-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вулиці Польова (на ділянці від ПК 0+0,0 до ПК 9+0,0) в с. Рославичі Обухівського району Київської області. Коригування
Торги не відбулися
3 977 978.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 779.79 UAH
мін. крок: 1% або 39 779.79 UAH
Період оскарження:
31.07.2023 20:27 - 10.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
9544ff3eadf5441b8c1dd6bbd5650700
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-31-009365-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.09.2023 19:32
- платіжка .pdf 20.09.2023 20:22
- НААУ (про надання інформації).zip 04.10.2023 15:30
- Рішення від 22.09.2023 № 15171.pdf 22.09.2023 16:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2023 № 15868.pdf 05.10.2023 14:44
- Рішення від 04.10.2023 № 15868.pdf 09.10.2023 15:53
- Пояснення АМКУ 26.09.2023 15:03
- Пояснення АМКУ 26.09.2023 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2023 20:20
Дата розгляду скарги:
04.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.09.2023 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.10.2023 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення АМКУ № 15868-р/пк-пз від 04.10.2023
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
8e9f9bdcddc64df4b3474d68c10616b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-31-009365-a.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 18.09.2023 19:23
- Протокол 21.09.2023 17:01
Дата подачі:
18.09.2023 19:23
Вирішення:
Вимога про відхилення пропозиції ТОВ «ВЕЛАРМ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 43 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, не відповідає чинному законодавству
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на ріення про відхилення пропозиції Скаржника
Номер:
e1997f30eec64ccdbbb627e99b59459a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-31-009365-a.c2
Назва:
Скарга на ріення про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Прошу:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень оскаржуваної процедури закупівлі;
3. Зобов’язати ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерої пропозиції Скаржника (ТОВ «ВЕЛАРМ»).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 04.09.2023 17:00
- рішення від 06.09.2023 № 14164.pdf 06.09.2023 19:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2023 № 14533.pdf 13.09.2023 12:08
- рішення 12.09.2023 № 14533.pdf 15.09.2023 12:45
- Пояснення АМКУ 08.09.2023 16:38
- Пояснення АМКУ 08.09.2023 16:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2023 16:47
Дата розгляду скарги:
12.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.09.2023 19:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.09.2023 12:45
Дата виконання рішення Замовником:
15.09.2023 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення АМКУ №14533-р/пк-пз від 12.09.2023
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційна вимога санітарно-епідеміологічна експертиза
Номер:
5e72b03e1e0f4bb8bdf0316aa9dfe305
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-31-009365-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога санітарно-епідеміологічна експертиза
Вимога:
Шановний замовнику! Умовами додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати в складі пропозиції чинний висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт. Абзацом 1 статті 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Також абзацом 2 статті 19 Конституції України передбачено, що Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Слід зазначити, що законодавством України не передбачено обов’язку отримувати висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш. Встановивши вимогу про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт, Замовник примушує робити потенційних учасників те що прямо не передбачено законодавством. Також слід зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки взяти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які мають чинний висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт. Рішенням АМКУ не одноразово ця вимога визнавалася дискримінаційною. Наприклад РІШЕННЯ № 3848-р/пк-пз від 28.03.2023. У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 28.03.2023 №3848.pdf 09.08.2023 15:06
Дата подачі:
09.08.2023 15:06
Опис причини скасування:
не туди вставив
Дата скасування:
09.08.2023 15:48