційними тарифами" після слів "за оплату"? 19. Чи можете Ви підтвердити, що пункт 12.3 виключно стосується будь-яких недоліків у роботах, які виявлені Замовником, відповідними державними органами до прийому завершених Робіт? 20. за текстом пункту 12.8 "З Підрядника під час виконання днопоглиблювальних робіт стягуються портові збори в рамках чинного законодавства України. Просимо пояснити , яка сторона покриває витрати за даним пунктом? 21. Оскільки ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 "Правила визначення вартості будівництва" не передбачає процедуру розрахунку витрат на мобілізацію та демобілізацію, чи не могли б ви пояснити, що буде прийматися у якості обґрунтованого та документально підтвердженого розрахунку вартості мобілізації, демобілізації? 22. Згідно з пунктом 15.6 недоліки у виконаних роботах, які виникли з вини Підрядника, повинні бути усунуті Підрядником протягом строків, визначених Замовником. Чи можете ви погодитися додати, що такі строки повинні в будь-якому випадку бути "розумнинми (резонними) строками". 23. Відповідно до пункту 15.7 казано, що Якщо Підрядник не усунув будь-який недолік (дефект) протягом строку, визначеного Замовником, то Замовник має виконати цю роботу своїми силами або із залученням третіх осіб за рахунок Підрядника. Проте компенсація витрат, що стягується з Підрядника, повинна відповідати галузевій практиці, і тому враховуючи усі відповідні фактори, відшкодування не повинно бути надзвичайно високим. Тому просимо Замовника прийняти можливість включення наступного доповнення до цього пункту: "... понесенних обгрунтованних витрат Виконавця ..."? 24. Також положення пункту 15,7 (Б) дають Замовнику можливість розірвати договір у випадку, якщо характер недоліку позбавляє Замовника всіх вигод від виконання Договору. В цьому випадку Замовник має право вимагати відшкодування всіх понесених витрат У відповідності з галузевою практикою така відповідальність передбачається лише у випадку, коли такі недоліки пов'язані грубою помилкою або недбалістю, зі сторони Підрядника та підлягає загальному обмеженню. Чи погодились б ви скасувати це положення, чи внести відповідні зміни до даного Проекту договору? 25. Відповідно до пункту 16.1, Підрядник повинен надати гарантію повернення авансового платежу. Наразі у договорі не зазначено, умови повернення даної гарантії. Не могли б ви уточнити, коли гарантія повернення авансового платежу повертається Підряднику? 26. У пункті 16,3 зазначається, що Замовник має право призупинити всі платежі, у разі невиконання об’ємів робіт у відповідності до Календарного графіку. Це не відповідає загальноприйнятій галузевій практиці та стандарту FIDIC. Не могли б Ви прийняти поправки до таких положень: "У випадку невиконання об’ємів робіт у відповідності до Календарного графіку, Замовник залишає за собою право обмежувати будь-які платежі за наданими Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3на суму, що відповідає фактичному обсягу робіт, виконаних Підрядником ». 27. У пункті 18.2 перераховані штрафні санкції, що Сторони відшкодовують одна одній. Однак цей список не є вичерпним, так як в ньому використано посилання на прямі збитки. Просимо пояснити яким документом визначаються «прямі втрати». Чи може Замовник погодитися, обмежитися тільки штрафними санкціями, що входять до списку, зазначеного у пункті 18.2 що також передбачається стандартом FIDIC? 28. У пункті 18.2 зазначено, що за порушення Підрядником умов щодо якості робіт (виконання з недоліками або дефектами) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків від вартості неякісних робіт (виконаних з недоліками або дефектами). Проте якість робіт визначається доцільністю проектних рішень, прийнятих в проектній документації, що не входить до обов'язків Підрядника. Основна відповідальність виконавця полягає у виконанні робіт за договором у відповідності до вимог договору, незалежно від якості застосованих проектних рішень. Тому просимо Вас виключити перший підпункт пункту 18.2? 29. На відміну від загальноприйнятої практики, Контракт в даний час не містить жодного загальноприйнятого обмеження відповідальності та явного виключення непрямих збитків, залишаючи Підряднику невиправдану кількість невизначеності, що неминуче впливає на ціну пропозиції. Тому Замовник може погодитися додати нову підпункту у пункті 18: "Жодна зі Сторін не несе відповідальності перед іншою Стороною за втрату використання будь-яких робіт, втрату прибутку, втрату будь-якого контракту чи будь-яких непрямих або непрямих збитків або збитків, які можуть понести інші Сторони у зв'язку з Контрактом. Загальна сума зобов'язань Виконавця перед Замовником, згідно з Договором або у зв'язку з ним, не повинна перевищувати 100% від ціни контракту ". 30. Міжнародними стандартами договорів, такими як FIDIC, передбачається обмеження штрафних санкцій за затримки під час виконання Робіт, які стягуються з Підрядника у разі затримки. Параграф 18 даного проекту Договору не містить межі відповідальності за такі затримки. Чи міг би Замовник викласти даний пункт у наступній редакції: "за виконання Робіт в обсягах, менших за обсяг виконаних Робіт відповідно до Календарного графіку, Підрядник сплачує на користь Замовника пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Робіт, з яких допущено прострочення виконання, за кожний день прострочення, а за прострочення порівняно з Календарним графіком понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі 3 відсотків вказаної вартості. В будь-якому випадку така пеня не може перевищувати суму, рівну 10% від вартості Робіт; - у разі порушення строків усунення недоліків (дефектів) у Роботах, виявлених Замовником, Підрядник сплачує на користь Замовника пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості Робіт, в яких були виявлені дефекти та які не були виправлені в установлений термін, за кожний день прострочення. В будь-якому випадку така пеня не може перевищувати суму, рівну 10% вартості Робіт; 31. Відповідно до пункту 18.11 Замовник у будь яких випадках не несе відповідальності за будь-які збитки або пошкодження Обладнання Підрядника, що не відповідає загальноприйнятій галузевій практиці. Чи не міг би Замовник погодитись на застосування принципу розмежування відповідальності сторін Договору, відповідно до якого Замовник, так як і Виконавець несуть відповідальність за будь-які втрати чи пошкодження власного обладнання? 32. У пункті 19.3 зазначено, що Замовник має право відмовитись від Договору в односторонньому порядку у випадку "прийняття рішень про припинення будівництва". Чи означає це, що Замовник може скасувати угоду за власним рішенням без будь-яких на то причин? 