• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДБН А.2.2-3:2014. Ремонт автомобільних доріг та площадок ВП ХАЕС

Детально згідно з Додатком № 3 Технічна специфікація до предмета закупівлі.

Торги відмінено

19 391 977.99 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 193 919.78 UAH
Період уточнення: 24.07.2023 15:17 - 07.08.2023 00:00
Відповідь надана

Звернення за роз’ясненнями

Номер: e3c0d96d5b164f23a23fbeee4953ce23
Дата опублікування: 03.08.2023 11:49
Опис: Просимо Замовника надати роз’яснення щодо потреби та доцільності встановлення у тендерній документації надання Учасниками копії свідоцтва з додатком, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO10012:2005 відповідного напрямку об’єктів вимірювання (суміші бетонні) на (вимірювальну / будівельну / контрольну) лабораторію згідно з п.6.4 додатку 3 до тендерної документації. Адже зазначене формулювання суттєво звужує конкуренцію серед учасників. Так як сертифіковані (контрольно-вимірювальні /будівельні) лабораторії діють на підставі атестата про акредитацію, що видається Національним агентством з акредитації України (НААУ), та відповідно у таких атестатах НААУ не робить вказівки на ДСТУ ISO10012:2005, натомість атестат про акредитацію видається згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT). Просимо Замовника звернути увагу, принаймні, на роки видачі обумовлених стандартів ДСТУ ISO10012:2005 та ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, що свідчить про віддання переваги Замовником застарілим стандартам, в той час, як паралельно діють більш новіші. Крім того, лабораторії, які діють на підставі свідоцтва ДСТУ ISO10012:2005, а не атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, зазначеним підтверджують свою неспроможність отримати, у порядку встановленому чинним законодавством, атестат про акредитацію у НААУ та йдуть до підконтрольних НААУ організацій за свідоцтвом. Просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та логічності і доцільності викладених вимог, розширивши перелік документів, які підтверджують компетентність будівельної лабораторії, з метою залучення до надання послуг за предметом закупівлі акредитованих у НААУ лабораторій.
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що відповідні зміни в тендерну документацію та додатки до ТД будуть внесені найближчим часом
Дата відповіді: 03.08.2023 15:46
Відповідь надана

