• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015  71340000-3 — Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації з внесенням інформації технічної інвентаризації нерухомого майна до єдиної державної електронної системи у сфері будівництва)

ДК 021:2015  71340000-3 — Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації з внесенням інформації технічної інвентаризації нерухомого майна до єдиної державної електронної системи у сфері будівництва) згідно документації. Послуги з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, надаються Учасником згідно вимог: - Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», - Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» від 24.05.2001 №127, - Постанови Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», - інших вимог законодавства, чинного на момент надання послуг, інших вимог законодавства, чинного на момент надання послуг. Проведення технічної інвентаризації будівель з виготовленням технічного паспорту : запропоновані Учасником послуги повинні відповідати вимогам «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року №127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 за №582/ 5773 (зі змінами) та чинному законодавству України. 1. Послуги з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна складаються з наступного: - визначення фактичної площі об'єкта; - виконання зовнішніх обмірів будівлі; - виконання внутрішніх обмірів приміщень (з обміром вікон, дверей, сходових клітин тощо); - складання обмірних креслень; - визначення загальної та корисної площі будівлі; - визначення загального корисного об'єму будівлі; - виготовлення схематичного плану земельної ділянки; - визначення площі фасадів, вікон, дахів (із наданням окремої довідки); - виготовлення відповідно до вимог норм чинного законодавства технічного паспорту на об’єкт(ти) нерухомого майна; - виготовлення технічного паспорту в електронному форматі; - зведений акт вартості об'єктів; - оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди; - виготовлення інвентаризаційної справи, яка зберігається в архіві виконавця; - оцінка технічного стану наявних об'єктів; - видача технічного паспорту в паперовому вигляді в 3-х екземплярах; - видача технічного паспорту в електронному форматі. перелік об'єктів (дислокація) для інвентаризації із зазначенням площі додається. відомості про проведену технічну інвентаризацію об’єкта учасником вноситься до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Завершена

194 954.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 974.77 UAH
Період уточнення: 13.07.2023 15:41 - 23.07.2023 00:00
Відповідь надана

Будівельний об'єм та поверховість об'єктів

Номер: 517f3f55186f44fba9d7c6af5ded81c6
Дата опублікування: 21.07.2023 15:44
Опис: Просимо доповнити технічне завдання інформацією про будівельний об'єм та поверховість кожного з 9 об'єктів
Відповідь: Шановний Учаснику, будівельний об’єм вираховується після проведення технічної інвентаризації об’єкту. Поверховість перевіряється під час проведення технічної інвентаризації на об’єкті.
Дата відповіді: 24.07.2023 14:18
Відповідь надана

Лист-роз'яснення

Номер: 725ad16355df41fc970c0fdccc2706e1
Дата опублікування: 21.07.2023 14:56
Опис: Згідно п 5.1.2. Тендерної документації, Замовник вимагає: «Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу.» Просимо надати роз’яснення, як бути учасникам для яких подання даного виду звітності не передбачена?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що Замовник, вимагаючи від Учасників процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, Законом чітко передбачено, чим підтверджується відповідність зазначеному вище кваліфікаційному критерію — фінансовою звітністю. Фінансова звітність юридичних осіб складається з балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал, приміток до фінансової звітності. Тому, шановний Учаснику, якщо Ви є суб’єктом малого підприємництва, то у складі тендерної пропозиції потрібно надати лист-роз’яснення ненадання такого звіту. Пропонуємо вам приклад листа-роз’яснення ненадання учасником — суб’єктом малого підприємництва (суб’єктом мікропідприємництва) у складі тендерної пропозиції звіту про рух грошових коштів.Приклад Вих. №____Від __.__.____ р. Лист-роз’яснення ненадання у складі тендерної пропозиції звіту про рух грошових коштів________________ (повна назва учасника) відповідно до статті 55 Господарського кодексу України, є юридичною особою — суб’єктом малого підприємництва (суб’єктом мікропідприємництва), оскільки середньооблікова чисельність працюючих за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід (валовий дохід) від діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України. Звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу (форма № 1-м) і звіту про фінансові результати (форма № 2-м). Таким чином, ________________ (повна назва учасника) до Державного управління статистики подає фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва у складі балансу (форма № 1-м) та звіту про фінансові результати (форма № 2-м), складання та ведення форми № 3 «Звіт про рух грошових коштів» для суб’єктів малого підприємництва не передбачено законодавством та не може бути надано учасником у складі тендерної пропозиції. Посада керівника підпис, печатка ПІБ
Дата відповіді: 24.07.2023 14:21
Відповідь надана

