-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням)
Завершена
1 752 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 520.00 UAH
Період уточнення:
13.07.2023 15:49 - 25.07.2023 00:00
Відповідь надана
Про необхідність ПКД для закупівлі устаткування МАСЦО
Номер:
8edaddcb30d34d03aeaf6f21fd731f43
Дата опублікування:
17.07.2023 21:05
Опис:
За якими критеріями вибирався тип обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя.
Постанова України Кабінет Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 передбачає (п. 22, абз. 3):
«п. 22. Готовність автоматизованих систем оповіщення до використання за призначенням забезпечується шляхом:
наявності проектної (проектно-кошторисної), технічної (експлуатаційно-технічної) документації, паспортів на автоматизовану систему оповіщення, технічні засоби оповіщення та інформування;»
З цього витікає обов’язковість наявності проектно-кошторисної документації (з відповідними локальними кошторисами на придбання устаткування в її складі), яка на вимогу Постанови Кабінет Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «ПОРЯДОК затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» повинна пройти обов’язкову експертизу, мати позитивний експертний висновок та бути зареєстрованою на порталі Единої державної електронної системи у сфері будівництва (відповідно до Закону України від 17 жовтня 2019 року № 199-IX з 1 грудня 2020 року запроваджується Єдина державна електронна система у сфері будівництва).
Вимоги Постанови Кабінет Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
«п. 5. Перед схваленням та затвердженням проектів будівництва у випадках, визначених статтею 31 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, проводиться експертиза проектів будівництва, а у випадках, визначених Законом України “Про інвестиційну діяльність”, - державна експертиза інвестиційного проекту, складовою якого є проект будівництва.
Перед затвердженням проектів будівництва для проведення їх експертизи до проектної документації на будівництво об’єктів, для функціонування яких застосовується програмне забезпечення та/або комп’ютерна техніка та обладнання для створення інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем, розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів додаються результати експертизи, що здійснюється відповідно до Закону України “Про Національну програму інформатизації”.
«п. 10. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що:
за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, а під час дії воєнного стану - 1 млн. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва;»
МАСЦО згідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) належить до класу наслідків (відповідальності СС2).
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Технічні характеристики обладнання за предметом даної закупівлі визначені на підставі Технічного завдання, затвердженого рішенням місцевого органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування), а саме виконавчого комітету Запорізької міської ради. А також Положення про МАСЦО міста Запоріжжя, також затвердженого рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради за погодженням з територіальним органом ДСНС, що відповідає п. 10 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захист (затвердженому постановою КМУ від 27.09.2017 №711 зі змінами). Пунктом 22 Положення, яке цитується у запитанні, встановлені шляхи забезпечення готовності автоматизованих систем оповіщення до використання за призначенням, тому на етапі проведення даної закупівлі посилання на нього недоречно. Щодо інших наведених в запитанні нормативів: їх тлумачення вважаємо міркуванням та особистою думкою запитувача, що не впливає на проведення даної закупівлі.
Якщо запитувач має можливість та бажання поставити обладнання (з монтажем та пусконалагодженням) відповідно до встановлених вимог, запрошуємо прийняти участь у даній закупівлі.
Дата відповіді:
19.07.2023 11:03