• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі адміністративного корпусу Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: місто Київ, Шевченківський район, вулиця Бульварно-Кудрявська, 18/2, за ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Завершена

99 722.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 498.61 UAH
Період уточнення: 20.07.2023 17:35 - 28.07.2023 00:00
Відповідь надана

Огляд об'єкту

Номер: 021194a55128476c838f34151fb3843d
Дата опублікування: 26.07.2023 17:09
Опис: Звертаємось стосовно встановлення неправомірної вимоги щодо обов’язкового огляду об'єкту, ознайомленням з видами та об’ємами робіт зі складанням відповідного акту за результатами обстеження об’єкту перед складанням пропозиції (п.10 Додаток 2 до тендерної документації). Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно підтвердити огляд об’єкта учасником. Це можливо зробити лише за двостороннім підписом Акта обстеження об’єкта. З незалежних від учасника підстав, його можуть не допустити на територію об’єкта, уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: частини 1 статті 5, частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22. Аналогічна позиція Органу оскарження стосовно цієї вимоги простежується в рішеннях АМКУ від 29.03.2021 № 6298-р/пк-пз, рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз, рішенні від 13.10.2020 № 19212. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Шановний Учаснику, вимога Замовника щодо обов’язкового огляду об’єкта перед складанням тендерної пропозиції ні в якому разі не порушує принципи здійснення публічних закупівель та не дискримінує Учасників тим паче не несе корупційної складової адже до обстеження об’єкта допущенні абсолютно всі Учасники на рівних умовах. Вимога Замовника щодо обов’язкового огляду об’єкта зумовлена технологічною складністю виконання робіт та націлена на одержання максимально якісного результату при виконанні будівельно-монтажних робіт, адже саме Замовник несе відповідальність за раціональну витрату бюджетних коштів. Попередній огляд об’єкту націлений на те, щоб Учасник мав чітке уявлення про характер робіт, що в подальшому призведе до уникнення непорозумінь між Виконавцем і Замовником щодо технології виконання робіт та в результаті до якісного ремонту. Вважаємо, що нами не було порушено законодавство України в сфері публічних закупівель. Тому ваші звинувачення в корупційних діях Замовника є неправдивими, необґрунтованими, а ваші погрози можуть бути кваліфіковані за ст. 383 Кримінального кодексу України.
Дата відповіді: 27.07.2023 19:38