33. Пункт 19.4 дає Замовнику право Ініціювати розірвання Договору, якщо Підрядник не розпочав виконання Робіт протягом деякого періоду часу чи допустив відставання темпів виконання Робіт на певне число днів, не приймаючи до уваги вплив даних затримок на виконання робіт у встановленні строки. На нашу думку метою обох сторін повинно бути саме досягнення кінцевого результату. За наявності можливості уникнення штрафних заходів за затримку шляхом завершення робіт за Календарним графіком, Виконавець буде додатково заохочений до досягнення цієї мети. Приймаючи це до уваги, просимо Замовника погодитись додати до перших двох пунктів маркованого списку пункту 7.4.10 наступне: "..., що приводить до неможливості закінчення їх у строк, визначений договором підряду". Дане формулювання передбачається пунктом 2 статті 849 Цивільного кодексу України. Пункт 19.6 передбачає лише дуже обмежене та нечітко визначене формулювання щодо скасування Договору Підрядником. Чи могли б ви, таким чином, погодитись відредагувати текст даного положення у відповідності до Fidic: ""Підрядник має право розірвати Договір якщо: Підрядник не отримав оплату по виставленим рахункам протягом 42 днів після закінчення періоду, в рамках якого передбачено здійснення оплати за умовами даного Договору, Замовник грубо порушує виконання зобов’язань відповідно до Договору, визнання Замовника неплатоспроможним або банкрутом, Замовник перебуває в процесі ліквідації, або проти нього розпочато адміністративне провадження, має борги у розрахунках з кредиторами або здійснює господарську діяльність у якості одержувача, довіреної особи або розпорядника на користь його кредиторів, або у разі здійснення будь-якого вчинку, або у разі настання події, яка (відповідно до чинного законодавства) має подібний ефект до будь-якої з цих дій або подій. Замовник не отримав необхідні дозволи на виконання робіт у відповідності до пункту 6.4 протягом 45 календарних днів з дати отримання рахунка на попередню оплату При настанні будь-якої з цих подій або обставин, Підрядник має право розірвати Договір попередньо повідомивши Замовника не пізніше ніж за 14 днів. Право Підрядника на розірвання Договору не повинно суперечити жодним іншим правам Підрядника, відповідно до Договору і навпаки. Після надсилання повідомлення про відмові від Договору, Замовник повинен в найкоротший термін: a. повернути Підряднику забезпечення виконання договору, b. оплатити Підряднику фактично виконані Роботи, та c. оплатити Підряднику будь-які втрати прибутку або інші збитки або втрати в результаті розриву цього Договору ".
Відповідь: Продовження Роз’яснення №40 на запитання від 12 січня 2018 о 19:17 та о 19:20 17) Відповідно до п.8.1 Проекту договору Замовник передає Підряднику проектну документацію протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення цього Договору, а до п.5.3.5 Проекту договору виконувати інші обов’язки, передбачені цим Договором, тому однозначно Замовник буде виконувати обов’язки за Договором. 18) Відповідно до п.5.1.25 Проекту договору Підрядник зобов’язаний здійснювати оплату за здачу лляльних і фекальних вод, сміття й харчових відходів зі своїх працюючих суден, а також за усі інші додаткові роботи (послуги) за вільними тарифами Замовника, тому додання запропонованої фрази вважаємо недоцільним. 19) Повідомляємо, що в 12.3 Проекту договору чітко наведені зобов’язання Підрядника, тому не зрозуміла необхідність та суть поставленого запитання. 20) Повідомляємо, що витрати на лоцманський збір полягають на Підрядника, однак нагадуємо, що відповідно до п. 4.2.1 Проекту договору Договірна ціна включає в себе плату за використані матеріали, виконані Роботи та відшкодування усіх обґрунтованих витрат Підрядника, які пов’язані з цим Договором, а також може включати вартість переходу земкаравану у зв’язку з його мобілізацією та демобілізацією. 21) Повідомляємо, що відповідно до п.4.2 Проекту договору Договірна ціна складається з розрахунків, кошторисів та відповідних додатків до них та може включати вартість переходу земкаравану у зв’язку з його мобілізацією та демобілізацією. Так відповідно до п 6.3.3 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 при погодженні договірної ціни замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси. В якості обґрунтування до розрахунків Учасником надаються відповідні підтверджуючі документи. 22) В п. 15.6 йде мова про те, що Виконавець усуває недоліки власними силами та за власний рахунок у строки, які будуть визначені Замовником. Запропонована редакція договору відповідає принципу свободи договору, а також спрямована на забезпечення належного виконання зобов’язань за Договором. Також слід зазначити, що мова йде не про гарантійний термін, а про недоліки, які виявлені при прийнятті робіт. Відповідно до ст. 858 ЦКУ якщо робота виконана підрядником з відступами від умов договору підряду, які погіршили роботу, або з іншими недоліками, які роблять її непридатною для використання відповідно до договору або для звичайного використання роботи такого характеру, замовник має право вимагати від підрядника безоплатного усунення недоліків у роботі в розумний строк. Отже строк, який визначається замовником для усунення недоліків у роботі має бути розумним. 23-24) Відповідно до ст. 858 ЦКУ якщо робота виконана підрядником з відступами від умов договору підряду, які погіршили роботу, або з іншими недоліками, які роблять її непридатною для використання відповідно до договору або для звичайного використання роботи такого характеру, замовник має право вимагати від підрядника відшкодування своїх витрат на усунення недоліків, якщо право замовника усувати їх встановлено договором. Якщо відступи у роботі від умов договору підряду або інші недоліки у роботі є істотними та такими, що не можуть бути усунені, або не були усунені у встановлений замовником розумний строк, замовник має право відмовитися від договору та вимагати відшкодування збитків. Отже, умови п. 15.7 в повній мірі відповідають умовам ЦКУ, а тому підстави для їх перегляду відсутні. 