-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м).
відповідно до технічних вимог (Додаток 5 та Додаток 5/1 до ТД)
Завершена
444 801 554.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 91 769.37 UAH
мін. крок: 0% або 91 769.37 UAH
Період оскарження:
14.11.2017 16:37 - 19.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення умов закупівлі
Номер:
608666bad72044c1a5c3e2493e207e20
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001695-c.c3
Назва:
Вимога про усунення порушення умов закупівлі
Вимога:
Згідно пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 (зі змінами), предмет закупівлі робіт визначається Замовником за показником другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. При цьому даним наказом не встановлено обмежень визначати предмет закупівлі з більш ніж п’яти цифр Єдиного закупівельного словника.
Наказом Мінекономрозвитку України 23.12.2015 № 1749 прийнято та надано чинності Національний класифікатор України – Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Згідно ч.4 ст. 289 ГК України з метою забезпечення системи державного управління економікою обліково-статистичною інформацією, яка задовольняє потреби учасників господарських відносин в об'єктивних даних про стан і тенденції соціально-економічного розвитку, господарські та фінансові взаємозв'язки на міждержавному, державному, регіональному і галузевому рівнях, а також впровадження міжнародних стандартів у галузі обліку і звітності та переходу на міжнародну систему обліку і статистики Кабінет Міністрів України затверджує заходи щодо розвитку національної статистики України і національної системи класифікації.
Національний класифікатор України – Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015. (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Згідно п. 8 ч.1 статті 1 Закону України «Про морські порти України» встановлено, що об’єкти портової інфраструктури - рухомі та нерухомі об’єкти, що забезпечують функціонування морського порту, у тому числі акваторія, гідротехнічні споруди, доки, буксири, криголами та інші судна портового флоту, засоби навігаційного обладнання та інші об’єкти навігаційно-гідрографічного забезпечення морських шляхів, системи управління рухом суден, інформаційні системи, перевантажувальне обладнання, залізничні та автомобільні під’їзні шляхи, лінії зв’язку, засоби тепло-, газо-, водо- та електропостачання, інші засоби, обладнання, інженерні комунікації, розташовані в межах території та акваторії морського порту і призначені для забезпечення безпеки мореплавства, надання послуг, забезпечення державного нагляду (контролю) в морському порту.
ДК 021:2015 встановлено код - Будівництво об’єктів інфраструктури водного транспорту - 45213340-8.
Отже визначення предмету закупівлі робіт «Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м)» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 порушує вимоги статті 259 ГК України в частині відображення не об’єктивних даних при визначенні предмету закупівлі.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ч.4 ст.289 ГК України, Наказу Мінекономрозвитку України 23.12.2015 № 1749 в частині визначення коду предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2017-11-14-001695-с.с3.docx 15.01.2018 16:16
Дата подачі:
10.01.2018 19:27
Вирішення:
Відповідь на Вимогу UA-2017-11-14-001695-c.c3 у вкладені.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення умов закупівлі
Номер:
1f1068f1850e4b65918ceb1abe9f2022
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001695-c.c2
Назва:
Вимога про усунення порушення умов закупівлі
Вимога:
І. Статтями 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 1.3. розділів І та ІІ додатку 2 до тендерної документації «Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м)» встановлено, що в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати від замовника аналогічної роботи (днопоглиблювальні роботи з нового будівництва або реконструкції портових каналів та/або акваторій з досягненням глибин не менше 16,0 м) оригінали або завірені Учасником копії наступних документів:
- аналогічного(их) договору(ів)*,
- акту(ів)/сертифікату(ів) виконаних робіт з виконавчою документацією (підрахунки обсягів виконаних робіт, що підтверджуються відповідними промірами глибин (плани, розрізи)),
- листу(ів)-відгуку(ів) або іншого(их) документу(ів), що містить позитивний відгук щодо якісного виконання Учасником аналогічного договору. При цьому Учасник повинен врахувати, що зазначений(і) відгук(ки) має(ють) бути наданий(ими) від контрагента (замовника), інформація про якого надана у довідці.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГУ - ГЛИБИНА ДНОПОГЛИБЛЮВАННЯ при виконанні аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГУ - ГЛИБИНИ ДНОПОГЛИБЛЮВАННЯ. Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори – аналогічні до предмету закупівлі на менших ГЛИБИНАХ. Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх на ГЛИБИНАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону. Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю робіт «Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м)» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються ГЛИБИНА ДНОПОГЛИБЛЮВАННЯ.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу UA-2017-11-14-001695-с.с2.docx 15.01.2018 16:02
Дата подачі:
10.01.2018 15:07
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2017-11-14-001695-c.c2 у вкладені.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення умов закупівлі
Номер:
7959c5bf596742d08f9237d1ca7a2c1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001695-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення умов закупівлі
Вимога:
Статтями 43 та 44 господарського кодексу України встановлено, що . підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. . Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Статтею 627 цивільного кодексу України встановлено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно статті 838 ЦК України Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку. Замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.
