• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулиці Польова (на ділянці від ПК 0+0,0 до ПК 9+0,0) в с. Рославичі Обухівського району Київської області. Коригування

Торги не відбулися

3 977 978.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 779.79 UAH
Період уточнення: 31.07.2023 20:27 - 10.08.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: e0d092c0c40742599140fca18bc214a3
Дата опублікування: 09.08.2023 22:52
Опис: Шановний Замовнику! У своїй відповіді на запит за роз’ясненням щодо встановлення дискримінаційної вимоги про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт Ви зазначаєте про можливість отримання встановленого висновку за послугою ідентифікатор 00206, щодо видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи яка у т. ч. доступна на Порталі Дія за посиланням https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-vysnovku-derzhavnoi-sanitarno-epidemiolohichnoi-ekspertyzy-1-diiuchykh-obiektiv-u-tomu-chysli-viiskovoho-ta-oboronnoho-. Слід зазначити, що вимога про надання в складі пропозиції вищевказаного висновку Вами вимагається після внесення змін до тендерної документації 04 серпня 2023 року о 19:46 годині. Відповідно до інформації розміщеної на Порталі Дія термін отримання висновку складає 10 робочих днів. Тобто якщо навіть Учасник забажає отримати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш і подасть відповідні документи на отримання висновку він зможе його отримати не раніше 21.08.2023 року, Однак Вами встановлено кінцевий термін для подання пропозиції до 13.08.2023 року 20:32 години. Отже потенційний учасник ніяким чином не може отримати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш у термін до закінчення кінцевого строку подання пропозицій. Крім того слід зазначити, що відповідно до пункту 5.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 9.10.2000р. № 247. Заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або вповноважені ними особи. Потенційний учасник не є власником об'єкта експертизи та уповноваженою особою, отже учасник не може отримати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, оскільки не є власником об’єкта експертизи. Також Учасники не можуть впливати на виробників щодо необхідності отримання вищевказаного висновку, який не є обов’язковим. Таким чином вимога про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт є дискримінаційною та такою що порушує права учасників. Принагідно повідомляємо про те, що Рішенням АМКУ не одноразово ця вимога визнавалася дискримінаційною. Наприклад РІШЕННЯ № 3848-р/пк-пз від 28.03.2023.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Наголошуємо, що під час проведення робіт Учасником/Підрядником забезпечується дотримання вимог чинного законодавства щодо охорони та збереження навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища. Учасник/Підрядник несе відповідальність за використання якісних та безпечних матеріалів при виконанні робіт. Замовник не визначає конкретної форми/оформлення передбачених пунктом 7 Додатку 2 до Тендерної документації документів, не визначає необхідну (не раніше/не пізніше) дату їх видачі. Єдиною умовою, є дійсність наданих документів та умова проведення експертизи (оцінки) саме передбачених для надання послуг матеріалів - суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожній)(аеродромний), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистий, тип Б, марка 1 (назва згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - АСГ.Др.Щ.Б.). У випадку якщо виробник необхідних Учаснику сумішей асфальтобетонних не планує чи не бажає отримувати частину передбачених пунктом 7 Додатку 2 до Тендерної документації документів на підтвердження санітарно-епідеміологічної відповідності, він (Учасник) не обмежений самостійно, або за довіреністю виробника отримати такі документи. Встановлений порядок отримання висновків санітарно-епідеміологічної відповідності, не встановлює обов’язкових умов їх отримання виключно виробниками. Повторно звертаємо Вашу увагу, що Замовнику не відомо іншого окрім встановленого способу підтвердження дотримання вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. Замовник не має власних служб, які є уповноваженими на здійснення оцінки дотримання Виконавцем при транспортуванні, використанні асфальтобетонної суміші вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно - правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ.
Дата відповіді: 11.08.2023 19:20
Відповідь надана

Бітумна емульсія

Номер: c485bec0e5dd420e98999524bc71456f
Дата опублікування: 09.08.2023 15:44
Опис: Добрий день, у ТД зазначено, що В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Скажіть чи можна замість ЕКШ-50 використовувати еквівалент бітумну емульсію ЕКШ-60.
Відповідь: Шановний Учасник, інформуємо Вас, що технічна специфікація не містить положень, що стосуються марок ЕКШ-50 та ЕКШ-60. За таких умов, зміст Вашого звернення не стосується умов тендерної документації.
Дата відповіді: 11.08.2023 19:19
Відповідь надана

