• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

облаштування 5 автоматизованих робочих місць для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання

облаштування 5 автоматизованих робочих місць для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період уточнення: 19.02.2018 14:05 - 25.02.2018 09:00
Відповідь надана

Щодо технічних вимог до робочих станцій

Номер: 8f1a236e1d8d4eb3b74832b0130a5d9f
Дата опублікування: 22.02.2018 18:01
Опис: По-перше, слід зауважити, що технічні вимоги (ТВ) до робочих станцій, наведені в додатку 4 до тендерної документації, є, по суті, лише (!) технічними вимогами до апаратної компоненти робочої станції, тобто лише вимогами до обладнання робочої станції. В п. 1.2. ТВ зазначено, що "РС представляє програмно-технічний комплекс на базі персонального комп'ютера з встановленим загальним програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів". Слід заначити, що "розробник" цих ТВ умисно виключив з цього визначення встановлене спеціалізоване програмне забезпечення (СПЗ), яке тепер не є предметом закупівлі. А комплект "набір залізяк", перелічених в ТВ, разом з загальним програмним забезпеченням не виконає функції робочої станції за її призначенням "щодо надання послуг з оформлення документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, взяття їх біометричних даних (параметрів), а також реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства Виходячи з цього жоден учасник не зможе надати послугу з "налаштування" робочої станції як в цілому, так і окремо її складових частин (крім персонального комп'ютеру), про яку зазначено у складі ціни, оскільки без СПЗ це зробити НЕМОЖЛИВО! По-друге, про яке технічне обслуговування та підтримку на рік йдеться? До відома: ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг (Закон України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1023-XII); ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі — введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 506 "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів"); ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ - комплекс робіт з підтримки роботоздатності обладнання в період його використання (визначається множиною відомчих нормативно-правових актів). Таким чином, переможець забезпечуватиме лише ГАРАНТІЮ на обладнання на визначений період (12 календарних місяців), протягом яких він візьме на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідного обладнання у зв'язку з виходом його з експлуатації через поломки. Технічне обслуговування (комплекс робіт з підтримки роботоздатності обладнання в період його використання) буде здйснювати замовник самостійно або за окремим договором з особою господарювання, з якою про це домовится. Оскільки СПЗ не є предметом закупівлі, то ніякої технічної підтримки (а саме стосовно СПЗ технічна підтримка надавалась до березня 2017 року) переможець не зможе надавати через відсутність предмету цієї підтримки. По-третє, які керівництва по використанню на українській або російській мові замовник хоче? До відома, робоча станція не є самостійним окремим виробом, а є програмно-технічний комплекс на базі персонального комп'ютера, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів. Тобто, складається з окремих самостійних технічних виробів. Виходячи з цього, "керівництва по використанню" для "всіх пристроїв" робочої станції надати переможцю є неможливим, крім інструкції до багатофункціонального пристрою та фотоапарату (на інсталяційних дисках або в Інтернеті на сайтах виробників). Існують лише інструкції ДМС України для операторів робочих станцій щодо порядку їх дій при виконанні ними певних операцій за призначенням (за допомогою зчитувачів документів, відбитків пальців, планшету підпису). Тому не варто вимагати документи, перелічені у ТВ, оскільки вони відсутні як токові. По-четверте, необхідний комплект драйверів міститься у Microsoft Windows 10 Pro, яка буде інстальована переможцем, та у СПЗ, яке не є предметом закупівлі. По-п’яте, ніякої "фірмової гарантії виробника пристрою, дійсна в Україні" надано жодним постачальником не буде. Постачальник або надасть гарантійні документи українського виробника / офіційного представника іноземного виробника в Україні, або власну гарантію. Ваша вимога є такою, що не підлягає виконанню. По-шосте, відновлення працездатності або заміна несправних блоків не здійсненна "протягом чотирьох робочих днів" через знаходження постачальників в Києві, а також особливостям технологічного процесу заміни обладнання. Вам пропонували замінити цей строк на 14 робочих днів з дати отримання несправного обладнання виробником. Реальний мінімальний строк заміни – 10 календарних днів з дати отримання несправного обладнання постачальником. Пропонуємо проконсультуватись у колег з ЦНАП м. Рівне, м. Івано-Франківськ та інших. Якщо ваша вимога залишиться 4 дні, її ніхто не виконає в реалії. Нажаль ні всі "примхи" замовників можливо реалізувати, оскільки вони не співпадають з реальністю.
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі сформовані на основі вимог Державної міграційної служби України. Вимоги щодо налаштуванням робочої станції (перевірки роботоздатності, взаємодії складових між собою), технічного обслуговування, надання інструкцій по експлуатації, гарантії виробника прописані з метою отримання якісного товару . Для організації проведення відновлення робото здатності обладнання протягом 4 робочих днів Переможець може укласти договір сервісного обслуговування з будь якою фірмою, яка знаходиться за місцем знаходження Замовника. Якщо якийсь із документів не може бути надано, Учасник подає довідку в довільній формі, обґрунтовуючи причини неподання документів та інформації з посиланням на відповідні норми законодавства України .
Дата відповіді: 26.02.2018 20:31
Відповідь надана