25) На момент отримання Замовником рахунку на здійснення авансування, Підрядник повинен надати оригінал безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу з можливістю зменшення такої гарантії на суми авансу, враховані при фактичному виконанні робіт за договором. Банківська гарантія повинна бути дійсною до закінчення терміну дії договору. Дострокове припинення дії гарантії передбачено гл. 5 р. III Постанови НБУ від 15.12.2004 N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 26) Положення запропонованого змісту суперечить п.15.1 Проекту договору, щодо виконання Робіт Підрядником та приймання їх результатів Замовником відповідно до календарного графіку, та не може бути прийнятим.27. Відповідно до ст. 22 ЦКУ реальними збитками є втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права. У відповідності до вимог чинного законодавства, такі втрати мають бути підтверджені документально, однак у кожному конкретному випадку, вони мають бути підтвердженими відповідними конкретними документами, виходячи зі специфіки випадку тощо. 27) Відповідно до ст. 22 ЦКУ реальними збитками є втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права. У відповідності до вимог чинного законодавства, такі втрати мають бути підтверджені документально, однак у кожному конкретному випадку, вони мають бути підтвердженими відповідними конкретними документами, виходячи зі специфіки випадку тощо. 28) Відповідно до положень Технічних вимог, що є Розділом 4 Додатку 5 ТД, Організація виконавець повинна надати передбачені цими Технічними вимогами Роботи, якість яких відповідає діючим нормативним документам (СНіП 3.07.02-87 «Гідротехнічні морські та річні транспортні споруди»; РД 31.74.08-85 «Технічна інструкція по виконанню морських днопоглиблювальних робіт»; РД 31.74.07-83 «Настанова по забезпеченню навігаційної безпеки роботи днопоглиблювального флоту»; НД 31.7.002-2005 «Інструкція про порядок і процедуру виконання промірних робіт при визначенні глибин на морських і річкових акваторіях для будівельно-експлуатаційних цілей»; РД 31.74.09-86 «Норми на морські днопоглиблювальні роботи»; ВСН 34-91. «Правила виконання та приймання робіт підчас будівництва нових, реконструкції і розширенні діючих гідротехнічних морських і річкових транспортних споруд»; НПАОП 63.22-1.03-75 «Правила техніки безпеки при виконанні морських днопоглиблювальних робіт і експлуатації засобів навігаційного обладнання морських шляхів» та ін.), а також з дотриманням Обов’язкових постанов по морському порту Іллічівськ та інших діючих нормативних документів, у т.ч. з охорони довкілля. Отже, твердження стосовно того, що «якість робіт визначається доцільністю проектних рішень, прийнятих в проектній документації» не знаходить свого підтвердження, оскільки вимоги щодо якості встановлені вимогами чинного законодавства та умовами ТД. 29) Викласти зазначений пункт у запропонованій Вами редакції можливість відсутня, оскільки зазначене не відповідає інтересам Замовника, крім того чинне законодавство України не передбачає таких обмежень. 30) Відповідно до п.2 ч.2 ст.231 ГКУ у разі, якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Враховуючи вищевикладене, викласти зазначений пункт у запропонованій Вами редакції підстави відсутні. 31) Відповідно до положень Проекту договору, роботи виконуються обладнанням Підрядника (власним або залученим Підрядником), у зв’язку з чим розмежувати відповідальність між сторонами кожного за своє обладнання можливість відсутня. 32) Перелік причин, що можуть бути підставою для прийняття Замовником такого рішення може включати зокрема, але невичерпно такі обставини як: відсутність фінансування, припинення дії дозвільних документів, за рішенням відповідного контролюючого органу тощо. Тобто такі причини не передбачають вичерпно бажання лише Замовника, та обґрунтовано рядом об’єктивних причин, що доволі часто не залежать від волевиявлення/бажання останнього. 33) Запропонована пропозиція не відповідає інтересам Замовника, як державного підприємства. При цьому розірвати договір Підрядник має право в порядку, встановленому чинним законодавством (розірвати у судовому порядку, за взаємною згодою сторін тощо).
Дата відповіді: 17.01.2018 14:19
Відповідь надана

Запитання стосовно проекту договору

Номер: 5a966244e02e4ed58d67bfb8a3c18e22
Дата опублікування: 12.01.2018 19:17
Опис: 1. Згідно з пунктом 1.7 поточної версії проекту договору роботи повинні бути розпочаті на протязі 51-го календарного дня з дати підписання договору. В той же час у початок виконання підготовчих робіт таких як водолазне обстеження, мобілізація тощо не визначено договором. Тому у учасника складається враження, що дані роботи повинні бути проведені в період виконання. Просимо замовника пояснити, яким чином даний проект Договору включає в себе підготовчий період тривалістю 30 днів, що передбачений проектною документацією? Чи вважається підпункт 3.3 частиною умов для початку виконання робіт? 2. У пункті 1.14 зазначено, що роботи повинні виконуватися відповідно до договору підряду та проектної документації. Проте, у договорі має бути чітко вказано, що Виконавець не несе відповідальності за проектування та проектну документацію. Не могли б ви згоди викласти даний пункт наступним чином: "Закінчені роботи - роботи, виконані Підрядником відповідно до договору підряду та проектної документації, що надається Замовником" 3. Згідно з пунктом 1,21 проекту договору несприятливі погодні умови визначаються Договором на підставі паспортних даних обладнання та вимог Регістру судноплавства України, та підтверджується довідками Гідрометцентру Чорного та Азовського морів (ГМЦ ЧАМ) Українського гідрометеорологічного центру. Чи передбачає Договір можливість відхилення Підрядником від зазначених даних, у разі наявності достатньо мотивованих причин? За загальновизнаною морською практикою остаточні рішення приймаються капітаном, так як він несе повну відповідальність за безпеку свого судна. Чи передбачають українські або будь-яке інші нормативні документи право капітана для прийняття остаточного рішення щодо можливості використання земснаряду під час певних погодних умов? 4. У відповідності до пункту 2.3 виконання Робіт здійснюється виключно в межах фінансування Замовника. Пункт 3.5 надає Замовникові необмежену свободу дій, щодо визначення та контролю над тривалістю Робіт. Ці положення надають Замовнику свободу у вирішенні скільки часу триватимуть Роботи, що опосередковано дозволяє Замовнику уникнути будь-якої відповідальності та залишає Підрядника у ситуація з неприйнятим ступенем економічної невизначеності та ризику. Це суперечить принципу рівності сторін та балансу Договору. Чи погодилися би Ви вилучити дане положення з Договору? 5. У пункті 3.3 зазначено, що Підрядник повинен забезпечити заходи для підняття будь-яких затоплених предметів, які були виявлені під час обстеження дна, та викликають небезпеку для судноплавства та проведення днопоглиблювальних робіт. На даний момент проектом договору чітко не визначається, хто несе витрати за будь-які непередбачені затоплені предмети / перешкоди. Відповідно до стандарту FIDIC, Замовник несе ризики за непередбачувані умови на майданчику. Отже, в такому випадку Підрядник повинен мати право на оплату за додаткові роботи, які неможливо було передбачити заздалегідь. Просимо підтвердити, що ризик у даному випадку несе Замовник? 