Дискримінайціні вимоги Протоколи техогляду

Номер: d9ca9965239149849f2d849baa794a1a
Дата опублікування: 09.08.2023 14:30
Опис: Щодо протоколів перевірки технічного стану автотранспорту, машин, спец.техніки зазначеної у довідці у Таблиці 1 Відповідно до статті 35 Закону України “Про дорожній рух” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3353-12#Text) транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов’язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. Обов'язковому технічному контролю не підлягають: технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" Відповідно до ЗУ «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/229-16#Text) технічні засоби для агропромислового комплексу - машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному вигляді центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі; Відповідно до статті 20, 21 даного Закону державний технічний нагляд за відповідністю машин вимогам безпеки здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, відповідно до законодавства. сновними завданнями центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу є: здійснення перевірок технічного стану і експлуатації машин, які підлягають перевірці на підтвердження відповідності вимогам законодавства. Відповідно до «Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667 (зі змінами), Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі …, реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу. Таким чином, трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми, які зареєстровані в територіальних органах Держпродспоживслужби України, не підлягають обов’язковому технічному контролю. Подібна думка викладена Комісією АМКУ в рішенні від 08.08.2023 № 12297 ( UA-2023-07-20-012099-a). У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо від Замовника виключити неправомірну вимогу
Відповідь: Дякуємо за запитання! Повідомляємо, що виконання робіт з капітального ремонту вулиці Польова (на ділянці від ПК 0+0,0 до ПК 9+0,0) в с. Рославичі Обухівського району Київської області. Коригування передбачено саме на території населеного пункту, Замовник вважає необхідним забезпечити безпеку на вулицях села. Оскільки, повноважень та спеціальної кваліфікації по перевірці технічного стану автотранспорту та машин, спец. техніки підвищеної небезпеки у Замовника немає, у Тендерній документації вимагається надання документів щодо здійснення такої перевірки уповноваженими на це суб'єктами господарювання, які мають відповідну кваліфікацію, компетентні виявити дефекти, пошкодження, несправності, що можуть знизити рівень безпеки, та є відповідальними за заключення щодо стану автотранспорту, машин, спец. техніки підвищеної небезпеки у виданих документах. При складанні даної вимоги Замовник керувався діючим законодавством України, у тому числі Законом України "Про дорожній рух" та чинною Постановою КМУ № 687 від 26.05.2004 "Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки", яка базується на статті 21 Закону України "Про охорону праці", що розміщена у відкритому доступі. Пунктом 1 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки визначено наступне: "1. Дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які проводять технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, а також на підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності і господарювання та фізичних осіб, що використовують найману працю, які мають намір розпочати або здійснюють експлуатацію такого устатковання (далі - підприємства). Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 319( 319-2021-п ) від 07.04.2021". Відповідно до інформації з сайту НААУ кількість діючих атестатів про акредитацію уповноважених суб’єктів господарювання, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження не обмежує учасників надати чинні документи про обов’язковий технічний огляд та/або експертне обстеження у відповідності до діючого законодавства України. Замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження справного стану автотранспорту, машин, спец.техніки підвищеної небезпеки уповноваженими суб’єктами господарювання, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження.
Дата відповіді: 11.08.2023 19:18
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: af55de6212a14e7396e85d903eecc218
Дата опублікування: 08.08.2023 10:09
Опис: Шановний замовнику! Умовами додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати в складі пропозиції чинний висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт. Абзацом 1 статті 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Також абзацом 2 статті 19 Конституції України передбачено, що Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Слід зазначити, що законодавством України не передбачено обов’язку отримувати висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш. Встановивши вимогу про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт, Замовник примушує робити потенційних учасників те що прямо не передбачено законодавством. Також слід зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки взяти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які мають чинний висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт. У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до умов Додатку 2 до Тендерної Документації, Замовником встановлена вимога, що при улаштуванні покриттів товщиною із гарячих асфальтобетонних сумішей, мають використовуватися суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожній)(аеродромний), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистий, тип Б, марка 1 (назва згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - АСГ.Др.Щ.Б.). Просимо врахувати, що чинним стандартом на який посилається Замовник в Тендерній Документації та який поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо, є стандарт ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Положеннями пункту 8.4 та 8.5 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 зокрема, визначається використання бітумів та мінеральних матеріалів. Відповідно до положень пункту 6.14 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, у процесі підготовки і організації виробництва та при приготуванні, транспортуванні, зберіганні і використанні асфальтобетонної суміші необхідно дотримуватись вимог ДСанПіН 2.2.7.029, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. Оскільки, чинний ДСТУ Б В.2.7-119:2011 містить вимоги та посилання, що стосуються дотримуватись вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ саме при здійсненні транспортування, зберігання і використання асфальтобетонної суміші, Замовник вважає обґрунтованою вимогу, що стосується необхідності санітарно-епідеміологічного контролю та, відповідно, надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш. Виходячи з умов тендерної документації, Скаржник не обмежений у її отриманні або в Держспоживслужбі, або компетентній вимірювальній санітарно-промисловій лабораторії. Замовнику не відомо іншого окрім встановленого способу підтвердження дотримання вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. Відповідно частини другої статті 19 Конституції, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник повідомляє, що не має власних служб, які є уповноваженими на здійснення оцінки дотримання Виконавцем при транспортуванні, використанні асфальтобетонної суміші вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно - правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. За умови, посилання чинного ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на необхідність дотримання Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища, Замовник вважає встановлену вимогу обґрунтованою та необхідною. Звертаємо вашу увагу, про можливість отримання встановленого висновку за послугою ідентифікатор 00206, щодо видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи яка у т. ч. доступна на Порталі Дія за посиланням https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-vysnovku-derzhavnoi-sanitarno-epidemiolohichnoi-ekspertyzy-1-diiuchykh-obiektiv-u-tomu-chysli-viiskovoho-ta-oboronnoho-
Дата відповіді: 09.08.2023 15:26
Відповідь надана

