• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спідня білизна (Бюзгалтер, Колготи жіночі, панчохи жіночі, панталони, труси жіночі, халат велюровий, шкарпетки бавовняні, шкарпетки теплі(махрові), майка жіноча, гамаші(по типу лосіни)

Бюзгалтер, Колготи жіночі, панчохи жіночі, панталони, труси жіночі, халат велюровий, шкарпетки бавовняні, шкарпетки теплі(махрові), майка жіноча, гамаші(по типу лосіни

Завершена

411 170.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 468.00 UAH
Період уточнення: 21.02.2018 13:55 - 28.02.2018 11:00
Відповідь надана

щодо усунення завищених та безпідставних вимог

Номер: 818e758c621d450b920c47d91ef8607f
Дата опублікування: 27.02.2018 15:22
Опис: Пункт 7 Додаток 2 до тендерної документації У складі пропозиції надається довідка з інформацією про участь Учасника у тендерах: загальна кількість за 2016-2017рр, кількість укладених та не укладених контрактів з замовниками процедур закупівель( без зазначення назв контрактів та інформації про Замовників). Зазначену інформацію Замовник може перевірити самостійно, на сайтах: https://dozorro.org та http://bi.prozorro.org/.Навіщо учасник повинен надавати ці відомості, якщо вони є у публічному доступі??????Пункт 8 Додаток 2 : Навіщо надавати Довідку (документ у довільній формі)про використання печатки, якщо у разі використання відбиток буде на кожному документі пропозиції!!!!!
Відповідь: Відповідно до Закону України «»Про публічні закупівлі», саме: згідно абзацу 3 Статті 22.» Тендерна документація» - «3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.» Також в доповнення до другого запитання повідомляємо: Працівники професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб теж повинні проходити медогляд. Але цей вид медогляду називається профілактичним. Профілактичні медогляди проводять на підставі Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»від 06.04.2000 № 1645-III. Для них передбачений власний перелік професій (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» від 23.05.2001 № 559. Ці медогляди теж бувають попередніми і періодичними.
Дата відповіді: 28.02.2018 08:52
Відповідь надана

розяснення

Номер: e4828bba55fa44aeb6ce5268fd6ab9fd
Дата опублікування: 27.02.2018 15:06
Опис: Пункт4.б Додаток 2 до тендерної документації "Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам документації конкурсних торгів повинна бути підтверджена одним із документів згідно з чинним законодавством України". Надайте цей перелік документів згідно з чинним законодавством України.
Відповідь: Згідно Державних санітарних норм та правил «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1138, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 9 січня 2013 р.за № 86/22618, а саме: 2. Гігієнічні вимоги до матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них 2.1. Матеріали текстильні, шкіряні, хутрові повинні бути безпечними для здоров’я людини і відповідати призначенню. 2.2. Продукція, що реалізується повинна супроводжуватись позитивним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідати своєму призначенню і за звичайних умов експлуатації не загрожувати здоров’ю і життю споживачів.
Дата відповіді: 28.02.2018 08:51
Відповідь надана

щодо вимог предмета закупівлі

Номер: ff5badb90b724a33a7c481e2fded5c8c
Дата опублікування: 27.02.2018 14:59
Опис: Пункт 3 Додатку 2 Учасник письмово підтверджує, що товари, які наведені в переліку, мають відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару. Погодження Санітарно-епідеміологічної станції асортиментного переліку продуктів харчування.Що мав наувазі замвнк ,якщо предметом закупілі є Спідня білизна (Бюстгалтер, Колготи жіночі, панчохи жіночі, панталони, труси жіночі, халат велюровий, шкарпетки бавовняні, шкарпетки теплі(махрові), майка жіноча, гамаші(по типу лосіни)?
Відповідь: Замвоником буде внесено зміни відповідно до Закону України «»Про публічні закупівлі» зметою виправлення технічної помилки
Дата відповіді: 28.02.2018 08:50
Відповідь надана