6. Відповідно до пункту 3.5 Замовник може прийняти обов'язкове для виконання Підрядником рішення про уповільнення, зупинення, прискорення виконання Робіт. В той же час умовами Договору не передбачається компенсації Підряднику за витрати, які можуть виникнути в результаті такого призупинення в достатній мірі (наприклад, простою судна, персоналу). Відповідно до загальноприйнятої практики у днопоглиблювальній галузі, в даному випадку Підрядник повинен мати право на отримання резонної компенсації у вигляді оплати демереджу / ставки в режимі простою. На наш погляд стаття ст. 549 Цивільного кодексу України застосовується винятково до штрафних санкцій за порушення фінансових вимог (наприклад, якщо зацікавлена сторона зазнає втрату можливого прибутку), тоді як дана ситуація стосується реальних витрат Підрядника (час простою обладнання, витрати персоналу, проживання, ...). Всупереч роз'яснення Замовника від 08/12/2017 стаття 549 ЦК не стосується даної ситуації. Тому просимо Замовника додати новий підпункт у якості уточнення пункту 18.2: "У разі зупинення Робіт Замовником на підставі пункту 3.5, Підрядник має право на отримання компенсації за таку зупинку у вигляді оплати за ставкою в режимі простою, яка вказана в пропозиції Підрядника, до отримання від Замовника рішення щодо поновлення робіт. 7. У пункті 4.1 2 зазначається, що Договірна ціна обчислюється відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013 "Правила визначення вартості будівництва". Просимо Вас пояснити, і чому заключаються ці правила? На нашу думку дана вимога суперечить загально-прийнятому (міжнародному) принципу, що підрядник може вільно визначати вартість робіт. Не могли б ви погодитися видалити цей пункт? 8. Пункт 4.5 не відповідає загальноприйнятій практиці в галузі днопоглиблювальних робіт. Роботи повинні бути чітко перелічені та описані в технічних вимогах (технічному завданні), і досягнення справедливості для обох сторін, можливо лише у випадку коли тільки складові, вартість яких врахована в ціні Договору вважаються відповідальністю Підрядника. Тому, просимо Замовника викласти пункт 4.5 наступним чином: "Тільки складові, вартість яких врахована в ціні Договору вважаються частиною Робіт" 9. Пункт 4.6.1 передбачає механізм зміни Договірної ціни у випадку зміни ціни на енергоносії, курсу валюти Договору. Просимо Вас підтвердити, що положення статті 36 закону України «Про Публічні Закупівлі» також застосовуються до даного договору без будь-яких обмежень. 10. У пункті 5.1.5 зазначено, що Підрядник несе відповідальність за всі дозволи Підрядника. Чи це також тягне за собою відповідальність за отримання дозволу на виконання будівельних робіт та дозволу на проведення робіт на землях водного фонду, які зазначені у пункті 16.1? Просимо надати вичерпний список дозволів, які вимагаються від Підрядника, або (у разі наявності) повідомити яким саме законом визначається список дозвільного характеру, які отримуються Підрядником та Замовником. 11. Відповідно до пунктів 5.1.26 та 5.2.7 Підрядник повинен виконувати за власні кошти технічні вишукування з метою визначення фактичних інженерно-геологічних умов та здійснювати уточнення, коригування Додатку № 2 або окремих його позицій (в тому числі з урахуванням уточнених геологічних умов, умов виконання робіт тощо), але 5.1.26 чітко вказує на те, що уточнені умови не можуть призвести до збільшення Договірної ціни. Це не відповідає загальноприйнятій практиці в галузі днопоглиблювальних робіт. Відповідно до стандарту FIDIC (Міжнародної федерації інженерів-консультантів), Виконавець має право на зміну (зокрема можливість збільшення) ціни договору, у разі виникнення непередбачуваних обставин. Чи погоджується Замовник з тим, що фактичні умови виконання робіт (також інженерно-геологічні властивості грунтів), не можуть бути повністю відомими підряднику під час підписання Договору, і це також може призвести до збільшення ціни? 12. Штрафні санкції, що стягуються з Замовника у разі порушення строків розрахунків, та які перелічені у пункті 18.2, не відповідають загальноприйнятій практиці в галузі днопоглиблювальних робіт. Для забезпечення принципу рівності сторін та збалансованості Договору, Замовник повинен нести фінансову відповідальність за порушення строків розрахунків, в тій же мірі, що і Підрядник у разі порушення умов щодо якості виконання робіт чи відставання від Календарного графіка. Тому просимо Замовника відредагувати відповідні частини пункту 18.2 Договору у відповідності до стандарту FIDIC: "За недотримання Замовником термінів оплати, Підрядник має право на фінансове утримання, яке нараховується щомісячно на основі неоплаченої суми в період затримки. Цей період починається за момент закінчення встановлених строків оплати. Пеня нараховуються на основі річного показника в розмірі 3-х місячної процентної ставки Euribor (Європейська міжбанківська ставка пропозиції). У разі прострочення оплати на період, який перевищує 30 календарних днів, Підрядник має право призупинити Роботи до моменту отримання оплати по всім простроченим платежам. Якщо призупинення Робіт призведе до відставання Підрядника від встановлених термінів виконання робіт та / або у зв’язку з призупиненням Робіт (або сповільненням робіт) або Підрядник понесе Витрати в результаті призупинення Робіт (або скорочення темпу Робіт), то у відповідності до цього підпункту, Підрядник, повідомивши Замовника, має право на: продовження терміну виконання Робіт на період будь-якої такої затримки " У разі неможливості задоволення даного запиту у відповідності до законодавства України, просимо надати посилання на статтю такого закону. 13. У пункті 5.2.4 йде мова про право зменшення Договірної ціни за умови взаємної згоди Сторін. Чи обмежує або впливає даний пункт будь-яким чином на частину 4 статті 36 Закону України про публічні закупівлі, що також визначає можливість збільшення ціни? Чи є всі положення статті 36 Закону України про публічні закупівлі обов’язковими для виконання в рамках даного Договору? 14. Згідно пункту 6.2 банківська гарантія повинна бути дійсною до 31 грудня 2018 року, що значно перевищує передбачений Строк виконання робіт. Чи можете Ви пояснити причину цього строку дії? Чи можливо внести поправку до пункту 6.2 наступним чином: "Банківська гарантія дійсна протягом повного Строку виконання робіт включаючи строк до одного місяця після Дати закінчення робіт". 15. У пункті 6.4 зазначено, що банківські гарантії мають бути авізовані лише через обмежене число банків Замовника. Чи означає це, що банківська гарантія не може бути надана міжнародною фінансовою установою з рейтингом A? Не могли б Ви пояснити даного механізму? 16. За однією з умов статті повернення забезпечення виконання Договору передбачається у разі розірвання Договору за ініціативою Замовника (за умови відсутності вини Підрядника). Просимо пояснити чому забезпечення не повертається у випадку розірвання договору з вини Підрядника. Чи погодились би Ви вилучити частину даного пункту, що зазначена в дужках?