Бітумна емульсія

Номер: 57d37cf06abf4ae2b254460c3931d786
Дата опублікування: 07.08.2023 15:18
Опис: Прохання надати роз’яснення щодо доцільності вимоги надання документів щодо власного або залученого заводу виробництва бітумної емульсії та атестату виробництва виробника бітумної емульсії, в той час коли згідно технічного завдання по даному обєкту не передбачено виконання робіт з розливу бітумної емульсії. Додатково інформуємо, що згідно технології також не передбачено виконувати розлив бітумної емульсії. (А саме п.20.8.7 ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги (Зміна №1)": - "По шарах із неукріплених щебенево-піщаних сумішей підгрунтовка не виконується")
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне! Відповідно до положень пункту 4 Відомостей обсягу робіт, передбачено улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей (Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1) асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 м [верхнього шару товщиною 50 мм]. [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]. Відповідно до проведених кошторисних розрахунків вартості виконуваних робіт (проекту робіт), передбачено оброблення кромок та місць з'єднання бітумною емульсією, або бітумами нафтовими дорожніми. Не виконання цієї вимоги може призвести до погіршення надійності зчеплення асфальтобетону, та зменшення строку придатності дорожнього покриття.
Дата відповіді: 09.08.2023 10:54
Відповідь надана

Марка асфальтобетонних сумішей

Номер: cf063ca4757949aebbe98bcdbb9a63fd
Дата опублікування: 03.08.2023 14:24
Опис: Шановний Замовнику! Просимо Вас надати роз'яснення асфальтобетонні суміші якої марки потрібно застосувати в даній закупівлі?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 04.08.2023 19:26
Відповідь надана

Посвідчення

Номер: 2ffb1defbf304a9d87f763fbdd7c5b6e
Дата опублікування: 03.08.2023 14:22
Опис: Шановний замовнику! Умовами додатку 1 до тендерної доукментації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. та за наступними посадами, зокрема інженер або відповідальна особа з питань з охорони праці (не менше 1 працівника) (надати відповідне посвідчення чинне впродовж строку виконання робіт). Просимо Вас надати роз'яснення яке саме посвідчення потрібно надати на інженера або відповідальну особу з питань з охорони праці.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 04.08.2023 19:25