• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням)

Завершена

1 752 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 520.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2023 15:49 - 25.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Відмінити закупівлю на підставі відсутності проектно-кошторисної документації

Номер: 91761291060141359d1bf42c9edd8176
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-009979-a.b4
Назва: Відмінити закупівлю на підставі відсутності проектно-кошторисної документації
Вимога:
У вашій відповіді від 24.07.23, 13:58 зазначено: «● Коментар до відповіді Наголошуємо, що предметом даної закупівлі є обладнання (не послуги або роботи зі створення МАСЦО). Розробка проєктно-кошторисної документації для закупівлі обладнання чинним законодавством не передбачена.» Але це ВІДВЕРТА НЕПРАВДА, оскільки у назві предмета даної закупівлі містяться саме роботи (з монтажем та пусконалагодженням), які забезпечують встановлення обладнання для МАСЦО, що закуповується. Цитата: «Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням)» Зазначене виконання монтажних та пусконалагоджувальних РОБІТ, які не є обладнанням, повинні виконуватися за відповідною затвердженою ПРОЕКТНОЮ документацією (ПКД). Виходячи з цього, у цій ПКД повинний міститися і кошторис на придбання устаткування (обладнання), яке відповідно до предмету закупівлі заплановане до монтування та пусконалагоджування. Окрім цього, створення МАСЦО відноситься до об’єктів з середніми наслідками СС2 (згідно ДСТУ 8855:2019 «Будівлі і споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності), Таблиця 1). Відповідно, МАСЦО (об’єкт СС2) повинен створюватись за затвердженою ПКД, яка повинна отримати позитивний експертний звіт. Підстави: - стаття 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; - Наказ Мінрегіону України 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»; - Постанова КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України». Виходячи з вищезазначеного, вимагаю дану закупівлю відмінити до приведення предмету (об’єкту) закупівлі у відповідність чинному Законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В електронній системі закупівель оприлюднені запитання та вимога аналогічного місту: запитання (Про необхідність ПКД для закупівлі устаткування МАСЦО, Дата подання: 17 липня 2023 21:05, Дата відповіді: 19 липня 2023 11:03) та вимога (Номер вимоги: UA-2023-07-13-009979-a.a3, Учасник: ТОВ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:33836515, Дата подання: 20 липня 2023 23:21, Статус: Відповідь надана) . Відповідь замовником надана. (вимога відхилена)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відмінити закупівлю на підставі відсутності проектно-кошторисної документації

Номер: 11c1812eedd24c899d7cf0e2b53291f0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-009979-a.a3
Назва: Відмінити закупівлю на підставі відсутності проектно-кошторисної документації
Вимога:
По – перше: згадана Постанова має номер 733, а не 711. По-друге: Згаданий Вами п.10 Постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 цитата: «10. Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення створюються і функціонують у районах, на територіях територіальних громад, у населених пунктах та на територіях, що віднесені до груп цивільного захисту. {Абзац перший пункту 10 в редакції Постанови КМ № 1205 від 21.10.2022} Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. {Абзац другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1205 від 21.10.2022}» Створення МАСЦО (об’єкта будівництва) згідно із законодавством здійснюється на вимогу та відповідно до ряду ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ: - пункту 4 частини другої статті 17, статті 19 Кодексу цивільного захисту України; - пункти 9 та 10 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 року № 733; - пункт 4 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку та технічної модернізації системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 року № 488-р; - розділ 1 та 2 ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення» (Зі зміною № 1); - ДСТУ 8855:2019 «Будівлі і споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності). - Постанова КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»; - Наказ Мінрегіону України 16.05.2011 № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389. Перелічені законодавчі та нормативні акти не передбачають СВОРЕННЯ МАСЦО без створення проектно-кошторисної документації, проведення її експертизи, затвердження Замовником, а тим паче закупівлі будь-якого обладнання МАСЦО не передбаченого у відповідній проектно-кошторисній документації. Згадане у відповіді «рішення місцевого органу виконавчої влади (органу місцевого самоврядування), а саме виконавчого комітету Запорізької міської ради» не є законодавчим актом, а в даному випадку суперечить чинному законодавству в частині необхідності виготовлення проектної документації при створенні об’єкта будівництва – МАСЦО. Тому створення МАСЦО в розумінні цих законодавчих актів не є закупівлею обладнання та не може здійснюватися без попереднього створення проектно-кошторисної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наголошуємо, що предметом даної закупівлі є обладнання (не послуги або роботи зі створення МАСЦО). Розробка проєктно-кошторисної документації для закупівлі обладнання чинним законодавством не передбачена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо підтвердження факту виконання робіт

Номер: b0b4cc16e1ae41e49783d2801c58e552
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-009979-a.b2
Назва: Щодо підтвердження факту виконання робіт
Вимога:
Шановний замовник! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням) В розділі 1 п. 15 Викласти в новій редакції а саме: Учасник має підтвердити факт виконання робіт/надання послуг для впровадження та/або участь у впровадженні місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) у замовника рівня місто, територіальна громада та яка працює у замовника впродовж не менше гарантійного строку. В центральних органах не передбачено МАСЦО. Вираз «не нижче центральних органів виконавчої влади» передбачає будівництво систем оповіщення іншого призначення (посадових осіб), явно прописаний під конкретного виконавця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено відповідні зміни до Тендерної документації, пункт 15 Додатку 2 змінено та викладено у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про діапазон частот

Номер: 182d06217afd4720bbf8ce22afd9bf0c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-009979-a.b1
Назва: Про діапазон частот
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. В ДОДАТОКу 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» є вимога до діапазону робочих частот, а саме: Діапазон робочих частот, МГц VHF: 400-470МГц Що не відповідає прийнятому розподілу частот VHF (136 - 174 МГц) UHF (400 до 520 МГц) 2. Який саме діапазон має використовуватись VHF чи UHF? 3. Повідомте чи має Замовник належним чином оформлену ліцензію на певний діапазон. 4. Прошу привести у відповідність та внести зміни до тендерної документації в Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за зауваження. Використовується диапазон UHF. Всі необхідні дозволи отримані. Дані внесені в Додаток 2.
Статус вимоги: Задоволено