Відповідь: Затверджено рішенням ТК від 17.01.2018р. Роз’яснення №40 на запитання від 12 січня 2018 о 19:17 та о 19:20 (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) Стосовно поставлених запитань повідомляємо наступне: 1) Відповідно до п.3.19 Технічних вимог Додаток №5 до ТД, строк виконання Робіт – не більше 59 календарних днів, до складу яких входять підготовчі роботи, такі як водолазне обстеження, видалення предметів захаращення та інші відповідно до розділу 5 «Організація будівництва» Тому 2 Робочого проекту. Не пізніше 51-го календарного дня з дати підписання договору виконується мобілізація, розробка та погодження проекту виконання робіт, тощо. У п.3.3 Проекту договору безпосередньо зазначені умови дій Підрядника до настання Дати початку Робіт та до початку днопоглиблювальних робіт, умови для початку Робіт наведені у п.3.2 Проекту договору. 2) Відповідно до п.8.1 Проекту договору викладені умови передачі Замовником Підряднику проектної документації, а у п.1.27 Проекту договору наведено визначення Проектувальника. Також, згідно з ст. 26 ЗУ «Про архітектурну діяльність» відповідальність за розроблену документацію несе Проектна організація, яка розробляла проектну документацію, а також головний архітектор та головний інженер проекту. З огляду на вищезазначене, викладення п.1.14 в запропонованій редакції є недоцільним. 3) Відповідно до ст.58 Кодексу торговельного мореплавства України на капітана судна покладається управління судном, у тому числі судноводіння, вжиття всіх заходів, необхідних для забезпечення безпеки плавання, запобігання забрудненню морського середовища, підтримання порядку на судні, запобігання завданню будь-якої шкоди судну, людям і вантажу, що перебувають на ньому. Тому прийняття остаточного рішення щодо можливості використання земснаряду під час певних погодних умов у будь-якому разі покладається на капітана судна. 4) Замовник є державним підприємством, тому в своїй діяльності повинно керуватись вимогами чинного законодавства. На виконання ч.5 ст.89 Господарського кодексу України (далі-ГКУ) «господарське товариство, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі, зобов'язане на кожний наступний рік складати і виконувати річний фінансовий план відповідно до ст.75 цього Кодексу». Також, відповідно до ч.2 ст.75 ГКУ «Основним плановим документом державного комерційного підприємства є фінансовий план, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів», тому Тендерна документація (далі-ТД) обов’язково повинна містити посилання на фінансовий план підприємства. Враховуючи вищевикладене, рахуємо за неможливе виключення п.2.3. з істотних умов договору. 5) Відповідно до п.3.4 технічних вимог Додаток №5 до ТД Організація-виконавець вживає заходи щодо підняття затоплених предметів, у разі загрози цих предметів проведенню днопоглиблювальних робіт та/або безпеці судноплавства. З урахуванням п.3.10. Технічних вимог та п.4.2 Проекту договору Загальна ціна виконання робіт (Договірна ціна) визначається згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, є динамічною, та включає всі витрати покладені на організацію-виконавця, відповідно до Технічних вимог. Звідси, відповідно до п.6.1.10.2 ДСТУ БД.1.1-1:2013 Підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе, та обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. Враховуючи вищенаведене, Замовник не може нести ризик(відповідальність) за невиконання Підрядником умов Договору відповідно до Технічних вимог. 6) Відповідно до п.20 Постанови від 01.08.2005 № 668 Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт (будівництва об'єкта), їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у договір підряду. Стосовно можливості компенсації Замовником такого зупинення повідомляємо, що, по-перше, такі витрати не передбачені фінансовим планом Замовника, а по-друге, суперечить інтересам Замовника, як державного підприємства. 7) Замовник є державним підприємством, тому вимоги національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, щодо порядку визначення вартості будівельних робіт, є обов'язковими до виконання (п.1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Згідно положень стандарту ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (п.4.3, п.5.4.8) у випадку, якщо на об'єкті будівництва чи реконструкції Учасником передбачено застосування нових технологій із застосуванням імпортних будівельних машин, на які відсутні відповідні норми у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм України, Учасником повинні бути розроблені індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми (ІРЕКН). Після проходження відповідної експертизи та подальшого погодження їх із Замовником у відповідному порядку, розроблені ІРЕКН застосовуються Учасником при визначенні вартості робіт на об'єкті будівництва чи реконструкції. 8) п.4.5. Проекту договору визначено «Вартість окремих складових у складі Робіт, не врахована в Договірній ціні, Замовником не оплачується(не відшкодовується), а витрати на надання таких складових вважаються врахованими у Договірній ціні.». При цьому, склад та обсяг робіт чітко перелічені та описані в Технічні вимогах ТД. 9) Положення ст.36 Закону України «Про Публічні Закупівлі» (далі-Закон) застосовуються до договору, укладеному за результатами торгів, та всіх його пунктів, які містять істотні умови, без будь-яких обмежень. Пункті 4.6.1 проекту договору з нерезидентом, передбачає механізм коригування «Договірної ціни» (додатку 2 до договору), пов’язаний із зміною курсу валюти, а також різницею у валютах договору та «Договірної ціни» (валюта договору з нерезидентом – долари або Євро, «Договірна ціна» - гривні у відповідності до ДСТУ). Зазначений пункт не передбачає механізм перерахунку «Договірної ціни» у випадку зміни ціни на енергоносії, він наведений у пункті 4.6, та також пов'язаний із різницею у валютах договору та «Договірної ціни». 