щодо надання розяснень

Номер: 74ba74338147424cabe11a372fb89555
Дата опублікування: 27.02.2018 13:30
Опис: Пункт 2 Додаток 5 до тендерної документації вимагає надання учасником відомостей щодо особових медичних книжок зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду) або інший документ що посвідчує проходження медичного огляду(відомостей про власника цього документу та дати наступного проходження медогляду)).Але діючим законодавством не передбачено обов"язкового проходження медогляду працівниками, які є постачальниками непродовольчих товарів. Пунктом 1 Додатку 5 передбачено надати правовстановлюючі документи права власності на складські приміщення або договорів оренди, суборенди (строком дії не менше ніж до 31.12.2018). Ця вимога жодним чином не обгрунтована замовником та умовами проекту договору не передбачено надання учасником послуг по зберіганню товарів. Також згідно із ст.ст.319,320 Цивільного кодексу України фізична особа-підприємець може використовувати власне майно, у тому числі й житлові приміщення для здійснення діяльності. Просимо внести відповідні зміни шляхом виключення цих вимог із тендерної документації.
Відповідь: "Під час здійснення господарської діяльності фізичні особи - підприємці реалізують свою господарську компетенцію, тобто сукупність господарських прав та обов'язків. При цьому решта прав та обов'язків фізичної особи, що становлять її правоздатність як людини, набуваються та виконуються нею поза межами здійснення господарської діяльності, в порядку реалізації нею її цивільної дієздатності, передбаченої Цивільним кодексом України ( 435-15 ), та регулюються ним. Останнє випливає зі змісту частини третьої статті 45 Господарського кодексу України ( 436-15 ), відповідно до якої щодо громадян положення цього кодексу поширюються на ту частину їх діяльності, яка за своїм характером є підприємницькою. За загальним правилом (стаття 209 ЦК) ( 435-15 ), правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін. На вимогу фізичної або юридичної особи будь-який правочин з її участю може бути нотаріально посвідчений". Відтак, на думку Вищого господарського суду, договір оренди не потребував нотаріального посвідчення. Суперечлива судова практика має місце і при вирішенні земельних питань. Так, надання державними органами земельних ресурсів послуг на платній основі врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 1 листопада 2000 року N 1619 ( 1619-2000-п ) "Про затвердження Порядку виконання земельно-кадастрових робіт та надання послуг на платній основі державними органами земельних ресурсів" та спільним наказом Держкомзему, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки від 15 червня 2001 року N 97/298/124 ( z0579-01 ) "Про затвердження розмірів оплати земельно-кадастрових робіт та послуг", зареєстрованим Міністерством юстиції України 10 липня 2001 року за N 579/5770 (далі - Наказ). Відповідно до пунктів 1, 3, 8, 9 таблиці 6.1 Наказу ( z0579-01 ) послуги за реєстрацію державних актів на право власності на землю, на право постійного користування землею та договорів оренди в державному реєстрі земель і надання витягів з нього для фізичних осіб становить 5 грн., для юридичних осіб - 25 грн.; за підготовку та видачу довідок про правовий статус, кількісні та якісні характеристики земельної ділянки, розподілення земель серед власників і користувачів для фізичних осіб становить 5 грн., для юридичних осіб - 15 грн.; за надання інформації про грошову оцінку земельної ділянки для фізичних осіб становить 5 грн., для юридичних осіб - 25 грн.; за підготовку висновків з надання земельних ділянок у користування для фізичних осіб становить 30 грн., для юридичних осіб - 80 грн. Проведені Державною інспекцією з контролю за цінами в Київській області перевірки встановили, що в більшості випадків до фізичних осіб - підприємців застосовувались тарифи, встановлені для юридичних осіб. При цьому, мотивацією застосування зазначених тарифів було застосування норм статті 51 Цивільного кодексу України ( 435-15 ). Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 27 травня 2010 року N 2-а-4476/10/1070 вищезазначені дії визнано неправомірними, мотивуючи тим, що згідно із пунктом 3.8.1 пункту 3.8 наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 року N 97 ( v0097609-04 ) підприємець - фізична особа, яка є громадянином України, іноземним громадянином, особою без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність. До зазначеного слід додати, що суб'єктами права власності на землю є громадяни та юридичні особи - на землі приватної власності (пункт "а" статті 80 Земельного кодексу України) ( 2768-14 ). Цікавим з точки зору практичного застосування є питання, пов'язане з реєстрацією права власності фізичних осіб - підприємців на нерухоме майно. В цьому сенсі слід зауважити, що суб'єктами права власності є Український народ та інші учасники цивільних відносин, визначені статтею 2 Цивільного кодексу ( 435-15 ), тобто фізичні та юридичні особи, держава Україна, автономна Республіка Крим, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права (статті 2 та 318 ЦК) ( 435-15 ). Згідно зі статтею 325 цього Кодексу ( 435-15 ) суб'єктами права приватної власності є фізичні та юридичні особи. Фізичні та юридичні особи можуть бути власниками будь-якого майна, за винятком окремих видів майна, які відповідно до закону не можуть їм належати. При цьому, власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом (частина перша статті 320 Цивільного кодексу України) ( 435-15 ). Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України ( 436-15 ) підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями). Між тим, суб'єктами господарювання визнаються, зокрема, громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані відповідно до закону як підприємці, та здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством (стаття 55 Господарського кодексу України) ( 436-15 ). Враховуючи наведене, слід відмітити, що чинне законодавство не виділяє такого суб'єкт права власності як фізична особа - підприємець та не містить норм щодо права власності фізичної особи - підприємця. Законодавство лише встановлює, що фізична особа - підприємець відповідає за зобов'язаннями, пов'язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, крім майна, на яке згідно із законом не може бути звернено стягнення. Отже, суб'єктом права власності визнається саме фізична особа, яка може бути власником будь - якого майна, крім майна, що не може перебувати у власності фізичної особи. При цьому, правовий статус фізичної особи - підприємця не впливає на правовий режим майна, що перебуває у його власності. Таким чином, нерухоме майно має реєструватися за фізичною особою.
Дата відповіді: 28.02.2018 08:50
Відповідь надана

Цікаво, ви вже уклали договір з "переможцем" по цих торгах

Номер: 3f17828f625348428e1eb82672156cd0
Дата опублікування: 21.02.2018 16:29
Опис: варіанти: 1)ТОВ Спецстиль-2005 2)ФОП Горбань Юрій Васильович
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України » Про публічні закупівлі», а саме: Стаття 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 2. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. {Абзац перший частини другої статті 23 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2265-VIII від 21.12.2017} Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10цього Закону. Стаття 25. Порядок подання тендерних пропозицій 1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. 2. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі. 3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 4. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції. 5. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій 1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. 2. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. 3. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. 4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 5. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. 6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. 7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Виходячи з вище викладеного будь-які роз»яснення і обговорення стосуються змісту тендерної документації. І за результатами електронного аукціону переможцем процедури буде той учасник який надав найменшу ціну та надасть усі документи, які вимагались замовником по даній процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 22.02.2018 08:19