• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (2176,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

2 691 199 258.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 455 996.29 UAH
Період уточнення: 21.07.2023 15:33 - 19.08.2023 00:00
Відповідь надана

Асфальтобетонний завод

Номер: a825baf99d3543e7b4934e794ee6e9e9
Дата опублікування: 24.07.2023 16:27
Опис: Вимогами Тендерної документації передбачено, що «Асфальтобетонний(ні) завод(и) має(ють) бути атестований(і) на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 "Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови" та ДСТУ Б В.2.7-305:2015 "Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови".» Однак, вимоги стандарту ДСТУ Б В.2.7-305:2015 "Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови" поширюються на суміші, які виготовляють в установці або на дорозі змішуванням мінеральних складових, модифікуючих добавок (або без них) з бітумним в'яжучим (бітумомінеральні суміші - гарячі та холодні), з бітумним в'яжучим або сировиною для виробництва дорожніх в'язких бітумів (органомінеральні вологі суміші) і не стосуються асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонного заводу. Просимо пояснити необхідність включення такої вимоги до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня!ДСТУ Б В.2.7-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови» (далі-ДСТУ), зокрема, установлює технічні вимоги до бітумомінеральних сумішей, які використовують при будівництві та ремонтах автомобільних доріг загального користування місцевого значення (шар зносу, шари покриття, основи, додаткової основи; вирівнюючий шар; ліквідація вибоїн покриття), в тому числі, щодо суміші холодної бітумомінеральної дорожньої (СБМД) для цілорічного ремонту з ліквідації вибоїн покриття. Відповідно ДСТУ холодну СБМД марки І, зокрема, використовують і для робіт з ліквідації вибоїн покриття у холодний період року за несприятливих погодних умов. Згідно до Додатку Б до ДСТУ - «Рекомендації щодо області використання за класами та марками СБМД при виконанні будівельних робіт» не передбачається використання суміші СБМД марки І виготовленої способом змішування на дорозі для виконання, зокрема, робіт з ліквідації вибоїн покриття. Водночас, ДСТУ визначає, що до СБМД марки І допускається відносити асфальтобетонну суміш та асфальтобетон, які хоча би за одним із показників якості або за номенклатурою сировини не відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-119 Отже, задля забезпечення робіт якісними матеріалами (сумішами), виробництво сумішей бітумомінеральних дорожніх повинно бути атестовано на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-305:2015 та підтверджуватись в складі тендерної пропозиції відповідним Атестатом виробництва.
Дата відповіді: 25.07.2023 16:21
Відповідь надана