10) У пункті 5.1.5 зазначено, що Підрядник повинен мати дозвільну документацію (ліцензії, сертифікати, висновки, паспорти тощо) необхідну для виконання Робіт за цим Договором, підтримувати її чинність протягом усього періоду дії Договору та здійснювати їх отримання своїми силами та за свій рахунок. Пункт 5.1.36 містить інформацію, які саме повинні бути діючі дозвільні документи у Підрядника на момент початку виконання робіт, а саме дозвіл Держгірпромнагляду (правонаступника) на виконання земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні підземних комунікацій чи під водою, Свідоцтва про визнання Регістром судноплавства України для виконання днопоглиблювальних Робіт, промірних робіт та водолазного обстеження (у разі виконання водолазного обстеження), а також Ліцензію на будівництво гідротехнічних споруд та комплексів, видану відповідно до вимог чинного законодавства України. У разі залучення субпідрядника для виконання Робіт, відповідні дозвільні документи повинні бути в наявності у субпідрядника. Замовник, в свою чергу, отримує до початку виконання робіт, Дозвіл на проведення робіт (крім будівельних) на землях водного фонду. 11) Відповідно до ст. 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, а істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 зазначеної статті. Таким чином, в рамках укладеного договору, збільшення ціни з причин, зазначених Вами, неможливо. 12) Викласти зазначений пункт у запропонованій Вами редакції можливість відсутня, оскільки зазначене не відповідає інтересам Замовника. 13) Згідно ч.4 ст.36 Закону, ч.4 р.VI ТД, п.2.5 Проектів договорів «Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених чинним законодавством України та умовами Договору». На підставі законодавчо встановленого вичерпного переліку випадків внесення змін до істотних умов договору, зменшення договірної ціни по п.5.2.4 Проектів договорів може відбуватися згідно п.1 та п.5.ч.4 ст.36 Закону. В рамках договору(ів), який(і) буде(уть) укладений(і) за результатами торгів, норми Закону обов’язкові для виконання. 14) Згідно ст.26 Закону «…Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин». Згідно п. 20.1. Проекту договору, договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2018, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Таки чином, ваша пропозиція щодо зміни строків дії банківської гарантії, яка надана у якості забезпечення виконання договору про закупівлю, протирічить вимогам чинного законодавства та умовам Замовника. Але, у разі виконання обов’язків за договором достроково, банківська гарантія буде повернена Виконавцю достроково в законодавчо встановлені строки, керуючись ст.26 Закону та відповідно до постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 15) Банківська гарантія може бути надана фінансовою установою за вибором Учасника-переможця. У відповідності до ст. 1, 2, 5 глави 1 розділу III Постанови НБУ від 15.12.2004 N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», банк резидент, отримавши від іншого банку гарантію на користь бенефіціара, перевіряє достовірність цієї гарантії, після чого авізує та обліковує її на відповідному позабалансовому рахунку; не пізніше третього робочого дня після отримання гарантії від іншого банку надсилає повідомлення до бенефіціара або банку бенефіціара про отримання гарантії на користь бенефіціара разом з текстом гарантії. Замовником були обрані банківські установи для авізування банківської гарантії, наданої Учасником-переможцем. Саме з цими банками співпрацює наше підприємство, в них відкриті рахунки філії, їм довіряємо виконувати розрахунки за нашим розпорядженням. Уповноважений банк, отримавши від іншого банку-нерезидента гарантію, має переконатись в достовірності цієї гарантії, і тільки після цього надати повідомлення своєму клієнтові. Тобто, підприємство має бути клієнтом авізуючого банку. Враховуючи, що Замовник обслуговується у вищевказаних банківських установах, авізування банківської гарантії має бути проведено саме через них. 16) Згідно з п.7 ч.1 ст.1 Закону «забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю». Згідно ч.6 р.VI ТД та ч.1 ст.26 Закону «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин». У випадку розірвання договору з вини Підрядника – вважається, що Підрядником не виконано або не виконано у повному обсязі обов’язки за договором. Тому запропонована пропозиція щодо вилучення частини пункту у вигляді «(за умови відсутності вини Підрядника)» не відповідає інтересам Замовника, як державного підприємства, та є порушення чинного законодавства.
Дата відповіді: 17.01.2018 14:18
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 7ece04740a364b8eb29115fe8562851b
Дата опублікування: 12.01.2018 10:40
Опис: Відповідно до вимог ТД, а саме додатку 2 до ТД, В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати від замовника аналогічної роботи (днопоглиблювальні роботи з нового будівництва або реконструкції портових каналів та/або акваторій з досягненням глибин не менше 16,0 м) оригінали або завірені Учасником копііі документів, акту(ів)/сертифікату(ів) виконаних робіт з виконавчою документацією (підрахунки обсягів виконаних робіт, що підтверджуються відповідними промірами глибин (плани, розрізи)). Для можливості надання необхідних зазначених документів, просимо вас надати зразки форм аналогічних договорів, розрізів, планів промірів по виконаним роботам, з якими буде проводитися порівняння наданих учасником документів. Також просимо вас уточнити, чи достатньо буде надання копій адміралтейських навігаційних карт (де вказані існуючі глибини), в якості доказів досягнення необхідних глибин?
