-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
УПГГК 23П-Ч-210: Капітальний ремонт залізничних колій ТЦСК (код за ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Торги відмінено
18 903 845.71
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.1% або 400 000.00 UAH
мін. крок: 2.1% або 400 000.00 UAH
Період уточнення:
14.07.2023 14:45 - 11.08.2023 00:00
Відповідь надана
Працівники
Номер:
4e2d0d6b48124e58a2a8df1031268132
Дата опублікування:
25.07.2023 09:01
Опис:
Шановний Замовнику, з урахуванням нинішньої ситуації в державі, з огляду на воєнний стан, чи є можливість бронювання працівників Підрядника для виконання робіт на за договором даному об'єкті, що належить до об'єктів критичної інфраструктури?
Відповідь:
Доброго дня! Замовником не буде проводитись бронювання працівників підрядника для виконання робіт за договором, що буде заключений за результатами проведення даної процедури закупівлі.
Дата відповіді:
26.07.2023 13:59
Відповідь надана
Надання роз'яснень
Номер:
ca57a9b2db264a02b2aa69b7239a301e
Дата опублікування:
25.07.2023 08:33
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо Вас роз’яснити наступне:
1. Капітальний ремонт колії – призначений для заміни колійної решітки на коліях 3-5-го класів (стрілочних переводів – на коліях 4-5-го класів) на потужнішу або на менш зношену, змонтовану повністю зі старопридатних матеріалів, або зі старопридатних матеріалів у поєднанні з новими. Супроводжується очищенням щебеневого баласту на глибину 250–400 мм.
Відповідно до ДБН В.2.3-19:2018 Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування на сортувальних, витяжних, вантажно-розвантажувальних, деповських і інших станційних коліях укладають старопридатні рейки типу не нижче Р50 нові, у горловинах сортувальних гірок, що переробляють 1500 та більше вагонів за добу, – Р65 нові, а на гірках меншої потужності – Р65 старопридатні.
На приймально-відправних та інших станційних коліях допускається укладати старопридатні шпали і скріплення.
Для достовірності розрахунків ціни пропозиції всіма учасниками закупівлі просимо зазначити, які саме матеріали верхньої будови колії має постачати та використовувати учасник: старопридатні із допустимими групами придатності чи виключно нові?
Також, що стосується рейок, чи допускається використання як довжиною 12,5, так і довжиною 25 метрів?
2. Чи узгоджує Замовник витрати на доставку матеріальних ресурсів калькуляційним методом (з огляду на місце фактичної наявності матеріалів у відповідних постачальників, якщо такі матеріали відсутні у м. Полтава) чи відстань доставки обмежується 80 км згідно з Додатком 17 до Настанови з визначення вартості будівництва?
3. Чи узгоджує Замовник коефіцієнт для врахування впливу умов виконання робіт 1,3, враховуючи, що роботи виконуються на діючих спорудах Замовника, які є об’єктами підвищеної небезпеки, а на період виконання робіт будівлі та споруди не виводитимуться з експлуатації?
4. Чи не заперечує Замовник проти можливого укладання Підрядником договору факторингу з банківською установою для покриття розривів, виходячи з того, що договір підряду визначає відстрочку платежу щодо оплати актів виконаних робіт?
Відповідь:
Доброго дня.
1. Для виконання робіт використовуються рейки Р65 після демонтажу (матеріал Замовника), всі інші матеріали нові та постачаються Підрядником.
2. Замовник не заперечує за наявності обґрунтування та підтверджуючих документів.
3. Коефіцієнт впливу умов виконання робіт 1,3 згідно Настанови застосовується при виконанні ремонтно-будівельних робіт в будинках, будівлях і спорудах, що експлуатуються, за наявності в приміщені меблів, устаткування та інших предметів. Об’єкт ремонту залізничні колії знаходиться на відкритому майданчику, тому застосування даного коефіцієнту не доцільне.
4. Замовник не впливає на взаємовідносини Підрядника та банківської установи.
Дата відповіді:
26.07.2023 14:28