ДСТУ ISO

Номер: de89eb096fae425482e8d67877f0c7cb
Дата опублікування: 24.07.2023 16:10
Опис: Замовник оголошуючи публічну закупівлю дискримінує учасників вимагаючи оформити та надати документи під наступними назвами: «- чинний Сертифікат системи управління (менеджменту) якістю за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015, виданого на ім'я учасника, та звіту (чи іншого документа) про наглядовий аудит підтверджуючий чинність сертифікату;» «- чинний Сертифікат системи екологічного управління на учасника торгів за стандартами ДСТУ ISO 14001:2015, виданого на ім'я учасника, та звіту (чи іншого документа) про наглядовий аудит підтверджуючий чинність сертифікату;» «- чинний Сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на учасника торгів за стандартами ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018, виданого на ім'я учасника, та звіту (чи іншого документа)про наглядовий аудит підтверджуючий чинність сертифікату;» «- чинний Сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019.» «Усі вищенаведені сертифікати подані учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути видані на ім’я учасника в цілому, а не окремі його підрозділи, відділи, представництва, тощо.» Наявність в Учасника закупівлі вищезазначених Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 а тим більше документу під назвою «чинний Сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019» – в Україні не є обов’язковою. В Україні відсутні законодавчі акти, які б зобов’язували суб’єктів господарської діяльності в т.ч. учасників публічних закупівель отримувати вищезазначені Сертифікати. Відповідно до п.3 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Тобто Замовник має право включити інформацію про Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 лише у тому випадку, «коли вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством» тобто у випадку відсутності у законодавстві вимоги щодо ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 – така вимога в Тендерній документації є незаконною. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що передбачена пп.3) п.2 Закону зазначена на у Розділі 6 Інструкції з підготовки Тендерної документації. При цьому зазначено докладно наступне: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна Технічна специфікація подана замовником у Додатку 3 до тендерної документації.» При цьому у Додатку 3 повністю відсутня інформація така «характеристика» предмета закупівлі як Сертифікат в т.ч. щодо Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019. У той же час, з грубим порушення логіки викладення інформації, Замовник у цьому ж Розділі 6 зазначає про те, що: «Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених замовником (Додаток 4 до тендерної документації). У Розділі 6 що стосується Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі необґрунтовано зазначена дискримінаційна інформація про Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 адже ці сертифікати жодного відношення до Додатку 3 не мають, логічно не пов’язані жодним чином з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, жодним чином не обґрунтована необхідність у таких Сертифікатах ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 ні у тексті Тендерної документації ні у тексті Додатку 3 ні у тексті Додатку 4. Незрозуміло навіщо Учаснику закупівлі саме Сертифікату внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019/45001:2018. ДСТУ ISO 45001:2019, адже: По перше – існування такого сертифікату не передбачено жодними нормами права По друге – такий сертифікат не видається організації Враховуючи вищенаведене, вимоги Замовника та Тендерної документації щодо Сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 та Звітів (чи інших документів) «про наглядовий аудит що підтверджує чинність сертифікату» так само як і вимоги про те, що «Усі вищенаведені сертифікати подані учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути видані на ім’я учасника в цілому, а не окремі його підрозділи, відділи, представництва, тощо.» є необгрунтованими та недоцільними та дискримінаційними відповідно до практики АМКУ. Окрім цього, у випадку участі нерезидента, вимогу щодо заборони подавати Сертифікати на Представництва є дискримінаційною, адже Нерезидент знаходиться не в Україні, відповідно здійснювати сертифікацію відповідності саме ДСТУ є не логічним, адже в Україні знаходиться лише його Представництво на яке видано Сертифікати, що вимагаються.
Відповідь: Доброго дня!Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.07.2023 16:19
Відповідь надана

досвід виконання аналогічного договору

Номер: 082211f777e54e768eb0a3d98ba16a4b
Дата опублікування: 24.07.2023 15:52
Опис: Незрозумілим є навмисне дублювання видів робіт у вимогах згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме вимога щодо підтвердження обсягів робіт з -розподілення протиожеледних матеріалів (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 174 720 000 м2; -одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 32 644,5 км; Зазначені послуги за своїми технічними, якісними характеристиками, технологією їх виконання є аналогічними (подібними). Серед виконаних нами робіт, зокрема, є очищення доріг снігоочисником та розприділення протиожеледних матеріалів, які виконувалися одночасно, однак до таких робіт було застосовано розцінки у відповідності до Технічного завдання Замовника цих робіт як окремих. В свою чергу по даній закупівлі застосовують інші розцінки та розмежовує на окремі послуги з розподілення протиожеледних матеріалів; одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю. Разом з тим, таке застосування не виключає їх аналогічність за своїми технічними, якісними характеристиками, технологією їх виконання. Аналогічна позиція міститься у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.01.2022 № 1304. Чи Замовник прийме на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у складі якого учасником серед іншого надавалися вищевказані послуги?
Відповідь: Доброго дня! Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання окремих видів робіт, які визначено Технічним завданням за предметом закупівлі. Технічним завданням, зокрема, визначено необхідність виконання таких робіт: - розподілення протиожеледних матеріалів (п.130); - одночасне очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю (п.п.131,132). Це окремі види робіт, які відрізняються не лише одиницями виміру, але й технологією їх виконання. Відтак, відсутнє будь-яке дублювання видів робіт в частині вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги замовника в частині підтвердження Учасниками досвіду виконання аналогічного договору відповідають вимогам Закону «Про публічні закупівлі» та Технічному завданню. Відтак, Замовником не буде прийнято на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у складі якого учасником серед іншого надавалися зазначені Вами послуги.
Дата відповіді: 25.07.2023 16:17