-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні контролери за кодом ДК 021:2015 - 34920000-2 «Дорожнє обладнання»
Торги не відбулися
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період уточнення:
26.07.2023 14:31 - 31.07.2023 00:00
Відповідь надана
щодо дискримінації
Номер:
f68720d79a4e4f809b1ece42e7d9b2f6
Дата опублікування:
28.07.2023 11:41
Опис:
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ складені таким чином, що є дискримінаційними до виробників дорожніх контролерів, крім одного, який є виробником дорожніх контролерів типу ДКД.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та надати можливість прийняти участь іншим виробникам дорожніх контролерів.
Відповідь:
Дорожні контролери ДКД бездоганно діють у Тернополі більше 10 років. Лише дорожні контролери ДКД відповідають вимогам АСКДР у м.Тернополі. На території України в наявності декілька продавців дорожніх контролерів ДКД.
Дата відповіді:
28.07.2023 14:51
Відповідь надана
установа Держстандарту
Номер:
8d3ac0bef74d465b98934db92ad60d7c
Дата опублікування:
28.07.2023 11:41
Опис:
В пункті 5.1 технічних вимог вказано, що виконання заявлених можливостей повинно бути забезпечено в діапазоні температур зовнішнього середовища в інтервалі від -40°С до +60°С та діапазоні напруги живлення від 180В до 242В. Має бути представлений відповідний протокол випробувань складений установою Держстандарту.
Просимо надати розяснення, на підставі яких нормативних документів визначенна ця вимога що протокол випробувань повинен бути складений лише установою Держстандарту і що вважається установою Держстандарту.
Відповідь:
Замовник не заперечує, якщо Учасник буде пропонувати дорожні контролери ДКД, які в цьому сенсі відповідають ДСТУ 4157-2003.
Дата відповіді:
28.07.2023 14:53
Відповідь надана
FLASH – накопичувач
Номер:
7ec4e818631e47f68da1b3f1595eb4ef
Дата опублікування:
28.07.2023 11:40
Опис:
Щодо вимоги, що у складі контролера має бути передбачено FLASH - накопичувач, ємкість якого має бути достатньою для зберігання вищенаведеної інформації за весь період роботи контролера (не менше 8 років). На FLASH – накопичувачі мають зберігатись у тому числі геометрія світлофорного об’єкту.
Просимо надати пояснення, чим обґрунтована ця , що для зберігання вищенаведеної інформації, повинен використовуватися лише FLASH – накопичувач.
Також просимо надати роз’яснення, яким нормативним документом визначається термін не менше 8 років.
Відповідь:
Термін 8 років обумовлений п.6.1.11 ДСТУ 4157-2003
Дата відповіді:
28.07.2023 14:53
Відповідь надана
кількість виходів
Номер:
7d1b2637bc064dcf9f3cd6f03a92590d
Дата опублікування:
28.07.2023 11:40
Опис:
В технічній специфікації (6. Комплектність ) вказана вимога, що для здійснення незалежного керування світлофорами, світильниками освітлення пішохідних переходів, інших пристроїв (керовані дорожні знаки, живлення LED-повторювачів, освітлення зупинок пасажирського транспорту тощо), які живляться від виходів дорожнього контролера, дорожній контролер повинен мати достатню кількість виходів.
Просимо надати яка кількість виходів буде вважатися достатньою.
Відповідь:
Закупівля здійснюється на закупівлю дорожніх контролерів ДКД-32 (32 канали керування)
Дата відповіді:
28.07.2023 14:54
Відповідь надана
інженерний пульт
Номер:
8fc14d1318114afc9a76a748335875d4
Дата опублікування:
28.07.2023 11:39
Опис:
В технічній специфікації (4. Вимоги ремонтопридатності) вказана вимога, що для моніторингу несправностей безпосередньо на об’єкті, на вимогу замовника можливе укомплектування ДК інженерним пультом, який дозволяє швидко встановлювати стан ДК та забезпечити усунення несправності.
Просимо внести зміни та надати роз’яснення, як врахувати цю вимогу в документації учасника та ціні пропозиції.
Відповідь:
Відповідно до вимог ТД ця вимога опціональна, в вартість пропозицій не враховується, але дорожній контролер має бути апаратно придатним для підключення інженерного пульту.
Дата відповіді:
28.07.2023 14:55
Відповідь надана
Ремонтнопридатність
Номер:
a7a7078425d549e4aa7e9a1bd473de89
Дата опублікування:
28.07.2023 11:39
Опис:
В технічній специфікації (4. Вимоги ремонтопридатності) вказана вимога, що система діагностування повинна надавати доступну інформацію про стан світлофорної сигналізації та технічний стан ДК і приєднаних до нього периферійних пристроїв. Інформація системи діагностування повинна бути зрозуміла для персоналу середньої кваліфікації.
