-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина, за кодом ДК 021:2015: 03413000-8: Паливна деревина (паливні брикети типу Pini Kay) або еквівалент
Завершена
632 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 162.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 162.50 UAH
Період уточнення:
28.07.2023 18:00 - 05.08.2023 00:00
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
73ed46f85f28488ab1d7e800c674b148
Дата опублікування:
03.08.2023 18:50
Опис:
У відповідності до п.29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
У нас є національний стандарт на брикети паливні ДСТУ 8358 в якому відсутні брикети з твердих порід дерева, а саме дубу, пакування згідно ДСТУ від 3 до 36 кг, а не 10-12 як зазначено у Вас, торцованого неправильного багатогранника теж немає за ДСТУ, розмір пустоти теж не регламентується ДСТУ, довжина здігно з ДСТУ 10-400 мм, а не 350-400, Діаметр від 25 до 75, а не від 50 до 90. Тому просимо привести вимоги у відповідності з діючими вимогама законодавства.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що Замовником внесені зміни до Тендерної документації в частині дотримання положення п.29 Особливостей, а також щодо технічних вимог з дотриманням національного стандарту на брикети паливні ДСТУ 8358. Додатково повідомляємо, що в Тендерній документації згідно Додатку № 2 до ТД встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з дотриманням переліку технічних та якісних показників передбачений згідно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». Наголошуємо, що Замовник керуючись попереднім досвідом використання паливних брикетів типу Pini Kay встановлено технічні вимоги щодо виготовлення предмету закупівлі з твердої породи дерева – зокрема дубу обумовлено фізико-хімічними показниками та розрахованої очікуваної вартості до предмету закупівлі. Звертаємо увагу, що як деревина твердих порід бук, граб, явір так і тирса з якої будуть використовуватись паливні брикети типу Pini Kay мають гірші характеристики в частині теплоти згоряння, зольності та вологості тощо. Зокрема Замовником в Додатку № 2 передбачено технічні характеристики, які встановлені в дозволеній межі характеристик передбачених ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови», а саме: Встановлена довжина від 350-400 мм не перевищує встановлені технічні показники та не порушує вимоги до предмету закупівлі згідно положення ДСТУ 8358:2015 які передбачають 10-400 мм. Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим що зазначений предмет закупівлі зберігається в спеціально обладнаному згідно пожежних вимог приміщенні на території Замовника яке не має фактичної можливості до вантажного автоматичного розвантаження а лише через амбарні двері занос здійснюється силами учасника у ручну, було прийнято рішення щодо встановлення вимог до пакування предмету закупівлі, по 10-12 кг. в термоусадочної плівці, що не суперечить ДСТУ 8358:2015. На думку Замовника цей предмет закупівлі виготовляється виробниками який може бути поставлений як безпосереднім виробником або офіційним представником, дилером агентом, тощо може бути розфасований та запакований будь – яким зручним для покупця форматом. Замовник не погоджується з вимогою, щодо порушення вимог діючого законодавства під час встановлення вимог до учасників згідно Додатку № 2 до ТД та немає аргументованих підстав на внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді:
03.08.2023 21:19
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
f2ac49581717414c9690be013119595f
Дата опублікування:
01.08.2023 18:51
Опис:
У відповідності до п.29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
У нас є національний стандарт на брикети паливні ДСТУ 8358 в якому відсутні брикети з твердих порід дерева, а саме дубу, пакування згідно ДСТУ від 3 до 36 кг, а не 10-12 як зазначено у Вас, торцованого неправильного багатогранника теж немає за ДСТУ, розмір пустоти теж не регламентується ДСТУ, довжина здігно з ДСТУ 10-400 мм, а не 350-400, Діаметр від 25 до 75, а не від 50 до 90. Тому просимо привести вимоги у відповідності з діючими вимогама законодавства.