-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні контролери за кодом ДК 021:2015 - 34920000-2 «Дорожнє обладнання»
Торги не відбулися
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2023 14:31 - 31.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Сертифікація
Номер:
7e4bbdf245ee44488bfb48191ad58cd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-26-007459-a.c3
Назва:
Сертифікація
Вимога:
В додатку 2 Технічної специфікації вимагається, щоб дорожні контролери (далі - ДК) повинні відповідати вимогам ДСТУ 4157-2003, мати протокол випробування та сертифікат відповідності.
Дорожні контролери не підлягають обов’язковій сертифікації. Просимо привести вказану вимогу до норм чинного законодавства та внести зміни щодо наявності сертифікату відповідності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2023 19:17
Вирішення:
Норми України дійсно не передбачають обов’язкової сертифікації дорожніх контролерів, але дозволяють виробнику проводити добровільну сертифікацію. Замовник зацікавлений в перевірці продукції ліцензійною організацією з подальшою сертифікацією. Є рішення Верховного Суду з аналогічного випадку, де постановою КГС ВС від 29.07.2021р. у справі №910/11972/20 було визнано правомірність замовника вимагати сертифікат, що відповідно до законодавства є необов‘язковим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо одночасного керування
Номер:
a447f991dafd4fbeb9967f1432f801b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-26-007459-a.a2
Назва:
Щодо одночасного керування
Вимога:
В пункті 3.11 розділу 3 Технічних вказано, що ДК мають бути пристосовані для одночасного керування наступними групами: світлофорний об’єкт, група керованих дорожніх знаків, група світильників зовнішнього освітлення пішохідних переходів. Всі групи мають діяти по окремим одна від одної програмам роботи
Просимо надати роз’яснення, які саме керовані дорожні знаки використовуються в м. Тернополі, а також надати протоколи керування цими знаками.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2023 19:17
Вирішення:
Керованими світловими знаками можуть бути будь які дорожні знаки визначені ПДР. Наприклад знаки типів:1.24; 1.39; 3.34; 3.35; 5.42;3.29; 5.45; 5.38.1/2; 4.7;4.8.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо пристосовуванності
Номер:
a30b2f109075421faebc0d8037cfb5f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-26-007459-a.c1
Назва:
Щодо пристосовуванності
Вимога:
В пункті 3.2 розділу 3 Технічних вказано, що ДК має бути пристосований для дистанційного керування та моніторингу технічного стану світлофорних об’єктів у складі наявної у м. Тернопіль АСКДР по каналах мобільного зв’язку.
В розділі 6 Технічних вимог вказано, що для підключення до АСКДР м. Тернопіль ДК повинен мати пристрій зв’язку для приєднання до АСКДР «Дніпро» по каналу GPRS/3G/4G.
Просимо надати протокол обміну інформацією між наявною у м. Тернопіль АСКДР по каналах мобільного зв’язку.
Без надання протоколу в тендері зможе прийняти участь лише один учасник, який є виробником АСКДР і ДК, або учасники, які пов’язані з виробником, що створює умови для недобросовісної конкуренції та змови між Замовником та виробником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2023 19:16
Вирішення:
Світлофорне регулювання має відношення до безпеки дорожнього руху. Керування світлофорними об’єктами з боку АСКДР м.Тернопіль здійснюється по відкритим мережам операторів зв’язку. Для забезпечення інформаційної безпеки керування об’єктами дорожньої інфраструктури (світлофори, керовані дорожні знаки тощо) і особливо в воєнний час протокол зв’язку між АСКДР м.Тернопіль та світлофорними об’єктами не може бути опублікований в вільному доступі.
Статус вимоги:
Відхилено