Відповідь: 16.01.2018 Роз’яснення 39 Затверджено рішенням ТК від 16.01.2018р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 12 січня 2018 о 10:40) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) на предмет закупівлі: Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м). Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне: Замовник не здійснюватиме порівняння наданих Учасниками копій документів, акту(ів)/сертифікату(ів) виконаних робіт з виконавчою документацією (підрахунки обсягів виконаних робіт, що підтверджуються відповідними промірами глибин (плани, розрізи)) з будь-якими документами, оскільки в Тендерній документації відсутні зразки зазначених документів. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати від замовника аналогічної роботи (днопоглиблювальні роботи з нового будівництва або реконструкції портових каналів та/або акваторій з досягненням глибин не менше 16,0 м) оригінали або завірені Учасником копії документів, акту(ів)/сертифікату(ів) виконаних робіт з виконавчою документацією (підрахунки обсягів виконаних робіт, що підтверджуються відповідними промірами глибин (плани, розрізи)). При цьому, відповідно до Інструкції про порядок і процедуру виконання промірних робіт при визначенні глибин на морських і річкових акваторіях для будівельно-експлуатаційних цілей затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 10.05.2005 № 186 контрольні та виконавчі проміри за днопоглиблювальними роботами виконуються для визначення досягнутих габаритів (глибина, ширина прорізу, середня товщина знятого шару) і обсягів днопоглиблювальних робіт. При виконанні контрольних та виконавчих промірів за днопоглиблювальними роботами, докладність проміру повинна забезпечувати рівномірне покриття промірами всієї ділянки робіт, виявляти характер рельєфу дна, укосів і брівок каналів, виїмок тощо і призначатися залежно від розмірів, форми і значимості об'єкта, рельєфу дна і виду проміру. А адміралтейські навігаційні карти (де вказані існуючі глибини) складаються із промірів глибин виконаних у різні періоди та різними організаціями для різних цілей, тому не можуть бути прийняті Замовником у якості підтвердження виконання днопоглиблювальних робіт за конкретним договором, що є аналогічним предмету закупівлі. Голова Тендерного комітету – начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков Погоджено: В.о. головного інженера адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман Секретар ТК Мошун Н.В.
Дата відповіді: 16.01.2018 12:20
Відповідь надана

Запитання стосовно пункту 18.9 Проекту Договору

Номер: 733ff40c3a784f739a5d2cabcab8ae40
Дата опублікування: 10.01.2018 12:37
Опис: Учасник планує розрахувати вартість робіт на основі припущення, що Учасник матиме право на захист від подвійного оподаткування, як це передбачено статтею 5 Конвенції між Урядом України та Урядом (країни реєстрації нерезидента-учасника) про уникнення подвійного оподаткування та попередження податкових ухилень стосовно податків на доходи і майно, що ратифіковано Законом N 433/96-ВР від 29.10.96, що в свою чергу не передбачає створення постійного представництва в Україні з метою оподаткування прибутку підприємств. Зважаючи на положення пункту 18.9 Проекту Договору (додатки 6/1 та 6/3 до Тендерної документації), Підрядник просить надати інформацію про наступне: 1) Посилання на Податковий кодекс України, яке має місце в даному пункті, відноситься до частини, яка регулює нарахування податку на прибуток підприємств, чи нарахування податку на додану вартість на території Україні? 2) Чи це положення стосується того факту, що реєстрація комерційного представництва Підрядника вимагається (Замовником) з метою отримання податкового кредиту? 3) Посилання на податковий кредит: просимо підвередити або уточнити, що під податковим кредитом слід розглядати податковий кредит Замовника на податок на додану вартість?
Відповідь: 12.01.2018 Роз’яснення 35 Затверджено рішенням ТК від 12.01.2018р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 10 січня 2018 о 12:37) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) на предмет закупівлі: Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м). Стосовно поставленого запитання повідомляємо, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (із змінами та доповненнями). Питання, порушені у запиті, щодо надання Замовником роз’яснень з питань практичного застосування окремих норм податкового законодавства, у тому числі щодо оподаткування діяльності на території України нерезидента без створення постійного представництва, щодо обов’язку реєстрації такого представництва, не належить до компетенції адміністрації, а є виключно функцією Державної фіскальної служби. Для отримання відповіді радимо звернутись до органу, уповноваженого надавати відповіді на вище наведені питання. Що стосується положення пункту 18.9 Проекту Договорів (Додатків 6/1, 6/3 Тендерної Документації), то цей пункт Проекту Договору стосується Підрядника, який зареєстрований як платник податку на додану вартість. Голова Тендерного комітету – начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков Погоджено: Заступник начальника адміністрації МП «Южний» І.К. Яблонська з фінансів та економіки Секретар ТК Мошун Н.В.
Дата відповіді: 12.01.2018 16:19
Відповідь надана

Строк поставки

Номер: 765ed71c6b6a48978a5d2de447056b10
Дата опублікування: 10.01.2018 03:12
Опис: В п.4.4. розділу 1 тендерної документації на закупівлю робіт «Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м)» визначено строк виконання робіт за 1 та 2 лотом не пізніше 01 грудня 2018 року. в Додатку №6 Проект договору визначено строк виконання родіт до 31.12.2018 року. Просимо привести у відповідність строк виконання робіт визначений у тендерній документіції та у проектах договорів надедених у додатках до неї.
Відповідь: 12.01.2018 Роз’яснення 34 Затверджено рішенням ТК від 12.01.2018р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 10 січня 2018 о 03:12) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) на предмет закупівлі: Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м). Стосовно поставленого запитання повідомляємо, що відповідно до п.1.6. Проектів Договорів (Додатки 6, 6/1, 6/2 та 6/3 Тендерної Документації), ДАТА ЗАКІНЧЕННЯ РОБІТ – у будь-якому разі не пізніше 01.12.2018 року, що відповідає п.4.4. Розділу 1 Тендерної Документації. Однак відповідно до п. 20.1. Проектів договорів, Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2018, тобто до кінця року. Голова Тендерного комітету – начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков Погоджено: В.о. головного інженера адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман Секретар ТК Мошун Н.В.