Пунктом 5 розділів І та ІІ додатку 2 до тендерної документації «Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м)» встановлено, що у разі, якщо підрядником планується залучити як субпідрядника для виконання робіт, що є предметом закупівлі, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, іншого суб’єкта господарювання, надати інформацію в формі згідно Додатку 7, що містить повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника (із зазначенням інформації щодо дозвільних документів: дозволів/ліцензій/свідоцтв тощо) на впровадження певних видів діяльності, що мають відношення до робіт/послуг, які будуть виконуватися субпідрядником.
Субпідрядники, що залучаються учасником до виконання окремих відповідних субпідрядних робіт (в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), повинні відповідати кваліфікаційним вимогам до Учасника щодо досвіду виконання аналогічної(их) роботи(іт), що має(ють) відношення до роботи(іт), які будуть виконуватися субпідрядником, мати ресурси (матеріальні, технічні, трудові), достатні для виконання відповідної(их) роботи(іт), що повинно бути документально підтверджено у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо, що умова, щодо наявності досвіду виконання аналогічної(их) роботи(іт) субпідрядником є втручанням в господарську діяльність учасників закупівлі, обмеженням вільного вибору контрагентів та є створенням перешкоди у доступу на ринок суб'єктів господарювання.
На підставі наведеного звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення статті 627 цивільного кодексу України, статей 43 та 44 господарського кодексу України шляхом виключення з умов тендерної документації (Додатки 2, 7) на закупівлю робіт «Будівництво об’єктів «Реконструкція підхідного морського каналу порту та операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» (будівельно-монтажні роботи), 2 лоти: (1 лот - Реконструкція підхідного морського каналу порту Іллічівської філії ДП «АМПУ»; 2 лот - Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП «АМПУ» із збільшенням глибини до 15м)» вимоги щодо досвіду виконання аналогічної(их) роботи(іт) субпідрядниками, що залучаються учасником до виконання окремих відповідних субпідрядних робіт (в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу - UA-2017-11-14-001695-с.с1.docx 12.01.2018 16:35
Дата подачі:
10.01.2018 03:34
Вирішення:
Відповідь на Вимогу UA-2017-11-14-001695-с.с1 у вкладені
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Щодо встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
699f71a91e9748ac83962c2b0b757872
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001695-c.b4
Назва:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
Скарга від ТОВ "Лігос УА" щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лігос УА від 18.01.2018 18.01.2018 22:31
- Скан-копія платіжного доручення 18.01.2018 22:31
- Інформація про об'єкти днопоглиблення на балансі АМПУ 18.01.2018 22:31
- Витяг з тендерної документації 18.01.2018 22:31
- Витяг з РД 31.74.08-85 18.01.2018 22:31
- Рішення від 22.01.2018 № 507 + лист Замовнику.pdf 22.01.2018 19:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2018 № 1058.pdf 07.02.2018 18:08
- Рішення від 06.02.2018 № 1058.pdf 09.02.2018 19:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2018 22:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.02.2018 19:39
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.02.2018 19:39