• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Козача від вул. Ватутіна до вул. Уляни Громової в с. Лісники Обухівського району Київської області (коригування)

Завершена

1 575 665.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 756.65 UAH
Період уточнення: 01.08.2023 19:38 - 10.08.2023 00:00
Відповідь надана

Бітумна Емуілься

Номер: 71021b4d3f8c4691acf8ad6a9c367aff
Дата опублікування: 09.08.2023 15:43
Опис: Добрий день, у ТД зазначено, що В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Скажіть чи можна замість ЕКШ-50 використовувати еквівалент бітумну емульсію ЕКШ-60.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасни! Інформуємо Вас, що технічна специфікація не містить положень, що стосуються марок ЕКШ-50 та ЕКШ-60. За таких умов, зміст Вашого звернення не стосується умов тенденої документації.
Дата відповіді: 10.08.2023 09:54
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2768e3eb730146c587945117f2f9a915
Дата опублікування: 08.08.2023 10:52
Опис: Шановний замовнику! Умовами додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати в складі пропозиції чинний висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт. Абзацом 1 статті 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Також абзацом 2 статті 19 Конституції України передбачено, що Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Слід зазначити, що законодавством України не передбачено обов’язку отримувати висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш. Встановивши вимогу про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт, Замовник примушує робити потенційних учасників те що прямо не передбачено законодавством. Також слід зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки взяти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які мають чинний висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт. У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Відповідно до умов Додатку 2 до Тендерної Документації, Замовником встановлена вимога, що при улаштуванні покриттів товщиною із гарячих асфальтобетонних сумішей, мають використовуватися суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожній)(аеродромний), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистий, тип Б, марка 1 (назва згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - АСГ.Др.Щ.Б.). Просимо врахувати, що чинним стандартом на який посилається Замовник в Тендерній Документації та який поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо, є стандарт ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Положеннями пункту 8.4 та 8.5 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 зокрема, визначається використання бітумів та мінеральних матеріалів. Відповідно до положень пункту 6.14 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, у процесі підготовки і організації виробництва та при приготуванні, транспортуванні, зберіганні і використанні асфальтобетонної суміші необхідно дотримуватись вимог ДСанПіН 2.2.7.029, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. Оскільки, чинний ДСТУ Б В.2.7-119:2011 містить вимоги та посилання, що стосуються дотримуватись вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ саме при здійсненні транспортування, зберігання і використання асфальтобетонної суміші, Замовник вважає обґрунтованою вимогу, що стосується необхідності санітарно-епідеміологічного контролю та, відповідно, надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш. Виходячи з умов тендерної документації, Скаржник не обмежений у її отриманні або в Держспоживслужбі, або компетентній вимірювальній санітарно-промисловій лабораторії. Замовнику не відомо іншого окрім встановленого способу підтвердження дотримання вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. Відповідно частини другої статті 19 Конституції, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник повідомляє, що не має власних служб, які є уповноваженими на здійснення оцінки дотримання Виконавцем при транспортуванні, використанні асфальтобетонної суміші вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно - правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. За умови, посилання чинного ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на необхідність дотримання Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища, Замовник вважає встановлену вимогу обґрунтованою та необхідною. Звертаємо вашу увагу, про можливість отримання встановленого висновку за послугою ідентифікатор 00206, щодо видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи яка у т. ч. доступна на Порталі Дія за посиланням https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-vysnovku-derzhavnoi-sanitarno-epidemiolohichnoi-ekspertyzy-1-diiuchykh-obiektiv-u-tomu-chysli-viiskovoho-ta-oboronnoho-
Дата відповіді: 09.08.2023 16:01
Відповідь надана

Бітумна емульсія

Номер: bfa1c9d0b9d8485ebed96a72282b3403
Дата опублікування: 08.08.2023 10:52
Опис: Прохання надати роз’яснення щодо доцільності вимоги надання документів щодо власного або залученого заводу виробництва бітумної емульсії та атестату виробництва виробника бітумної емульсії, в той час коли згідно технічного завдання по даному обєкту не передбачено виконання робіт з розливу бітумної емульсії. Додатково інформуємо, що згідно технології також не передбачено виконувати розлив бітумної емульсії. (А саме п.20.8.7 ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги (Зміна №1)": - "По шарах із неукріплених щебенево-піщаних сумішей підгрунтовка не виконується")
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Просимо Вас звернути увагу на технічну специфікацію до предмету закупівлі, викладену у Додатку 2 до тендерної документації. Умови виконання та обєми робіт, з найменуванням робіт і витрат, одиниць виміру та кількістю викладено у ДЕФЕКТНОМУ АКТІ, щодо виконання робіт на обєкті: «Капітальний ремонт дороги по вул. Козача від вул. Ватутіна до вул. Уляни Громової в с. Лісники Обухівського району Київської області (коригування)». Наголошуємо на тому, що в приведених обємах робіт Додатку 2 тендерної документації зокрема передбачено виконання наступних робіт: пункт 44 «Обмазувальна гiдроiзоляцiя стін та дна бiтумною мастикою двошарова - м2 - 0,9»; пункт 49 «Розлив в'яжучих матеріалів автогудронатором місткістю - 10000 л – т - 0,4849»; пункт 62 «Розлив в'яжучих матеріалів автогудронатором місткістю - 10000 л - т - 0,1356»; пункт 73 «Розлив в'яжучих матеріалів автогудронатором місткістю - 10000 л - т - 0,0047». Також, проектно-кошторисною документацію, а саме: «Локальний кошторис на будівельні роботи на Дорожній одяг» та «Відомість ресурсів до локального кошторису на Дорожній одяг», визначено використання будівельних матеріалів, виробів і комплектів – Емульсія бітумна ЕКШ-50. Також, «Локальний кошторис на будівельні роботи на штучні споруди» та «Відомість ресурсів до локального кошторису на Штучні споруди» передбачені будівельні матеріали, вироби і комплекти – Бітуми нафтові будівельні, марка БН – 90/10 За таких умов, Замовник вважає аргументованим та необхідним пересвідчитись у спроможності Виконавця робіт залучити необхідну кількість емульсій бітумних, встановити їх походження та переконатися в їх якості.
Дата відповіді: 09.08.2023 14:43