Дата відповіді: 12.01.2018 16:17
Відповідь надана

Запитання щодо оплачуваного перебору та обсягів робіт

Номер: a3e61d7f2bfa46d59e76a13e10b10feb
Дата опублікування: 09.01.2018 23:39
Опис: Згідно з Таблицею 2, Додатку 5/1 до тендерної документації, об'єм (днопоглиблення) з переборами для лоту 2 розрахований на основі перебору по глибині величиною 0,3 м, що згідно з нормативними документами застосовується для іншої техніки, ніж та, яка передбачена в тендерній та проектній документації (Том.2 "Організація будівельних робіт", п. 6.1) для виконання робіт за данним лотом. Відповідно до пункту 4 Додатку 5/1 до тендерної документації Підрядник повинен дотримуватись вимог РД 31.74.09-86 «Норми на морські днопоглиблювальні роботи», згідно з пунктом 1.11 якого величина допустимого перебору по глибині приймається рівною 0,5м для штангового (одноковшевого) земснаряду та (щонайменше) 0,5 м для замовідвізного землесосу. Дана невідповідність унеможливлює дотримання Підрядником вимог щодо якості виконання робіт, які встановлені РД 31.74.08-85 «Технічна інструкція по виконанню морських днопоглиблювальних робіт» в межах максимальних обсягів днопоглиблювальних робіт з врахуванням допустимих переборів, об’єм яких було попередньо занижено. Ми вважаємо, що проектно-кошторисна документація була розроблена на основі технічного завдання (вимог) Замовника, договору (у разі наявості такого) між Замовником та проектною організацією та затверджена державною експертизою. Але оскільки Підрядник не був залучений до процесу розроблення та затвердження проектно-кошторисної документації, він не може нести будь-яких ризиків або відповідальності, що виникає внаслідок невірності проектно-кошторисної документації або її невідповідності діючим нормативно-технічним документам. Тому ми просимо замовника привести розмір оплачуваного перебору та обсяги днопоглиблювальних робіт із включенням оплачуваних переборів у відповідність до обладнання, яке передбачено для виконання робіт у тендерній та проектній документації, а саме «ковшового земснаряду...» та «самовідвізного землесосу...».
Відповідь: 12.01.2018 Роз’яснення 33 Затверджено рішенням ТК від 12.01.2018р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 09 січня 2018 о 23:39) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) на предмет закупівлі: Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м). Стосовно поставленого запитання повідомляємо, що відповідно до п.3.8 Технічних вимог (Додаток 5/1 до ТД) Точність днопоглиблювальних робіт, що визначається розмірами допустимого перебору по глибині і ширині призначається у відповідності до вимог ВСН 34-91. Частина 1, ДСТУ-Н Б В.2.1-28:2013 та РД 31.74.08-85 в залежності від конструктивних особливостей днопоглиблювальних технічних засобів, якими будуть фактично виконуватися роботи, в межах обсягів днопоглиблення. Збільшення допустимих переборів по глибині і ширині понад проектні обсяги, не оплачуються. Також, відповідно до п.6.2.10.2 ДСТУ БД.1.1-1:2013 Підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе, та обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. Враховуючи вищенаведене, роботи повинні виконуватися в повній відповідності з вимогами затвердженого проекту, метою яких є досягнення проектних глибин на ділянках акваторії порту, а не досягнення глибин з урахуванням переборів. Голова Тендерного комітету – начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков Погоджено: В.о. головного інженера адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман Секретар ТК Мошун Н.В.
Дата відповіді: 12.01.2018 16:16
Відповідь надана

запит

Номер: 14b7a3b77a0f4f94bfa6ec0bcbbdbea8
Дата опублікування: 09.01.2018 11:40
Опис: У п.1.4.3 Технічних вимог (додаток 5 до ТД) вказано: «Докладний звіт по інженерно-геологічних дослідженнях представлений в брошурі арх. № 4167 виш. (Додаток Б)». Такий звіт за номером № 4167 виш. до тендерної документації не належить та не додавався. Просимо відкоригувати відповідним чином технічні вимоги.
Відповідь: 12.01.2018 Роз’яснення 29 Затверджено рішенням ТК від 12.01.2018р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 09 січня 2018 о 11:40) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) на предмет закупівлі: Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м). Стосовно поставленого запитання повідомляємо, що докладний звіт по інженерно-геологічних дослідженнях представлений в брошурі арх. № 4029 виш. (Додаток Б) та розміщений в електронному вигляді 14 листопада 2017 о 16:34 в частині «Тендерна документація» системи електронних закупівель ПроЗорро (ProZorro). Такий звіт за № брошури №4029 необхідно використовувати як Додаток Б, вказаний у п.1.4.3 Додатку 5 до ТД «Технічні вимоги», у зв’язку з друкарською помилкою. Голова Тендерного комітету – начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков Погоджено: В.о. головного інженера адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман Секретар ТК Мошун Н.В.
Дата відповіді: 12.01.2018 09:04
Відповідь надана

запит

Номер: bf6812676a6a4d83932d75d6162e3e92
Дата опублікування: 09.01.2018 11:39
Опис: П. 3.6 та таблицею 3 технічних вимог (додаток 5/1 до ТД) вказано на наявність на дні з/б масиву, що підлягає видаленню. Просимо вказати глибини, на яких він розташований та наскільки він занурен у ґрунт.
Відповідь: 12.01.2018 Роз’яснення 32 Затверджено рішенням ТК від 12.01.2018р. Роз’яснення на запитання (подання запитання – 09 січня 2018 о 11:39) по процедурі відкритих торгів (оголошення № UA-2017-11-14-001695-c) на предмет закупівлі: Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м). Стосовно поставленого запитання повідомляємо: залізобетонний масив, що розташований на координатах N46 19 17.2 E30 39 39.0 знаходиться на глибині близько 13.2 м від «0» порту. Зазначений масив замулений, тому чіткої інформації щодо занурення у ґрунт надати неможливо. Голова Тендерного комітету – начальник адміністрації МП «Южний» М.А. Широков Погоджено: В.о. головного інженера адміністрації МП «Южний» Д.В. Караман Секретар ТК Мошун Н.В.
Дата відповіді: 12.01.2018 09:10