-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина, за кодом ДК 021:2015: 03413000-8: Паливна деревина (паливні брикети типу Pini Kay) або еквівалент
Завершена
632 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 162.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 162.50 UAH
Період оскарження:
28.07.2023 18:00 - 05.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
тендерна пропозиція ФОП Паламарюк О Ю є такою, яка не відповідає вимогам тендерні документації в цій частині та повинна була бути відхилена Замовником у встановлений чинним законодавством строк.
Номер:
b7ca8a4b1efd43b88635c6bd7d95b7a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-009171-a.a2
Назва:
тендерна пропозиція ФОП Паламарюк О Ю є такою, яка не відповідає вимогам тендерні документації в цій частині та повинна була бути відхилена Замовником у встановлений чинним законодавством строк.
Скарга:
тендерна пропозиція ФОП Паламарюк О Ю є такою, яка не відповідає вимогам тендерні документації в цій частині та повинна була бути відхилена Замовником у встановлений чинним законодавством строк.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 UA-2023-07-28-009171-a (9).pdf 16.08.2023 16:52
- Додаток 3 UA-2023-07-28-009171-a (25).pdf 16.08.2023 16:52
- додаток 2 UA-2023-07-28-009171-a (27).pdf 16.08.2023 16:52
- Додаток 4 UA-2023-07-28-009171-a (24).pdf 16.08.2023 16:53
- Додаток 5 UA-2023-07-28-009171-a (23).pdf 16.08.2023 16:53
- ДСТУ 8358 Брикети та Гранули копія.pdf 16.08.2023 16:53
- Скарга UA-2023-07-28-009171-a.docx.asice.zip 16.08.2023 21:40
- Скарга UA-2023-07-28-009171-a.docx 16.08.2023 21:40
- Рішення від 18.08.2023 №13002.pdf 18.08.2023 15:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.08.2023 №13415.pdf 25.08.2023 12:38
- Рішення від 24.08.2023 №13415.pdf 28.08.2023 16:57
- Тендерна документація з особливостями брикети із змінами.docx 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (31) договір з виробником.pdf 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (25) сертифікат на систему екологічного управління.pdf 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (26) висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи.pdf 22.08.2023 20:44
- Лист відповідь на скаргу АМКУ.docx 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (32) гарантійний лист від виробника.pdf 22.08.2023 20:44
- Сертифікат на систему управління якістю стосовно виробництва та оптової торгівлі брикетів та гранул паливних з деревинної сировини (коди ДКПП 16.29, 46.49 та 46.71.pdf 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (33) протокол випробувань.pdf 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (16) Гарантійний лист від учасника згідно Додатку 2 до ТД.pdf 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (2) аттестат про акредитацію.pdf 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (27) протокол випробувань радіонуклідів.pdf 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (30) Сертифікат управління якості.pdf 22.08.2023 20:44
- UA-2023-07-28-009171-a (17) Сфера акредитації.pdf 22.08.2023 20:44
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) брикети із змінами.docx 22.08.2023 20:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2023 17:04
Дата розгляду скарги:
24.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2023 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2023 16:57
Дата виконання рішення Замовником:
06.09.2023 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13415-р/пк-пз від 24.08.2023, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "СЛАВРЕСУРС" від 16 серпня 2023 № № UA-2023- 07-28-009171-a.a2, зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Паламарюка Олексія Юрійовича переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина, за кодом ДК 021:2015: 03413000-8: Паливна деревина (паливні брикети типу Pini Kay) або еквівалент", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-28-009171-a та зазначено наступне, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимога
Є відповідь
пропозиція фізичної особи-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович містить грубі помилки
Номер:
6fdf2877524a4dc193aab4e6a1ac868b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-009171-a.c1
Назва:
пропозиція фізичної особи-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович містить грубі помилки
Вимога:
пропозиція фізичної особи-підприємець Паламарюк Олексій Юрійович містить грубі помилки в наслідок чого підлягяє дискваліфікації.
Переможця було обрано з порушенням проведення відкритих торгів з особливостями в звязку із чим нами буде направлена скарга до колегії антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2023 15:15
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що Замовник керуючись положенням пункту 37 Особливостей здійснено розгляд тендерної пропозиції, відповідно до цих особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 47 Особливостей учасником процедури закупівлі підтверджено відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених п. 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
На підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі.
Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні