-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво складу метанолу на 200м3 Пролетарського виробничого управління підземного зберігання газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
45 856 109.17
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 458 561.09 UAH
мін. крок: 1% або 458 561.09 UAH
Період уточнення:
31.07.2023 14:33 - 11.08.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо насосу з електродвигуном
Номер:
21b65b32d14a4eb782a741d1e40d2b27
Дата опублікування:
10.08.2023 14:13
Опис:
Доброго дня! У специфікації до тендерної документації передбачено насос (Н-2) відцентровий, консольний Grundfos типу NKG 50-32-200/206 Q=20м3/год, Н=55 м.ст.р., з електродвигуном N= 11 кВт, для зливу гасу (керосину) із автоцистерни в ємність Е-4 та, як резервний насос, для зливу метанолу із автоцистерни в ємкості Е-1/1-4. У зв’зку з відсутністю опитувального листа, завод-виробник насосу (компанія Grundfos) за наявними даними із пояснювальної записки (Q=20м3/год, Н=55 м.ст.р., робоче середовище - метанол, гас з температурою 0-26 0С) виконав розрахунок, відповідно до якого пропонується насос проектного типу NKG 50-32-200/206AE2F2AESBAQE (на основі 98319567 + ATEX IExd IIB T3), але з електричним двигуном потужністю 7,5 кВт. Цієї потужності двигуна достатньо для забезпечення перекачування зазначених рідин при вказаних умовах. Розрахунок насосу доступний за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1ixxGFpobdufnCCadGwGKmm3jrohdFLRb , а також направлено на електрону пошту контактної особи «barsen-im@utg.ua». Виготовлення насосу типу NKG 50-32-200/206 з електродвигуном N= 11 кВт. є недоцільним з економічної точки зору.Просимо надати опитувальний лист на зазначений насос з метою перевірки коректності розрахункової потужності двигуна та, у разі необхідності, внести зміни до проектної документації щодо потужності двигуна.
Відповідь:
Доброго дня.
Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Крім того, для надання учасникам можливостей підготовки якісних тендерних пропозицій разом з тендерною документацією Замовником надані витяги із проектної документації «Нове будівництво складу метанолу на 200м3 Пролетарського виробничого управління підземного зберігання газу». Проектна документація розроблена відповідно до чинного законодавства, норм, правил і стандартів, пройшла державну та відомчу експертизи та затверджена в установленому порядку.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерною документацією передбачено можливість застосування устаткування, що є еквівалентом до устаткування марка та/або характеристики яких зазначені у Додатку 1 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. У разі застосування еквівалентного обладнання, таке обладнання за всіма технічними характеристиками має бути ідентичним або з кращими технічними характеристиками ніж визначені вимогами Замовника. При цьому Учасник закупівлі повинен надати скановану копію письмової гарантії про те, що у випадку укладання з ним договору за результатами такої закупівлі, він за власний рахунок у 90-денний строк після укладання договору внесе відповідні зміни у проектну документацію, забезпечить проходження державної експертизи та процедури перезатвердження проектної документації по предмету закупівлі.
Основними характеристиками насосів за якими будуть розглядатися аналоги є продуктивність та тиск (напір). Запропонований насос типу NKG 50-32-200/206AE2F2AESBAQE відповідає об’ємно-напірним робочим характеристикам: Q=20м3/год, Н=55 м.ст.р. Також запропонований насос повинен відповідати: класу вибухонебезпечної зони по ДНАОП 0.00-132-01 – 2; категорія вибухонебезпечної суміші згідно ГОСТ 12.1.011-78* – ІІА, група –Т3.
Дата відповіді:
11.08.2023 19:42
Відповідь надана
Щодо підбору аналогу
Номер:
283448e36c5f437a980917c85a4be810
Дата опублікування:
10.08.2023 14:08
Опис:
Доброго дня! У пункті 7 «Суміжне обладнання комплектної поставки», зазначеному у «Специфікації обладнання та матеріалів. Склад метанолу. Автоматизація» до Тому 5 проєкту «Креслення» вказано наступне обладнання: Датчик-індикатор рівня РИС 121-264И-05УХЛ-1,9, виробником якого є РФ. Для можливості підбору аналогів до даного обладнання просимо вас надати до складу тендерної документації опитувальні листи на вказане обладнання.
Відповідь:
Доброго дня.
Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Крім того, для надання учасникам можливостей підготовки якісних тендерних пропозицій разом з тендерною документацією Замовником надані витяги із проектної документації «Нове будівництво складу метанолу на 200м3 Пролетарського виробничого управління підземного зберігання газу». Проектна документація розроблена відповідно до чинного законодавства, норм, правил і стандартів, пройшла державну та відомчу експертизи та затверджена в установленому порядку.