Питання щодо сертифікованої (контрольно-вимірювальної / будівельної) лабораторії

Номер: 1e8946030bbc43369ce6245370fff2d5
Дата опублікування: 01.08.2023 14:16
Опис: Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено наступне: «наявність сертифікованої (контрольно-вимірювальної / будівельної) лабораторії, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ В УЧАСНИКА (обов’язково зазначити найменування обладнання, інструменту та устаткування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру договору, сторін за договором, а також терміну його дії (не менше визначеного строку для надання послуги, що є предметом даної закупівлі)». При цьому, у п.6.4 додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Проміжний контроль якості бетонної суміші виконує Виконавець ВЛАСНОЮ ЛАБОРАТОРІЄЮ з оформленням відповідних документів.». На підставі викладеного просимо надати роз’яснення щодо правової підстави залучення сертифікованої (контрольно-вимірювальної / будівельної) лабораторії, вказавши при цьому: чи така лабораторія має бути у власності учасника, як зазначено у Додатку 3 до тендерної документації, чи все ж таки слова, які зазначені у Додатку 1 до тендерної документації наступного змісту «(обов’язково зазначити найменування обладнання, інструменту та устаткування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру договору, сторін за договором, а також терміну його дії (не менше визначеного строку для надання послуги, що є предметом даної закупівлі)» стосуються лабораторії та у зв’язку з цим є можливість залучення такої лабораторії на умовах договірних відносин? Отже, на яких умовах має бути залучена сертифікована (контрольно-вимірювальна / будівельна) лабораторія? Крім того, чому слова «наявність сертифікованої (контрольно-вимірювальної / будівельної) лабораторії» у однині, а слова «, які перебувають в учасника» у множині? При цьому, до чого взагалі стосуються слова, які зазначені у Додатку 1 до тендерної документації наступного змісту «(обов’язково зазначити найменування обладнання, інструменту та устаткування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру договору, сторін за договором, а також терміну його дії (не менше визначеного строку для надання послуги, що є предметом даної закупівлі)» ? Враховуючи конструкцію коментованого речення у тендерній документації відсутнє розуміння вимоги Замовника та яким чином її мають виконувати учасники. Крім того, тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, а саме: 1) в частині залучення виключно власної такої лабораторії; 2) відповідно до підпункту 4 «Інші документи, що повинен надати учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку №1 до тендерної документації зазначено: Учасник надає копію свідоцтва з додатком, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO10012:2005 відповідного напрямку об’єктів вимірювання (суміші бетонні) на (вимірювальну / будівельну / контрольну) лабораторію згідно з п.6.4 додатку 3 до тендерної документації. З даного приводу повідомляємо, що учасники в межах чинного законодавства для здійснення господарської діяльності мають право залучати сертифіковану (контрольно-вимірювальну / будівельну) лабораторію на умовах договорів оренди, надання послуг тощо. Крім того, вимога тендерної документації про надання свідоцтва з додатком, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO10012:2005 відповідного напрямку об’єктів вимірювання (суміші бетонні) на (вимірювальну / будівельну / контрольну) лабораторію суттєво зменшує конкурентоздатність на тендері, адже лабораторія для здійснення господарської діяльності та підтвердження своїх повноважень може мати не тільки свідоцтво, що відповідає ДСТУ ISO10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT), а й атестат про акредитацію, видані уповноваженими органами, що відповідають ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) та здійснюють вимірювання будівельних матеріалів, в тому числі і сумішей бетонних. Для усунення дискримінаційних вимог, для прикладу, питання наявності в учасника лабораторії, можна обумовити наступним чином: «Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником у складі тендерної пропозиції, або документ (-ти), які підтверджують перевірку вимірювальних засобів та/або вимірювальної системи відповідно до вимог діючого законодавства України; - у разі, якщо лабораторія не власна, а залучена – надати документ, що підтверджує договірні відносини (договір надання послуг тощо).». На підставі викладеного, просимо надати роз’яснення яким чином виконати вимогу тендерної документації в частині наявності сертифікованої (контрольно-вимірювальної / будівельної) лабораторії або ж привести тендерну документацію у відповідність з наступним внесенням до неї змін.
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що відповідні зміни в тендерну документацію та додатки до ТД будуть внесені найближчим часом
Дата відповіді: 03.08.2023 15:46
Відповідь надана

виконаних робіт з ремонту будівлі (споруди).

Номер: b47306dfdec3468f9e3af35f9d762a74
Дата опублікування: 27.07.2023 13:53
Опис: Гарантійний термін на надання послуг не менше 36 місяців з моменту оформлення з моменту оформлення акту приймання виконаних робіт з ремонту будівлі (споруди). Відколи дороги почали класифікуватись як будівлі(споруди)?
Відповідь: Доброго дня, на Ваше запитання повідомляємо, що у відповідності до регламентуючих документів закінчення робіт, надання послуг фіксують відповідними документами. В даному випадку закінчення робіт та надання послуг фіксують оформленням та підписанням з обох сторін акту приймання виконаних робіт з ремонту будівлі (споруди). Зазначений документ оформлюють як для будівель так і для споруд. У відповідності з нормативним документом СОУ-Н МПЕ 40.1.21.525:2006 «Виробничі будівлі та споруди суб’єктів електроенергетики. Типова інструкція з експлуатації. Частина 1. Організація експлуатації будівель та споруд»: Споруди це такі закінчені будівельні об’єкти, які не мають приміщень для перебування в них людей (або окремі приміщення для них, невеликі за площею і без визначення їх основного призначення) і призначені для забезпечення одного з допоміжних або основних технологічних процесів при короткотривалому перебуванні в них людей. Об’єкт надання послуги «Автодороги і майданчики будівельного двору з павільйоном автобусним» класифікується як споруда.
Дата відповіді: 28.07.2023 15:52
Відповідь надана