Щодо форми "тендерна пропозиція"

Номер: b5c51545a3b44bc481d44b4659284e8a
Дата опублікування: 22.02.2018 16:01
Опис: У наведеній в тендерній документації формі "тендерна пропозиція" зазначено: "4. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо ПОВНУ, БЕЗУМОВНУ І БЕЗЗАПЕРЕЧНУ ЗГОДУ з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації". Шановний замовник, ми в демократичній державі і, зокрема, Законом України "Про публічні закупівлі" учасникам надано право не погоджуватись як зі змістом тендерної документації, так і з діями замовника у разі їх протизаконності, а також ставити запитання та звертатись за роз'ясненнями. Учасник, як і замовник, зобов'язані виконувати вимоги Закону(ів), а також виконувати вимоги тендерної документації замовника (за умови наявності в ній вимог, які ґрунтуються виключно на законодавчих, нормативно-правових та нормативних актах). Навіщо такі диктаторські вимоги: " ПОВНУ, БЕЗУМОВНУ І БЕЗЗАПЕРЕЧНУ ЗГОДУ"?
Відповідь: Згідно ст.3 Закону України жодного з принципів здійснення закупівель не було порушено.
Дата відповіді: 26.02.2018 20:31
Відповідь надана

Щодо копій сторінок статуту

Номер: a2e2fd9806504c70b7cb9d1f839315ea
Дата опублікування: 22.02.2018 15:45
Опис: Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен подати копію сторінок статуту, де зазначена інформація стосовно вкладів учасників, статутного капіталу (статутного фонду), фондів. На цей час за результатом здійснення реєстраційних дій юридичною особою відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" статут такої особи в електронному вигляді розміщується на веб-ресурсі Міністерства юстиції України. Ознайомитись зі статутом юридичної особи можна через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за наданим цією особою кодом доступу до результатів розгляду документів. Додатково інформуємо, що ознайомитись з відомостями стосовно розміру внесків засновників (учасників) юридичної особи, розміру статутного капіталу, як й з іншою достовірною інформацією про будь-яку юридичну особу в Україні можна в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Відповідно до частини сьомої статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" органи місцевого самоврядування та їх посадові особи БЕЗОПЛАТНО отримують відомості з ЄДР з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, ВИКЛЮЧНО В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Таким чином, достатньо отримати від учасника відомості щодо коду доступу до результатів розгляду документів при реєстраційних діях. Шановний замовник, спрощуйте Ваші вимоги, керуючись принципами закупівель (стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі").
Відповідь: Тендерна документація підготовлена відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (надалі Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 Про затвердження примірної тендерної документації Стаття 22 пункт 3 Закону визначає що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання копії сторінок статуту , де зазначена інформація стосовно вкладів учасників, статутного капіталу ……прописана з метою визначення відсутності причин відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема по пункту 7 статті 17 Закону.
Дата відповіді: 26.02.2018 20:30
Відповідь надана

