-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі адміністративного корпусу Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою: місто Київ, Шевченківський район, вулиця Бульварно-Кудрявська, 18/2, за ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
99 722.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 498.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 498.61 UAH
Період оскарження:
20.07.2023 17:35 - 28.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірна вимога в тендерній документації
Номер:
0ddd2ea58a754738bcefa6bea702fbd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-20-011963-a.c1
Назва:
Неправомірна вимога в тендерній документації
Вимога:
Звертаємось стосовно встановлення неправомірної вимоги щодо обов’язкового огляду об'єкту, ознайомленням з видами та об’ємами робіт зі складанням відповідного акту за результатами обстеження об’єкту перед складанням пропозиції (п.10 Додаток 2 до тендерної документації).
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно підтвердити огляд об’єкта учасником. Це можливо зробити лише за двостороннім підписом Акта обстеження об’єкта.
З незалежних від учасника підстав, його можуть не допустити на територію об’єкта, уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: частини 1 статті 5, частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22.
Аналогічна позиція Органу оскарження стосовно цієї вимоги простежується в рішеннях АМКУ від 29.03.2021 № 6298-р/пк-пз, рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз, рішенні від 13.10.2020 № 19212.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2023 17:12
Вирішення:
Шановний Учаснику, вимога Замовника щодо обов’язкового огляду
об’єкта перед складанням тендерної пропозиції ні в якому разі не
порушує принципи здійснення публічних закупівель та не дискримінує
Учасників тим паче не несе корупційної складової адже до обстеження
об’єкта допущенні абсолютно всі Учасники на рівних умовах.
Вимога Замовника щодо обов’язкового огляду об’єкта зумовлена
технологічною складністю виконання робіт та націлена на одержання
максимально якісного результату при виконанні будівельно-монтажних
робіт, адже саме Замовник несе відповідальність за раціональну витрату
бюджетних коштів. Попередній огляд об’єкту націлений на те, щоб
Учасник мав чітке уявлення про характер робіт, що в подальшому
призведе до уникнення непорозумінь між Виконавцем і Замовником щодо
технології виконання робіт та в результаті до якісного ремонту.
Вважаємо, що нами не було порушено законодавство України в сфері
публічних закупівель. Тому ваші звинувачення в корупційних діях
Замовника є неправдивими, необґрунтованими, а ваші погрози можуть
бути кваліфіковані за ст. 383 Кримінального кодексу України.
Статус вимоги:
Відхилено