Відповідно до Розділу 7 «Суміжне обладнання комплектної поставки» Специфікації обладнання та матеріалів 2106000115 – АТХ.С (Довідкова інформація_Том 5_Креслення) виробником зазначеного датчику-індикатору рівня є ТОВ «Союзприбор». Інформація щодо характеристик датчику зазначена на сайті виробника http://www.kip-pribor.com.ua/index.php?menu_id=47&content_id=126.
Дата відповіді:
11.08.2023 19:41
Відповідь надана
Щодо обладнання ємностей
Номер:
731cc74e4ce0461f929a9d4fbf32c468
Дата опублікування:
10.08.2023 14:05
Опис:
Доброго дня! У розділі ІІ.5 «Придбання технологічного устаткування Резервуарного парку» пункту 2 «Відомість обсягів робіт, обладнання та матеріалів» додатку I до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначене наступне обладнання: 1.& 1704-30059- 1 Ємність ГКК-50-0,07 надземна сталева горизонтальна циліндрична, V=50м3;2.& 1704-30059- 4 Ємність ГКК-5-0,07 надземна сталева горизонтальна циліндрична, V=5м3; ( маса=0,85); 3. & 1704-30059- 2 варіант 1 Ємність ЕП-25-0,07 підземна дренажна, V=25м3, з напівпогружним насосом; 4.& 1704-30059- 3 варіант 1 Ємність ЕП-12,5-0,07 підземна дренажна, V=12,5м3, з напівпогружним насосом. Згідно технічних вимог до тендерної документації, ємності о повинні бути обладнані засобами контрольно-вимірювальних приладів і автоматики (КВП і А). Інформація про ці засоби КВП і А відсутня у тендерній документації. Просимо Вас надати до складу тендерної документації опитувальні листи на обладнання КВП і А, якими повинні бути обладнанні ємності.
Відповідь:
Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Крім того, для надання учасникам можливостей підготовки якісних тендерних пропозицій разом з тендерною документацією Замовником надані витяги із проектної документації «Нове будівництво складу метанолу на 200м3 Пролетарського виробничого управління підземного зберігання газу». Проектна документація розроблена відповідно до чинного законодавства, норм, правил і стандартів, пройшла державну та відомчу експертизи та затверджена в установленому порядку.
Вимоги до КІПіА ємностей Е-1/1-4, Е2, Е3, Е4 зазначені в п.4.1 опитувальних листів 2106000115-ТХ.ОЛ1 (2, 3, 4) «Вимоги КІПіА». Крім того, склад обладання КІПіА, яке постачається у комплекті з ємностями, зазначений у Специфікаціях обладнання (Довідкова інформація_Том 5_Креслення), Розділ 7 «Суміжне обладнання комплектної поставки».
Дата відповіді:
11.08.2023 19:40
Відповідь надана
Щодо шаф керування
Номер:
65001906965f47dfb22661bbf733a9f1
Дата опублікування:
10.08.2023 14:01
Опис:
Доброго дня! У розділі V.2 «Придбання устаткування системи автоматизації» пункту 2 «Відомість обсягів робіт, обладнання та матеріалів» додатку I до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначене наступне обладнання: 11.& 1701-2060- 7-15 Шафа керування програмованого логічного контролера ШК-ПЛК в комплекті з оптичним кабелем MODBUS (300 м) та медіаконвертором (2 од.); 12.& 1701-2060- 16 Шафа керування насосом Н3 для електроприводів, комплектно з: пристрій плавного пуску ППП, частотний перетворювач ЧП; 13.& 1701-2060- 16 варіант 1 Шафа керування насосом Н4 для електроприводів, комплектно з: пристрій плавного пуску ППП, частотний перетворювач ЧП; 14.& 1701-2060- 17 Шафа керування насосом Н1 для електроприводів, комплектно з: пристрій плавного пуску ППП, частотний перетворювач ЧП; 15.& 1701-2060- 17 варіант 1 Шафа керування насосом Н2 для електроприводів, комплектно з: пристрій плавного пуску ППП, частотний перетворювач ЧП; 16.& 1701-2060- 19 варіант 1 Шафа керування насосом Е1 для електроприводів; 17.& 1701-2060- 19 Шафа керування насосом Е2 для електроприводів. Для можливості розрахунку вартості вказаного обладнання просимо Вас надати до складу тендерної документації специфікації та схеми шаф, а також, у разу необхідності, опитувальні листи. Без вказаних документів розрахунок вартості тендерної пропозиції учасника є неможливим.
Відповідь:
Доброго дня.
