-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-06-12-004600-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
17 655 461.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 277.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 88 277.31 UAH
Період уточнення:
13.07.2023 10:05 - 23.07.2023 00:00
Відповідь надана
роз'яснення та внесення змін
Номер:
505142fc6056402bbbdb0747bb4f969e
Дата опублікування:
22.07.2023 15:16
Опис:
Шановний Замовник.
З урахуванням роз’яснень Держпраці (наводимо нижче), з метою дотримання трудового законодавства та недопущення необґрунтованого заниження вартості пропозицій Просимо надати інформацію 1) щодо коефіцієнту заставленості приміщень 2) на дотримання норм ст 29 КЗпП України прошу повідомити , яким чином і коли до відома праціника буде донесена інформація щодо робочого місця (а саме, точна адреса прибираня), за змістом ТД і додатків є лише адреса адміністративно- територіальної одиниці), за можливості просимо надати відповідну інформацію у вигляді змін до ТД, як таку, що безпосередньо стосується предмета закупівлі. 3) вкажіть наявність на адресах місць для зберігання засобів для прибирання та інвентаря.
Норми обслуговування площі для одного прибиральника встановлюються відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі, затверджених наказом Міністерства праці України від 11.05.2004 № 105.
Відповідно до частини першої статті 50 Кодексу законів про працю України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Норма обслуговування для прибиральника службових приміщень відповідає восьмигодинному робочому дню.
Для визначення норми обслуговування прибиральниками службових приміщень визначено такий перелік робіт: прибирання службових приміщень, сходів; витирання пилу, підмітання вручну та миття вручну або за допомогою машин і пристроїв стін, підлоги, стелі, віконних рам, жалюзі та скла, дверних блоків, меблів та килимових виробів; чищення та дезінфікування раковин та іншого санітарно-технічного устаткування: очищення урн від паперу і промивання їх дезінфікуючими розчинами; збирання сміття та винесення його до встановленого місця; додержання правил санітарії та гігієни в приміщеннях, що прибираються.
Коефіцієнт заставленості визначається з відношення площі, яку займають предмети, які розташовані у приміщенні одного призначення, до всієї площі приміщень, що відображено в таблиці 1.
Таблиця 1
Норма обслуговування для прибиральника за зміну
Заставленість 0,2 0,21–0,40 0,41–0,60 0,60
Площа, м. кв. 560 480 400 320
Якщо у зміну прибирають більше разу, то норма обслуговування та норма часу обслуговування перераховуються. Перерахунок виконується множенням норми обслуговування на поправочний коефіцієнт або діленням на нього норми часу обслуговування. У Типових нормах обслуговування для прибиральників виробничих приміщень промислових підприємств містяться поправочні коефіцієнти для перерахування норм для різної повторюваності прибирання приміщень, які не мають відходів, наведені у таблиці 2.
Таблиця 2
Поправочні коефіцієнти
Повторюваність прибирання у зміну 1,2 1,4 1,6 1,8 2,0 2,2 2,4 2,6 2,8 3,0
Поправочні коефіцієнти 0,83 0,71 0,62 0,55 0,5 0,45 0,41 0,38 0,35 0,33
У Міжгалузевих нормах зазначено, що періодичність прибирання службових приміщень встановлюється роботодавцем згідно з місцевими організаційно-технічними умовами.
Отже, обсяг робіт із прибирання приміщення за восьмигодинного робочого дня, який потрібен для нарахування мінімальної заробітної плати встановлюється роботодавцем для розроблення робочої інструкції прибиральника службових приміщень, з урахуванням вищенаведених норм і специфіки прибирання.
Відповідь:
Добрий день! Шановний потенційний учасник відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне:
1. Враховуючи те, що в Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначені площі для прибирання кількох сотень різних за призначенням службових та виробничих приміщень, для розрахунку необхідної кількості прибиральниць використовувався усереднений коефіцієнт заставленості приміщень 0,2.
2. В пункті 3.11 Додатка 4 до тендерної документації «Проект Договору» зазначене, що Виконавець зобов’язаний до початку надання Послуг отримати у Замовника допуск на територію Замовника для надання Послуг, а Замовник зобов'язаний надати Виконавцю такий допуск за умови дотримання Виконавцем вимог внутрішніх документів Замовника щодо охорони праці та допуску працівників сторонніх організацій та відвідувачів для виконання робіт (завдань) на об’єктах ТОВ «Оператор ГТС України». При оформленні таких допусків за адресами розташування кожного із зазначених в Додатку 1 лінійних виробничих управлінь (Золотоніського, Кременчуцького та Миколаївського відповідно), надається повна інформація щодо майбутнього робочого місця. Більше ніж зазначене в Додатку 1 стосовно адресів прибирання надати неможливе, тому що об’єкти для прибирання відносяться до об’єктів газотранспортної системи України і мають, як правило, адресу найближчого населеного пункту.
3. Пунктом 3.10 Додатка 4 до тендерної документації «Проект Договору» зазначене, що Замовник забезпечує Виконавця необхідними побутовими приміщеннями для персоналу, а також для зберігання інвентарю, устаткування, витратних матеріалів та миючих засобів, особистих речей персоналу.