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що Замовником внесені зміни до Тендерної документації в частині дотримання положення п.29 Особливостей, а також щодо технічних вимог з дотриманням національного стандарту на брикети паливні ДСТУ 8358. Додатково повідомляємо, що в Тендерній документації згідно Додатку № 2 до ТД встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з дотриманням переліку технічних та якісних показників передбачений згідно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». Наголошуємо, що Замовник керуючись попереднім досвідом використання паливних брикетів типу Pini Kay встановлено технічні вимоги щодо виготовлення предмету закупівлі з твердої породи дерева – зокрема дубу обумовлено фізико-хімічними показниками та розрахованої очікуваної вартості до предмету закупівлі. Звертаємо увагу, що як деревина твердих порід бук, граб, явір так і тирса з якої будуть використовуватись паливні брикети типу Pini Kay мають гірші характеристики в частині теплоти згоряння, зольності та вологості тощо. Зокрема Замовником в Додатку № 2 передбачено технічні характеристики, які встановлені в дозволеній межі характеристик передбачених ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови», а саме: Встановлена довжина від 350-400 мм не перевищує встановлені технічні показники та не порушує вимоги до предмету закупівлі згідно положення ДСТУ 8358:2015 які передбачають 10-400 мм. Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим що зазначений предмет закупівлі зберігається в спеціально обладнаному згідно пожежних вимог приміщенні на території Замовника яке не має фактичної можливості до вантажного автоматичного розвантаження а лише через амбарні двері занос здійснюється силами учасника у ручну, було прийнято рішення щодо встановлення вимог до пакування предмету закупівлі, по 10-12 кг. в термоусадочної плівці, що не суперечить ДСТУ 8358:2015. На думку Замовника цей предмет закупівлі виготовляється виробниками який може бути поставлений як безпосереднім виробником або офіційним представником, дилером агентом, тощо може бути розфасований та запакований будь – яким зручним для покупця форматом. Замовник не погоджується з вимогою, щодо порушення вимог діючого законодавства під час встановлення вимог до учасників згідно Додатку № 2 до ТД та немає аргументованих підстав на внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді:
03.08.2023 21:19
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
5975d4fc6571473d9da30f399c6ae068
Дата опублікування:
30.07.2023 18:51
Опис:
У відповідності до п.29 Особливостей: У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники НЕ МОЖУТЬ установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
У нас є національний стандарт на брикети паливні ДСТУ 8358 в якому відсутні брикети з твердих порід дерева, а саме дубу, пакування згідно ДСТУ від 3 до 36 кг, а не 10-12 як зазначено у Вас, торцованого неправильного багатогранника теж немає за ДСТУ, розмір пустоти теж не регламентується ДСТУ, довжина здігно з ДСТУ 10-400 мм, а не 350-400, Діаметр від 25 до 75, а не від 50 до 90. Тому просимо привести вимоги у відповідності з діючими вимогама законодавства.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що Замовником внесені зміни до Тендерної документації в частині дотримання положення п.29 Особливостей, а також щодо технічних вимог з дотриманням національного стандарту на брикети паливні ДСТУ 8358.
Додатково повідомляємо, що в Тендерній документації згідно Додатку № 2 до ТД встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з дотриманням переліку технічних та якісних показників передбачений згідно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови».
Наголошуємо, що Замовник керуючись попереднім досвідом використання паливних брикетів типу Pini Kay встановлено технічні вимоги щодо виготовлення предмету закупівлі з твердої породи дерева – зокрема дубу обумовлено фізико-хімічними показниками та розрахованої очікуваної вартості до предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що як деревина твердих порід бук, граб, явір так і тирса з якої будуть використовуватись паливні брикети типу Pini Kay мають гірші характеристики в частині теплоти згоряння, зольності та вологості тощо.
Зокрема Замовником в Додатку № 2 передбачено технічні характеристики, які встановлені в дозволеній межі характеристик передбачених ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови», а саме:
Встановлена довжина від 350-400 мм не перевищує встановлені технічні показники та не порушує вимоги до предмету закупівлі згідно положення ДСТУ 8358:2015 які передбачають 10-400 мм.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим що зазначений предмет закупівлі зберігається в спеціально обладнаному згідно пожежних вимог приміщенні на території Замовника яке не має фактичної можливості до вантажного автоматичного розвантаження а лише через амбарні двері занос здійснюється силами учасника у ручну, було прийнято рішення щодо встановлення вимог до пакування предмету закупівлі, по 10-12 кг. в термоусадочної плівці, що не суперечить ДСТУ 8358:2015.