Просимо внести зміни та конкретизувати, що мається на увазі термін «повинна бути зрозуміла для персоналу середньої кваліфікації» і яким документом цю вимогу необхідно буде учасникам підтверджувати.
Відповідь:
Спеціалістами середньої кваліфікації Замовник вважає фахівців, які мають досвід роботи з дорожніми контролерами не менше 1 року. За бажанням досвід роботи з дорожніми контролерами Учасник може підтвердити своїм листом в довільній формі.
Дата відповіді:
28.07.2023 14:57
Відповідь надана
модульність структури
Номер:
328db243c2124150bb0a01e15429eed4
Дата опублікування:
28.07.2023 11:39
Опис:
В технічній специфікації ( 1.2. Модульність структури) вказана вимога, що кожен модуль повинен мати захисну оболонку.
Просимо внести зміни та надати роз’яснення, про які модулі йде мова, і яким нормативним документом це визначено.
Відповідь:
Йде мова про змінні модулі дорожнього контролера, нормативних посилань для цього не потрібно.
Дата відповіді:
28.07.2023 14:57
Відповідь надана
Сертифікація
Номер:
acabc352e59c4ad99c692fc8ad6f362b
Дата опублікування:
28.07.2023 11:32
Опис:
В додатку 2 Технічної специфікації вимагається, щоб дорожні контролери (далі - ДК) повинні відповідати вимогам ДСТУ 4157-2003, мати протокол випробування та сертифікат відповідності.
Дорожні контролери не підлягають обов’язковій сертифікації. Просимо привести вказану вимогу до норм чинного законодавства та внести зміни щодо наявності сертифікату відповідності.
Відповідь:
Норми України дійсно не передбачають обов’язкової сертифікації дорожніх контролерів, але дозволяють виробнику проводити добровільну сертифікацію. Замовник зацікавлений в перевірці продукції ліцензійною організацією з подальшою сертифікацією. Є рішення Верховного Суду з аналогічного випадку, де постановою КГС ВС від 29.07.2021р. у справі №910/11972/20 було визнано правомірність замовника вимагати сертифікат, що відповідно до законодавства є необов‘язковим.
Дата відповіді:
28.07.2023 15:03
Відповідь надана
щодо одночасного керування
Номер:
c76b4b0296174ade95c2dee3b764a405
Дата опублікування:
28.07.2023 11:32
Опис:
В пункті 3.11 розділу 3 Технічних вказано, що ДК мають бути пристосовані для одночасного керування наступними групами: світлофорний об’єкт, група керованих дорожніх знаків, група світильників зовнішнього освітлення пішохідних переходів. Всі групи мають діяти по окремим одна від одної програмам роботи
Просимо надати роз’яснення, які саме керовані дорожні знаки використовуються в м. Тернополі, а також надати протоколи керування цими знаками.
Відповідь:
Керованими світловими знаками можуть бути будь які дорожні знаки визначені ПДР. Наприклад знаки типів:1.24; 1.39; 3.34; 3.35; 5.42;3.29; 5.45; 5.38.1/2; 4.7;4.8.
Дата відповіді:
28.07.2023 15:04
Відповідь надана
Щодо пристосовуванності
Номер:
9d5e73b4b165470fbacd42c478c827ce
Дата опублікування:
28.07.2023 11:31
Опис:
В пункті 3.2 розділу 3 Технічних вказано, що ДК має бути пристосований для дистанційного керування та моніторингу технічного стану світлофорних об’єктів у складі наявної у м.Тернопіль АСКДР по каналах мобільного зв’язку.
В розділі 6 Технічних вимог вказано, що для підключення до АСКДР м.Тернопіль ДК повинен мати пристрій зв’язку для приєднання до АСКДР «Дніпро» по каналу GPRS/3G/4G.
Просимо надати протокол обміну інформацією між наявною у м. Тернопіль АСКДР по каналах мобільного зв’язку.
Без надання протоколу в тендері зможе прийняти участь лише один учасник, який є виробником АСКДР і ДК, або учасники, які пов’язані з виробником, що створює умови для недобросовісної конкуренції та змови між Замовником та виробником.
Відповідь:
Світлофорне регулювання має відношення до безпеки дорожнього руху. Керування світлофорними об’єктами з боку АСКДР м.Тернопіль здійснюється по відкритим мережам операторів зв’язку. Для забезпечення інформаційної безпеки керування об’єктами дорожньої інфраструктури (світлофори, керовані дорожні знаки тощо) і особливо в воєнний час протокол зв’язку між АСКДР м.Тернопіль та світлофорними об’єктами не може бути опублікований в вільному доступі.
Дата відповіді:
28.07.2023 15:06