-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Період уточнення:
14.07.2023 14:00 - 19.07.2023 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
67c61f6ceeb441f88a21e8fadf03f2c4
Дата опублікування:
18.07.2023 14:11
Опис:
Вимога Тд:Виробництво Товару повинне бути належним чином оформлене. (для підтвердження Учасником обов’язково надати документ) (надати у складі цінової пропозиції. Що це за документ?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та у відповідь повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 6 Додатку №3 до тендерної документації, Замовником було встановлена наступна вимога «Виробництво Товару повинне бути належним чином оформлене. (для підтвердження Учасником обов’язково надати документ) (надати у складі цінової пропозиції)».
Отже, учасники повинні надати документ на підтвердження того, що Виробництво Товару повинне бути належним чином оформлене.
На виконання цієї вимоги, учасники можуть надати документ в довільній формі, оскільки, інше Замовником не було передбачено, відповідно до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.07.2023 12:20
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
d17fb3bf4448416c9af43a555c40e984
Дата опублікування:
18.07.2023 14:11
Опис:
Вимоги ТД: З метою підтвердження поставки оригінального товару на (Прилади приймально-контрольні охоронні, Прилади приймально-контрольні пожежні, Прилади приймально-контрольні пожежні адресні, Пристрої тривожної сигналізації GPS, Комплект бездротової сигналізації, Комплекти гібридної охоронної сигналізації, Джерела безперебійного живлення, Блоки моніторингу, Моноблоки), учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів), або офіційного імпортера (-ів)), який буде адресований замовнику, в якому виробник (-и) або офіційний імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору даної закупівлі.Вказана вище вимога не є підтвердженням спроможності учасника Процедури закупівлі поставити товар, а також відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, і не може слугувати підтвердженням спроможності учасника Процедури закупівлі поставити товар. Крім того, виробник може не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник.Видаліть дану вимогу
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та у відповідь повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 16 Додатку №2 до тендерної документації, Замовником було встановлена наступна вимога «З метою підтвердження поставки оригінального товару на (Прилади приймально-контрольні охоронні, Прилади приймально-контрольні пожежні, Прилади приймально-контрольні пожежні адресні, Пристрої тривожної сигналізації GPS, Комплект бездротової сигналізації, Комплекти гібридної охоронної сигналізації, Джерела безперебійного живлення, Блоки моніторингу, Моноблоки), учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів), або офіційного імпортера (-ів)), який буде адресований замовнику, в якому виробник (-и) або офіційний імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання у встановлені строки із зазначенням ідентифікатору даної закупівлі».
Замовник повинен бути впевненим в якості запропонованого учасниками товару, таким чином, Замовником було передбачено таку вимогу.
Більше того, надати такі гарантійні листи можуть офіційні імпортери.
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання таких гарантійних листів тільки від виробника.
Таким чином, кожен учасник, який є постачальником товару має змогу отримати таке підтвердження щодо поставки обладнання від офіційного імпортера чи виробника.
Враховуючи зазначене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних умов, які обмежують учасників в участі у процедурі закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.07.2023 12:17
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
7ec2d766d5b8416cb3bf71c82d41273d
Дата опублікування:
18.07.2023 14:09
Опис:
Вимоги ТД:документальне підтвердження щодо впровадження системи протидії корупції, видане уповноваженим органом, що відповідає міжнародному стандарту ISO 37001:2016, з обов’язковим наданням копії чинного підтверджуючого документу. Даний сертифікат повинен бути виданий міжнародним органом сертифікації та(або) акредитованим НААУ та чинний на момент подання тендерної пропозиції;
документальне підтвердження щодо впровадження системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно предмету закупівлі ISO 28000:2007 про що учасником у складі конкурсних торгів надається інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі з обов’язковим наданням копії підтверджуючого документу, видане уповноваженим органом дійсного на момент подачі тендерної пропозиції. Даний сертифікат повинен бути виданий міжнародним органом сертифікації та(або) акредитованим НААУ
документальне підтвердження щодо впровадження системи менеджменту інформаційної безпеки повинні відповідати міжнародному стандарту ISO/IEC 27001 про що учасником у складі конкурсних торгів надається інформаційна довідка на фірмовому бланку (у разі наявності), складену у довільній формі з обов’язковим наданням копії підтверджуючого документу дійсного на момент подачі тендерної пропозиції, видане уповноваженим органом. Даний сертифікат повинен бути виданий міжнародним органом сертифікації та(або) акредитованим НААУ
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України.В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та у відповідь повідомляємо наступне:
Відповідно до пунктів 10 – 14 Додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлені вимоги щодо документального підтвердження впровадження системи менеджменту та вимоги щодо таких сертифікатів, які повинні бути виданими міжнародним органом сертифікації та(або) акредитованим НААУ.
Зазначаємо, що на думку Замовника одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних характеристик товару загальновизнаним вимогам впровадження системи менеджменту шляхом надання сертифікатів, які повинні бути виданими міжнародним органом сертифікації та(або) акредитованим НААУ.
Таким чином, Замовник вимагає від Учасників надання відповідних документів, наявність яких у підприємства про спроможність його поставити товар, що є предметом закупівлі у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації.
Наголошуємо, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання таких сертифікатів тільки акредитованим НААУ, оскільки, учасники можуть надати такі сертифікати і від міжнародного органу сертифікації без акредитації НААУ.
Відповідно до пункту 28 Особливостей: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Отже, на підставі цього, Замовник має змогу встановлювати іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Учасник не підтвердив неможливість виконати таку вимогу.
Враховуючи зазначене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних умов, які обмежують учасників в участі у процедурі закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.07.2023 12:16
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
1f6ce3de70114fc7a4c29be05a440b61
Дата опублікування:
18.07.2023 14:08
Опис:
Вимога:Інформація в довільній формі про наявність у учасника не менше 6-х працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні
працівників. знання та досвід роботи за фахом не менше 2-х років. Обов’язкова наявність у учасника комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера та інженерно-технічних працівників. Відповідно до якого нормативно-правового акту вимагається такий склад та така кількість працівників?Учасники самі вирішують, яка кількість працівників потрібна для виконання умов договору. Видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та у відповідь повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, зокрема, наявність працівників «Інформація в довільній формі про наявність у учасника не менше 6-х працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи за фахом не менше 2-х років. Обов’язкова наявність у учасника комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера та інженерно-технічних працівників. Учасник повинен документально підтвердити наявність відносин з працівниками, шляхом надання копій наказів про прийняття на роботу працівників та/або копій цивільно-правових договорів та/або штатний розпис».
Відповідно до пункту 28 Особливостей: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей».
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Отже, на підставі цього, Замовник має змогу встановлювати іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, враховуючи предмет закупівлі, учасники повинні поставити 191 найменування товару за адресою, визначеною Замовником в межах Закарпатської області.
Враховуючи такий обсяг товарів, Замовник вважає, що для постачання предмету закупівлі, учасник повинен мати наступних працівників: комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера та інженерно-технічних працівників.
Також, тендерна документація ніяким чином не обмежує учасників у підтвердженні наявності таких працівників, шляхом надання копій наказів про прийняття на роботу працівників та/або копій цивільно-правових договорів та/або штатний розпис».
Учасник не підтвердив неможливість виконати таку вимогу.
Враховуючи зазначене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних умов, які обмежують учасників в участі у процедурі закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.07.2023 12:14