На думку Замовника цей предмет закупівлі виготовляється виробниками який може бути поставлений як безпосереднім виробником або офіційним представником, дилером агентом, тощо може бути розфасований та запакований будь – яким зручним для покупця форматом.
Замовник не погоджується з вимогою, щодо порушення вимог діючого законодавства під час встановлення вимог до учасників згідно Додатку № 2 до ТД та немає аргументованих підстав на внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді:
01.08.2023 16:30
Відповідь надана
Незаконні вимоги
Номер:
0a36ce3caeea4386a234330185a1e532
Дата опублікування:
30.07.2023 09:24
Опис:
Шановний замовнику!
У відповідності до п. 29 Особливостей замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом. У нас є національний стандарт ДСТУ 8358 в якому відсутня вимога наявності сертифікатів ISO. Просимо прибрати незаконну вимогу.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що Замовником оголошено проведення процедури відкритих торгів з особливостями керуючись положенням Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням закупівля Особливостей затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).Повідомляємо, згідно п. 28 Особливостей встановлено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.Так ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.На підставі викладеного Замовником встановлено вимоги до учасника, а не до предмета закупівлі згідно яких Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва та оптової торгівлі брикетів та гранул паливних з деревинної сировини (коди ДКПП 16.29, 46.49 та 46.71), який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» виданий на адресу безпосереднього виробника.Крім того повідомляємо, що визначений перелік технічних та якісних показників передбачений згідно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови».
Наголошуємо, відповідно до розділу 12 «Методи контролювання» ДСТУ 8358:2015 встановлено: «12.1. Для перевіряння якості брикетів або гранул паливних проводять:
- приймально-здавальні випробування за всіма вимогами цього стандарту під час розробляння нової продукції;
- кваліфікаційні (сертифікаційні) випробування згідно з вимогами цього стандарту, за винятком пп. 5 і 6 таблиці 1, під час організації нового виробництва брикетів або гранул типових форм, структури та складу за визначеною технологічною документацією;
- періодичність випробувань брикетів та гранул, що виготовлені згідно з технологічною інструкцією, проводять відповідно до пп.1-4 таблиці 1 цього стандарту та розділів 5,6,8,9,10,11,12,13 (відхили від установлених технологічних режимів або відсутність технологічної інструкції є підставою для проведення випробувань відповідно до вимог цього стандарту);
- геометричні розміри брикетів або гранул вимірюють штангенциркулем згідно ДСТУ ГОСТ 166.
12.2. Показники якості брикетів або гранул під час випробувань визначаються відповідно до таблиці 2. Готують зразки для аналізування згідно з ДСТУ-П CEN/TS 14780.
12.3. Вихідний контроль сировинних матеріалів проводять згідно з вимогами ГОСТ 24297 за переліком матеріалів, що підлягають вихідному контролю, затвердженим у встановленому порядку, чинним на підприємстві-виробнику брикетів або гранул.». Далі ДСТУ 8358:2015 наводить показники якості брикетів та гранул, які визначаються під час випробувань за таблицею 2. До складу нормативних документів для визначення показників якості згаданої таблиці 2 входять: ДСТУ-П CEN/TS 15150; ГОСТ 25133 або ДСТУ EN14774-1 або ДСТУ EN14774-2; ГОСТ 11022-95 або ДСТУ-П CEN/TS 14775; ДСТУ EN15149-1; ДСТУ EN15149-2; ДСТУ ISO 1928; ДСТУ EN 15289; ДСТУ-П CEN/TS 15297.
Відповідно до розділу 7 «Вимоги щодо безпеки та охорони довкілля» ДСТУ 8358:2015 встановлено: «7.1 Сировинні матеріали, брикети та гранули необхідно зберігати у спеціально відведених для цього приміщеннях згідно з вимогами нормативних документів.