На Ваше питання повідомляємо наступне:
Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Крім того, для надання учасникам можливостей підготовки якісних тендерних пропозицій разом з тендерною документацією Замовником надані витяги із проектної документації «Нове будівництво складу метанолу на 200м3 Пролетарського виробничого управління підземного зберігання газу». Проектна документація розроблена відповідно до чинного законодавства, норм, правил і стандартів, пройшла державну та відомчу експертизи та затверджена в установленому порядку.
Згідно п.6.3.3.2. та 6.3.3.3. Тому 1 (Загальна пояснювальна записка) та креслення 2106000115-АТХ «Схема автоматизації» Тому 5 шафа ПЛК та шафи ШУН-1 (-2, -3, -4), ШУН-Е2 (-Е3) постачаються в комплекті з технологічним обладнанням насосів. Технічна документація (схема та опис роботи) надана в технічній документації виробника.
Дата відповіді:
11.08.2023 19:39
Відповідь надана
Невідповідності в технічних вимогах
Номер:
8c396ffd1bc34e8aaa829c44f72d1c6b
Дата опублікування:
09.08.2023 10:35
Опис:
Стосовно ємностей підземних Е-2 , Е-3: в наданих документах ТОМ 3(стор.24,25), ТОМ 5(стор.11,41,93) потужність насосу вказана 5,5кВт, а в ТОМі 1(стор.22,23) та в ДОДАТКУ 1 (стор.1) до тендерної документації - потужність насосу вказана 4кВт. Просимо виправити невідповідність в документах.
В опитувальних листах на ємності Е-2, Е-3 (2106000115-ТХ.ОЛ2, 2106000115-ТХ.ОЛ3) – взагалі потужність насосу не вказана. Просимо зазначити потужність насосу.
Стосовно протикорозійного захисту:
в ТОМі 3 система фарбування зазначена №А51.02 по ДСТУ ISO12944-5:2019 – але дане ДСТУ недіюче, а в діючому ДСТУ ISO12944-5:2020 такої системи не існує. Просимо зазначити систему фарбування у відповідності до діючих нормативних документів.
В ТОМі 3 (стор.24,25) зазначено: "Для захисту підземної ємності Е-2(Е-3) та переходів «земля-повітря» від корозії прийнята антикорозійна двокомпонентна товстошарова поліуретанова емаль без розчинника WG-Велепайп (WG-Welepipe) ТУ У 24.3-36676447-009:2016 товщиною не менш ніж 2,0 мм."
В ТОМі 5 (стор.41) - техвимоги п.5 "Гідроізоляцію зовнішньої поверхні ємностей виконати
бітумно-мінеральним покриттям з бітумної грунтовки та бітумної мастики."
В опитувальних листах на ємності Е-2, Е-3 (2106000115-ТХ.ОЛ2, 2106000115-ТХ.ОЛ3): "Зовнішнє покриття ємності – дуже посилена гідроізоляція заводського нанесення."
Тобто в кожному розділі проєкту різні вимоги до покриття.
Просимо відкоригувати технічні вимоги до предмету закупівлі, оскільки надані Замовником документи вводять Учасників в оману і не дають можливості підготувати пропозицію
Відповідь:
Доброго дня
Тендерна документація (в т.ч. технічні та якісні характеристики предмету закупівлі) складена із дотриманням вимог статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимог пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Витяги із проектної документації (Том 1 «Загальна пояснювальна записка», Том 3 «Організація будівництва», Том 5 «Креслення») не є частиною тендерної документації і розміщені інформативно. Тому при опрацюванні пунктів зазначених у Ваших запитаннях Учасник має керуватись інформацією, зазначеною у продовженні додатку І до тендерної документації «Опитувальні листи», а саме: вимога дотримання робочих характеристик насоса (об’ємно-напірної характеристики) Q=12,5 м3/год; Н=32 м.ст.р., зовнішнє покриття ємності – дуже посилена гідроізоляція заводського нанесення.
Дата відповіді:
11.08.2023 19:36
Відповідь надана
Подання пропозицій
Номер:
8a130c25c1d34bd9b5a97f57d331aa23
Дата опублікування:
08.08.2023 15:24
Опис:
Просимо перенести терміни подачі пропозиції до 28.08.2023 року. Оскільки на сьогоднішній день строки надання пропозицій постачальниками обладнання становлять 15-20 днів і більше
Відповідь:
Доброго дня.
Згідно з п. 24 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 34 Особливостей передбачено, що строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Таким чином, визначений Замовником кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який зазначений в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідає чинному законодавству «Про публічні закупівлі». Замовником внесення змін до тендерної документації, в частині зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не передбачається.