Дата відповіді:
25.07.2023 09:29
Відповідь надана
Дозвільні документи для виконання робіт на висоті
Номер:
6a1ce749df514c59a01c45fed8645666
Дата опублікування:
21.07.2023 15:46
Опис:
Доброго дня! В Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що в складі пропозиції надається оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія виданої Учаснику процедури закупівлі Декларації відповідності матеріально-технічної бази, зареєстрованої в Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням наступного переліку робіт підвищеної небезпеки (мінімально, але не виключно): - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Порядок видачі дозволів та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці регламентується постановою КМУ від 26.10.2011 №1107 до якої неодноразово вносились зміни до переліку видів робіт на які необхідний дозвіл або декларація. Так, відповідно, дозволи та декларації видані у попередні періоди є чинними протягом строку на який вони видані або до внесення змін до них. Враховуючи викладене, просимо доповнити тендерну документацію можливістю надання учасником також діючого дозволу на виконання робоіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Відповідь:
Добрий день! Шановний потенційний учасник відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне:
В Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця № 1 «Перелік та періодичність виконання окремих видів прибирання, які повинні надаватися на об’єктах обслуговування» зазначене миття вікон с внутрішньої сторони один раз на півроку, виконання якого можливе лише саме з драбини (роботи на висоті понад 1,3 метра), але не зазначені ніякі види прибирання, можливість виконання яких необхідно підтверджувати дозволами на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Дата відповіді:
24.07.2023 15:18
Відповідь надана
Декларації відповідності матеріально-технічної бази
Номер:
5e52366e83bf46b29ad52903fa2994ad
Дата опублікування:
20.07.2023 15:22
Опис:
Доброго дня! В пункті 7.1. Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що в складі пропозиції надається оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія виданої Учаснику процедури закупівлі Декларації відповідності матеріально-технічної бази, зареєстрованої в Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням наступного переліку робіт підвищеної небезпеки (мінімально, але не виключно): - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Також, відповідно до Тендерної документації Замовником передбачено, що Учасник має право залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг.
Просимо надати роз’яснення, чи може Учасник залучити до виконання робіт підвищеної небезпеки (Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) субпідрядника/співвиконавця та в складі пропозиції надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази, зареєстровану в Держпраці, субпідрядника/співвиконавця.
Відповідь:
Добрий день. Шановний потенційний Учасник відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне:
Пунктом 7.1, розділу 7, Додатку 2 до Тендерної документації однозначно визначено, що Замовником вимагається оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія виданої саме Учаснику процедури закупівлі Декларації відповідності матеріально-технічної бази, зареєстрованої в Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням наступного переліку робіт підвищеної небезпеки (мінімально, але не виключно):
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Тобто надання в складі тендерної пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази, виданої потенційному субпідряднику/співвиконавцю, не передбачене.
Дата відповіді:
20.07.2023 16:29
Відповідь надана
строк надання послуг уточнення
Номер:
c7bfe52bb5c9461aac9c6f5730a7fc46
Дата опублікування:
14.07.2023 13:38
Опис:
Добрий день ,підскажіть будь ласка СТРОК НАДАННЯ ПОСЛУГ ?
Згідно Додатку 4 Проєкту договору у вас вказано :
3. СТРОК ТА УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Строк надання Послуг за цим Договором складає 24 місяці після отримання від Замовника письмової заявки на початок надання Послуг щодо кожного об’єкта обслуговування (далі також – Заявка)., а в
14. СТРОК ДІЇ ТА УМОВИ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
14.2. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (у разі використання) і діє протягом 36 (тридцяти шести) місяців, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами умов цього Договору, а в частині розрахунків - до повного їх здійснення.
Так як правильно 24 місяці чи 36 місяців ?
Відповідь:
Добрий день.
Шановний Учасник щодо вашого запитання повідомляємо наступне:
Дійсно, строк надання Послуг за Договором складає 24 місяці після отримання від Замовника письмової заявки на початок надання Послуг щодо кожного об’єкта обслуговування. Але ці заявки можуть надаватись в різний час на різних об’єктах, тому термін дії Договору (36 місяців) передбачений для гарантованого виконання всіх зобов’язань по Договору.
Дата відповіді:
17.07.2023 14:42
Відповідь надана
Вимоги щодо обгрунтування аномально низької ціни:
Номер:
2885e6a3847b47e39eea0369d4456f78
Дата опублікування:
14.07.2023 13:21
Опис:
Добрий день !
згідно ТД , а саме в Додатку 2 до тендерної документації " І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ" вказано :
! "8. Вимоги щодо обгрунтування аномально низької ціни:
8.1 Загальні вимоги щодо обгрунтування аномально-низької ціни визначено в ч.2 р.V Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі.
уточніть будь ласка ,що треба завантажувати , якщо це подача тільки пропозиції , та ціна не є анамально низькою ? Лист ? Тоді з яким текстом. Не коректна вимога !
Відповідь:
Добрий день.
Шановний Учасник щодо вашого запитання повідомляємо наступне:
Замовник не вимагає завантажувати в складі тендерної пропозиції ніякої інформації щодо аномально низької ціни пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично і в такому випадку учасник повинен надати обґрунтування в довільної формі згідно Законодавства.
Дата відповіді:
17.07.2023 14:42
Відповідь надана
Щодо висновків СЕС
Номер:
d800beb9b97848b68f021d14a0214588
Дата опублікування:
14.07.2023 13:02
Опис:
Шановний Замовнику !
Підскажіть будь ласка чи потрібно завантажувати разом з пропозицією Учаснику висновки СЕС чи /та/або сертифікати на миючі, дезінфікуючі та витратні матеріали ?
Заздалегідь дякуємо !
Відповідь:
Добрий день.
Шановний Учасник щодо вашого запитання повідомляємо наступне:
Згідно п.4.3 Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовник має право в будь-який час здійснювати перевірку фактичного застосування Виконавцем миючих та дезінфікуючих засобів (в тому числі і наявність дійсних висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Державною санітарно-епідеміологічною службою МОЗ України або іншим уповноваженим органом, Інструкцій по застосуванню засобів або Методичних вказівок щодо застосування засобів, сертифікатів на витратні матеріали тощо). Але вимоги завантажувати їх в пропозицію Учасника немає.
Дата відповіді:
17.07.2023 14:40