7.2 Під час виготовлення і зберігання брикети та гранули не повинні виділяти в навколишнє середовище шкідливих речовин у кількостях, що перевищують гранично допустимі концентрації згідно з чинним нормативним документом.
7.3. Брикети та гранули виготовляють, дотримуючись санітарних норм до повітря робочої зони згідно з ГОСТ 12.1.005, в якому можливе виділення пилу деревини, ГДК якого становить 6 мг/м3, 4 класу небезпеки.
7.9. Під час виробництва треба дотримуватися вимог ГОСТ 12.2.002 та санітарних правил організації технологічних процесів згідно з СП 1042.
7.16. Охорону ґрунтів від забруднення побутовими і виробничими відходами забезпечують згідно з Державними санітарними нормами та правилами утримання територій населених місць та ДСанПін 2.2.7.029 7.19 Контролюють наявність радіонуклідів у продукції згідно з чинним нормативним документом.».
Разом з тим, ДСТУ 8358:2015 неодноразово містить відсилочне положення на діючи санітарні норми, а тому доцільно вказати, що керуючись Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (далі – Закон №4004-XII), задля безпечності санітарного та епідемічного благополуччя Замовник просить від Учасників або від їх виробників дотримуватися діючого законодавства, а в якості підтвердження такого дотримання встановлено вимогу про подання протокол випробувань та сертифікату відповідності.
Щодо питання встановлення вимог про подання учасниками копії сертифікату відповідності: ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 9001:2015;
Перераховані сертифікати ISO згідно Додатку №2 до тендерної документації підтверджують наявність в учасника не лише факт проходження сертифікації, а в першу чергу запроваджених в учасника закупівлі відповідних технологій, що відповідають сучасному законодавству.
Так, ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості.
Призначення цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні із соціально-економічними потребами.
Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016 року.
Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
• збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
• зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
• сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
• підвищенню екологічної дієвості;
• контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
• досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом’якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
В свою чергу, запровадження системи управління якістю, що відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» забезпечить:
а) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламенту вальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
c) урахування ризиківі можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт дає змогу організації використовувати процес ний підхід, поєднаний з циклом PDCA («Плануй – Виконуй – Перевіряй – Дій») та ризик-орієнтованим мисленням, щоб узгодити чи зінтегрувати її систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи управління. Основним аспектом для Замовника, в якості кінцевого споживача, щодо запровадження управління якістю в організації учасника є інформаційний зв'язок із замовниками, який охоплює:
1) надання інформації стосовно продукції та послуг;
2) опрацювання запитів, контрактів або замовлень, зокрема змін до них;
3) отримання інформації за зворотнім зв’язком від замовників стосовно продукції та послуг, зокрема скарг замовників;
4) поводження із власністю замовників або її контролювання;
5) установлення конкретних вимог щодо дій у непередбачених ситуаціях, коли доречно.
Також, іншим не менш суттєвим аспектом запровадження управління такої системи є контроль вимог, щодо продукції та супровідних послуг, що гарантує в своїй мірі для Замовника отримання якісного товару, оскільки учасник/виробник повинен:
- контролювати виготовлення продукції та надання послуг;
- забезпечувати ідентифікацію та простежуваність;
- належне збереження;
- аналізувати та контролювати зміни у виготовлені продукції чи наданні послуг.
ІSО 45001 — це новий міжнародний стандарт у сфері професійної безпеки та здоров’я (OH&S), який має на меті впровадження системи профілактики нещасних випадків на виробництві, професійних захворювань, інцидентів тощо, збереження життя і здоров’я працівників, скорочення витрат на сплату штрафів, виконання приписів наглядових органів в галузі охорони праці, ведення бізнесу більш ефективним шляхом зниження невиробничих втрат (на ліквідацію наслідків аварій та інцидентів, сплату штрафів та реалізацію приписів), покращення іміджу компанії як соціально орієнтованої і т. ін. Стандарт призначений для впровадження організаціями будь-якого розміру та сфери діяльності. Усі його вимоги добре інтегруються з процесами управління організацією.
Дата відповіді:
01.08.2023 14:07