Дата відповіді:
11.08.2023 13:36
Відповідь надана
Надання ліцензії
Номер:
5dc6fe27901849c39bc6a361c16c251b
Дата опублікування:
08.08.2023 11:19
Опис:
Доброго дня, уточніть будь ласка, чи можливе надання замість ліцензії з класом наслідків СС3 документу дозвільного характеру (декларацію на провадження господарської діяльності, оформлену відповідно до вимог постанови КМУ від 18.03.2022 № 314, із змінами). Заздалегідь вдячні за відповідь!!
Відповідь:
Доброго дня.
На Ваше питання повідомляємо наступне: вимоги п.3.5. додатку 2 до тендерної документації зазначені Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник має право включити до тендерної документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України від 02.03.2015 № 222 «Про ліцензування видів господарської діяльності» та частини 1 статті 37-1 Закону України від 17.02.2011 №3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає обов’язковому ліцензуванню. Згідно додатку І "Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації, предметом закупівлі є виконання будівельних та монтажних робіт згідно проектної документації на об’єкт «Нове будівництво складу метанолу на 200м3 Пролетарського виробничого управління підземного зберігання газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)», яким передбачено виконання робіт на діючому об’єкті підвищеної небезпеки (ОПН) I класу, в умовах вибухонебезпечного та пожежонебезпечного виробництва та має клас наслідків СС3.
Дата відповіді:
09.08.2023 11:51
Відповідь надана
Надання дозвільних документів
Номер:
3d048f6263b946c48d982fb93427853a
Дата опублікування:
06.08.2023 12:03
Опис:
Просимо Вас звернути увагу на деяку некоректність та неоднозначне тлумачення положень Додатку ІІ до тендерної документації. Так пункт 3.4 , підпункт а) цього Додатку щодо вимог наявності дозвільних документів в тендерних пропозиціях учасників на виконання робіт підвищеної небезпеки, нівелює вимоги необхідності наявності дозвільних документів пункт 3.4 підпункту б) цього Додатку. Зокрема, такі види робіт, як:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт устаткування підвищеної небезпеки;
- роботи, що виконуються на висоті;
- газонебезпечні роботи;
- зварювальні, газополум’яні роботи.
однозначно і безумовно неможливо виконати без застосування вантажопідіймальних кранів, що , апріорі, визначає виконання вимог пункт 3.4 підпункту б) цього Додатку, а саме
б) експлуатувати машини, механізми устаткування підвищеної небезпеки:
- вантажопідіймальні крани і машини.
При отриманні Ліцензій пов’язаних з будівництвом , Дозволів та Декларацій здійснюється ретельна перевірка дозвільними органами відповідності матеріально технічної бази, в тому числі і вантажопідіймальних кранів і машини, характеру робіт будівельної спрямованості та підвищеної небезпеки. Таким чином, вимоги до наявності дозвільних документів в тендерних пропозиціях учасників на виконання робіт підвищеної небезпеки, що містяться в підпункті б) пункту 3.4 Додатку ІІ до тендерної документації поглинаються та перекриваються вимогами підпункт а) пункту 3.4 цього Додатку в даному випадку або відкритими дозволами на проведення будівельних чи вантажно-розвантажувальних робіт взагалі та втрачають сенс.
Враховуючи вищенаведені аргументи, з метою оптимізації вимог до тендерних пропозицій учасників, просимо Вас внести зміни в тендерній документації: анулювати підпункт б) пункту 3.4 Додатку ІІ до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня.
На Ваше питання повідомляємо наступне: вимоги п.3.4. додатку 2 до тендерної документації зазначені Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник має право включити до тендерної документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі - Порядок), роботодавцеві надається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2 до Порядку), та/або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 за формою Додатку 1 до Порядку, яка передбачає окремі переліки робіт підвищеної небезпеки, які має право виконувати роботодавець, та/або машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які має право експлуатувати роботодавець.
Водночас, згідно пункту 9 Порядку дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки надається на підставі висновку експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на підставі висновку експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Крім того, згідно з п.21 Порядку, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2 до Порядку), експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку, якою роботодавець підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та яка передбачає зазначення окремих переліків робіт підвищеної небезпеки, які має право виконувати роботодавець, та/або машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які має право експлуатувати роботодавець.
Таким чином вимога підпункту б) пункту 3.4. не є пов`язаною з вимогою підпункту а) пункту 3.4. та потребує окремого підтвердження у вигляді дозволу або декларації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з підпунктом 1) пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» від 24.03.2022 № 357 під час дії воєнного стану механізми, зазначені у Додатку 2 тендерної документації, експлуатуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Дата відповіді:
07.08.2023 14:50