Щодо проекту договору та листа погодження з ним

Номер: 9ab9473a0d424997b64078c75a08ca53
Дата опублікування: 22.02.2018 15:31
Опис: Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен подати проект договору та лист щодо погодження з ним. Шановний замовник, повідомляємо, що згідно з частиною першою статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Виходячи з цього, порядок укладання договору визначений ВИКЛЮЧНО кодексами України. Відповідно до статей 627, 628, 638 Цивільного кодексу України, статей 179, 180 Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі ВІЛЬНОГО ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ, МАЮТЬ ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. ДОГОВІР ВВАЖАЄТЬСЯ УКЛАДЕНИМ, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі ДОСЯГНУТО ЗГОДИ ЩОДО УСІХ ЙОГО ІСТОТНИХ УМОВ (підкреслюємо, що й істотні умови договору, зазначені в тендерній документації, згідно з кодексами України не є остаточними). У разі наявності заперечень щодо окремих умов договору, кодексами України передбачена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ та внесення сторонами до нього змін. Таким чином, вимагання від учасника згоди з ПРОЕКТОМ договору, зміст якого відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України остаточно повинен визначатись під час укладання договору за результатом аукціону, є законодавчо безпідставним, оскільки примушує учасника до вчинення односторонніх дій стосовно предмету закупівлі. Також слід зауважити, що апелювання у Вашій відповіді до вимог частини четвертої статті 36 Закону щодо відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі не є обґрунтуванням того, що ПРОЕКТ договору та істотні умови договору мають бути погоджені на етапі подання тендерної пропозиції. Нагадуємо, що статтею 19 Конституції України встановлено, що НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ! А вимоги замовника, зазначені вище, не передбачені законодавством. Крім того, наприкінці проекту договору ТД зазначено "умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів". Таким чином, вимога щодо погодження учасником з проектом договору та відомості щодо неостаточності и невичерпності цього проекту суперечать одна одній. Вимагаємо виключити вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції проекту договору про закупівлю та листа щодо погодження з ним, як такі, що суперечить законодавству України, а саме – кодексам України. Шановний замовник, поважайте закони України!
Відповідь: Проект договору має бути заповнений належним чином Учасником для цілосності Тендерної пропозиції, а лист погодження дасть змогу замовнику визначити серйозність намірів Учасника в частині дотримання Істотних умов договору , які можуть бути змінені лише відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 26.02.2018 20:30
Відповідь надана

