-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Адміністративна будівля по вул. Грушевського, 21 м. Івано-Франківськ. Реконструкція. Пожежна сигналізація. Система оповіщення. 4, 6 поверхи, ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
Завершена
1 812 866.09
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 128.66 UAH
мін. крок: 1% або 18 128.66 UAH
Період уточнення:
02.08.2023 10:57 - 02.09.2023 00:00
Відповідь надана
Невиконання Рішення АМКУ
Номер:
e2bc711aed9c404c94862a808f7d0cdc
Дата опублікування:
30.08.2023 13:09
Опис:
Шановний Замовнику, ви не виконали Рішення АМКУ від 21.08.23 р. Другим пунктом вказаного Рішення було вказано, що Замовник має внести зміни в умови документації. А саме, щодо посвідчень про підвищення кваліфікації працівників. Читайте, будь ласка, рішення...
Просимо, внести зміни в додатку 2 п. 2 ТД. та змінити умову щодо надання посвідчень про підвищення кваліфікації працівників. Так як, працівники після закінчення навчальних закладів можуть отримувати і інші документи, такі як Диплом, Свідоцтво...., не обмежуйте коло осіб у подачі пропозицій.
Більше того, Замовник в особі Уповноваженої особи НЕ МОЖЕ НЕ ВИКОНУВАТИ РІШЕННЯ АМКУ!!!!! В іншому випадку, ми будемо змушені звертатися до відповідних організацій, для встановлення СПРАВЕДЛИВОСТІ.
Просимо внести зміни сьогодні, в найближчі години. Так, щоб учасники розуміли, чи потрібно подавати скаргу повторно. Сьогодні останній день оскарження в АМКУ. Тому, просимо віднестися до цього питання не затягуючи час. Або, просто ж повідомте до 17:00, що Ви не плануєте вносити зміни. Тоді ми підготуємо скаргу в АМКУ.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний учаснику. Замовник-ЦЗО чітко виконав всі пункти Рішення АМКУ від 21.08.23 р.
Дата відповіді:
31.08.2023 10:22
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога!!!!!
Номер:
ef13bcf4adbe4bb9896d2e9f3e3c7027
Дата опублікування:
03.08.2023 09:50
Опис:
Шановний Замовнику пропонуємо, вам добровільно видалити з тендерної документації вимогу щодо огляду об’єкта. І не змушувати звертатися нас до АМКУ та не затягувати час проведення закупівлі.
Те що дана вимога незаконна підтверджено в рішеннях АМКУ:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
5. Рішення від 29.04.2022 № 4172
6. Рішення від 22.02.2022 № 3635
7. Рішення від 10.04.2023 №4466
8. Рішення від 10.04.2023 № 4470
9. Рішення від 10.04.2023 № 4456
10. Рішення від 26.06.2023 № 9320
11. Рішення від 26.06.2023 №9329
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякую Вам за зацікавленість до нашої закупівлі.
Дана вимога є правом замовника.
В тендерній документації не має вимоги надати Акт попереднього огляду.
Всі учасники та виконавці робіт, для більш точного і правильного розрахунку вартості здійснюваних робіт проводять огляд об'єкта на якому будуть безпосередньо здійснюватись роботи (згідно Технічного завдання).
Тому що, в частині об'єкта вже проведено встановлення обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, яке є працюючим, тому і є необхідність безпосереднього виїзду та огляду об'єкта для виконавця робіт, з метою узгодження прокладання мереж зв'язку, кабелів та правильного розрахунку виконання робіт, і внесення змін до програмного забезпечення цієї частини проєкту (згідно Технічного завдання), з урахуванням подальшого підключення наступних поверхів на об’єкті. Ви ж не в змозі передбачити в який спосіб і з використанням якого обладнання необхідно буде виконувати роботи. Предмет закупівлі буде використовуватися як доповнення до вже існуючого обладнання, а тому дуже важливо, для сумісності з уже існуючим обладнанням, чітко дотримуватись зазначених технічних вимог. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме з такими вимогами, що досить важливо при наявному фінансуванні та з урахуванням виділених коштів.
Дана вимога жодним чином не позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту. А як учасники збираються виконувати роботи не оцінивши в повній мірі їх об’єм та складність, ще й на достатньо великій відстані. Крім того, виконання робіт згідно предмету закупівлі передбачає фізичну присутність виконавця робіт на об’єкті.
Обставини щодо запровадження в Україні військового стану та комендантської години теж жодним чином не впливають ані на можливість учасників взяти участь в процедурі закупівлі, ані ні на можливість переможця закупівлі щодо виконання робіт згідно предмету закупівлі, оскільки перебування будь-яких осіб на об’єкті в порушення встановлених вимог в процесі проведення закупівлі та/або виконання робіт - не передбачається.
Замовник - ЦЗО жодним чином не порушує права учасників на конфіденційність інформації, максимальну економію та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісної конкуренції серед учасників, а також не буде знати про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі після огляду об'єкту, тому що Замовник - ЦЗО тільки організовує та проводить процедуру закупівлі, а учасники безпосередньо спілкуються з Замовником-ініціатором.
Крім цього огляд, погодження об’єму робіт та підписання Акту обстеження учасниками, не гарантує їхню участь та/або перемогу в закупівлі, тому що це їх право приймати чи не приймати участь в закупівлі.
Тому вимога до подачі тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен, в період уточнення, здійснити виїзд на об’єкт для ознайомлення з проектною документацією та фактичними обсягами робіт, оформити Акт попереднього огляду предмету закупівлі - знаходиться в правовому полі, не є дискримінаційною та не обмежує права учасників.
Дата відповіді:
04.08.2023 15:52