1 інженера з освітою «промислово-цивільне будівництво» відповідного напрямку (автодороги);

Номер: 69bf94835fbc40c3928ceb1425fa7a9b
Дата опублікування: 26.07.2023 17:18
Опис: 1 інженера з освітою «промислово-цивільне будівництво» відповідного напрямку (автодороги); На що ви опирались коли ставили вимогу промислово та цивільне будівництво, це закупівля на ремлнт доріг чи будівель. І де в нашій країні випускають спеціалістів з напрямку автодороги в промисловому та цивільному будівництві. Вам не здається що це абсурдність, а спеціальність мала називатись Будівництво та цивільна інженерія за напрямком автомобільні дороги?
Відповідь: Доброго дня на Ваше запитання повідомляємо, що зміни до Тендерної документації, будуть внесені та оприлюднені найближчим часом у встановленому порядку згідно Закону України «Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель.
Дата відповіді: 28.07.2023 15:59
Відповідь надана

навчання та перевірку знань з правил технічної експлуатації

Номер: 426756e7736b4786ac55ecf426d7f207
Дата опублікування: 26.07.2023 13:42
Опис: 1) довідка, що персонал пройшов навчання та перевірку знань з правил технічної експлуатації (із зазначенням останньої дати проходження навчання, номерів протоколів та дати перевірки знань з правил протипожежної безпеки, правил охорони праці та правил технічної експлуатації по кожному працівнику). Поясніть навчання по експлуатації ЧОГО це має бути?
Відповідь: Доброго дня, на ваше запитання повідомляємо наступне. що на підприємствах, в установах, що свідомо відносяться до вирішення завдань та взятих на себе зобов’язань в рамках діючих правових та нормативних документів впроваджена система навчання та перевірки знань, зокрема з правил технічної експлуатації. Навчання та перевірка знань з правила технічної експлуатації виконується з метою встановлення (підтвердження) відповідності фактичної кваліфікації встановленим вимогам і готовності працівника до виконання виробничих завдань тобто визначення підготовленості і наявності професійних знань, умінь і навичок працівника, що завершується оцінкою готовності виконувати професійні обов'язки.
Дата відповіді: 28.07.2023 15:49
Відповідь надана

Визначення аналогічного досвіду

Номер: 6a16b6e50b9547029186767d0ccc913c
Дата опублікування: 25.07.2023 15:49
Опис: Добрий день! Додатком №1 встановлені вимоги до аналогічного досвіду:Учасник надає інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа згідно з п.Б.1.1 додатку №3 до тендерної документації (форма згідно з Додатком 9 до тендерної документації). До довідки додаються копії документів, що підтверджують повне виконання договору, склад робіт і застосовані матеріали (копія договору (або витяг), копія акту виконаних робіт (або копія акту КБ-2в, або КБ-3)) Питання: ми маємо досвід з поточного-середнього ремонту, капітального ремонту, реконструкції доріг державного та місцевого значення, населених пунктів з влаштування асфальтобетонних покриттів.Чи буде цей досвід вважатись аналогічним?
Відповідь: Доброго дня, на Ваше запитання повідомляємо наступне, Досвід з поточного-середнього ремонту, капітального ремонту, реконструкції доріг державного та місцевого значення населених пунктів з влаштування асфальтобетонних покриттів може вважатись аналогічним, у разі наявності виконання таких операцій: 1 Виправлення профілю основ щебеневих; 2 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піщано-гравійної (або піщаної, або гравійної) суміші; 3 Улаштування цементно-бетонних покриттів одношарових товщиною шару 20 см засобами малої механізації, що має бути підтверджено копією договору (або витяг),актом (актами) виконаних робіт (або копія акту КБ-2в). Відповідні зміни до Тендерної документації, будуть внесені та оприлюднені найближчим часом у встановленому порядку згідно Закону України «Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель.
Дата відповіді: 28.07.2023 15:58