• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер: 7dbae40559a24626a91590cb3955f3a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-17-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 17.10.2023 15:30 - 07.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.10.2023 №45-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 17.10.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 17.10.2023 №45-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-14-005381-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 11.07.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Закарпатській області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.07.2023; тендерну пропозицію ТОВ «ТСБ Світтем»; повідомлення про намір укласти договір від 28.07.2023; договір про закупівлю від 10.08.2023 №204-Гд; пояснення Замовника від 23.10.2023, від 24.10.2023 надані на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей №1178, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання інформації в довільній формі про наявність у учасника не менше 6-х працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи за фахом не менше 2-х років, обов’язкова наявність у учасника комірника та/або завідуючого складом, головного бухгалтера та/або бухгалтера та інженерно-технічних працівників та Учасник повинен документально підтвердити наявність відносин з працівниками, шляхом надання копій наказів про прийняття на роботу працівників та/або копій цивільно-правових договорів та/або штатний розпис. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ТСБ Світтем» у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка щодо персоналу.pdf»), в якій зазначена інформація про наявність працівників, їх освіту та стаж роботи: Пустовіт Ярослава Борисовича - директора, Литвинюк Ольги Богданівни – головного бухгалтера, Пустовіт Наталії Миколаївни – головного спеціаліста з розширення ринку збуту, Пустовіт Олексія Борисовича – комерційного директора, Карпова Олександра Васильовича – експедитора-водія, Бурикіна Бориса Вікторовича – заступника директора з технічних питань, Єременко Олександра Миколайовича – завідувача складу. Також, учасник ТОВ «ТСБ Світтем», в якості документального підтвердження наявність відносин з вищевказаними працівниками, у складі своєї пропозиції надав копії наказів про прийняття на роботу, які містять зразки їх особистого підпису. Разом з цим, відповідно до вимог пункту 9 Додатку №2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання документів які має надати учасник в складі пропозиції на виконання інших вимог тендерної документації, а саме лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які складаються та підписуються безпосередньо особою (особами), персональні дані якої(-их) містить тендерна пропозиція учасника (форма листа-згоди наведена у Додатку 7 до тендерної документації). На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ТСБ Світтем» у складі своєї пропозиції надав лише лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на директора ТОВ «ТСБ Світтем» Пустовіта Ярослава Борисовича (файл «Лист-згода на обробку даних.pdf»), чим не дотримано вимоги пункту 9 Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до наданих пояснень Замовника від 24.10.2023, які отримані на запит Держаудитслужби від 19.10.2023, Замовник повідомив, що інформація, яка оприлюднена учасником щодо своїх працівників не може вважатися персональними даними, а отже на думку учасник не повинен був надавати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників учасника крім керівника. При цьому, відповідно до абзацу десятого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Також, відповідно до частини четвертої статті 6 Закону України «Про захист персональних даних», первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе. Крім того, відповідно до частини п'ятої статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Виходячи з вищевикладеного, наданими поясненнями Замовника не спростовано факт наявності у тендерній пропозиції персональних даних працівників ТОВ «ТСБ Світтем» Литвинюк Ольги Богданівни, Пустовіт Наталії Миколаївни, Пустовіт Олексія Борисовича, Карпова Олександра Васильовича, Бурикіна Бориса Вікторовича, Єременко Олександра Миколайовича та необхідності надання на вказаних працівників листів – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Отже, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей №1178, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТСБ Світтем», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а визнав переможцем ТОВ «ТСБ Світтем» та уклав з ним договір про закупівлю від 10.08.2023 №204-Гд ціною 4 858 941,0 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 25.10.2023 17:37 - 08.11.2023 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2023 17:37

Оскарження висновку в суді

Опис: №260/9473/23 від 06.11.2023 року
Дата публікації: 09.11.2023 12:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління поліції охорони в Закарпатській області не погоджується з Висновком Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 25.10.2023 про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-07-14-005381- а, у зв'язку з чим, 31.10.2023 року зазначений Висновок оскаржений в судовому порядку.
Дата публікації звіту: 01.11.2023 10:51

Запити/Пояснення