Лист-роз'яснення

Номер: 3ac5e98fdca14cd4b21e7d65c4c4bc32
Дата опублікування: 20.07.2023 11:21
Опис: Тендерна документація мітить вимоги до учасників, які останні не можуть виконати так, як документ який вимагає замовник не передбачено згідно чинних нормативно-правових актів України для даного типу учасників. Отже, просимо передбачити в тендерній документації можливість для учасників надання листа-роз’яснення на ті вимоги, які не стосуються учасника згідно законодавства України.
Відповідь: Шановний Учаснику, Тендерна документація містить вимоги, які повністю відповідають вимогам та нормам чинного законодавства України. Замовник вимагає документи, які підтверджують якість та законність надання послуг. Надання листа-роз’яснення не підтверджує кваліфікацію та професійну діяльність Учасників.
Дата відповіді: 21.07.2023 13:49
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: ff60a1f6814c46a9afd25d26fa6278a1
Дата опублікування: 19.07.2023 17:43
Опис: Звертаємо вашу увагу на те, що пункт 1 Додатку 1 до ТД містить вимоги, що суперечать чинному законодавству, зокрема Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» від 24.05.2001 №127 (далі – інструкція) на яку посилається сам же замовник у цьому ж Додатку та Порядку проведення технічної інвентаризації затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 488 (далі – Порядок). Так згідно пункту 8 Порядку визначена послідовність виконання робіт з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що проводиться відповідно до пунктів 19—38 цього Порядку та включає: Підготовка до обстеження об’єкта нерухомого майна Обстеження об’єктів нерухомого майна Проведення вимірювальних робіт Визначення конструктивних елементів об’єктів нерухомого майна Оформлення результатів технічної інвентаризації. Чинна редакція Інструкції та Порядок зокрема, не передбачає: - визначення площі фасадів, вікон, дахів (із наданням окремої довідки); - оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди; - зведений акт вартості об'єктів. Окрім цього, станом на сьогодні інвентаризаційна справа, не зберігається в архіві виконавця, так як матеріали по проведеній технічній інвентаризації, в тому числі інвентаризаційна справа, згідно вимог діючого сьогодні законодавства вноситься в ЄДЕССБ. Просимо замовника привести технічне завдання до закупівлі у відповідність до діючого законодавства, а саме до Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» від 24.05.2001 №127 (в діючій редакції), Постанови Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», «Порядку проведення технічної інвентаризації» затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 р. № 488.
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення прийнято до уваги та буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 21.07.2023 13:04
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: e29af36741dc4623aa0242d43dd27bbc
Дата опублікування: 18.07.2023 13:33
Опис: Діюче законодавство згідно якого проводиться технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації з внесенням інформації технічної інвентаризації нерухомого майна до єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, зокрема Інструкція про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна від 24.05.2001р. №127, Постанова КМУ від 12.05.2023р. №488, Постанови КМУ від 23.06.2021р. № 681 тощо НЕ МІСТЯТЬ ВИМОГ ЩОДО ВИГОТОВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТУ У КІЛЬКОСТІ БІЛЬШІЙ НІЖ ОДИН ОРИГІНАЛЬНИЙ ПРИМІРНИК. Так зокрема, згідно Постанови КМУ №488 від 12.05.2023р. технічний паспорт - документ, що складається з текстових та графічних матеріалів, які містять інформацію про склад, фактичну площу, об’єм, технічний стан об’єкта нерухомого майна, виготовлених на підставі матеріалів технічної інвентаризації за результатами технічної інвентаризації на дату її проведення. Проте, Додаток №1 до ТД містить вимогу щодо надання Виконавцем Замовнику технічного паспорту на кожен об’єкт нерухомого майна в ОРИГІНАЛІ - 2-Х ПРИМІРНИКІВ, В НАЛЕЖНО-ЗАВІРЕНІЙ КОПІЇ – 1 ПРИМІРНИК, в електронній формі – 1 примірник. Звертаємо вашу увагу, що оригінал документу може бути тільки один, тобто в одному примірнику, з якого можливо зробити будь-яку необхідну кількість копій. Враховуючи викладене, просимо уточнити зазначене, а саме або зазначити щодо надання Виконавцем Замовнику технічного паспорту на кожен об’єкт нерухомого майна в ОРИГІНАЛІ – 1 (один) примірник та в належно-завіреній копії – 2 або 3 примірники або надати роз’яснення з обґрунтуванням законодавчих підстав щодо вимоги надати оригінал технічного паспорту саме У 2 –Х ОРИГІНАЛЬНИХ ПРИМІРНИКАХ.
Відповідь: Шановний Учаснику, при складанні Тендерної документації, Замовники самостійно визначають перелік вимог та критеріїв до Учасників закупівель. Відповідно до умов цієї закупівлі вимагається надання Виконавцем Замовнику технічного паспорту на кожен об’єкт нерухомого майна в ОРИГІНАЛІ - 2-Х ПРИМІРНИКІВ, В НАЛЕЖНО-ЗАВІРЕНІЙ КОПІЇ – 1 ПРИМІРНИК, в електронній формі – 1 примірник. Якщо в закупівлі прописано такі умови, значить у Замовника є така потреба. До очікуваної вартості Закупівлі враховано саме таку кількість примірників.
Дата відповіді: 19.07.2023 13:02
Відповідь надана

проект договору

Номер: 865e7e58119e4a8b9bee5487922c7f79
Дата опублікування: 17.07.2023 12:03
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що проект договори містить дублюючі норми, зокрема, всі пункти розділ 8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ є ідентичними, та дублюють всі пункти розділу 9. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ.
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення прийнято до уваги, та буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 17.07.2023 13:53