• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулиці Польова (на ділянці від ПК 0+0,0 до ПК 9+0,0) в с. Рославичі Обухівського району Київської області. Коригування

Торги не відбулися

3 977 978.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 779.79 UAH
Період оскарження: 31.07.2023 20:27 - 10.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 9544ff3eadf5441b8c1dd6bbd5650700
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-009365-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2023 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.10.2023 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення АМКУ № 15868-р/пк-пз від 04.10.2023
Автор: ТОВ "ЄВРОДОР2", Таїса Хлипавка +380442322875 0672544773@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 8e9f9bdcddc64df4b3474d68c10616b7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-009365-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога про відхилення пропозиції ТОВ «ВЕЛАРМ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 43 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, не відповідає чинному законодавству
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на ріення про відхилення пропозиції Скаржника

Номер: e1997f30eec64ccdbbb627e99b59459a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-009365-a.c2
Назва: Скарга на ріення про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Прошу: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень оскаржуваної процедури закупівлі; 3. Зобов’язати ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення тендерої пропозиції Скаржника (ТОВ «ВЕЛАРМ»).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.09.2023 19:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.09.2023 12:45
Дата виконання рішення Замовником: 15.09.2023 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення АМКУ №14533-р/пк-пз від 12.09.2023
Автор: ТОВ ВЕЛАРМ, Казарян Гусо Самвелович +380457250180 info@velarm.com.ua
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційна вимога санітарно-епідеміологічна експертиза

Номер: 5e72b03e1e0f4bb8bdf0316aa9dfe305
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-009365-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога санітарно-епідеміологічна експертиза
Вимога:
Шановний замовнику! Умовами додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати в складі пропозиції чинний висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт. Абзацом 1 статті 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Також абзацом 2 статті 19 Конституції України передбачено, що Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Слід зазначити, що законодавством України не передбачено обов’язку отримувати висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш. Встановивши вимогу про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт, Замовник примушує робити потенційних учасників те що прямо не передбачено законодавством. Також слід зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки взяти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які мають чинний висновок (-ки) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції чинного висновку (-ків) санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш (виданий Держспоживслужбою або компетентною вимірювальною санітарно-промисловою лабораторією [з наданням копії свідоцтва про атестацію лабораторії]), що буде використовуватися при виконанні робіт. Рішенням АМКУ не одноразово ця вимога визнавалася дискримінаційною. Наприклад РІШЕННЯ № 3848-р/пк-пз від 28.03.2023. У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не туди вставив
Дата скасування: 09.08.2023 15:48