Щодо документів, що підтверджують повноваження посадової особи

Номер: ff1a2d728ce84c50bea70ffdeaa690af
Дата опублікування: 22.02.2018 15:29
Опис: У п. 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції повинно підтверджуватись крім виписки з протоколу засновників / копією протоколу засновників або наказом про призначення / копією наказу про призначення або довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендеру також копіями паспорту (сторінки 1 – 6 або ID-картки) та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. Шановний замовник, але ж Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку України від 13 квітня 2016 р. № 680, визначено, що "повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (замовником зазначається відповідний документ)". Проте, паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру посадової особи НІЯК НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру лише ідентифікують таку особу. Ці документи містять персональні дані щодо посадової особи. Вимагання від учасника подання у складі тендерної пропозиції копій таких документів не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі". Зауважуємо, що вимагання та розміщення копій, що містять персональні дані особи, в електронній системі закупівель без виконання відповідних вимог Закону України "Про захист персональних даних" Є ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ! Крім того, Тернопільська міська рада не має законодавчо визначених повноважень щодо ідентифікації осіб. До відома, Законом України "Про захист персональних даних" визначено, що згода (дозвіл) на обробку персональних даних надається суб'єктом персональних даних (фізичною особою – представником учасника торгів) ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ (стаття 1), цю мету встановлює володілець персональних даних (замовник торгів) разом зі СКЛАДОМ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ та процедурою їх оброблення (стаття 1). При цьому, згідно зі статтею 6 Закону України "Про захист персональних даних" МЕТА ОБРОБКИ персональних даних МАЄ БУТИ СФОРМУЛЬОВАНА В ЗАКОНАХ, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. У свою чергу, ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або МОЖЕ БУТИ КОНКРЕТНО ІДЕНТИФІКОВАНА (стаття 1). Ґрунтуючись на зазначених вимогах Закону України "Про захист персональних даних" та за результатом аналізу змісту (вимог) тендерної документації, відмічаємо, що в тендерній документації НЕ ВИЗНАЧЕНО ні склад персональних даних представників учасників торгів, ні мету їх обробки та спосіб їх оброблення замовником. Зазначені вимоги законодавства не надають замовнику права вимагати персональні дані особи з паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру навіть з метою отримання замовником інформації про пов’язану особу, про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, про загальну сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі, визначення обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї тощо. Для таких цілей замовник повинен (!) користуватись виключно відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним (частина третя статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі") та задовольнятись отриманим з них обсягом інформації. Крім того, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що "документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що, такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації". Таким чином, тендерна документація містить положення, які одне одного виключає. Вимагаємо виключити вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції копій паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру як такі, що суперечить законодавству України. Шановний замовник, не перевищуйте свої повноваження та поважайте закони України!
Відповідь: Тендерна документація підготовлена відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (надалі Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 Про затвердження примірної тендерної документації Стаття 22 пункт 3 Закону визначає що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання копії паспорту та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера прописана з метою визначення відсутності причин відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема по пункту 7 статті 17 Закону. Дану інформацію учасник може визначити як конфіденційну відповідно до статті 27 Закону.
Дата відповіді: 26.02.2018 20:29
Відповідь надана

помилки в документації

Номер: cd5524a35c0a48228c18b1ffca6fd4a6
Дата опублікування: 21.02.2018 13:56
Опис: Доброго дня! При ознайомленні з документацією були знайдені неточності та помилки. Просимо перевірити і при потребі виправити. А саме : 1. У пункті 5.5. Проекту договору виключити слово «безкоштовну». Оскільки витрати на транспортування Товару включено в вартість договору (п. 3.2 Договору), а «безкоштовна доставка товару» суперечить даному пункту. 2. У п. 1.3.10 Технічних вимог до Робочих станцій (Додаток 4 Тендерної документації) фразу «оптичний дозвіл: до 9600не менше 600 x 9600600 точок на дюйм» замінити на «оптичний дозвіл: не менше 600 x 600 точок на дюйм». 3. У п. V Технічних вимог до Робочих станцій речення «Відновлення працездатності або заміна несправних блоків здійснюється протягом чотирьох робочих днів» замінити реченням наступного змісту: «Відновлення працездатності або заміна несправних блоків здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати отримання Обладнання Виконавцем».
Відповідь: За результатами розгляду запитань (підготовлено за рішенням тендерного комітету протокол № 4 від 22.02.2018 року) По пункту 1 в пункт 5.5 Проекту Договору зміни не внесено, так як даний пункт не суперечить пункту 3.2., а лише акцентує не необхідності безкоштовної доставки з подальшою перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника. По пункту 2 враховуючи технічну помилку внесено зміни в ТД, а саме в пункт 1.3.10 додатку 4 «Технічні вимоги» та замінено фразу «оптичний дозвіл: до 9600 не менше 600 x 9600600 точок на дюйм» на «оптичний дозвіл: не менше 600 x 600 точок на дюйм» По пункту 3 зміни в пункт V Технічних вимог не внесено так як термін чотири робочі дні для відновлення працездатності або заміни несправних блоків визначено з метою організації безперебійного процесу видачі /оформленні документів та враховуючи очікувану кількість звернень мешканців за документами.
Дата відповіді: 22.02.2018 13:36